Μάλλον προλάβαμε τις εξελίξειςPatron έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 19:37 Μπράβο πάντως που ψησαμε τον Τρινκιερι με τόσες ιταλικές να ξεπετάγονται.
ΒΚΤ EuroCup 2026-27
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 878
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4389
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
και πρίν έκανε μπαμ όμως με 90 μοίρες περιστροφή ο δικέφαλος είναι όλο το σήμα της γιουρολίγκα..
- These users thanked the author Shivaspace for the post (total 3):
- katafraktos, Psagmenos4, Franky
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 878
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
Shivaspace έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:02
και πρίν έκανε μπαμ όμως με 90 μοίρες περιστροφή ο δικέφαλος είναι όλο το σήμα της γιουρολίγκα..
Τι είπες τώρα..
Αυτά να τα βλέπουν κάποιοι τύπου @Μπαρκαρούτσος
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4244
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 878
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4244
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
Eγω εαν πονταρα, θα πονταρα και στην ομαδα του Ντονσιτς ετσι για την πλακα.
Το 7.50 το δικο μας θα το τιμησω.
Το 7.50 το δικο μας θα το τιμησω.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post:
- Patron
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
Τι λέει το συγκρότημα έλεγε ότι ο τελης δεν καταλαβαίνει τίποτα και με 40 εκατομμύρια αγοράζει θέση και μπαίνει Ευρωλίγκα. Δεν είχε στα ταμεία διαθεσιμα ή ήταν μαλακιες του συγκροτήματος ;
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 878
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
Basketball Club Roma (δεν ξέρουμε πως είναι ακομα
- These users thanked the author katafraktos for the post:
- Patron
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54437
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: ΒΚΤ EuroCup 2026-27
Παράγκα Μυστακίδη!katafraktos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:12Shivaspace έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:02
και πρίν έκανε μπαμ όμως με 90 μοίρες περιστροφή ο δικέφαλος είναι όλο το σήμα της γιουρολίγκα..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι είπες τώρα..
Αυτά να τα βλέπουν κάποιοι τύπου @Μπαρκαρούτσος![]()
Μετά την UEFA, τώρα και η ECA πολεμάει τον Ο. Α.Ρ.Η.Σ. Μ.Α.Σ.!!
Σύντομα στο άλλα Μπουτάρης!
Και πέρσι ήταν στην πρώτη τριάδα των φαβορί, νομίζω.
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
- katafraktos
