Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
-
giannistoumpa4
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:40
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Goran do you know what we pontioi say? Prota ovason kai meta kakanson.goran 64 έγραψε:ΑΑΑΑΑΑΝΝΝ...Λέω ΑΑΑΑΑΝΝΝ τελικά μπούμε στα play off, φτάσουμε τελικό Κυπέλλου και βγούμε 2οι ή 3οι στα play off για 1 ή 2 πόντους και χάσουμε και το Κύπελλο με ΣΦΑΓΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΟΡΑΚΟΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ...che4 έγραψε:Ναι εχει ευθύνη που στηρίζει τον πιο αδιάφορο προπονητή μετα το γδ ίσως
Κοιτά μανιακ εμένα αυτος ο ιτ με εχει υποτιμήσει πολλές φορές σαν ΠΑΟΚ φέτος και να ξέρεις οτι ετσι αισθάνονται πολυ απο μας και δεν πρόκειται να του το συγχωρήσουν![]()
![]()
![]()
ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ ???![]()
![]()
![]()
ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ Π.Α.Ο.Κ.ΤΣΗΔΕΣ;;;![]()
![]()
![]()
ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ.;;; ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;![]()
![]()
Leave the an kai an. We all want to win every game every tacle everything! We want to loose when the referee f@ck us becuase we are PAOK! We are antistasi! We are warriors! We dont want to loose with the head down and the hands up like a sissy. PAOK with tudor coach has no FIGHTING spirit! Were is the passion? Were are the fighters?
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Ρώτα τους παίχτες Σουηδέ...κι αυτούς που κάνουν την ομάδα ρδελομπού κάθε χρόνο, εδώ και 40 χρόνια... 
ΑΥΤΟΙ ΜΟΝΑΧΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ, ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ !!!
Πάντως τα κορακοσφυρίγματα εγώ τα βλέπω κάθε, μα κάθε Κυριακή, άπειρα χρόνια τώρα και δεν λέω να συνηθίσω να με γαμάνε και να μου αρέσει κιόλας !!!

ΑΥΤΟΙ ΜΟΝΑΧΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ, ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ !!!
Πάντως τα κορακοσφυρίγματα εγώ τα βλέπω κάθε, μα κάθε Κυριακή, άπειρα χρόνια τώρα και δεν λέω να συνηθίσω να με γαμάνε και να μου αρέσει κιόλας !!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 21 Φεβ 2016, 16:24, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
Dimg4
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Αντιποδοσφαιρο, 2 χαμενα τετ α τετ απο μας και στην πρωτη φαση μπεργκ και 1-0 γιατι απλα ΠΑΟΚ εισαι
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Αφήστε τα άλλοθι και ας μπουν μια φορά μέσα οι μπουληδες που δυστυχώς φοράνε την φανέλα του ΠΑΟΚ να παίξουν μπαλλα ,ολα τα αλλα είναι ατμός.@@ δεν έχετε τον μπελά μου μέσα?όλοι σας έχουν για άχρηστους και ότι θα χάσετε σίγουρα βάλτε λίγο εγωισμό δνε παίζετε με την τσελσι με την ζελα του βλαχχοδημου παίζετε αλλά σε ποιον τα λέω αυτοί το βράδυ πάλι στα μπουζούκια θα είναι και εμείς θα μαλώνουμε εδώ μέσα και ο κγεο θα μπανατει κόσμο πο υ θα έχει ανεβάσει 1838282992 πίεση.
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Ας πάμε και μια φορά λίγο "κουμπωμένοι" γιατί όσες φορές διαβάζω εδώ ότι θα τους πηδήξουμε και θα τους κάνουμε μας βλέπω σχεδόν πάντα γδαρμένους στο τέλος.
Το Χ είναι εφικτό νομίζω. Ας ξεκινήσουμε από αυτό και ότι άλλο καλό έρθει. Μιλάμε για ομάδες που κυριολεκτικά σέρνονται, στην Ευρώπη θα τους είχε ο κάθε πικραμένος αλλά εδώ εμείς κατορθώνουμε να χάνουμε απ'αυτές . Ας δείξουμε μια φορά επιτέλους ότι είμαστε καλύτεροι.
Το Χ είναι εφικτό νομίζω. Ας ξεκινήσουμε από αυτό και ότι άλλο καλό έρθει. Μιλάμε για ομάδες που κυριολεκτικά σέρνονται, στην Ευρώπη θα τους είχε ο κάθε πικραμένος αλλά εδώ εμείς κατορθώνουμε να χάνουμε απ'αυτές . Ας δείξουμε μια φορά επιτέλους ότι είμαστε καλύτεροι.
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Δε ξέρω τι κόμπλεξ διακατέχει τον όλο ασπρόμαυρο οργανισμό μακρυά απ τη Τούμπα, ειλικρινά δεν περιμένω κάτι διαφορετικό σήμερα
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1832
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Χάνει η Μαρσειγ τώρα με 0-1 απολύεται ο Μίτσελ και την Δευτέρα τον ανακοινώνεις και έχεις προπονητή έμπειρο για τα επόμενα 5 χρόνια!
Πολύ καλό για να είναι αληθινό!
Δυστυχώς εκτός ότι έχει πιο πολύ ταλέντο και βάθος από πέρσι δεν βλέπω κάτι άλλο ενθαρρυντικό!
Μακάρι να μας διαψεύσουν σήμερα και να μας αποζημιώσει ο Μακ με ένα καλό παιχνίδι με υπολογίσιμο αντίπαλο!
Πολύ καλό για να είναι αληθινό!
Δυστυχώς εκτός ότι έχει πιο πολύ ταλέντο και βάθος από πέρσι δεν βλέπω κάτι άλλο ενθαρρυντικό!
Μακάρι να μας διαψεύσουν σήμερα και να μας αποζημιώσει ο Μακ με ένα καλό παιχνίδι με υπολογίσιμο αντίπαλο!
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Δεν εχουν βγαλει πουθενα λινκ.....Δυσκολο το βλεπω να εχουμε........ 
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
H 365 πάντως λέει ότι θα το έχει βίντεο άρα όλο και κάποιο Λίνκ θα παίξει
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Η 365 παντα εχει.....
Το κακο ειναι πως με τις παρουσες συνθηκες με κουραζει αυτο το ποδοσφαιρικο εκτρωμα να το βλεπω.....Ποσο μαλλον που αν βγω πρεπει να παω και σε βαζελοκαφενειο..... :/
Το κακο ειναι πως με τις παρουσες συνθηκες με κουραζει αυτο το ποδοσφαιρικο εκτρωμα να το βλεπω.....Ποσο μαλλον που αν βγω πρεπει να παω και σε βαζελοκαφενειο..... :/