Υπαρχει κοσμος που πιστευει οτι ο Αρης εχει πιο μπασκετικη κουλτουρα, που το ακουω, υπαρχουν κι αλλοι ομως που πιστευουν οτι εχουν παραπανω κοσμο στο μπασκετ, λες και υπαρχει κοσμος που υποστηριζει μια ομαδα σε ενα αθλημα μονο.Mitsospaoki4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:24 Υπάρχει άνθρωπος (και δεν λέω τα φυτά που ακούνε Χρύσανθο) που πιστεύει ότι ο οαρης έχει περισσότερο κοινό από τον ΠΑΟΚ; (σε οποιοδήποτε άθλημα)
Και το γράφει κιόλας εδώ μέσα σε τοπικ πέραν των ανέκδοτων;
Για να τελειωνει το θεμα αυτο - ο Αρης παιζει σε γηπεδο χωρητικοτητας απο 4 800 με 5 000 θεσεις, εμεις παιζουμε σε γηπεδο 7 900 - 8 100.
3 000 δικοι μας και 3 000 δικοι τους φαινονται διαφορετικα σε δυο πολυ διαφορετικα γηπεδα.
Επισης ισχυει οτι το πεταλο περυσι με 2500 διαρκειας ειχε σιγουρα 1/3 λιγοτερου κοσμου στα παιχνιδια της ομαδας μετα την αλλαγη διοικησης.