Τα λέμε σε κάνα μηνα
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author sourmenetes for the post (total 2):
- Anwnimos, blackzi
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το δούλεμαpaokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:00 Ε εντάξει, δεν γράφει και τίποτα τραγικό ο Γιάγκος. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα, αλλά πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible. Ποίο είναι το πρόβλημα?
- These users thanked the author sourmenetes for the post (total 9):
- Anwnimos, george188, gergeo4, navigator11, Ally Samagoal, paok apo epilogi, icue, trouman, blackzi
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Που σαι συ ρε? @sourmenetes
Σ εφαγε ο κεμεντζες?
Μια φορα τη βδομαδα ποστ...
Γραφε μπας και γυρισει το καρμα
Φυλλο δε κουνιεται,εχασε κι ο παπας την επικοινωνία με τ αγια...γμτα
.Θετικη αυρα θελουμε.
Σ εφαγε ο κεμεντζες?
Μια φορα τη βδομαδα ποστ...
Γραφε μπας και γυρισει το καρμα
Φυλλο δε κουνιεται,εχασε κι ο παπας την επικοινωνία με τ αγια...γμτα
.Θετικη αυρα θελουμε.
- These users thanked the author kataramenos5 for the post:
- Kourdos
-
Ally Samagoal
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νταξει δεν λέω καλή ιδέα αλλά τι 250 ερωτήσεις ρε φίλε; Για να απαντήσεις 250 ερωτήσεις θέλεις τουλάχιστον 1-2 ώρες είπαμεsotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:41 Αφήστε τα bot ελεύθερα να γράφουν ότι θέλουν. Είναι αξιολύπητο να έχεις εργασία να μπαίνεις να ρίχνεις την ψυχολογία του κόσμου της ομάδας που τάχα αγαπάς αλλά απ την άλλη η ιδέα μου για quiz 250 ερωτήσεων σε θέματα ΠΑΟΚ πριν επιτραπεί άνοιγμα λογαριασμού είχε απορριφθεί όποτε ξαναλέω, αφήστε τα bot ελεύθερα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι λυράρης ο Ζόρζ; Άγνωσται πτυχαί του ανδρός βγαίνουν στο φως!!kataramenos5 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:29 Που σαι συ ρε? @sourmenetes
Σ εφαγε ο κεμεντζες?
Μια φορα τη βδομαδα ποστ...
Γραφε μπας και γυρισει το καρμα
Φυλλο δε κουνιεται,εχασε κι ο παπας την επικοινωνία με τ αγια...γμτα
.Θετικη αυρα θελουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θέλουμε ομάδα και για τα προκριματικά που είναι ο πρώτος βασικός στόχος.
Σκέψου λίγο τι επιπτώσεις θα έχει σε όλα τα επίπεδα ένας ενδεχόμενος αποκλεισμός.
- These users thanked the author Ettien26 for the post (total 2):
- rade paprica, Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βασικά μόνο για τα προκριματικά θέλουμε ομάδα. Θυμάστε μετά τη Λέφσκι;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Aμα γινει κατι τετοιο σιγουρα θα πεσει κραξιμο. Το ζητημα ειναι να μην πεσει σε λαθος ατομα. (πχ λισι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θέλει υπομονή φέτος, αγάπη και στήριξη. Καινούργιο προπονητή δεν θέλατε; Τι θα ερχόταν και θα ήξερε όλους τους παίχτες και θα ταν σίγουρος για όλες τις κινήσεις;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εντάξει multiple choice με timer. Και lock στο IP όχι στο mail.Ally Samagoal έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:33Νταξει δεν λέω καλή ιδέα αλλά τι 250 ερωτήσεις ρε φίλε; Για να απαντήσεις 250 ερωτήσεις θέλεις τουλάχιστον 1-2 ώρες είπαμεsotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:41 Αφήστε τα bot ελεύθερα να γράφουν ότι θέλουν. Είναι αξιολύπητο να έχεις εργασία να μπαίνεις να ρίχνεις την ψυχολογία του κόσμου της ομάδας που τάχα αγαπάς αλλά απ την άλλη η ιδέα μου για quiz 250 ερωτήσεων σε θέματα ΠΑΟΚ πριν επιτραπεί άνοιγμα λογαριασμού είχε απορριφθεί όποτε ξαναλέω, αφήστε τα bot ελεύθερα.
- These users thanked the author sotos26 for the post (total 2):
- Ally Samagoal, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο συγκεκριμένος άρχισε να θυμίζει το ανέκδοτο με τον κυνηγό και την αρκούδα, η οποία του λέει στο τέλος, "υποψιάζομαι ότι δεν έρχεσαι στο δάσος για το κυνήγι"