Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είμαι βέβαιος πλέον πως βαράτε hard reset. Βέβαια εδώ να πούμε πως την φήμη - ψέμα για το "first qualification after transfer" δεν το ξεχνάτε γιατί έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία.
Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Ακόμα ένα.Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους ΓερμανούςYagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρεςYagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:44Για πες φίλε ποια πρόταση του Αντρε πέρασε μέχρι τώρα;Taseos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:38 Δεν κάνεις καμία εκποίηση την τζαιαντ ; Κάναν όροφο γιαγκο μου;
Αυτά με τον διακοσμητικό βιερινια είναι καλό να περάσετε από μικρας Ασίας 1 να του τα πείτε στα μούτρα του αντρε .YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 19):
- vasgias, Kabamaru11, trouman, paok apo epilogi, paokkerkir, Ally Samagoal, margas, magdy, giaxxo, Mica and 9 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τώρα απολύει την σαντρα ο Γιάγκος έχει δουλειές
- These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
- Maklaz, paokkerkir, giaxxo
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6539
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Περισυ ήμουν αισιόδοξος και δε νομίζω κακώς καθώς παράταξαμε ένα από τα πιο πλήρη ρόστερ της Ιστορίας μας.Σιγουρα μπορούσαμε καλύτερα αλλά και πάλι είχαμε πολύ δυνατό κορμό και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμο.Αλλου ήταν το προβλημα.Οποτε το ότι πολλοί από εμάς καναμε υπομονή είχε μια βάση.Φετος δεν έχουμε καν ρόστερ και δεν κουνιέται φύλλο.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει οπαδός που τρέφει ελπίδες για κάτι καλό.Το να πάρουμε πρωτάθλημα θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Ιστορία του σύγχρονου ποδοσφαίρου.Να χτίσουμε για τις επόμενες χρονιές?Τι υπομονή να υπαρχει.
- These users thanked the author Hayate for the post (total 2):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, boogeyman77
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αφήστε τα bot ελεύθερα να γράφουν ότι θέλουν. Είναι αξιολύπητο να έχεις εργασία να μπαίνεις να ρίχνεις την ψυχολογία του κόσμου της ομάδας που τάχα αγαπάς αλλά απ την άλλη η ιδέα μου για quiz 250 ερωτήσεων σε θέματα ΠΑΟΚ πριν επιτραπεί άνοιγμα λογαριασμού είχε απορριφθεί όποτε ξαναλέω, αφήστε τα bot ελεύθερα.
- These users thanked the author sotos26 for the post (total 5):
- giaxxo, magdy, margas, DonnieMcGrath, boogeyman77
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πολύ βοηθητική δουλειά αγαπητέ , καθώς μπορούν πιο εύκολα να καταλάβουν όλοι έτσι όταν υπάρχει κριτική για την "κριτική" αυτή και όχι για την άλλη την κανονική κριτική...Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:13 Είμαι βέβαιος πλέον πως βαράτε hard reset. Βέβαια εδώ να πούμε πως την φήμη - ψέμα για το "first qualification after transfer" δεν το ξεχνάτε γιατί έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία.
Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Ακόμα ένα.Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους ΓερμανούςYagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρεςYagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν έχουμε κάνει και καμιά πώληση παίκτη να πούμε που πήγαν τα λεφτά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ααααα τέτοιος είναι; Ευτυχώς που είστε και εσείς που κρατάτε αρχείοMaklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:13 Είμαι βέβαιος πλέον πως βαράτε hard reset. Βέβαια εδώ να πούμε πως την φήμη - ψέμα για το "first qualification after transfer" δεν το ξεχνάτε γιατί έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία.
Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Ακόμα ένα.Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους ΓερμανούςYagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρεςYagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε φίλε,αυτά που λες έγιναν με Λου.Τωρα έχουμε νέο κουτς.Εν άγνοια του θα γίνουν όλα;;Metagrafakias έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:33 Ενα ντεζαβου ζούμε κάθε καλοκαίρι…
Πέρυσι τέτοιο καιρό λέγαμε ,πάρτε στόπερ για βασικό ,πάρτε στόπερ ή ομάδα έχει ανάγκη ….
Τότε είχαμε Μιχαηλιδη,Κεντζιορα,Λοβρεν…
Εμείς είμασταν οι μιρλες και οι γκρινιάρηδες…
Τελικά τέλη Αυγούστου ήρθε ο Βολιακο δανεικός…
Πλήρης απογοήτευση, αλλά κάποιοι όπως και σε ότι συμβαίνει στα μεταγραφικά ,αμέσως το δικαιολόγησαν,κριτική μηδέν,είμαστε οι καλοί οπαδοί εμείς,τυφλή εμπιστοσύνη..
Τελικό συμπέρασμα όταν δεν βγαίνει άκρη μεταξύ μας, έρχονται οι κλισέ εκφράσεις….
Θα φανεί στο χορτάρι..Όλοι στο γήπεδο κρίνονται…Ξέρουν τι κάνουν αυτοί..Αν δεν σου αρέσει άλλαξε ομάδα ,διαβάζουμε πλέον…
Ε φάνηκε….
Ας ακολουθήσουμε τον ίδιο δρόμο και φέτος καλά πήγε αυτό….
Έχουμε φτάσει να μην τολμάμε να ζητήσουμε να δοθούν από 3-4 εκ αγορά για 2 στόπερ…
Πόσα αστεία πλέον στο ποδόσφαιρο για ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό..
Δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε εντάξει, δεν γράφει και τίποτα τραγικό ο Γιάγκος. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα, αλλά πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible. Ποίο είναι το πρόβλημα?
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3866
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μην βιαζεσαιHayate έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:27 Περισυ ήμουν αισιόδοξος και δε νομίζω κακώς καθώς παράταξαμε ένα από τα πιο πλήρη ρόστερ της Ιστορίας μας.Σιγουρα μπορούσαμε καλύτερα αλλά και πάλι είχαμε πολύ δυνατό κορμό και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμο.Αλλου ήταν το προβλημα.Οποτε το ότι πολλοί από εμάς καναμε υπομονή είχε μια βάση.Φετος δεν έχουμε καν ρόστερ και δεν κουνιέται φύλλο.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει οπαδός που τρέφει ελπίδες για κάτι καλό.Το να πάρουμε πρωτάθλημα θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Ιστορία του σύγχρονου ποδοσφαίρου.Να χτίσουμε για τις επόμενες χρονιές?Τι υπομονή να υπαρχει.
υπομονη
31-8-2026
Ολα θα πανε καλά
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:02Μην βιαζεσαιHayate έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:27 Περισυ ήμουν αισιόδοξος και δε νομίζω κακώς καθώς παράταξαμε ένα από τα πιο πλήρη ρόστερ της Ιστορίας μας.Σιγουρα μπορούσαμε καλύτερα αλλά και πάλι είχαμε πολύ δυνατό κορμό και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμο.Αλλου ήταν το προβλημα.Οποτε το ότι πολλοί από εμάς καναμε υπομονή είχε μια βάση.Φετος δεν έχουμε καν ρόστερ και δεν κουνιέται φύλλο.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει οπαδός που τρέφει ελπίδες για κάτι καλό.Το να πάρουμε πρωτάθλημα θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Ιστορία του σύγχρονου ποδοσφαίρου.Να χτίσουμε για τις επόμενες χρονιές?Τι υπομονή να υπαρχει.
υπομονη
31-8-2026
Ολα θα πανε καλά
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3866
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Προς τί ο γελωτας???
Να εισαι εδώ και τα Χριστούγεννα
Να εισαι εδώ και τα Χριστούγεννα
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
- adam04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
3 από 4 ψέμματα ή διαστρεβλωση πραγματικότητας δεν το λες και 'πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible'. Δεν το βλέπεις το πρόβλημα;paokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:00 Ε εντάξει, δεν γράφει και τίποτα τραγικό ο Γιάγκος. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα, αλλά πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible. Ποίο είναι το πρόβλημα?
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 3):
- Unpsofable78, paok apo epilogi, giaxxo