Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
falconakis
Δημοσιεύσεις: 1927
Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από falconakis »

Απορία πότε ξεκινάει η μεταγραφική περίοδος και αρχίσαμε την μίρλα; Ποιός είπε ότι θα φτάσουμε Αύγουστο για να κλειδώσει το ρόστερ; Πό1σο παράλογο είναι να πρεπει ο νέος προπονητής να έχει λόγο στις μεταγραφές; Πως θα έχει λόγο εαν δεν δει τι έχει;
Λέω εγώ τώρα...
These users thanked the author falconakis for the post (total 3):
paok apo epilogi, magdy, adam04
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Ενα ντεζαβου ζούμε κάθε καλοκαίρι…
Πέρυσι τέτοιο καιρό λέγαμε ,πάρτε στόπερ για βασικό ,πάρτε στόπερ ή ομάδα έχει ανάγκη ….
Τότε είχαμε Μιχαηλιδη,Κεντζιορα,Λοβρεν…
Εμείς είμασταν οι μιρλες και οι γκρινιάρηδες…
Τελικά τέλη Αυγούστου ήρθε ο Βολιακο δανεικός…
Πλήρης απογοήτευση, αλλά κάποιοι όπως και σε ότι συμβαίνει στα μεταγραφικά ,αμέσως το δικαιολόγησαν,κριτική μηδέν,είμαστε οι καλοί οπαδοί εμείς,τυφλή εμπιστοσύνη..
Τελικό συμπέρασμα όταν δεν βγαίνει άκρη μεταξύ μας, έρχονται οι κλισέ εκφράσεις….
Θα φανεί στο χορτάρι..Όλοι στο γήπεδο κρίνονται…Ξέρουν τι κάνουν αυτοί..Αν δεν σου αρέσει άλλαξε ομάδα ,διαβάζουμε πλέον…
Ε φάνηκε….
Ας ακολουθήσουμε τον ίδιο δρόμο και φέτος καλά πήγε αυτό….
Έχουμε φτάσει να μην τολμάμε να ζητήσουμε να δοθούν από 3-4 εκ αγορά για 2 στόπερ…
Πόσα αστεία πλέον στο ποδόσφαιρο για ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό..
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 3):
adman, boogeyman77, Kostas_FI
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2532
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:55
Azrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09
tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00 κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα

27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα

τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου

νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!
1)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποτα
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους

η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
Και μπαίνεις με το νέο σου λογαριασμό μετά από μπαν και ξανά χαρακτηρίζεις μέλος της ομάδας σώγαμπρο. Βλέπω εκτός από προπαγανδιστής είσαι και Αινστάιν. Τέτοιους θέλουμε για να μας υπενθυμίζουν τις καταπληκτικές κινήσεις των βαζελων
These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
Ally Samagoal, giaxxo
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3246
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Αυτό που καταλαβαίνω βάσει των όσων γράφονται, όσων διαψεύδονται, κι όσων κυκλοφορούν ως επίσημες φήμες από ημιεπίσημα κανάλια, είναι πως πάμε για μερικές "εύκολες"(?) υποθέσεις στην αρχή να γεμίσει το ρόστερ, και ίσως γίνουν 1-2 αξιόλογες κινήσεις στην πορεία αν κι εφόσον προκριθεί η ομάδα ή αν πωληθεί κάποιος παίκτης και πιάσει καλά λεφτά.

Πάντως ακόμα να μας πει κάποιος που επικροτεί το μοντέλο των 4-5 δανεικών και των 30+ ελεύθερων πως περιμένει στο μέλλον να βρίσκει πόρους η ομάδα για μεταγραφές όταν δεν θα έχει μισό παίκτη να πουλήσει. Πάμε κόντρα στο πως λειτουργεί το ποδόσφαιρο εδώ και χρόνια κι επιμένουμε ότι όλοι είναι βλάκες κι εμείς είμαστε έξυπνοι.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 5):
Patron, Metagrafakias, boogeyman77, Maedhros4, Kevin
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5721
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
το σχεδιο της υπομονης και θα γινουν δικοι μας χωρις λεφτα ή δανεικοι δεν λειτουργει
These users thanked the author Athens for the post (total 2):
Patron, paokspren
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21314
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

tolis14 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:30
navigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:12
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .
Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν! 🤣🤣
Γιατί αμφιβάλλεις; 850€ x 4 παικτες πες τη μεταγραφική περίοδο = 3.400€. Δύο μεταγραφικές περίοδοι το χρόνο μας κάνουν 6.400€. Σε 10 χρόνια να μανι μανι 64.000€. Ξέρεις πόσα έξοδα πληρώνονται με 64.000€; βρε θα μας κάνει βασίλισσες η Μαρία και ας μην το ξέρουμε
Με φωνή του τρισμεγιστου Βέγγου διαβάστηκε στο μυαλό μου!
These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
tolis14, DamoN, falconakis
Patron
Δημοσιεύσεις: 7444
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Says who?
These users thanked the author Patron for the post:
giaxxo
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3880
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από psykoman »

Patron έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:41
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Says who?
η Βιρνα!!!
These users thanked the author psykoman for the post (total 7):
Maklaz, vasgias, blackzi, margas, giaxxo, nunies4, wickerman
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18821
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

john4serres έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:28 Ας πρόσεχαν. Και το Κονφερενς καλο είναι.
Κάτσε να περάαουμε Κόνφερενς γιατί πολύ σίγουρο το έχουμε
These users thanked the author aivas19 for the post (total 2):
vasgias, rade paprica
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2435
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Η πιο άμεση ποιοτική προσθήκη (για βασικός εννοώ),
η οποία χρειάζεται είναι αυτή του φορ.
Έχουμε Μύθου Γερεμεγιεφ, αλλά όχι ΒΑΣΙΚΟ.

Η δεύτερη με επιφύλαξη της κατάστασης Μειτε είναι αυτή του χαφ.
Υπάρχει ένας βασικός ο Ζαφείρης.


Από εκεί και πέρα θέλουμε τρίτο σέντερ Μπακ.
Ο Μπαμπά σε δύο βδομάδες θα γυρίσει και έτοιμος
καθόσον έχει ήδη κάνει προετοιμασία.Οποτε δεν επείγει κάτι
για αριστερο Μπακ. Υπάρχει και ο Τειλορ.
Τέλος με επιφύλαξη του Τάισον θα χρειαστούμε και βασικό αριστερο εξτρέμ.

Σημαντικό να ΜΗ ΦΥΓΕΙ άλλος παίχτης μέχρι και αν καταφέρουμε
να μπούμε σε ομίλους.....

Να γίνουν όσες αλλαγές νομίζουν ο προπονητής και οι Λεο-Αντρε
αλλά αφού τελειώσει το θέμα με ομίλους.

Λάθος η απομάκρυνση Κετζιορα πριν και φυσικά λάθος αν φύγει ο Σάντσεζ.

Επαναλαμβάνω βασικότερο όπως η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΦΟΡ.

ΥΓ. Αν έχει αποφασιστεί από όλους ότι κάνουμε όλες τις αλλαγές τώρα,
χωρίς να μας νοιάζουν οι όμιλοι ΚΑΛΩΣ. Αρκεί να υπαρχει σχέδιο.
Προσωπικά θα πω ότι αυτη η χρόνια είναι χαμένη
ΑΡΚΕΙ να γίνουν όλα με ΣΧΕΔΙΟ ΠΛΑΝΟ και ΣΕΙΡΑ ΧΩΡΊΣ ΒΙΑΣΎΝΗ.

Μεχρι τώρα πάντως δεν υπάρχει σειρά, υπάρχει βιασύνη, έχουν γίνει
όμως θετικές αλλαγές. Για να δούμε......
Patron
Δημοσιεύσεις: 7444
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Θα κουβαλήσει η ακαδημία αυτό το καλοκαίρι, ήρθε η ώρα
These users thanked the author Patron for the post:
vasgias
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6485
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

navigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:12
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .
Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν! 🤣🤣
Γεια σ αδελφέ μου ! Ελπίζω να είσαι καλά γενικά
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
giaxxo, navigator11
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από prist64 »

psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:59
black death έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:45
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:39 Αν μέχρι την προετοιμασία πάρουμε Γιαννουλη ένα ακόμα στόπερ , δυο χαφ ,και τον Τάισον είμαστε οκ για τα πρώτα ευρωπαϊκά
Γιατι πήραμε 1ο στοπερ; Στα φορ με μυθου - γερεμεγιεφ;
Ενταξει έτσι κι αλλιώς κονφερενς θα καταληξουμε.
Για τον Μυθου μην βαζεις και το χερι σου στην φωτια!
κορδελα ψαχνουνε?
These users thanked the author prist64 for the post:
psykoman
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3880
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από psykoman »

Ρε τα διαρκειας ποτε βγαινουν;;;;;;(ειπε ο ασχετος...σε ασχετο τοπικ...για ασχετο θεμα)
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4611
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

Εσείς που μιλάτε για ελεύθερους (και καλά κάνετε) να ξέρετε ότι οι περισσότεροι ελεύθεροι της προκοπής έχουν ήδη κλείσει σε ομάδες. Κρίμα που δεν προλάβαμε. Κάτι θα βρεθεί όμως.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”