Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19202
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Τελικά ο μαυροζωνας εμφανίστηκε; Τι σοι βάρδια είναι αυτή τόσες ώρες;
embuji
Δημοσιεύσεις: 4337
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Υπομονη και στηριξη ναι. Στο νεο εγχειρημα και φιλοσοφια του προπονητη και του κλαμπ. Το να αφησεις ομως την ομαδα γυμνη σε θεσεις που χρειαζεται εμπρακτη ποιοτικη αναβαθμιση δεν ειναι θεμα υπομονης ή στηριξης. Εκει εχουμε προβλημα.
These users thanked the author embuji for the post (total 3):
curtis, WeWillRockYou, Kevin
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5773
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:56 Τελικά ο μαυροζωνας εμφανίστηκε; Τι σοι βάρδια είναι αυτή τόσες ώρες;
Σωστός. Ξέρει κανείς πότε προσγειώνεται ο Ισπανός;

Εδιτ: γύρω στις 6
PaokFiesta
Δημοσιεύσεις: 418
Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 22:01

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PaokFiesta »

Αίντε δυο σελίδες ακόμα και υπογράφει ο Βάσκος.
These users thanked the author PaokFiesta for the post (total 2):
Newgen9, margas
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Δεν ξέρω αν είναι ιεροσυλία αλλά πιστεύω ο Ισπανός θα κλείσει πολλά στόματα... Τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν με του κοντρερας... Είναι ένας κοντρερας στα δεξιά. Ζητώ συγνώμη που στην αρχή απογοητευτηκα λόγο ύψους. Και ο Χιλιανός 1.80 ήταν... Καλός ήρθες παιχταρά!
These users thanked the author Mattias_g4 for the post (total 2):
nunies4, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από kataramenos5 »

PaokFiesta έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:11 Αίντε δυο σελίδες ακόμα και υπογράφει ο Βάσκος.
Agali,agali ginatai i agourida meli που λεει και μια (μπασκετικη) ψυχη
These users thanked the author kataramenos5 for the post (total 2):
Dimitris_L4, Kevin
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1021
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από adam04 »

Ettien26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:34
adam04 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:58
Δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά.
Θέλουμε ομάδα και για τα προκριματικά που είναι ο πρώτος βασικός στόχος.
Σκέψου λίγο τι επιπτώσεις θα έχει σε όλα τα επίπεδα ένας ενδεχόμενος αποκλεισμός.
Μαζί σου.Ποιος δεν το θέλει;Άλλο είπα.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4611
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:50 Θέλει υπομονή φέτος, αγάπη και στήριξη. Καινούργιο προπονητή δεν θέλατε; Τι θα ερχόταν και θα ήξερε όλους τους παίχτες και θα ταν σίγουρος για όλες τις κινήσεις;
Στήριξη χρειάζεται πρώτα απ' όλα από την διοίκηση. Και μάλιστα εμπράκτως και άμεσα.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4611
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

adam04 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:21
Ettien26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:34
adam04 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:58
Δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά.
Θέλουμε ομάδα και για τα προκριματικά που είναι ο πρώτος βασικός στόχος.
Σκέψου λίγο τι επιπτώσεις θα έχει σε όλα τα επίπεδα ένας ενδεχόμενος αποκλεισμός.
Μαζί σου.Ποιος δεν το θέλει;Άλλο είπα.
Ισως εγώ δεν το κατάλαβα καλά. Τι εννοείς ότι δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά ?
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14136
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

έχει ξαναγίνει στα χρονικά να κλείσει το 1ο τόπικ χωρίς να ανακοινωθεί παίχτης;
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6544
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Εχουμε κλεισει ποτε τις 500 πρωτες σελιδες διχως μεταγραφη; :D

edit,με προλαβε ο Μητσος
These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
nico4
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19202
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Ωχχχχ σωστό!!
Παύση μηνυμάτων για 3 ώρες
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1021
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από adam04 »

Ettien26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:26
adam04 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:21
Ettien26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:34

Θέλουμε ομάδα και για τα προκριματικά που είναι ο πρώτος βασικός στόχος.
Σκέψου λίγο τι επιπτώσεις θα έχει σε όλα τα επίπεδα ένας ενδεχόμενος αποκλεισμός.
Μαζί σου.Ποιος δεν το θέλει;Άλλο είπα.
Ισως εγώ δεν το κατάλαβα καλά. Τι εννοείς ότι δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά ?
Εννοώ ότι δεν μπορούν να φέρουν πχ πέντε παίκτες και να του πουν αυτοί είναι σαρεσει δεν σαρεσει.
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

Δεν το ανακοίνωσαν ακόμα?
Τέλος οι μεταγραφές φέτος μετά από αίτημα των δημοσιογράφων γιατί τους τρέχουν τα ΣΚ κ τους κόβουν τα μπάνια
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Βέβαια άμα έκαναν ήδη μεταγραφές θα έλεγαν ότι Καπελώθηκε ο νέος προπονητής . Είναι τόσο νοσηρό το κλίμα που ακόμη και αυτή η ομολογουμένως καθυστέρηση φαίνεται λογική ενώ δεν είναι .
These users thanked the author Taseos for the post:
Unpsofable78
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”