Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Developer4
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλημέρα, καλό ΣΚ!
Μπαίνεις να διαβάσεις τίποτα ενδιαφέρον και κυρίως ελπιδοφόρο και βλέπεις ότι από χθες έχουν αναφερθεί τα εξής:
- Μπακασετας
- ένας Γκανέζος από Ισπανία τον οποίο δεν ξέρει κανείς
- προοπτική δανεισμού χατζηδιακου, Μπιάνκο, Γιακουμάκη, παραμονή Τάισον κ οζντοεφ, Γιαννούλης κολλημένο
Σαφώς και δεν πιστεύω ότι όλα αυτά στέκουν, αλλά τι διαβάζουμε ρε 2 μέρες πριν φύγουμε προετοιμασία και έτσι όπως είμαστε;;;

Μπαίνεις να διαβάσεις τίποτα ενδιαφέρον και κυρίως ελπιδοφόρο και βλέπεις ότι από χθες έχουν αναφερθεί τα εξής:
- Μπακασετας
- ένας Γκανέζος από Ισπανία τον οποίο δεν ξέρει κανείς
- προοπτική δανεισμού χατζηδιακου, Μπιάνκο, Γιακουμάκη, παραμονή Τάισον κ οζντοεφ, Γιαννούλης κολλημένο
Σαφώς και δεν πιστεύω ότι όλα αυτά στέκουν, αλλά τι διαβάζουμε ρε 2 μέρες πριν φύγουμε προετοιμασία και έτσι όπως είμαστε;;;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με Κοσίδη, Μπαταούλα και τ' άλλα παιδιά...
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 4):
- Metagrafakias, deathmassious, Ettien26, Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ενώ προχθές με Λύρατζη, Μπετανκορ, Σάλιακα και αναγέννηση Τσάλωφ και Γκόμεζ βγάζαμε γούστα!
- These users thanked the author Nikos 74 for the post (total 5):
- Dimitris_L4, margas, dionisisbasi, paok apo epilogi, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν μέχρι την προετοιμασία πάρουμε Γιαννουλη ένα ακόμα στόπερ , δυο χαφ ,και τον Τάισον είμαστε οκ για τα πρώτα ευρωπαϊκά
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γιατι πήραμε 1ο στοπερ; Στα φορ με μυθου - γερεμεγιεφ;DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:39 Αν μέχρι την προετοιμασία πάρουμε Γιαννουλη ένα ακόμα στόπερ , δυο χαφ ,και τον Τάισον είμαστε οκ για τα πρώτα ευρωπαϊκά
Ενταξει έτσι κι αλλιώς κονφερενς θα καταληξουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η Forza έχει μείνει με 3 αρθρογράφους από τους 11 που είχε, δεν νομίζω καν να θεωρείται "κυβερνητική" που λέγαμε παλιά. Για μπιάνκο πχ μέχρι κ από Ιταλία διαβάσαμε για πρόταση αγοράς, για Χατζηδιακο επίσης δεν έχει αναφερθει από κανέναν για δανεισμό
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εννοώ την επόμενη βδομάδα.
Το ένα απο τα 2 χαφ μπορεί να είναι Οζντοεφ ή Μπιανκο , ο Τάισον μπορεί να είναι τυπικό οπότε να κλείσουν ένα χαφ και ένα στόπερ και ο Γιαννουλης . Υποθέσεις που δουλεύονται καιρό δλδ
Το ένα απο τα 2 χαφ μπορεί να είναι Οζντοεφ ή Μπιανκο , ο Τάισον μπορεί να είναι τυπικό οπότε να κλείσουν ένα χαφ και ένα στόπερ και ο Γιαννουλης . Υποθέσεις που δουλεύονται καιρό δλδ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Γιαννούλης τον Οκτώβριο κλείνει τα 31 . Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ταχύτητα, οπότε στο γήπεδο θα φανεί. Εξαρτάται και από το δίδυμο, Γιαννούλης με Μπάμπα ή Γιαννούλης με Γκόμεζ;
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το ενδεχόμενο Γιαννούλης με κανέναν απ'τους 2 παίζει; Για να μην απ'τους 3 γιατί υπάρχει κι ο Τέιλορ.
- These users thanked the author black death for the post:
- thios4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όπως έγραψε και ένα παιδί πιο πριν. Μην έχετε δεδομένο ότι θα έρθει κάποιος παίκτης και θα κάθεται 2 μήνες πάγκο μέχρι να γίνει ένα με την ομάδα για να είναι έτοιμος να παίξει.
Δηλαδή ότι έκανε ο Λουτσέσκου με τους νέους παίκτες και την ενσωμάτωση τους.
Δηλαδή ότι έκανε ο Λουτσέσκου με τους νέους παίκτες και την ενσωμάτωση τους.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 5):
- trouman, Ιάσονας, geobila, Metagrafakias, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τον ξέχασα αυτόν! Απλά θεωρώ ότι έχει φήμη και ηλικία που θα φέρει καμία σκοτωμένη πρόταση.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για να λύσεις ένα πρόβλημα θα πρέπει να το κατανοήσεις.
Υποθεση 1 ο Λουτσεσκου τα έκανε όλα σωστά και το ρόστερ ήταν μέτριο/ κακό σε αυτή την περίπτωση αργήσαμε χαρακτηριστικά γιατί πρέπει να κάνουμε πολλές μεταγραφές .
Υπόθεση 2 Ο Λουτσεσκου το έλουσε και το ρόστερ ήταν μια χαρά . Σε αυτή την περίπτωση θεωρείς ότι μια χαρά είναι πολλοί παίχτες που τους έχουμε για φεύγα και χρειάζονται κάποιες αλλαγές . Σε αυτή την περίπτωση είμαστε οκ χρονικά . ( πχ Ντεσποντοφ , Μπιανκο , Μάντυ είναι μια χαρά )
Υποθεση 3 Ο Λουτσεσκου έκανα λάθη αλλά και πολλοί παίχτες δεν κάνουν . Εδώ έχουμε καθυστερήσει αρκετά αλλά αν τρέξουμε τώρα είναι υπό έλεγχο η κατάσταση
Υποθεση 1 ο Λουτσεσκου τα έκανε όλα σωστά και το ρόστερ ήταν μέτριο/ κακό σε αυτή την περίπτωση αργήσαμε χαρακτηριστικά γιατί πρέπει να κάνουμε πολλές μεταγραφές .
Υπόθεση 2 Ο Λουτσεσκου το έλουσε και το ρόστερ ήταν μια χαρά . Σε αυτή την περίπτωση θεωρείς ότι μια χαρά είναι πολλοί παίχτες που τους έχουμε για φεύγα και χρειάζονται κάποιες αλλαγές . Σε αυτή την περίπτωση είμαστε οκ χρονικά . ( πχ Ντεσποντοφ , Μπιανκο , Μάντυ είναι μια χαρά )
Υποθεση 3 Ο Λουτσεσκου έκανα λάθη αλλά και πολλοί παίχτες δεν κάνουν . Εδώ έχουμε καθυστερήσει αρκετά αλλά αν τρέξουμε τώρα είναι υπό έλεγχο η κατάσταση
- These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
- geobila, paok apo epilogi