Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- falconakis
- Δημοσιεύσεις: 1927
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απορία πότε ξεκινάει η μεταγραφική περίοδος και αρχίσαμε την μίρλα; Ποιός είπε ότι θα φτάσουμε Αύγουστο για να κλειδώσει το ρόστερ; Πό1σο παράλογο είναι να πρεπει ο νέος προπονητής να έχει λόγο στις μεταγραφές; Πως θα έχει λόγο εαν δεν δει τι έχει;
Λέω εγώ τώρα...
Λέω εγώ τώρα...
- These users thanked the author falconakis for the post (total 3):
- paok apo epilogi, magdy, adam04
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2656
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ενα ντεζαβου ζούμε κάθε καλοκαίρι…
Πέρυσι τέτοιο καιρό λέγαμε ,πάρτε στόπερ για βασικό ,πάρτε στόπερ ή ομάδα έχει ανάγκη ….
Τότε είχαμε Μιχαηλιδη,Κεντζιορα,Λοβρεν…
Εμείς είμασταν οι μιρλες και οι γκρινιάρηδες…
Τελικά τέλη Αυγούστου ήρθε ο Βολιακο δανεικός…
Πλήρης απογοήτευση, αλλά κάποιοι όπως και σε ότι συμβαίνει στα μεταγραφικά ,αμέσως το δικαιολόγησαν,κριτική μηδέν,είμαστε οι καλοί οπαδοί εμείς,τυφλή εμπιστοσύνη..
Τελικό συμπέρασμα όταν δεν βγαίνει άκρη μεταξύ μας, έρχονται οι κλισέ εκφράσεις….
Θα φανεί στο χορτάρι..Όλοι στο γήπεδο κρίνονται…Ξέρουν τι κάνουν αυτοί..Αν δεν σου αρέσει άλλαξε ομάδα ,διαβάζουμε πλέον…
Ε φάνηκε….
Ας ακολουθήσουμε τον ίδιο δρόμο και φέτος καλά πήγε αυτό….
Έχουμε φτάσει να μην τολμάμε να ζητήσουμε να δοθούν από 3-4 εκ αγορά για 2 στόπερ…
Πόσα αστεία πλέον στο ποδόσφαιρο για ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό..
Πέρυσι τέτοιο καιρό λέγαμε ,πάρτε στόπερ για βασικό ,πάρτε στόπερ ή ομάδα έχει ανάγκη ….
Τότε είχαμε Μιχαηλιδη,Κεντζιορα,Λοβρεν…
Εμείς είμασταν οι μιρλες και οι γκρινιάρηδες…
Τελικά τέλη Αυγούστου ήρθε ο Βολιακο δανεικός…
Πλήρης απογοήτευση, αλλά κάποιοι όπως και σε ότι συμβαίνει στα μεταγραφικά ,αμέσως το δικαιολόγησαν,κριτική μηδέν,είμαστε οι καλοί οπαδοί εμείς,τυφλή εμπιστοσύνη..
Τελικό συμπέρασμα όταν δεν βγαίνει άκρη μεταξύ μας, έρχονται οι κλισέ εκφράσεις….
Θα φανεί στο χορτάρι..Όλοι στο γήπεδο κρίνονται…Ξέρουν τι κάνουν αυτοί..Αν δεν σου αρέσει άλλαξε ομάδα ,διαβάζουμε πλέον…
Ε φάνηκε….
Ας ακολουθήσουμε τον ίδιο δρόμο και φέτος καλά πήγε αυτό….
Έχουμε φτάσει να μην τολμάμε να ζητήσουμε να δοθούν από 3-4 εκ αγορά για 2 στόπερ…
Πόσα αστεία πλέον στο ποδόσφαιρο για ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό..
- These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 3):
- adman, boogeyman77, Kostas_FI
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και μπαίνεις με το νέο σου λογαριασμό μετά από μπαν και ξανά χαρακτηρίζεις μέλος της ομάδας σώγαμπρο. Βλέπω εκτός από προπαγανδιστής είσαι και Αινστάιν. Τέτοιους θέλουμε για να μας υπενθυμίζουν τις καταπληκτικές κινήσεις των βαζελωνtzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:551)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποταAzrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00 κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα
27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα
τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου
νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους
η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
- Ally Samagoal, giaxxo
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό που καταλαβαίνω βάσει των όσων γράφονται, όσων διαψεύδονται, κι όσων κυκλοφορούν ως επίσημες φήμες από ημιεπίσημα κανάλια, είναι πως πάμε για μερικές "εύκολες"(?) υποθέσεις στην αρχή να γεμίσει το ρόστερ, και ίσως γίνουν 1-2 αξιόλογες κινήσεις στην πορεία αν κι εφόσον προκριθεί η ομάδα ή αν πωληθεί κάποιος παίκτης και πιάσει καλά λεφτά.
Πάντως ακόμα να μας πει κάποιος που επικροτεί το μοντέλο των 4-5 δανεικών και των 30+ ελεύθερων πως περιμένει στο μέλλον να βρίσκει πόρους η ομάδα για μεταγραφές όταν δεν θα έχει μισό παίκτη να πουλήσει. Πάμε κόντρα στο πως λειτουργεί το ποδόσφαιρο εδώ και χρόνια κι επιμένουμε ότι όλοι είναι βλάκες κι εμείς είμαστε έξυπνοι.
Πάντως ακόμα να μας πει κάποιος που επικροτεί το μοντέλο των 4-5 δανεικών και των 30+ ελεύθερων πως περιμένει στο μέλλον να βρίσκει πόρους η ομάδα για μεταγραφές όταν δεν θα έχει μισό παίκτη να πουλήσει. Πάμε κόντρα στο πως λειτουργεί το ποδόσφαιρο εδώ και χρόνια κι επιμένουμε ότι όλοι είναι βλάκες κι εμείς είμαστε έξυπνοι.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 5):
- Patron, Metagrafakias, boogeyman77, Maedhros4, Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
το σχεδιο της υπομονης και θα γινουν δικοι μας χωρις λεφτα ή δανεικοι δεν λειτουργει
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με φωνή του τρισμεγιστου Βέγγου διαβάστηκε στο μυαλό μου!tolis14 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:30Γιατί αμφιβάλλεις; 850€ x 4 παικτες πες τη μεταγραφική περίοδο = 3.400€. Δύο μεταγραφικές περίοδοι το χρόνο μας κάνουν 6.400€. Σε 10 χρόνια να μανι μανι 64.000€. Ξέρεις πόσα έξοδα πληρώνονται με 64.000€; βρε θα μας κάνει βασίλισσες η Μαρία και ας μην το ξέρουμεnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:12Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν!DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .![]()
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- tolis14, DamoN, falconakis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κάτσε να περάαουμε Κόνφερενς γιατί πολύ σίγουρο το έχουμε
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 2):
- vasgias, rade paprica
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η πιο άμεση ποιοτική προσθήκη (για βασικός εννοώ),
η οποία χρειάζεται είναι αυτή του φορ.
Έχουμε Μύθου Γερεμεγιεφ, αλλά όχι ΒΑΣΙΚΟ.
Η δεύτερη με επιφύλαξη της κατάστασης Μειτε είναι αυτή του χαφ.
Υπάρχει ένας βασικός ο Ζαφείρης.
Από εκεί και πέρα θέλουμε τρίτο σέντερ Μπακ.
Ο Μπαμπά σε δύο βδομάδες θα γυρίσει και έτοιμος
καθόσον έχει ήδη κάνει προετοιμασία.Οποτε δεν επείγει κάτι
για αριστερο Μπακ. Υπάρχει και ο Τειλορ.
Τέλος με επιφύλαξη του Τάισον θα χρειαστούμε και βασικό αριστερο εξτρέμ.
Σημαντικό να ΜΗ ΦΥΓΕΙ άλλος παίχτης μέχρι και αν καταφέρουμε
να μπούμε σε ομίλους.....
Να γίνουν όσες αλλαγές νομίζουν ο προπονητής και οι Λεο-Αντρε
αλλά αφού τελειώσει το θέμα με ομίλους.
Λάθος η απομάκρυνση Κετζιορα πριν και φυσικά λάθος αν φύγει ο Σάντσεζ.
Επαναλαμβάνω βασικότερο όπως η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΦΟΡ.
ΥΓ. Αν έχει αποφασιστεί από όλους ότι κάνουμε όλες τις αλλαγές τώρα,
χωρίς να μας νοιάζουν οι όμιλοι ΚΑΛΩΣ. Αρκεί να υπαρχει σχέδιο.
Προσωπικά θα πω ότι αυτη η χρόνια είναι χαμένη
ΑΡΚΕΙ να γίνουν όλα με ΣΧΕΔΙΟ ΠΛΑΝΟ και ΣΕΙΡΑ ΧΩΡΊΣ ΒΙΑΣΎΝΗ.
Μεχρι τώρα πάντως δεν υπάρχει σειρά, υπάρχει βιασύνη, έχουν γίνει
όμως θετικές αλλαγές. Για να δούμε......
η οποία χρειάζεται είναι αυτή του φορ.
Έχουμε Μύθου Γερεμεγιεφ, αλλά όχι ΒΑΣΙΚΟ.
Η δεύτερη με επιφύλαξη της κατάστασης Μειτε είναι αυτή του χαφ.
Υπάρχει ένας βασικός ο Ζαφείρης.
Από εκεί και πέρα θέλουμε τρίτο σέντερ Μπακ.
Ο Μπαμπά σε δύο βδομάδες θα γυρίσει και έτοιμος
καθόσον έχει ήδη κάνει προετοιμασία.Οποτε δεν επείγει κάτι
για αριστερο Μπακ. Υπάρχει και ο Τειλορ.
Τέλος με επιφύλαξη του Τάισον θα χρειαστούμε και βασικό αριστερο εξτρέμ.
Σημαντικό να ΜΗ ΦΥΓΕΙ άλλος παίχτης μέχρι και αν καταφέρουμε
να μπούμε σε ομίλους.....
Να γίνουν όσες αλλαγές νομίζουν ο προπονητής και οι Λεο-Αντρε
αλλά αφού τελειώσει το θέμα με ομίλους.
Λάθος η απομάκρυνση Κετζιορα πριν και φυσικά λάθος αν φύγει ο Σάντσεζ.
Επαναλαμβάνω βασικότερο όπως η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΦΟΡ.
ΥΓ. Αν έχει αποφασιστεί από όλους ότι κάνουμε όλες τις αλλαγές τώρα,
χωρίς να μας νοιάζουν οι όμιλοι ΚΑΛΩΣ. Αρκεί να υπαρχει σχέδιο.
Προσωπικά θα πω ότι αυτη η χρόνια είναι χαμένη
ΑΡΚΕΙ να γίνουν όλα με ΣΧΕΔΙΟ ΠΛΑΝΟ και ΣΕΙΡΑ ΧΩΡΊΣ ΒΙΑΣΎΝΗ.
Μεχρι τώρα πάντως δεν υπάρχει σειρά, υπάρχει βιασύνη, έχουν γίνει
όμως θετικές αλλαγές. Για να δούμε......
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γεια σ αδελφέ μου ! Ελπίζω να είσαι καλά γενικάnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:12Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν!DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .![]()
- These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
- giaxxo, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
κορδελα ψαχνουνε?psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:59Για τον Μυθου μην βαζεις και το χερι σου στην φωτια!black death έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:45Γιατι πήραμε 1ο στοπερ; Στα φορ με μυθου - γερεμεγιεφ;DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:39 Αν μέχρι την προετοιμασία πάρουμε Γιαννουλη ένα ακόμα στόπερ , δυο χαφ ,και τον Τάισον είμαστε οκ για τα πρώτα ευρωπαϊκά
Ενταξει έτσι κι αλλιώς κονφερενς θα καταληξουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε τα διαρκειας ποτε βγαινουν;;;;;;(ειπε ο ασχετος...σε ασχετο τοπικ...για ασχετο θεμα)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εσείς που μιλάτε για ελεύθερους (και καλά κάνετε) να ξέρετε ότι οι περισσότεροι ελεύθεροι της προκοπής έχουν ήδη κλείσει σε ομάδες. Κρίμα που δεν προλάβαμε. Κάτι θα βρεθεί όμως.