iasoiako έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 03:35
Θα πεσει πολυ χρημα φετο
πλεον ειναι φως φαναρι οτι το καταβι δεν τσουλαει
κανενα μελλον με Ιβαν
να παρουμε 8 δανεικους λεω εγω
Γιακουμη
Χατζηδιακο
Βαρελα
Μπιανκο
ζητα κ τον Γιαννουλη δανεικο
και οτι προκύψει ελευθερο
Αρα μονο η Μαρια κανει κουμαντο κανενας αλλος
δεν εχουν μπατζετ για μεταγραφες οι Μετος Βιερινια
Άντε πάλι τα ίδια κολλήματα με τους δανεικούς και τους ελεύθερους και τα λεφτά που δε βάζει ....
Φαντάσου μόνο να είχαν αγοράσει πέρσι τον ιβανουσετς 3-4 μύρια, τον Βολιακο 1-2 μύρια και για τον Γιακουμάκη να είχαν δώσει 4-5 μύρια.....τώρα θα εκραζες γιατί τους αγόρασαν και δεν προσπάθησαν να τους φέρουν δανεικούς πρώτα.....
Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ εδώ και χρόνια δεν είναι ούτε το μπάτζετ ούτε οι δανεικοί και οι ελεύθεροι....είναι οι επιλογές που έκαναν κατά καιρούς και σε κάποιες περιπτώσεις η αργοπορία στις διαπραγματεύσεις...έδωσαν 3+ για τον Τσαλοφ είσαι ικανοποιημένος;
Μακάρι να έχουν το σκάουτινγκ και τις επαφές να φέρουν 10 παικταραδες ελεύθερους ούτε που με νοιάζει