Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6542
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Είμαστε Κάβο ντ' όρο, που το πλοίο είναι εκτεθειμένο στο βοριά. Κουνάει φυσικα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Κουνηθήκαμε, αν και όχι τόσο πολύ, για κανένα 15λεπτο. Τώρα μπαίνουμε στην βορινή προστασία της Άνδρου, οπότε δεν κουνιόμαστε. Ευτυχώς πίνω φραπέ.
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4803
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Την καλησπέρα μου!
Με μισό κιλό κεφαλόπουλο και 1 κιλό μπαρμπούνια στην ψαροβελόνα!
Αύριο μαγείρεμα και στην υγειά σας ο μεζές!
Με μισό κιλό κεφαλόπουλο και 1 κιλό μπαρμπούνια στην ψαροβελόνα!
Αύριο μαγείρεμα και στην υγειά σας ο μεζές!
- These users thanked the author PAOKevolution for the post:
- Kabamaru11
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Να πίνεις τον καφέ στη βεράντα απολαμβάνοντας το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου: Αξία ανεκτίμητη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)