9. Fedor Chalov
Re: 9. Fedor Chalov
Ο Τσάλοφ όπως έχει τονιστεί πολλάκις, είναι ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ένας πολύ καλός παίκτης
Είναι καλά γυμνασμένος, έχει επαρκέστατη τεχνική, δεν είναι αργός, έχει καλά τελειώματα, και σε ανάπτυξη-πάσινγκ και γενική τακτική είναι πάρα πολύ καλός
Αλλά του λείπει αυτό το μικρό πράγμα που διαχωρίζει τους "περαστικούς" του ποδοσφαίρου με τους καλούς παίκτες: Η ψυχή.
Το παιδί χρειάζεται πέντε μέρες φροντιστήριο, για να βγάλει πέντε λεπτά ενέργεια και τσαμπουκά μπαίνοντας στο χορτάρι. Μετά, του φεύγει πάλι και περιφέρεται άσκοπα.
Θεωρώ πως ανάμεσα στους άλλους που περιμένω βελτιωμένους με τον νέο προπονητή, θα έχει και αυτός την τελευταία ευκαιρία του να δείξει κάτι. ΠΡΟΣΟΧΗ αυτό δεν είναι πληροφορία, απλώς λογικό συμπέρασμα
Ελπίζω να μην δει ο Λίσι τα καλά στοιχεία του παίκτη και τσιμπήσει χωρίς να δοκιμάσει-βεβαιωθεί-συζητήσει πως ο παίκτης όντως θα έχει κάποιο αποδοτικό ρόλο.
Μη φορτωθούμε άλλη μια χρονιά κάποιον που δεν ξέρει που πατά και που βρίσκεται στο γήπεδο
Είναι καλά γυμνασμένος, έχει επαρκέστατη τεχνική, δεν είναι αργός, έχει καλά τελειώματα, και σε ανάπτυξη-πάσινγκ και γενική τακτική είναι πάρα πολύ καλός
Αλλά του λείπει αυτό το μικρό πράγμα που διαχωρίζει τους "περαστικούς" του ποδοσφαίρου με τους καλούς παίκτες: Η ψυχή.
Το παιδί χρειάζεται πέντε μέρες φροντιστήριο, για να βγάλει πέντε λεπτά ενέργεια και τσαμπουκά μπαίνοντας στο χορτάρι. Μετά, του φεύγει πάλι και περιφέρεται άσκοπα.
Θεωρώ πως ανάμεσα στους άλλους που περιμένω βελτιωμένους με τον νέο προπονητή, θα έχει και αυτός την τελευταία ευκαιρία του να δείξει κάτι. ΠΡΟΣΟΧΗ αυτό δεν είναι πληροφορία, απλώς λογικό συμπέρασμα
Ελπίζω να μην δει ο Λίσι τα καλά στοιχεία του παίκτη και τσιμπήσει χωρίς να δοκιμάσει-βεβαιωθεί-συζητήσει πως ο παίκτης όντως θα έχει κάποιο αποδοτικό ρόλο.
Μη φορτωθούμε άλλη μια χρονιά κάποιον που δεν ξέρει που πατά και που βρίσκεται στο γήπεδο
Re: 9. Fedor Chalov
Όσο πιο γρήγορα απαλλαχθεί η ομάδα από τον Τσάλοφ τόσο το καλύτερο.
Ας ελπίσουμε να μην χρειαστεί να τον δούμε σε τίποτα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Ας ελπίσουμε να μην χρειαστεί να τον δούμε σε τίποτα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
- Panx Romana
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 23:45
Re: 9. Fedor Chalov
τον Τέιλορ δεν τον είδαμε αρκετάpaokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:14 Ούτε για πλάκα ευκαιρία σε Τσάλωφ και Τέιλορ.
Ακόμα και οι καλύτερες τους εκδοχές δεν κάνουν για τον ΠΑΟΚ.
σε σχέση με τόν Ρώσο
ας τον δει ο προπονητής κι ας αποφασίσει
- These users thanked the author Panx Romana for the post:
- Montrealiotis
Re: 9. Fedor Chalov
Ο Τσαλοφ είναι για μικρούς χώρους ως 2ος επιθετικός/περιφερικός, ήταν τελείως ακατάλληλος στο 4-2-3-1 του Λουτσεσκου.
Ούτε γρήγορος είναι, ουτε έχει μαχητική νοοτροπία που θελουμε στην ομάδα ή απαιτει η σουπερλιγδ για να τσαμπουκαλεψεις τα αντίπαλα στόπερ.
Θέλει η ομσδα να παίζει 4-4-1-1/4-4-2 ή 3-5-2 για αν προσφέρει.
Εμείς θελουμε παίκτη που να γράφει στην επίθεση, μπουχτίσαμε με τα αμυντικά χάφ/φορ αλλά ο Τσαλοφ παίζει να μην είναι τίποτα από τα 2 ή απλά δεν μπορεί εκτός από τη χώρα του.
Από την άλλη τον Τεϊλορ δεν τον έβαζε, χωρίς να είναι υπέρ-παικτη, ο Λουτσεσκου δεν τον είχε στο ροτεσιον και προτιμούσε να σκάσει τον κακό Μπαμπά, γιατί απλά ήθελε να τον σούταρει προσπαθώντας αναδείξει ότι δεν τον επιστευεται. Το πληρώσαμε ως ομάδα ...
Ούτε γρήγορος είναι, ουτε έχει μαχητική νοοτροπία που θελουμε στην ομάδα ή απαιτει η σουπερλιγδ για να τσαμπουκαλεψεις τα αντίπαλα στόπερ.
Θέλει η ομσδα να παίζει 4-4-1-1/4-4-2 ή 3-5-2 για αν προσφέρει.
Εμείς θελουμε παίκτη που να γράφει στην επίθεση, μπουχτίσαμε με τα αμυντικά χάφ/φορ αλλά ο Τσαλοφ παίζει να μην είναι τίποτα από τα 2 ή απλά δεν μπορεί εκτός από τη χώρα του.
Από την άλλη τον Τεϊλορ δεν τον έβαζε, χωρίς να είναι υπέρ-παικτη, ο Λουτσεσκου δεν τον είχε στο ροτεσιον και προτιμούσε να σκάσει τον κακό Μπαμπά, γιατί απλά ήθελε να τον σούταρει προσπαθώντας αναδείξει ότι δεν τον επιστευεται. Το πληρώσαμε ως ομάδα ...
Re: 9. Fedor Chalov
Ο Τέιλορ δεν μπορεί να παίξει άμυνα, είναι ανεπαρκής τακτικά και σωματικά.
Και είναι, όπως ο Τσάλωφ, άψυχος. Όποτε έπαιζε πέρυσι έκανε αυτά τα διστακτικά βηματάκια μπρος-πίσω σαν να μην ξέρει τι να κάνει. Επίσης πολύ χαρακτηριστικά οι συμπαίκτες του δεν τον εμπιστεύονταν και δεν του πάσαραν την μπάλα.
Και όπως ξαναείπα, και την καλύτερη σεζόν της καριέρας του να κάνει, πάλι δεν κάνει γιατί δεν μπορεί να παίξει άμυνα.
Επίσης, ευκαιρία στον Τέιλορ σημαίνει βασικός Μπαμπά και όχι Γιαννούλης. Ελπίζω να μην κάνουμε τέτοια πατάτα.
Και είναι, όπως ο Τσάλωφ, άψυχος. Όποτε έπαιζε πέρυσι έκανε αυτά τα διστακτικά βηματάκια μπρος-πίσω σαν να μην ξέρει τι να κάνει. Επίσης πολύ χαρακτηριστικά οι συμπαίκτες του δεν τον εμπιστεύονταν και δεν του πάσαραν την μπάλα.
Και όπως ξαναείπα, και την καλύτερη σεζόν της καριέρας του να κάνει, πάλι δεν κάνει γιατί δεν μπορεί να παίξει άμυνα.
Επίσης, ευκαιρία στον Τέιλορ σημαίνει βασικός Μπαμπά και όχι Γιαννούλης. Ελπίζω να μην κάνουμε τέτοια πατάτα.
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7018
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: 9. Fedor Chalov
Άντε να δούμε τι θα γίνει με εσένα.
Θεωρώ απίθανο να αποχωρήσεις οπότε είναι η ευκαιρία σου τώρα που ο προπονητής θέλει κανονικό φορ και όχι προωθημένο αμυντικό χαφ να θυμηθείς τον πρωτερο καλό εαυτό σου
Θεωρώ απίθανο να αποχωρήσεις οπότε είναι η ευκαιρία σου τώρα που ο προπονητής θέλει κανονικό φορ και όχι προωθημένο αμυντικό χαφ να θυμηθείς τον πρωτερο καλό εαυτό σου
Re: 9. Fedor Chalov
ακούγεται πως τα διαρκείας θα έχουν μια αύξηση γύρω στα 30% φέτος.
Αν είναι να αυξηθούν 30% τα διαρκείας, για να βλέπω τον Τσάλοφ να μπουρδουκλώνεται μόνος τους,
να μου λείπει.
Φέρτε επιθετικΟΥΣ.
Γανιάσαμε.
Αν είναι να αυξηθούν 30% τα διαρκείας, για να βλέπω τον Τσάλοφ να μπουρδουκλώνεται μόνος τους,
να μου λείπει.
Φέρτε επιθετικΟΥΣ.
Γανιάσαμε.