Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καθεστε και ψαχνεστε ΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ! Αυτο, το καταλαβαινεις;
Και συ, και ο γκοραν και ολοι σας! 100 φορες (και λιγες λεω, κυριολεκτικα) εχουμε ζητησει απο ολους να σταματησετε και μας γραφετε κανονικα ΣΤΑ @@ ΣΑΣ! Και μου λες τωρα για για ρομποκοπ, που καθεσαι και ξεκινας το ποστ σου για το κακο @ που εβαλε στο ονομα σου (που το εκανε σε αλλα 15 ονοματα πριν απο σενα)
Ε εγω πια νοιωθω μεγαλος μ@λ@κ@ς που και απο ολους τα ακουω για τους κακους μοντ (σβηνεις, γιατι σβημεις, δε σβηνεις, γιατι τα αφηνεις ανεξελεγκτα κτλ) και ολοι σας στα @@ σας και γω και ο Ρομαν και ο Οντι καθε μερα
Και συνεχεια ξεκινατε, οχι μπηχτες στον εναν για τον Σαλπι και τι εκανε τοτε, οχι για τον κλοουν Τουντορ, οχι για το γκοραν και πως μας πρηζει και μπηχτες στο ακυρο, οχι δωσε και ο γκοραν για τους αλλους, φερε και οι υπολοιποι οτι δε τον μαζευουν οι μοντ, πεταγονται και μερικοι οτι δε θα επρεπε να τον μαζευουν οι μοντ γτ δεν ειναι σωστη η φιμωση και γινεται το φορουμ ενα ακομα μεγαλυτερο μπουρδελο. Και αυτα ειναι σχεδον καθημερινα!
Εχω μα τω Θεο σιχαθει να μπαινω να σας διαβαζω ρε, και μετα λετε μερικοι οτι φυγαν μελη και δε ξερω τι. Αν με κουραζουν μια τα γραπτα του γκοραν που πολλες φορες τα προσπερναω γτ δεν εχω χρονο για σεντονια, αλλες δεκα με κουραζουν σχολια μονιμα ΓΙΑ τον γκοραν, φταιει δε φταιει, και μιλατε και για ευνοια
Τελευταιο τελος που λεω. ΚΑΘΕ επομενο σχετικο με το συγκεκριμενο θεμα εχει φυγει, στο δευτερο και ο συγγραφεας.-
Αν εχετε να πειτε κατι αλλο σχετικα με το ΦΟΡΟΥΜ, καλως να γραψετε
Και συ, και ο γκοραν και ολοι σας! 100 φορες (και λιγες λεω, κυριολεκτικα) εχουμε ζητησει απο ολους να σταματησετε και μας γραφετε κανονικα ΣΤΑ @@ ΣΑΣ! Και μου λες τωρα για για ρομποκοπ, που καθεσαι και ξεκινας το ποστ σου για το κακο @ που εβαλε στο ονομα σου (που το εκανε σε αλλα 15 ονοματα πριν απο σενα)
Ε εγω πια νοιωθω μεγαλος μ@λ@κ@ς που και απο ολους τα ακουω για τους κακους μοντ (σβηνεις, γιατι σβημεις, δε σβηνεις, γιατι τα αφηνεις ανεξελεγκτα κτλ) και ολοι σας στα @@ σας και γω και ο Ρομαν και ο Οντι καθε μερα
Και συνεχεια ξεκινατε, οχι μπηχτες στον εναν για τον Σαλπι και τι εκανε τοτε, οχι για τον κλοουν Τουντορ, οχι για το γκοραν και πως μας πρηζει και μπηχτες στο ακυρο, οχι δωσε και ο γκοραν για τους αλλους, φερε και οι υπολοιποι οτι δε τον μαζευουν οι μοντ, πεταγονται και μερικοι οτι δε θα επρεπε να τον μαζευουν οι μοντ γτ δεν ειναι σωστη η φιμωση και γινεται το φορουμ ενα ακομα μεγαλυτερο μπουρδελο. Και αυτα ειναι σχεδον καθημερινα!
Εχω μα τω Θεο σιχαθει να μπαινω να σας διαβαζω ρε, και μετα λετε μερικοι οτι φυγαν μελη και δε ξερω τι. Αν με κουραζουν μια τα γραπτα του γκοραν που πολλες φορες τα προσπερναω γτ δεν εχω χρονο για σεντονια, αλλες δεκα με κουραζουν σχολια μονιμα ΓΙΑ τον γκοραν, φταιει δε φταιει, και μιλατε και για ευνοια
Τελευταιο τελος που λεω. ΚΑΘΕ επομενο σχετικο με το συγκεκριμενο θεμα εχει φυγει, στο δευτερο και ο συγγραφεας.-
Αν εχετε να πειτε κατι αλλο σχετικα με το ΦΟΡΟΥΜ, καλως να γραψετε
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33949
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Θα διαβαζα τις τελευταιες σελιδες αλλα δεν εχω popcorn στο σπιτι.
Αύριο την ιδια ώρα τα ξαναλεμε , παρακαλώ συνεχίστε.
Αύριο την ιδια ώρα τα ξαναλεμε , παρακαλώ συνεχίστε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πως να συνοψισεις πανεμορφα το προβλημα του φορουμ...john4serres έγραψε:Αύριο την ιδια ώρα τα ξαναλεμε
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
pgetsos έγραψε:Μέχρι και το @ σε πείραξε... Twitter να φανταστώ δεν είχες ποτέ; τα άλλα 40 ονόματα που τα έβαλε έτσι, δεν;
@όνομα σημαίνει κάνεις αναφορά σε κάποιον.-
Twitter λέει ο πιτσιρίκος...τσ τσ, ρε στο IRC, (εγώ συγκεκριμένα χρησιμοποιούσα το Nemesis Script για να μπαίνω) πατούσες @Όνομα και ό,τι έγραφες μετά, πήγαινε κατ'ευθείαν στον αποδέκτη που ήθελες! Από τότε έμεινε αυτό..
Και το "@" στα ενγκλεζικά, μεταφράζεται "at", οπότε είναι σαν να λες "At pgetsos"..
Goran, προπαγάνδα θα ήταν να έλεγαν ψέματα (βλ. πρεζέμπορας).
Τα μέλη εδώ αναφέρονται σε γεγονότα και λένε ότι βαφτίζεις άλλους αντιΠΑΟΚτσήδες, τους θεωρείς ύποπτους, για το στυλ γραφής (bold, χρώματα κτλ) και διαμαρτύρονται..
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
@ RoMaN δεν μπορώ να μην απαντήσω έτσι όπως το θέτεις: Γι αυτά με τους 300 του Βουλινού λέει ψέματα ο @Ace, ότι δηλαδή το χρησιμοποίησα γιατί δεν είχα άλλα επιχειρήματα και για να το παίξω Π.Α.Ο.Κ.άρχης!!!
Δεν είχα επιχειρήματα σε αντιπαράθεση με τον @ Ace, πως σου φαίνεται αλήθεια σαν γεγονός αυτό;;;
Μιλάει για προστασία μου απ τους moderators ο @ Ace, ο οποίος τολμάει να μου απευθύνει την ύβρη "whore" σε λίγο προηγούμενο post του, το τελευταίο του πριν από αυτό το δικό μου, δίχως καν να σβηστεί από εσάς αμέσως και "σουλατσάρει" άσβηστο προσβάλλοντας με κατάφωρα σε ολόκληρο το forum και να μου γράφει με περίσσιο θράσσος ότι μου γυρνάει στα μούτρα το @ που έβαλα πριν το όνομα του (ως αναφορά στο πρόσωπο του φυσικά) και τον τσάντισε;;; Ε νισάφι ρε παιδιά, είμαι και κάποιας ηλικίας και αγγλικά γνωρίζω καλά, υπ όψιν!!!
Edit: Επιτρέπετε στον @ Ace να με βρίζει γράφοντας με κατάμουτρα "whore";;; Επιμένω: ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΒΗΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΒΡΙΣΙΑ;;; Κουμπάκια πάντως δεν πατάω!!!
Το έχω αναφέρει μεν (για τους 300 του Βουλινού επανέρχομαι), αλλά για κάποιους άλλους λόγους, άρα λέει ευθαρσώς ψέματα ο @ Ace, προπαγανδίζοντας και ειρωνευόμενος συνέχεια με αυτήν την ατάκα, τόσο που την έχει μάθει ολόκληρο το forum και με χαρακτηρίζει Π.Α.Ο.Κ.άρχη, με πολύ εκνευριστικά επαναλαμβανόμενο τρόπο, χωρίς να του την λέει κανένας σας!!! Μόνο την "αλλαγή" του προς το καλύτερο εκθειάζετε όλοι οι moderators και δεν βλέπετε ότι γράφει συνεχώς αίσχη για μένα!!! Ε βέβαια, ο @ Goran δεν "πατάει κουμπάκια" και δεν κάνει αναφορές, κοιτάζει να τους αντιμετωπίζει όλους κατάφατσα, γι αυτό κιόλας τρελαίνονται νομίζοντας ότι έχω ασυλία, μην παρατηρώντας όμως ότι οι εκφράσεις μου είναι πολύ κόσμιες όσα νεύρα κι αν έχω με τον καθέναν τους!!!
Αν θέλει ας ψάξει τα posts που το παίζω Π.Α.Ο.Κ.άρχης με τους 300, να τα παραθέσει όλα και να δούμε ποιος λέει αλήθεια!!!
Τώρα τα υπόλοιπα με τα γαμώτικονς και τα χρωματιστά posts με μεγάλα γράμματα δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο ακριβώς ενοχλούν, αλλά σε κάθε περίπτωση, αφού το forum δίνει τέτοια δυνατότητα δεν είναι κατακριτέο να τα χρησιμοποιώ κι εγώ, όπως κι άλλοι εδώ μέσα!!!
Θα τα αποφεύγω πάντως όσο μπορώ, σεβόμενος κάποιων την άποψη ότι τους "κουράζουν", ιδίως του @ D.C.!!!
Υ.Γ. Φυσικά και θεωρώ ύποπτους κάποιους και δικαίωμα μου δίνουν οι ίδιοι με διάφορα posts τους, όπως εχθές ο @ Παλαιολόγος ας πούμε, ο οποίος μας έγραψε και στιχάκι τύπου "έκανες τον Κ@κιννάκη μάγκα, ρε μ@λάκα, ρε μ@λάκα..."!!! Μόνο που δεν μας το τραγούδησε και κατάμουτρα δηλάδη, χώρια που επαναλαμβανόταν διαρκώς ότι ο πουστόγ@υρος έχει καλύτερη ομάδα από έμάς (5 φορές), ότι έχουμε κόμπλεξ ηττοπάθειας απ το '80-'90 (2-3 φορές) και χώρια που όποτε αναφέρεται σε μεταγραφές μας γράφει "να πάρουν" και ποτέ "να πάρουμε" τάδε ή δίνα παίχτες κ.τ.λ.!!! Άσε που "εξυμνεί" εντελώς ειρωνικά την "αυτοπειθαρχία" μου να κάνω posts και να βρίσκω και το κουμπάκι (όπως ακριβώς το γράφει) με τα μεγάλα γράμματα "μέσα σε τόσα...νεύρα" (οι ακριβείς εκφράσεις του)!!! Τα είδε κανείς σας αυτά;;; Αν ναι, τι να πω άλλο;;; Ψάξτε τα χτεσινά (προχτεσινά τώρα πλέον) posts του @ πιλότου και του @ PAOKTZIS να δείτε τι λένε για τον κύριο @ Παλαιολόγο και θα καταλάβετε πολλά!!! Η πίεση όλων μας χτυπούσε 200 και είχαμε τον κύριο @ Παλαιολόγο να μας "κάνει τα @@ μαξιλάρες του καναπέ", όπως του έγραψα επακριβώς, μετά την 3η επανάληψη του ίδιου χθεσινού τροπαρίου του κι εκείνος απτόητος συνέχιζε να μας λέει για το D.N.A. looser που έχει ο Π.Α.Ο.Κ., ακόμα απ το μπάσκετ των δεκαετιών '80-'90 και τα βρωμοσκούληκα που μας έσφαζαν τότε με πρώτη την τότε "πατρόνα" τους το ξανθό βρωμοσκούληκο που έκανε κουμάντο την Ελλάδα μαζί με τον αρχιβρωμιάρη (της Ε.Ο.Κ. τότε και της F.I.B.A. σήμερα ακόμα) Β@σιλ@κόπουλου!!! Ντροπή και αίσχος λέω προσωπικά για όλα τα παραπάνω σε ένα οπαδικό site του Π.Α.Ο.Κ. για κάθε Π.Α.Ο.Κ.τσή!!!
ΑντιΠ.Α.Ο.Κ.τσή πάντως δεν "βάφτισα" κανέναν, οπότε κι εδώ ψέματα λένε όσοι το ισχυρίζονται!!! Αλλοτριωμένους Π.Α.Ο.Κ.τσήδες ναι, "βλέπω" αρκετούς, δίχως όμως να μέμφομαι κάποιον προσωπικά έως τα τώρα!!!
Υ.Γ. 2...Όταν δεν με προκαλούν δεν αντιδρώ και ελπίζω να θυμάσαι πόσο "ήσυχος" ήμουν όταν επέστρεψα απ το ban και διάβασα τόσα "πεσίματα" από διάφορους εδώ μέσα, την ώρα μάλιστα που δεν μπορούσα να τους απαντήσω και πόσο σημασία τους έδωσα εκτός από μία ήπια μου αναφορά που τους περιλάμβανε όλους μαζί!!!
Υ.Γ. 3...Παρ όλα αυτά ακόμα κάνω προσπάθειες συνεννόησης (ειδικά με κάποιους συγκεκριμένους, όπως τους αναφέρω στο topic "συναντήσεις μελών" πριν κάνα δύο ώρες), μήπως κι από κοντά λυθούν κάποιες παρεξηγήσεις, αλλά μάλλον ούτε αυτό θα εκτιμήσειμκανείς τους αφού μάλλον τους διακατέχει πλέον μία ακατανόητη εμπάθεια για το άτομο μου!!!
Ίδωμεν λοιπόν!!!
Δεν είχα επιχειρήματα σε αντιπαράθεση με τον @ Ace, πως σου φαίνεται αλήθεια σαν γεγονός αυτό;;;
Μιλάει για προστασία μου απ τους moderators ο @ Ace, ο οποίος τολμάει να μου απευθύνει την ύβρη "whore" σε λίγο προηγούμενο post του, το τελευταίο του πριν από αυτό το δικό μου, δίχως καν να σβηστεί από εσάς αμέσως και "σουλατσάρει" άσβηστο προσβάλλοντας με κατάφωρα σε ολόκληρο το forum και να μου γράφει με περίσσιο θράσσος ότι μου γυρνάει στα μούτρα το @ που έβαλα πριν το όνομα του (ως αναφορά στο πρόσωπο του φυσικά) και τον τσάντισε;;; Ε νισάφι ρε παιδιά, είμαι και κάποιας ηλικίας και αγγλικά γνωρίζω καλά, υπ όψιν!!!
Edit: Επιτρέπετε στον @ Ace να με βρίζει γράφοντας με κατάμουτρα "whore";;; Επιμένω: ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΒΗΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΒΡΙΣΙΑ;;; Κουμπάκια πάντως δεν πατάω!!!
Το έχω αναφέρει μεν (για τους 300 του Βουλινού επανέρχομαι), αλλά για κάποιους άλλους λόγους, άρα λέει ευθαρσώς ψέματα ο @ Ace, προπαγανδίζοντας και ειρωνευόμενος συνέχεια με αυτήν την ατάκα, τόσο που την έχει μάθει ολόκληρο το forum και με χαρακτηρίζει Π.Α.Ο.Κ.άρχη, με πολύ εκνευριστικά επαναλαμβανόμενο τρόπο, χωρίς να του την λέει κανένας σας!!! Μόνο την "αλλαγή" του προς το καλύτερο εκθειάζετε όλοι οι moderators και δεν βλέπετε ότι γράφει συνεχώς αίσχη για μένα!!! Ε βέβαια, ο @ Goran δεν "πατάει κουμπάκια" και δεν κάνει αναφορές, κοιτάζει να τους αντιμετωπίζει όλους κατάφατσα, γι αυτό κιόλας τρελαίνονται νομίζοντας ότι έχω ασυλία, μην παρατηρώντας όμως ότι οι εκφράσεις μου είναι πολύ κόσμιες όσα νεύρα κι αν έχω με τον καθέναν τους!!!
Αν θέλει ας ψάξει τα posts που το παίζω Π.Α.Ο.Κ.άρχης με τους 300, να τα παραθέσει όλα και να δούμε ποιος λέει αλήθεια!!!
Τώρα τα υπόλοιπα με τα γαμώτικονς και τα χρωματιστά posts με μεγάλα γράμματα δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο ακριβώς ενοχλούν, αλλά σε κάθε περίπτωση, αφού το forum δίνει τέτοια δυνατότητα δεν είναι κατακριτέο να τα χρησιμοποιώ κι εγώ, όπως κι άλλοι εδώ μέσα!!!
Θα τα αποφεύγω πάντως όσο μπορώ, σεβόμενος κάποιων την άποψη ότι τους "κουράζουν", ιδίως του @ D.C.!!!
Υ.Γ. Φυσικά και θεωρώ ύποπτους κάποιους και δικαίωμα μου δίνουν οι ίδιοι με διάφορα posts τους, όπως εχθές ο @ Παλαιολόγος ας πούμε, ο οποίος μας έγραψε και στιχάκι τύπου "έκανες τον Κ@κιννάκη μάγκα, ρε μ@λάκα, ρε μ@λάκα..."!!! Μόνο που δεν μας το τραγούδησε και κατάμουτρα δηλάδη, χώρια που επαναλαμβανόταν διαρκώς ότι ο πουστόγ@υρος έχει καλύτερη ομάδα από έμάς (5 φορές), ότι έχουμε κόμπλεξ ηττοπάθειας απ το '80-'90 (2-3 φορές) και χώρια που όποτε αναφέρεται σε μεταγραφές μας γράφει "να πάρουν" και ποτέ "να πάρουμε" τάδε ή δίνα παίχτες κ.τ.λ.!!! Άσε που "εξυμνεί" εντελώς ειρωνικά την "αυτοπειθαρχία" μου να κάνω posts και να βρίσκω και το κουμπάκι (όπως ακριβώς το γράφει) με τα μεγάλα γράμματα "μέσα σε τόσα...νεύρα" (οι ακριβείς εκφράσεις του)!!! Τα είδε κανείς σας αυτά;;; Αν ναι, τι να πω άλλο;;; Ψάξτε τα χτεσινά (προχτεσινά τώρα πλέον) posts του @ πιλότου και του @ PAOKTZIS να δείτε τι λένε για τον κύριο @ Παλαιολόγο και θα καταλάβετε πολλά!!! Η πίεση όλων μας χτυπούσε 200 και είχαμε τον κύριο @ Παλαιολόγο να μας "κάνει τα @@ μαξιλάρες του καναπέ", όπως του έγραψα επακριβώς, μετά την 3η επανάληψη του ίδιου χθεσινού τροπαρίου του κι εκείνος απτόητος συνέχιζε να μας λέει για το D.N.A. looser που έχει ο Π.Α.Ο.Κ., ακόμα απ το μπάσκετ των δεκαετιών '80-'90 και τα βρωμοσκούληκα που μας έσφαζαν τότε με πρώτη την τότε "πατρόνα" τους το ξανθό βρωμοσκούληκο που έκανε κουμάντο την Ελλάδα μαζί με τον αρχιβρωμιάρη (της Ε.Ο.Κ. τότε και της F.I.B.A. σήμερα ακόμα) Β@σιλ@κόπουλου!!! Ντροπή και αίσχος λέω προσωπικά για όλα τα παραπάνω σε ένα οπαδικό site του Π.Α.Ο.Κ. για κάθε Π.Α.Ο.Κ.τσή!!!
ΑντιΠ.Α.Ο.Κ.τσή πάντως δεν "βάφτισα" κανέναν, οπότε κι εδώ ψέματα λένε όσοι το ισχυρίζονται!!! Αλλοτριωμένους Π.Α.Ο.Κ.τσήδες ναι, "βλέπω" αρκετούς, δίχως όμως να μέμφομαι κάποιον προσωπικά έως τα τώρα!!!
Υ.Γ. 2...Όταν δεν με προκαλούν δεν αντιδρώ και ελπίζω να θυμάσαι πόσο "ήσυχος" ήμουν όταν επέστρεψα απ το ban και διάβασα τόσα "πεσίματα" από διάφορους εδώ μέσα, την ώρα μάλιστα που δεν μπορούσα να τους απαντήσω και πόσο σημασία τους έδωσα εκτός από μία ήπια μου αναφορά που τους περιλάμβανε όλους μαζί!!!
Υ.Γ. 3...Παρ όλα αυτά ακόμα κάνω προσπάθειες συνεννόησης (ειδικά με κάποιους συγκεκριμένους, όπως τους αναφέρω στο topic "συναντήσεις μελών" πριν κάνα δύο ώρες), μήπως κι από κοντά λυθούν κάποιες παρεξηγήσεις, αλλά μάλλον ούτε αυτό θα εκτιμήσειμκανείς τους αφού μάλλον τους διακατέχει πλέον μία ακατανόητη εμπάθεια για το άτομο μου!!!
Ίδωμεν λοιπόν!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Δευ 28 Μαρ 2016, 11:12, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Γαμώ, πάντα τα καλύτερα χάνω!
(κι ας έχω το ignore να δουλεύει υπερωρίες)
(κι ας έχω το ignore να δουλεύει υπερωρίες)
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Attention whore σημαίνει ότι κάνει τα πάντα για να έχει την προσοχή πάνω του, δεν είναι βρισιά και φυσικά δεν εννοώ κάτι ποιο κακό.Και ψεμματα λες εσύ το είπες φίλος αλλα στου κουφου την πόρτα όσο θέλεις βροντα.Καλη σας μέρα κύριοι .Πγκετσος για την ταμπακιέρα τίποτα απλα για το ποσο δύσκολο είναι να είσαι μοντ,οκ αποψη σου
Εγώ δεν έχω κάνει αναφορά ποτε και κανέναν εδώ μέσα ,ρωτα και τους μοντ ,τελικά το ψέμα μου το είπες ε ?άρα ποιος είναι ο ψεύτης τώρα?όσο για το αν εχω εγώ ασυλία εδώ μέσα που έχει το ρεκόρ στα μπάνια που με έχει στείλει.Εγώ σταμάτησα την άδικη γκρίνια για αυτό με λένε ότι βελτιώθει.ΤΕΛΟς πάντων ότι και να λέμε η περίπτωση είναι ανίατη άρα δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.Ο ρομαν κατάλαβε ότι δεν λέω ψεμματα και μάλιστα ο τρόπος που έθεσες ότι είναι αδύνατο σε μια αντιπαράθεση με εμενα να μην είχες τι να πεις λες και είμαι ο χαζός του χωριου που είναι ντροπή το αφήνω ασχολίαστο και οποιος με ξέρει χρονια εδώ μέσα μπορεί να κρίνει εμενα αλλα και εσένα.Επειδή ανάφερες το ονομα μου στις συναντήσεις μελών και απ ότι κατάλαβα εμενα εννοείς για την εμπάθεια στο προσωπο χα ου ,δεν έχω άλλο πρόβλημα μαζί σου έκτος απο την συμπεριφορα σου στο φόρουμ δεν σε ξέρω προσωπικά και ούτε με σκότωσες την γάτα για να εχω εμπάθεια μαζί σου αυτό ποτε θα το καταλάβεις?
Εγώ δεν έχω κάνει αναφορά ποτε και κανέναν εδώ μέσα ,ρωτα και τους μοντ ,τελικά το ψέμα μου το είπες ε ?άρα ποιος είναι ο ψεύτης τώρα?όσο για το αν εχω εγώ ασυλία εδώ μέσα που έχει το ρεκόρ στα μπάνια που με έχει στείλει.Εγώ σταμάτησα την άδικη γκρίνια για αυτό με λένε ότι βελτιώθει.ΤΕΛΟς πάντων ότι και να λέμε η περίπτωση είναι ανίατη άρα δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.Ο ρομαν κατάλαβε ότι δεν λέω ψεμματα και μάλιστα ο τρόπος που έθεσες ότι είναι αδύνατο σε μια αντιπαράθεση με εμενα να μην είχες τι να πεις λες και είμαι ο χαζός του χωριου που είναι ντροπή το αφήνω ασχολίαστο και οποιος με ξέρει χρονια εδώ μέσα μπορεί να κρίνει εμενα αλλα και εσένα.Επειδή ανάφερες το ονομα μου στις συναντήσεις μελών και απ ότι κατάλαβα εμενα εννοείς για την εμπάθεια στο προσωπο χα ου ,δεν έχω άλλο πρόβλημα μαζί σου έκτος απο την συμπεριφορα σου στο φόρουμ δεν σε ξέρω προσωπικά και ούτε με σκότωσες την γάτα για να εχω εμπάθεια μαζί σου αυτό ποτε θα το καταλάβεις?
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Νταξει οι τελευταίες σελίδες ειναι τραγελαφικές... Δεν ξες αν πρέπει να πέσεις στα πατώματα απο τα γέλια ή τα κλάματα!
Sent from my mind using boobs power
Sent from my mind using boobs power
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Οντως δν ειναι βρισια γκοραν.... Ωχ ερχεται σεντονιace79grpaok έγραψε:Attention whore σημαίνει ότι κάνει τα πάντα για να έχει την προσοχή πάνω του, δεν είναι βρισιά και φυσικά δεν εννοώ κάτι ποιο κακό.Και ψεμματα λες εσύ το είπες φίλος αλλα στου κουφου την πόρτα όσο θέλεις βροντα.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εχει μια λυση το προβλημα.
Μπαινεις στο τσατ του facebook απο κινητο.
Πατας το κουμπακι i που ειναι δεξια πανω.
Στην επιλογη Emoji διαλεγεις τη μπαλα του μπασκετ.
Στελνεις μια μπαλα και μετα κανεις ενα κλικ πανω στην μπαλα που εστειλες.
Καλο καψιμο
Μπαινεις στο τσατ του facebook απο κινητο.
Πατας το κουμπακι i που ειναι δεξια πανω.
Στην επιλογη Emoji διαλεγεις τη μπαλα του μπασκετ.
Στελνεις μια μπαλα και μετα κανεις ενα κλικ πανω στην μπαλα που εστειλες.
Καλο καψιμο
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εχουμε μπελεξει τις βουρτσες με τα @ και τις whore .Κλαμα.
@pgetsos, ανθυγιεινα παιρνετε τουλαχιστον?
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.
Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Σε μενα το λες?Ενταξει μπορει να μας πηραν τα χρονια λιγουλακι αλλα " μικραινει ο χρονος μας"?
Ντρεψου.
Ντρεψου.