Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Όντως οι ντηζελοκινητήρες είναι οι κινητήρες του άμεσου μέλλοντος αλλά για βενζίνη επιμένω γαλογαρμανικά .... Ο THP (twin scrol high presure turbo) 1600cc συνεργασία των BMW - PSA είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί μαζί με τους ιταλικούς στην ίδια κατηγορία στα 1700 cc όμως!
Τρομερές ιπποδυνάμεις και ροπές (135-270HP, 270 -340Nm αντίστοιχα) χωρίς κενά στις αλλαγές και με λογικότατες καταναλώσεις για βενζίνη πάντα!!!!
Από εκεί και πέρα για όποιον έχει μαρούλια κυκλοφορούν υβριδικά (diezel- ηλεκτροκινητήρες) από την PSA με ιπποδυνάμεις λίγο πάνω από 200ΗP και με επιλογές 2Χ ή 4Χ ανάλογα τον τρόπο οδήγησης στο ίδιο αυτοκίνητο C5-DS5 3008 κλπ
Τρομερές ιπποδυνάμεις και ροπές (135-270HP, 270 -340Nm αντίστοιχα) χωρίς κενά στις αλλαγές και με λογικότατες καταναλώσεις για βενζίνη πάντα!!!!
Από εκεί και πέρα για όποιον έχει μαρούλια κυκλοφορούν υβριδικά (diezel- ηλεκτροκινητήρες) από την PSA με ιπποδυνάμεις λίγο πάνω από 200ΗP και με επιλογές 2Χ ή 4Χ ανάλογα τον τρόπο οδήγησης στο ίδιο αυτοκίνητο C5-DS5 3008 κλπ
Re: Cars&Moto
Ο παππούς ο μακαρίτης έλεγε: μακριά από Γαλλικά αυτοκίνητα, Ιταλικά μηχανάκια και πειραιώτικες ομαδες.





- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Από τα σύγχρονα τύπου τζιπ νομίζω ότι το Qashqai diesel είτε στα 1500 (110 hp), είτε - και πολύ περισσότερο - στα 1600 (130 hp) είναι η κορυφαία επιλογή.
Εμένα δεν μ' αρέσουν τα τύπου τζιπ. Προτιμώ την άσφαλτο. Και ειδικότερα μ' αρέσει το αυτοκίνητο να παίρνει τις στροφές με πολλά χιλιόμετρα. Νεότερος, που οδηγούσα το Peugeot 205 1,1 επειδή έκανα συχνά τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είχα αλλάξει τα αμορτισέρ (Bilstein κίτρινα), τα ελατήρια (Eibach), τα λάστιχα, τα τακάκια (από κέβλαρ της OMP). Στις στροφές του 90 χιλιομέτρου (λίμνη Υλίκη), που η πινακίδα δηλώνει μέγιστη ταχύτητα 90 χιλιόμετρα την είχα πάρει με 160 (!), ανάβοντας και τα φώτα σε μια Alfa 75 turbo, που ήταν μπροστά μου για να πάει στην άκρη. Εκπληκτικό στο δρόμο, αλλά ο κινητήρας πολύ θορυβώδης (αγορά του 1990) και δεν είχε και a/c.
To 2003 άλλαξα εταιρία και πήγα στην Toyota. Πήρα το Corolla 1600 με τα 110 άλογα. Η διαφορά ισχύος από το προηγούμενο ήταν σαφέστατη. Βέβαια το γαλλικό με τα 60 άλογα ήταν μόλις 800 κιλά, ενώ η Γιαπωνέζα με τα 110 ήταν 1.130. Το αμάξι πάντως ποιοτικά ήταν πολύ ανώτερο. Ο κινητήρας του πολύ καλός (πιο γρήγορο από τα Focus, Golf, 307, Astra και ισάξιο του Megane) αλλά από την πρώτη στιγμή έψαχνα να αλλάξω τα αμορτισέρ. Κάποια στιγμή κατέληξα στα κίτρινα Koni και μου έφυγε και το τελευταίο άγχος για τις γρήγορες στροφές που το ήθελα.
Εμένα δεν μ' αρέσουν τα τύπου τζιπ. Προτιμώ την άσφαλτο. Και ειδικότερα μ' αρέσει το αυτοκίνητο να παίρνει τις στροφές με πολλά χιλιόμετρα. Νεότερος, που οδηγούσα το Peugeot 205 1,1 επειδή έκανα συχνά τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είχα αλλάξει τα αμορτισέρ (Bilstein κίτρινα), τα ελατήρια (Eibach), τα λάστιχα, τα τακάκια (από κέβλαρ της OMP). Στις στροφές του 90 χιλιομέτρου (λίμνη Υλίκη), που η πινακίδα δηλώνει μέγιστη ταχύτητα 90 χιλιόμετρα την είχα πάρει με 160 (!), ανάβοντας και τα φώτα σε μια Alfa 75 turbo, που ήταν μπροστά μου για να πάει στην άκρη. Εκπληκτικό στο δρόμο, αλλά ο κινητήρας πολύ θορυβώδης (αγορά του 1990) και δεν είχε και a/c.
To 2003 άλλαξα εταιρία και πήγα στην Toyota. Πήρα το Corolla 1600 με τα 110 άλογα. Η διαφορά ισχύος από το προηγούμενο ήταν σαφέστατη. Βέβαια το γαλλικό με τα 60 άλογα ήταν μόλις 800 κιλά, ενώ η Γιαπωνέζα με τα 110 ήταν 1.130. Το αμάξι πάντως ποιοτικά ήταν πολύ ανώτερο. Ο κινητήρας του πολύ καλός (πιο γρήγορο από τα Focus, Golf, 307, Astra και ισάξιο του Megane) αλλά από την πρώτη στιγμή έψαχνα να αλλάξω τα αμορτισέρ. Κάποια στιγμή κατέληξα στα κίτρινα Koni και μου έφυγε και το τελευταίο άγχος για τις γρήγορες στροφές που το ήθελα.
Re: Cars&Moto
"Άντε ρε γατάκια όλοι σας..."..............................................................................................
..........................................................
έτσι για να μαλώνουμε που έγραψε κι ο Κοσμάς !!! 
..........................................................


Re: Cars&Moto
B18C ατμοσφαιρικός 1.8 και 211 αλογα τροχό! Βάρος 945 κιλά! Γκουχ γκουχK_geo έγραψε:πρόσφατα οδήγησα το καινούριο άστρα με τον κινητήρα των 136 ίππων και να πω την αλήθεια η συμπεριφορά του κινητήρα και κυρίως ο θόρυβος που...δεν έβγαζε (αυτό το γνωστό "ταξιτζίδικο" των ντίζελ δλδ) με εξέπληξαν ιδιαίτερα ευχάριστα.
αλλά δεν παύω να περιμένω το καινούριο civic με τον 1,5 VTEC TURBO (178 άλογα με ήχο για %$%#$%$#%#$ γουστα)...
τζιπ δεν τα μπορώ, θέλω να κάθομαι χαμηλά, όσο πιο κοντά στο δρόμο.
Sent from my mind using boobs power
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
105 εκ. οχήματα πέφτουν… θύματα των ελαττωματικών αερόσακων της Takata;
4troxoi
Η πολύκροτη -στην κυριολεξία- αυτή υπόθεση είναι πολύ πιθανόν να λάβει τρομακτικές διαστάσεις στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Το ζήτημα των ελαττωματικών αερόσακων της ιαπωνικής Takata φαίνεται να αποκτά νέες διαστάσεις στις ΗΠΑ, καθώς οι αρμόδιες αρχές ασφαλείας της χώρας, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, υποπτεύονται πως το πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί σε επιπλέον 70 έως και 90 εκ. οχήματα. Ήτοι, αθροιστικά στο 40% των κυκλοφορούντων, στις ΗΠΑ, οχημάτων!
Προς το παρόν, εξαιτίας του συγκεκριμένου… ελαττώματος, οι υπάρχουσες ανακλήσεις στη χώρα αφορούν σε 29 εκ. «προβληματικούς»» αερόσακους, οι οποίοι βρίσκονται εγκατεστημένοι σε περίπου 25 εκ. διαφορετικά οχήματα.
Η αμερικανική National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) διενεργεί αυτή τη στιγμή ελέγχους σε όλα τα μοντέλα που εφοδιάζονται με αερόσακους της ιαπωνικής εταιρείας και ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους ΗΠΑ.
Αν επαληθευτούν οι παραπάνω φόβοι (γιατί, περί αυτού πρόκειται…), τότε ασφαλώς και θα μιλάμε για τη μεγαλύτερη ανάκληση αυτοκινήτων. Όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά και στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκίνησης._Χ.Α.
4troxoi
Η πολύκροτη -στην κυριολεξία- αυτή υπόθεση είναι πολύ πιθανόν να λάβει τρομακτικές διαστάσεις στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Το ζήτημα των ελαττωματικών αερόσακων της ιαπωνικής Takata φαίνεται να αποκτά νέες διαστάσεις στις ΗΠΑ, καθώς οι αρμόδιες αρχές ασφαλείας της χώρας, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, υποπτεύονται πως το πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί σε επιπλέον 70 έως και 90 εκ. οχήματα. Ήτοι, αθροιστικά στο 40% των κυκλοφορούντων, στις ΗΠΑ, οχημάτων!
Προς το παρόν, εξαιτίας του συγκεκριμένου… ελαττώματος, οι υπάρχουσες ανακλήσεις στη χώρα αφορούν σε 29 εκ. «προβληματικούς»» αερόσακους, οι οποίοι βρίσκονται εγκατεστημένοι σε περίπου 25 εκ. διαφορετικά οχήματα.
Η αμερικανική National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) διενεργεί αυτή τη στιγμή ελέγχους σε όλα τα μοντέλα που εφοδιάζονται με αερόσακους της ιαπωνικής εταιρείας και ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους ΗΠΑ.
Αν επαληθευτούν οι παραπάνω φόβοι (γιατί, περί αυτού πρόκειται…), τότε ασφαλώς και θα μιλάμε για τη μεγαλύτερη ανάκληση αυτοκινήτων. Όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά και στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκίνησης._Χ.Α.
Re: Cars&Moto
Ποια γαλλικά και ποια γερμανικά ρε DC αφού ο μισός κινητήρας σε ότι έγραψα έχει υπογραφεί PSA και η κεφαλή με την twinscroll τουρμπίνα BMWDC έγραψε:Ο παππούς ο μακαρίτης έλεγε: μακριά από Γαλλικά αυτοκίνητα, Ιταλικά μηχανάκια και πειραιώτικες ομαδες.
![]()
![]()
![]()

Να μην ψάξουμε τα ηλεκτρονικά τους αερόσακους τα φρένα κλπ γιατί θα βρούμε εταιρίες και εκατέρωθεν ατλαντικού και ειρηνικού



Υ.Γ. και εργοστάσια στην Τσεχία άμα λάχει

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Opel Astra: Aυτοκίνητο της Χρονιάς (C.O.T.Y.) 2016
4Troxoi - 01 Μαρ 2016
Η διαδικασία της ανακοίνωσης της τελικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2016 μόλις έληξε, με νικητή το Opel Astra. H τελετή έλαβε χώρα στη Γενεύη, στα πλαίσια τηε διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια. Τη δεύτερη θέση, με μικρή διαφορά ψήφων, κατέλαβε το Volvo X90. H τρίτη θέση κατέληξε στο Mazda MX-5.
Oι επτά τελικοί φιναλίστ, ψηφίστηκαν ως κάτωθι:
1 Οpel Astra 309
2 Volvo XC90 294
3 Mazda MX-5 202
4 Audi A4 189
5 Jaguar XE 163
6 Skoda Superb 147
7 BMW Σειρά 7 143
4Troxoi - 01 Μαρ 2016
Η διαδικασία της ανακοίνωσης της τελικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2016 μόλις έληξε, με νικητή το Opel Astra. H τελετή έλαβε χώρα στη Γενεύη, στα πλαίσια τηε διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια. Τη δεύτερη θέση, με μικρή διαφορά ψήφων, κατέλαβε το Volvo X90. H τρίτη θέση κατέληξε στο Mazda MX-5.
Oι επτά τελικοί φιναλίστ, ψηφίστηκαν ως κάτωθι:
1 Οpel Astra 309
2 Volvo XC90 294
3 Mazda MX-5 202
4 Audi A4 189
5 Jaguar XE 163
6 Skoda Superb 147
7 BMW Σειρά 7 143
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
C.O.T.Y. 2016 - Πώς ψήφισε ο Έλληνας εκπρόσωπος της Επιτροπής Στρατής Χατζηπαναγιώτου
4troxoi.gr
Με το βραβείο για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς να απονέμεται live στη Γενεύη λίγο πριν το επίσημο άνοιγμα της Έκθεσης, ιδού η φετινή μου “κατάταξη”.
Υπενθυμίζεται ότι κάθε μέλος της 58μελούς επιτροπής έχει στη διάθεσή του 25 βαθμούς, τους οποίους καλείται να μοιράσει στα επτά υποψήφια μοντέλα. Κανένα μοντέλο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 10 βαθμούς.
Αναμένοντας τον φετινό νικητή...
Opel Astra - 7 βαθμοί
Το δικό μου αυτοκίνητο της φετινής χρονιάς. Το πλήρες πακέτο. Είναι τόσο ίδιο αλλά και τόσο διαφορετικό σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, όντας πολύ καλά δουλεμένο και τεχνολογικά αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα. Σημαντικό ότι, έστω άτυπα, η Opel μάς εμπιστεύτηκε στην εξέλιξή του, με την πρώτη παρουσίαση σε έκδοση προπαραγωγής να γίνεται έξι μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμα. Σε ικανοποιεί με το 1.000άρη βενζινοκινητήρα, είναι κορυφαίο με τους 1.6 ντίζελ και σε ενθουσιάζει με τον 1.6 βενζίνης των 200 ίππων. Ακατάλληλος για τη χώρα μου, όντας και λαίμαργος και με φορολογικό μειονέκτημα, αλλά προδίδει ιδανικά το πόσο καλά δουλεμένο είναι το πλαίσιο, ενώ είναι σαφές πως έχουν βελτιωθεί και το σύστημα διεύθυνσης και ο επιλογέας. Μας αρέσει πολύ που η πρόταση είναι συνολικά και έντιμη σε σχέση με το πώς μπορεί να εξελιχθεί, τόσο προς την κατεύθυνση των επιδόσεων όσο και προς αυτήν της προστασίας του περιβάλλοντος. Δε θα συμφωνήσουμε με το σλόγκαν της Opel που ισχυρίζεται ότι προκαλεί τις premium προτάσεις της κατηγορίας, αλλά μόνο τυχαία δεν κερδίζει τίτλους στην Ευρώπη και τους απευθείας ανταγωνιστές του στις συγκριτικές δοκιμές, την ώρα που διεκδικεί την κορυφή της κατηγορίας σε πωλήσεις και στην Ελλάδα. Σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, με αυτοκίνητα-σταθερές αξίες, όπως το Golf.
Audi Α4 - 6 βαθμοί
Στον πόλεμο των άστρων με ατού η Audi. Αναφερόμαστε στην έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.4 των 150 ίππων, που τον αξιοποιείς περίφημα και απολαμβάνεις το σύνολο με το ημιαυτόματο κιβώτιο, που χρησιμοποιεί διπλό συμπλέκτη. Δε χρειάζεται να δοκιμάσεις τις εκδόσεις με μεγαλύτερους κινητήρες ώστε να παραδεχτείς πως έχουν δίκιο οι άνθρωποι της Audi, και όντως η πρότασή τους αναβαθμίζει συνολικά την κατηγορία. Ξεπερασμένη για τους νεότερους μέχρι κάποιο σημείο, αφού επιλέγουν crossover και SUV, αλλά μέσα από αυτές τις all-time classic προτάσεις επιβεβαιώνεται ένας τεράστιος κατασκευαστής με ποιότητα και άποψη, όπως η Audi. Οδηγείς τη 2λιτρη ντίζελ έκδοση και τη συγκρίνεις με την αντίστοιχη της ΒΜW, που σε ικανοποιεί για ευκαιριακή χρήση, αλλά μέχρις εκεί. Είπαμε, ανέβασαν ψηλά τον πήχη και δεν το κρύβουν, και είναι γεγονός πως, ακόμα και η Mercedes με τη σειρά C υπερέχει μόνο στην περίπτωση με τους μικρούς ντίζελ των 1.600 κυβικών. Προσθέστε ότι η Audi έχει διαχρονικό ατού με τις εκδόσεις Avant-Quattro, τη στιγμή που δε θα καθυστερήσει το all-road, και αφήσαμε για το τέλος ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο. Τη σχεδίαση εσωτερικά. Με ταμπλό τύπου ΤΤ και υλικά Α8 σε ένα τέλεια ισορροπημένο σύνολο της μεσαίας-μεγάλης κατηγορίας.
Volvo XC90 - 5 βαθμοί
Οι Σουηδοί ξανάρχονται; Μα, είναι παρόντες από την ώρα που μπήκε στην παραγωγή το V40. Κόσμημα σε σχέση με Α4 και Α-Class! Με το XC της σειράς 90 δεν επιβεβαιώνονται έτσι απλά, αλλά καταθέτουν και τη φιλοσοφία τους και δείχνουν πού το πάνε γενικότερα. Η ευχάριστη έκπληξη σε σχέση με τον λάτρη της αυτοκίνησης, ο πονοκέφαλος σε σχέση με τους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους, αλλά και όχι μόνο. Δεν υποτιμούμε ότι κάποτε η Ford τους κράτησε στη ζωή - μπορεί να μην τους σκότωσε όπως η GM τη Saab, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις τους ευνούχισε. Το DNA, όμως, του Σουηδού μηχανικού δεν ξεπερνιέται, και σήμερα, σε αυτό το SUV κύρους με τους 2λιτρους καταπληκτικούς κινητήρες, έχουν και ατού το value-for-money. «Σε αυτήν την κατηγορία;» θα αναρωτηθείτε. Και βέβαια, αφού προδίδει και εντιμότητα, το «honest» που μας λείπει σήμερα. Το βρίσκεις σε αυτό το θηρίο για επτά, που στην άσφαλτο σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να μισεί το χώμα, που δεν είναι πάντως το αγαπημένο του. Μας αρέσουν όλες οι εκδοχές, για διάφορους λόγους που, με τα δικά μας μέτρα, ξεπερνούν τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας ελέγχου και επικοινωνίας, και γιατί μας επιτρέπει να το οδηγούμε και μας φτιάχνει τη διάθεση, ενώ δεν προκαλεί όποιους σήμερα ταλαιπωρούνται και νιώθουν άβολα στο πέρασμα των μεγάλων SUV. Έχουν τρόπο οι Σουηδοί και την εκτίμησή μας μέσα από το σεβασμό, συνδεδεμένο με το παρελθόν τους αλλά και με το παρόν τους, που προδίδει και το μέλλον τους.
BMW 7 - 3 βαθμοί
Η «7άρα», η ναυαρχίδα της ΒΜW. Του κατασκευαστή που σέβεται τον Πραγματικό Οδηγό όσο κανείς, προσφέροντας και ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία. Η τιμή της την αφαιρεί από την προσωπική μας λίστα, αλλά ορθά και συνειδητοποιημένα δεν ψηφίζουμε με οικονομικά κριτήρια. Παίζουν το ρόλο τους, έχουν έναν άτυπο συντελεστή, διαφορετικό για τον καθένα μας, αλλά μέχρις εκεί. Για την τεχνολογία της, για όλα αυτά τα «εξωγήινα» που προσφέρει και μας προϊδεάζουν για το τι θα δούμε άμεσα και στις πιο συμβατικές ΒΜW, αλλά και όχι μόνο. Είναι περίφημη και στο δρόμο. Πρόκειται για τη μοναδική limo που σε προκαλεί να καταργήσεις τον οδηγό και να την οδηγήσεις εσύ, που σου αρέσει να οδηγείς γρήγορα. Πολύ γρήγορα. Με ατού το τιμόνι της, τους κινητήρες της και αυτό το τόσο βαρύ αλλά ελαφρύ σε αίσθηση πλαίσιο, που κρύβει με μαεστρία το μέγεθός της, και συνολικά την κατατάσσει στην κορυφή της κατηγορίας.
Jaguar XE - 2 βαθμοί
Ευχάριστη έκπληξη. Για εμάς τους παλιούς θυμίζει -και μάλιστα τεκμηριωμένα- την πολύ παλαιά, καλή, καθαρά βρετανική εποχή της μάρκας. Την εποχή των '60s οι ΜΚ2, όπως και αργότερα οι ΧJ6, ήταν τα μόνα αυτοκίνητα ικανά να συναγωνιστούν τις Mercedes σε επίπεδο κύρους, αλλά και όχι μόνον. Κυλούσαν όμορφα, με αρχοντιά και αθόρυβα, ενώ στοίχιζαν λιγότερο. Δυστυχώς, δεν ήταν ανοδική η πορεία την εποχή της Ford, που την έσωσε αλλά δεν την αναβάθμισε, πληγώνοντας το χαρακτήρα της. Σήμερα έχουν επιστρέψει στο DNA τους με όπλο το χαρακτήρα τους, συνδεδεμένο με ποιότητα, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Χαίρεσαι να οδηγείς όλες τις ΧΕ και ξεπερνάς γρήγορα τη μέτρια εντύπωση που δημιουργείται από τα υλικά και τη σχεδίαση του ταμπλό. Συμμετέχει με αξιώσεις σε μια πολύ δύσκολη κατηγορία, όπου, εκτός από τους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους, έχει να αντιμετωπίσει τη Volvo και τη Lexus, χωρίς να υποτιμούμε την Infiniti. Τα καταφέρνει, και μάλιστα με επιτυχία, αν και στη χώρα μας προσφέρεται σε υψηλότερη τιμή, με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού. Μας αρέσει πολύ για κάθε ημέρα η 2λιτρη με το «μεγάλο» κινητήρα, αλλά ονειρευόμαστε την 3λιτρη με τους 340 ίππους. Για τον ήχο του κινητήρα, και όχι μόνο.
Mazda ΜΧ-5 - 1 βαθμός
Το αγαπημένο μας Miata στη σύγχρονη εκδοχή του. Μας θυμίζει την πρώτη έκδοση, πριν από περίπου 25 χρόνια, και αν αυτό μας φορτίζει συναισθηματικά, μας κάνει και πιο απαιτητικούς. Εννοείται ότι παραμένει εργαλείο που αναβαθμίζει την καλή διάθεση, ενώ αντιστρέφει την κακή, κάτι σπάνιο σήμερα, σε συνδυασμό με την τιμή του. Άγνωστο το κόστος του όταν και αν εισαχθεί στην Ελλάδα, αφού πρώτα πρέπει η Mazda να αποκτήσει αντιπρόσωπο, αλλά, αν κρίνει κανείς από την τιμή του στην Ευρώπη σε συνδυασμό και με την ευχαρίστηση που προσφέρει, το εξαιρετικό value-for-money είναι γεγονός. Ειδικά με το μικρό κινητήρα των 1.500 κ.εκ. Με το μεγαλύτερο κινητήρα των 2.000 κ.εκ. αυξάνεται η τιμή αλλά και οι απαιτήσεις, οπότε βρίσκουμε την ανάρτηση μαλακή, πολύ τουριστική σε σχέση και με το συνολικό χαρακτήρα της κατασκευής. Συμπερασματικά, με τα δικά μου κριτήρια, πρόκειται για θεωρητική επιλογή, με δεδομένο το σεβασμό σε έναν κατασκευαστή που τολμάει, δείχνοντας το δρόμο και σε άλλους, προσφέροντας μάλιστα την τεχνογνωσία του.
Skoda Superb - 1 βαθμός
Καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν αρκεί ώστε να είναι και σημαντικό. Είναι γεγονός πως δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Μας αρέσει ως σεντάν, και ακόμα περισσότερο ως στέισον βάγκον, γνωστό ως «Combi». Ευρύχωρο και στις δύο περιπτώσεις, και είναι σημαντικό ότι χρησιμοποιεί, αμέσως από την παρουσίασή του, όλους τους εξαιρετικούς κινητήρες του γκρουπ της VW, όπως και τα συστήματα μετάδοσης-σημεία αναφοράς. Αν δεχτούμε πως δεν είναι ένα Passat με άλλα λογότυπα, κάτι για το οποίο δεν έχουμε πειστεί, πρέπει να σημειώσουμε πως δεν έχει και την αντίστοιχη ποιότητα κύλισης, ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους χωρών όπως είναι η Γαλλία, αφού δεν υφίσταται εισαγωγέας στη χώρα μας, ώστε να έχουμε την απαραίτητη σχετική άποψη. Αντίστοιχα, δεν υφίσταται ούτε θεωρητική τιμή όποτε και αν εισαχθεί στην Ελλάδα. Η ποιότητα κατασκευής είναι αναμενόμενα εξαιρετική, αλλά συνολικά δεν προσφέρει κάτι διαφορετικό, ώστε να ξεφύγει από την ουρά της βαθμολογίας μου.
4troxoi.gr
Με το βραβείο για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς να απονέμεται live στη Γενεύη λίγο πριν το επίσημο άνοιγμα της Έκθεσης, ιδού η φετινή μου “κατάταξη”.
Υπενθυμίζεται ότι κάθε μέλος της 58μελούς επιτροπής έχει στη διάθεσή του 25 βαθμούς, τους οποίους καλείται να μοιράσει στα επτά υποψήφια μοντέλα. Κανένα μοντέλο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 10 βαθμούς.
Αναμένοντας τον φετινό νικητή...
Opel Astra - 7 βαθμοί
Το δικό μου αυτοκίνητο της φετινής χρονιάς. Το πλήρες πακέτο. Είναι τόσο ίδιο αλλά και τόσο διαφορετικό σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, όντας πολύ καλά δουλεμένο και τεχνολογικά αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα. Σημαντικό ότι, έστω άτυπα, η Opel μάς εμπιστεύτηκε στην εξέλιξή του, με την πρώτη παρουσίαση σε έκδοση προπαραγωγής να γίνεται έξι μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμα. Σε ικανοποιεί με το 1.000άρη βενζινοκινητήρα, είναι κορυφαίο με τους 1.6 ντίζελ και σε ενθουσιάζει με τον 1.6 βενζίνης των 200 ίππων. Ακατάλληλος για τη χώρα μου, όντας και λαίμαργος και με φορολογικό μειονέκτημα, αλλά προδίδει ιδανικά το πόσο καλά δουλεμένο είναι το πλαίσιο, ενώ είναι σαφές πως έχουν βελτιωθεί και το σύστημα διεύθυνσης και ο επιλογέας. Μας αρέσει πολύ που η πρόταση είναι συνολικά και έντιμη σε σχέση με το πώς μπορεί να εξελιχθεί, τόσο προς την κατεύθυνση των επιδόσεων όσο και προς αυτήν της προστασίας του περιβάλλοντος. Δε θα συμφωνήσουμε με το σλόγκαν της Opel που ισχυρίζεται ότι προκαλεί τις premium προτάσεις της κατηγορίας, αλλά μόνο τυχαία δεν κερδίζει τίτλους στην Ευρώπη και τους απευθείας ανταγωνιστές του στις συγκριτικές δοκιμές, την ώρα που διεκδικεί την κορυφή της κατηγορίας σε πωλήσεις και στην Ελλάδα. Σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, με αυτοκίνητα-σταθερές αξίες, όπως το Golf.
Audi Α4 - 6 βαθμοί
Στον πόλεμο των άστρων με ατού η Audi. Αναφερόμαστε στην έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.4 των 150 ίππων, που τον αξιοποιείς περίφημα και απολαμβάνεις το σύνολο με το ημιαυτόματο κιβώτιο, που χρησιμοποιεί διπλό συμπλέκτη. Δε χρειάζεται να δοκιμάσεις τις εκδόσεις με μεγαλύτερους κινητήρες ώστε να παραδεχτείς πως έχουν δίκιο οι άνθρωποι της Audi, και όντως η πρότασή τους αναβαθμίζει συνολικά την κατηγορία. Ξεπερασμένη για τους νεότερους μέχρι κάποιο σημείο, αφού επιλέγουν crossover και SUV, αλλά μέσα από αυτές τις all-time classic προτάσεις επιβεβαιώνεται ένας τεράστιος κατασκευαστής με ποιότητα και άποψη, όπως η Audi. Οδηγείς τη 2λιτρη ντίζελ έκδοση και τη συγκρίνεις με την αντίστοιχη της ΒΜW, που σε ικανοποιεί για ευκαιριακή χρήση, αλλά μέχρις εκεί. Είπαμε, ανέβασαν ψηλά τον πήχη και δεν το κρύβουν, και είναι γεγονός πως, ακόμα και η Mercedes με τη σειρά C υπερέχει μόνο στην περίπτωση με τους μικρούς ντίζελ των 1.600 κυβικών. Προσθέστε ότι η Audi έχει διαχρονικό ατού με τις εκδόσεις Avant-Quattro, τη στιγμή που δε θα καθυστερήσει το all-road, και αφήσαμε για το τέλος ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο. Τη σχεδίαση εσωτερικά. Με ταμπλό τύπου ΤΤ και υλικά Α8 σε ένα τέλεια ισορροπημένο σύνολο της μεσαίας-μεγάλης κατηγορίας.
Volvo XC90 - 5 βαθμοί
Οι Σουηδοί ξανάρχονται; Μα, είναι παρόντες από την ώρα που μπήκε στην παραγωγή το V40. Κόσμημα σε σχέση με Α4 και Α-Class! Με το XC της σειράς 90 δεν επιβεβαιώνονται έτσι απλά, αλλά καταθέτουν και τη φιλοσοφία τους και δείχνουν πού το πάνε γενικότερα. Η ευχάριστη έκπληξη σε σχέση με τον λάτρη της αυτοκίνησης, ο πονοκέφαλος σε σχέση με τους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους, αλλά και όχι μόνο. Δεν υποτιμούμε ότι κάποτε η Ford τους κράτησε στη ζωή - μπορεί να μην τους σκότωσε όπως η GM τη Saab, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις τους ευνούχισε. Το DNA, όμως, του Σουηδού μηχανικού δεν ξεπερνιέται, και σήμερα, σε αυτό το SUV κύρους με τους 2λιτρους καταπληκτικούς κινητήρες, έχουν και ατού το value-for-money. «Σε αυτήν την κατηγορία;» θα αναρωτηθείτε. Και βέβαια, αφού προδίδει και εντιμότητα, το «honest» που μας λείπει σήμερα. Το βρίσκεις σε αυτό το θηρίο για επτά, που στην άσφαλτο σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να μισεί το χώμα, που δεν είναι πάντως το αγαπημένο του. Μας αρέσουν όλες οι εκδοχές, για διάφορους λόγους που, με τα δικά μας μέτρα, ξεπερνούν τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας ελέγχου και επικοινωνίας, και γιατί μας επιτρέπει να το οδηγούμε και μας φτιάχνει τη διάθεση, ενώ δεν προκαλεί όποιους σήμερα ταλαιπωρούνται και νιώθουν άβολα στο πέρασμα των μεγάλων SUV. Έχουν τρόπο οι Σουηδοί και την εκτίμησή μας μέσα από το σεβασμό, συνδεδεμένο με το παρελθόν τους αλλά και με το παρόν τους, που προδίδει και το μέλλον τους.
BMW 7 - 3 βαθμοί
Η «7άρα», η ναυαρχίδα της ΒΜW. Του κατασκευαστή που σέβεται τον Πραγματικό Οδηγό όσο κανείς, προσφέροντας και ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία. Η τιμή της την αφαιρεί από την προσωπική μας λίστα, αλλά ορθά και συνειδητοποιημένα δεν ψηφίζουμε με οικονομικά κριτήρια. Παίζουν το ρόλο τους, έχουν έναν άτυπο συντελεστή, διαφορετικό για τον καθένα μας, αλλά μέχρις εκεί. Για την τεχνολογία της, για όλα αυτά τα «εξωγήινα» που προσφέρει και μας προϊδεάζουν για το τι θα δούμε άμεσα και στις πιο συμβατικές ΒΜW, αλλά και όχι μόνο. Είναι περίφημη και στο δρόμο. Πρόκειται για τη μοναδική limo που σε προκαλεί να καταργήσεις τον οδηγό και να την οδηγήσεις εσύ, που σου αρέσει να οδηγείς γρήγορα. Πολύ γρήγορα. Με ατού το τιμόνι της, τους κινητήρες της και αυτό το τόσο βαρύ αλλά ελαφρύ σε αίσθηση πλαίσιο, που κρύβει με μαεστρία το μέγεθός της, και συνολικά την κατατάσσει στην κορυφή της κατηγορίας.
Jaguar XE - 2 βαθμοί
Ευχάριστη έκπληξη. Για εμάς τους παλιούς θυμίζει -και μάλιστα τεκμηριωμένα- την πολύ παλαιά, καλή, καθαρά βρετανική εποχή της μάρκας. Την εποχή των '60s οι ΜΚ2, όπως και αργότερα οι ΧJ6, ήταν τα μόνα αυτοκίνητα ικανά να συναγωνιστούν τις Mercedes σε επίπεδο κύρους, αλλά και όχι μόνον. Κυλούσαν όμορφα, με αρχοντιά και αθόρυβα, ενώ στοίχιζαν λιγότερο. Δυστυχώς, δεν ήταν ανοδική η πορεία την εποχή της Ford, που την έσωσε αλλά δεν την αναβάθμισε, πληγώνοντας το χαρακτήρα της. Σήμερα έχουν επιστρέψει στο DNA τους με όπλο το χαρακτήρα τους, συνδεδεμένο με ποιότητα, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Χαίρεσαι να οδηγείς όλες τις ΧΕ και ξεπερνάς γρήγορα τη μέτρια εντύπωση που δημιουργείται από τα υλικά και τη σχεδίαση του ταμπλό. Συμμετέχει με αξιώσεις σε μια πολύ δύσκολη κατηγορία, όπου, εκτός από τους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους, έχει να αντιμετωπίσει τη Volvo και τη Lexus, χωρίς να υποτιμούμε την Infiniti. Τα καταφέρνει, και μάλιστα με επιτυχία, αν και στη χώρα μας προσφέρεται σε υψηλότερη τιμή, με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού. Μας αρέσει πολύ για κάθε ημέρα η 2λιτρη με το «μεγάλο» κινητήρα, αλλά ονειρευόμαστε την 3λιτρη με τους 340 ίππους. Για τον ήχο του κινητήρα, και όχι μόνο.
Mazda ΜΧ-5 - 1 βαθμός
Το αγαπημένο μας Miata στη σύγχρονη εκδοχή του. Μας θυμίζει την πρώτη έκδοση, πριν από περίπου 25 χρόνια, και αν αυτό μας φορτίζει συναισθηματικά, μας κάνει και πιο απαιτητικούς. Εννοείται ότι παραμένει εργαλείο που αναβαθμίζει την καλή διάθεση, ενώ αντιστρέφει την κακή, κάτι σπάνιο σήμερα, σε συνδυασμό με την τιμή του. Άγνωστο το κόστος του όταν και αν εισαχθεί στην Ελλάδα, αφού πρώτα πρέπει η Mazda να αποκτήσει αντιπρόσωπο, αλλά, αν κρίνει κανείς από την τιμή του στην Ευρώπη σε συνδυασμό και με την ευχαρίστηση που προσφέρει, το εξαιρετικό value-for-money είναι γεγονός. Ειδικά με το μικρό κινητήρα των 1.500 κ.εκ. Με το μεγαλύτερο κινητήρα των 2.000 κ.εκ. αυξάνεται η τιμή αλλά και οι απαιτήσεις, οπότε βρίσκουμε την ανάρτηση μαλακή, πολύ τουριστική σε σχέση και με το συνολικό χαρακτήρα της κατασκευής. Συμπερασματικά, με τα δικά μου κριτήρια, πρόκειται για θεωρητική επιλογή, με δεδομένο το σεβασμό σε έναν κατασκευαστή που τολμάει, δείχνοντας το δρόμο και σε άλλους, προσφέροντας μάλιστα την τεχνογνωσία του.
Skoda Superb - 1 βαθμός
Καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν αρκεί ώστε να είναι και σημαντικό. Είναι γεγονός πως δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Μας αρέσει ως σεντάν, και ακόμα περισσότερο ως στέισον βάγκον, γνωστό ως «Combi». Ευρύχωρο και στις δύο περιπτώσεις, και είναι σημαντικό ότι χρησιμοποιεί, αμέσως από την παρουσίασή του, όλους τους εξαιρετικούς κινητήρες του γκρουπ της VW, όπως και τα συστήματα μετάδοσης-σημεία αναφοράς. Αν δεχτούμε πως δεν είναι ένα Passat με άλλα λογότυπα, κάτι για το οποίο δεν έχουμε πειστεί, πρέπει να σημειώσουμε πως δεν έχει και την αντίστοιχη ποιότητα κύλισης, ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους χωρών όπως είναι η Γαλλία, αφού δεν υφίσταται εισαγωγέας στη χώρα μας, ώστε να έχουμε την απαραίτητη σχετική άποψη. Αντίστοιχα, δεν υφίσταται ούτε θεωρητική τιμή όποτε και αν εισαχθεί στην Ελλάδα. Η ποιότητα κατασκευής είναι αναμενόμενα εξαιρετική, αλλά συνολικά δεν προσφέρει κάτι διαφορετικό, ώστε να ξεφύγει από την ουρά της βαθμολογίας μου.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
H Nissan δίνει "αυτονομία" στο Qashqai
Η Νissan θα κάνει επί ευρωπαϊκού εδάφους το ντεμπούτο της στην ημι-αυτόνομη οδήγηση με το Qashqai, το best seller μοντέλο της.
Ξεκινώντας από το 2017, θα εφοδιάζεται με την τεχνολογία Piloted Drive 1.0 που θα επιτρέπει στο crossover της Nissan να ταξιδέψει μόνο του σε μια λωρίδα κυκλοφορίας κάτω από έντονη κίνηση. Την τεχνολογία αυτή, που αποτελεί το πρώτο βήμα του πλάνου με τον τίτλο «Intelligent Driving», θα τη δούμε στην Ιαπωνία πριν το τέλος της χρονιάς και στις Ηνωμένες Πολιτείες στις αρχές του 2017.
Το δεύτερο βήμα, που θα ξεκινήσει το 2018, θα ονομάζεται Piloted Drive 2.0 και θα επιτρέπει αυτόματη αλλαγή λωρίδας σε αυτοκινητόδρομο. Το τρίτο (αναμένεται το 2020) θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα της Nissan να περνούν τις διασταυρώσεις χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
Όλο αυτό το σχέδιο είναι μέρος μιας υπόσχεσης που έχει δώσει η ιαπωνική μάρκα για να φέρει την αυτόνομη οδήγηση πιο κοντά στο ευρύ κοινό.
Να προσθέσουμε, τέλος, ότι πέρσι, το Qashqai ήταν το best seller των συμπαγών crossover στην ευρωπαική αγορά με 232.788 μονάδες και αύξηση πάνω από 14% συγκριτικά με το 2014.
Πηγή: http://www.pronews.gr/portal/20160313/a ... oiylR.dpuf
-
Η Νissan θα κάνει επί ευρωπαϊκού εδάφους το ντεμπούτο της στην ημι-αυτόνομη οδήγηση με το Qashqai, το best seller μοντέλο της.
Ξεκινώντας από το 2017, θα εφοδιάζεται με την τεχνολογία Piloted Drive 1.0 που θα επιτρέπει στο crossover της Nissan να ταξιδέψει μόνο του σε μια λωρίδα κυκλοφορίας κάτω από έντονη κίνηση. Την τεχνολογία αυτή, που αποτελεί το πρώτο βήμα του πλάνου με τον τίτλο «Intelligent Driving», θα τη δούμε στην Ιαπωνία πριν το τέλος της χρονιάς και στις Ηνωμένες Πολιτείες στις αρχές του 2017.
Το δεύτερο βήμα, που θα ξεκινήσει το 2018, θα ονομάζεται Piloted Drive 2.0 και θα επιτρέπει αυτόματη αλλαγή λωρίδας σε αυτοκινητόδρομο. Το τρίτο (αναμένεται το 2020) θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα της Nissan να περνούν τις διασταυρώσεις χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
Όλο αυτό το σχέδιο είναι μέρος μιας υπόσχεσης που έχει δώσει η ιαπωνική μάρκα για να φέρει την αυτόνομη οδήγηση πιο κοντά στο ευρύ κοινό.
Να προσθέσουμε, τέλος, ότι πέρσι, το Qashqai ήταν το best seller των συμπαγών crossover στην ευρωπαική αγορά με 232.788 μονάδες και αύξηση πάνω από 14% συγκριτικά με το 2014.
Πηγή: http://www.pronews.gr/portal/20160313/a ... oiylR.dpuf
-
Re: Cars&Moto
Που είσαι πιλότε να δεις τα μεγαλεία σου;;; Κάτι σαν να διαβάζω ότι...........................................
....σε έκανε η Nissan............................................................................"εφόδιο" της ρε συ!!!
....σε έκανε η Nissan............................................................................"εφόδιο" της ρε συ!!!

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Αυτοκίνητο 2015 αναδείχθηκε το νέο Volkswagen Passat 4MOTION
defencenet - 22/03/2016 - 21:17
Το νέο Passat 8ης γενιάς τιμήθηκε με την ανώτατη Ευρωπαϊκή διάκριση του «Car of the Year 2015». Αυτό το βραβείο αποτελεί την επιβεβαίωση του Passat όσον αφορά την τεχνολογία, την ποιότητα, την άνεση και την ασφάλεια. Οι νέες τετρακίνητες εκδόσεις, έρχονται να τονίσουν τους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Το νέο Passat είναι το μοναδικό αυτοκίνητο (sedan ή station-wagon) που διαθέτει τετρακίνητη έκδοση με κινητήρα χαμηλού κυβισμού, καθώς προσφέρεται και με τον κινητήρα 1.4 TSI 150PS, ο οποίος διαθέτει σύστημα ACT (με απενεργοποίηση κυλίνδρων).
Όπως αναφέρει το newsbeast.gr το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION χρησιμοποιεί ένα πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς. Ενεργοποιείται ακόμη και πριν κάποιος τροχός ολισθήσει μέσω της προηγμένης λειτουργίας Pre-Condition Control (πρότερος έλεγχος των εκάστοτε συνθηκών οδήγησης). Αυτό εξαλείφει σχεδόν εξ ολοκλήρου κάθε απώλεια πρόσφυσης. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, η κίνηση μεταδίδεται κατά κύριο λόγο στον εμπρός άξονα και έτσι εξοικονομείται καύσιμο. Εάν κριθεί απαραίτητο, σχεδόν το 100% της διαθέσιμης ροπής κίνησης μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα 4MOTION παραμένει ένα μόνιμο σύστημα τετρακίνησης, καθώς ο πίσω άξονας είναι πάντα διαθέσιμος και ενεργοποιείται άμεσα σε οποιαδήποτε τάση ολίσθησης ή σε έντονες πλευρικές επιταχύνσεις κατά την γρήγορη οδήγηση.
Εκτός από τον πολύδισκο συμπλέκτη Haldex που κατανέμει την ροπή κατά τον διαμήκη άξονα, δύο συστήματα EDL (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού), δηλαδή ένα σε κάθε άξονα, κατανέμουν την ροπή στους τροχούς (εγκάρσια). Έτσι, εάν ένας τροχός αρχίσει να ολισθαίνει μεταφέρουν την ροπή κίνησης στον απέναντι τροχό, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Τα Passat 4MOTION είναι επίσης εξοπλισμένα με το νέο σύστημα XDS+ (μια λειτουργική επέκταση των ηλεκτρονικού κλειδώματος διαφορικού EDL το οποίο λειτουργεί σε μεγάλες ταχύτητες) και στους δύο άξονες, το οποίο κατά τη διάρκεια γρήγορης στροφής επιβραδύνει τους εσωτερικούς τροχούς που τείνουν να ολισθήσουν, εξαλείφοντας την υποστροφή ή υπερστροφή, και προσφέροντας έτσι μεγάλη ακρίβεια στην κατευθυντικότητα.
Σημείωση: Η επιβάρυνση για τις εκδόσεις Variant είναι 1.300 ευρώ
Νίκος Τσάδαρης
defencenet - 22/03/2016 - 21:17
Το νέο Passat 8ης γενιάς τιμήθηκε με την ανώτατη Ευρωπαϊκή διάκριση του «Car of the Year 2015». Αυτό το βραβείο αποτελεί την επιβεβαίωση του Passat όσον αφορά την τεχνολογία, την ποιότητα, την άνεση και την ασφάλεια. Οι νέες τετρακίνητες εκδόσεις, έρχονται να τονίσουν τους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Το νέο Passat είναι το μοναδικό αυτοκίνητο (sedan ή station-wagon) που διαθέτει τετρακίνητη έκδοση με κινητήρα χαμηλού κυβισμού, καθώς προσφέρεται και με τον κινητήρα 1.4 TSI 150PS, ο οποίος διαθέτει σύστημα ACT (με απενεργοποίηση κυλίνδρων).
Όπως αναφέρει το newsbeast.gr το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION χρησιμοποιεί ένα πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς. Ενεργοποιείται ακόμη και πριν κάποιος τροχός ολισθήσει μέσω της προηγμένης λειτουργίας Pre-Condition Control (πρότερος έλεγχος των εκάστοτε συνθηκών οδήγησης). Αυτό εξαλείφει σχεδόν εξ ολοκλήρου κάθε απώλεια πρόσφυσης. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, η κίνηση μεταδίδεται κατά κύριο λόγο στον εμπρός άξονα και έτσι εξοικονομείται καύσιμο. Εάν κριθεί απαραίτητο, σχεδόν το 100% της διαθέσιμης ροπής κίνησης μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα 4MOTION παραμένει ένα μόνιμο σύστημα τετρακίνησης, καθώς ο πίσω άξονας είναι πάντα διαθέσιμος και ενεργοποιείται άμεσα σε οποιαδήποτε τάση ολίσθησης ή σε έντονες πλευρικές επιταχύνσεις κατά την γρήγορη οδήγηση.
Εκτός από τον πολύδισκο συμπλέκτη Haldex που κατανέμει την ροπή κατά τον διαμήκη άξονα, δύο συστήματα EDL (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού), δηλαδή ένα σε κάθε άξονα, κατανέμουν την ροπή στους τροχούς (εγκάρσια). Έτσι, εάν ένας τροχός αρχίσει να ολισθαίνει μεταφέρουν την ροπή κίνησης στον απέναντι τροχό, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Τα Passat 4MOTION είναι επίσης εξοπλισμένα με το νέο σύστημα XDS+ (μια λειτουργική επέκταση των ηλεκτρονικού κλειδώματος διαφορικού EDL το οποίο λειτουργεί σε μεγάλες ταχύτητες) και στους δύο άξονες, το οποίο κατά τη διάρκεια γρήγορης στροφής επιβραδύνει τους εσωτερικούς τροχούς που τείνουν να ολισθήσουν, εξαλείφοντας την υποστροφή ή υπερστροφή, και προσφέροντας έτσι μεγάλη ακρίβεια στην κατευθυντικότητα.
Σημείωση: Η επιβάρυνση για τις εκδόσεις Variant είναι 1.300 ευρώ
Νίκος Τσάδαρης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Νέο Opel Astra 1.6 CDTI BiTurbo 160 PS από 25.500 ευρώ
Πηγή: Drive
Μαζί με την έλευση της έκδοσης αμαξώματος Sports Tourer και την οδήγηση της 1.6 BiTurbo έκδοσης στην Πορτογαλία, η Opel ανακοίνωσε και την διάθεση της ίδιας έκδοσης κινητήρα και για το 5θυρο Astra.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο διτούρμπινο μοτέρ πετρελαίου των 1,6 λίτρων αποδίδει 160 ίππους στις 4.000 rpm και 35,7 kgm ροπή από τις 1.500 έως τις 2.250 rpm. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής κάνουν λόγο για 0-100 km/h σε 8,6” και τελική ταχύτητα 220 km/h. Ακόμα, η μέση κατανάλωση είναι, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, 3,5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 είναι 111 gr/km.
Το ένα και μοναδικό επίπεδο εξοπλισμού που το εφοδιάζει είναι το κορυφαίο Dynamic που περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ESP, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αισθητήρες βροχής και φώτων, εμπρός φώτα LED Matrix, πίσω φώτα LED, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, σπορ καθίσματα, πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων IntelliLink, πλήρες πακέτο ηλεκτρικών ευκολιών και ζάντες αλουμινίου 17”.
Η τιμή για τη νέα έκδοση 1.6 CDTI BiTurbo του Astra έχει καθοριστεί στα 25.500 ευρώ.
Πηγή: Drive
Μαζί με την έλευση της έκδοσης αμαξώματος Sports Tourer και την οδήγηση της 1.6 BiTurbo έκδοσης στην Πορτογαλία, η Opel ανακοίνωσε και την διάθεση της ίδιας έκδοσης κινητήρα και για το 5θυρο Astra.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο διτούρμπινο μοτέρ πετρελαίου των 1,6 λίτρων αποδίδει 160 ίππους στις 4.000 rpm και 35,7 kgm ροπή από τις 1.500 έως τις 2.250 rpm. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής κάνουν λόγο για 0-100 km/h σε 8,6” και τελική ταχύτητα 220 km/h. Ακόμα, η μέση κατανάλωση είναι, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, 3,5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 είναι 111 gr/km.
Το ένα και μοναδικό επίπεδο εξοπλισμού που το εφοδιάζει είναι το κορυφαίο Dynamic που περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ESP, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αισθητήρες βροχής και φώτων, εμπρός φώτα LED Matrix, πίσω φώτα LED, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, σπορ καθίσματα, πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων IntelliLink, πλήρες πακέτο ηλεκτρικών ευκολιών και ζάντες αλουμινίου 17”.
Η τιμή για τη νέα έκδοση 1.6 CDTI BiTurbo του Astra έχει καθοριστεί στα 25.500 ευρώ.