65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εδώ εμένα εδώ μέσα με έχουν πει Δάμων ρε μαλακες . Που αν με βάφτιζαν έτσι δεν θα είχα τώρα ούτε γονείς ούτε νονά
- These users thanked the author DamoN for the post (total 4):
- navigator11, Maklaz, Doomlord4, Ιάσονας
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21320
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Τι να πει κι ο Τουμαζάτος!!
- These users thanked the author navigator11 for the post:
- DamoN
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7622
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ξέρεις εσύ...
Όπου τους βρεις.... Πουτσααα
Θα δε παρακαλάνε.....
Όπου τους βρεις.... Πουτσααα
Θα δε παρακαλάνε.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος abc_o_ karpouzas την Κυρ 28 Ιουν 2026, 10:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3868
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Special 4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:50 Ας περιμένουμε πρώτα να δούμε αν θα χρησιμοποιηθεί ως 10άρι ο Ντέλιας ή σε άλλη θέση, ανάλογα με το σύστημα που θα παίξει ο προπονητής.
Στο 5-3-2 που γράφεται ότι παίζει ο Λίσι, θα δούμε και ποιόν ρόλο επιφυλάσσει για τον Ντέλια.
Πήραν προπονητή που δεν θα του δώσει τον σωστό ρόλο, για να πουληθεί πιο εύκολα.
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post (total 3):
- paok apo epilogi, gervasio artigas, nkoss
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πάντως αν στο κέντρο πάρουμε έναν μπαλαδόρο στυλ χουανγκ του γαύρου ή νατχο τον έβλεπα δίδυμο μπροστά με Τσαλοφ να χαθεί το τόπι με τα 1-2 τους 


- These users thanked the author DamoN for the post:
- navigator11
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μπορεί να μπερδεύτηκαν.DamoN έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:24 Εδώ εμένα εδώ μέσα με έχουν πει Δάμων ρε μαλακες . Που αν με βάφτιζαν έτσι δεν θα είχα τώρα ούτε γονείς ούτε νονά
Υπάρχει και ο Δάμων του Τυπογραφείου!
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Παιχταρά μου κεντάς σήμερα..
Έναν τέτοιο θέλει η ομάδα για εσωτερικό στο 4-3-3.
Μπορεί να βρει;
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αυτός είχε ακουστεί για ΑΕΚ πέρυσι νομίζω .
Τι κάνει που βρίσκεται ;;
Ρε συ εμένα αυτοί οι παίχτες με τρελαίνουν .
Σκέψου ο Πέδρι είναι ο αγαπημένος μου .
Ούτε γιαμαληδες ούτε εμπαπεδες.
Για αυτό σε καταλαβαίνω όταν κράζεις τον μαντι
Τι κάνει που βρίσκεται ;;
Ρε συ εμένα αυτοί οι παίχτες με τρελαίνουν .
Σκέψου ο Πέδρι είναι ο αγαπημένος μου .
Ούτε γιαμαληδες ούτε εμπαπεδες.
Για αυτό σε καταλαβαίνω όταν κράζεις τον μαντι