Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Σχόλια γιά την Διοίκηση της KΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 883
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από katafraktos »

Gregk19262000 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:05
Taseos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:52 Να πάει να δώσει ο δισεκατομμυριούχος λεφτά στον ας και χώρους και να αναλάβει το γήπεδο. Ενα χρόνο τώρα διαφημίζεται ως παγκόσμιος Θεσσαλονικευς και παοκτσης από τα τσιμέντα και 3 μήνες παζαρεύει το ενοίκιο στο κλειστό του ΠΑΟΚ. Αν θέλει να μπει στις καρδιές μας θελουμε τίτλους στο μπάσκετ και γηπεδαρα ανακαινισμένη. Τα εύγε του κυρ μιμη δεν έχουν καμία αξία.
Φίλε ήσουν μπροστά στις διαπραγματεύσεις να φανταστώ και ξες τι δίνει και τι δεν δίνει;
Τι δουλειά έχουμε εμείς στις συζητήσεις μεταξύ αδελφικών και παιδικών φίλων..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”