katafraktos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:00Καλά ρε συ Σαββατιάτικα; Να μην πάνε για κάνα μπανάκι;Maurice_Escargot έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:51Εδω τι γινεται? Ακομα να βρεθει ακρη? Σημερα ισως να υπαρχει καποια συναντηση?
Τι θέλεις να πεις, Κατάφρακτε...;
Μίλα ξεκάθαρα...
Μήπως εννοείς...
ότι...
ούτε στην ΚΑΕ δουλεύουν Σαββατοκύριακα...;!