Φλασια τωρα...Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.
https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!
Φλασια τωρα...Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.
https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Ρώτα έναν ειδικό!leomatos88 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:13 Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση του συγκεκριμένου κόμματος της συγκεκριμένης οικογένειας ήταν ανέκαθεν η καλύτερη φιλενάδα ή/και συνέταιρος συλλήβδην του μεγάλου κεφαλαίου, των πάσης φύσεως ιδιωτικοποιήσεων, των κάθε είδους χατηριών προς το επιχειρείν, εις βάρος του λαϊκού και του δημοσίου συμφέροντος.
Την τελευταία επταετία έχουν γίνει κατά πάρα πολύ πλουσιότεροι οι πλούσιοι, ειδικά οι πάρα πολύ πλούσιοι. Και ταυτόχρονα, ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κατά συρροήν ευνοημένους, ευνοούνται ορισμένοι περισσότερο.
Επίσης, ο βαθμός της επιρροής των ΗΠΑ στην εσωτερική πολιτική πραγματικότητα έχει φτάσει και ξεπεράσει τα επίπεδα του 1950, όπου το ελληνικό κράτος ήταν στην κυριολεξία οικόπεδο και αποικία, όπως λέει και το τραγούδι.
Τέλος, η εξουσία (δηλαδή το κράτος) έχει απεριόριστη δύναμη να παρανομεί, έναντι οποιουδήποτε, μιας και δεν έχει μόνο το μονοπώλιο της βίας, αλλά και της... δικαιοσύνης.
Σε αυτό το αγαστό πλαίσιο, υπάρχει κι ένας άνθρωπος της ίδιας τάξης, του οποίου οι επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΟΚ), αλλά και ο ίδιος προσωπικά, αντιμετωπίστηκαν από την ίδια αυτή κυβέρνηση με εχθρικότατο τρόπο.
Ίσως είναι και ο μοναδικός μεγαλοαστός ο Σαββίδης, που πολεμήθηκε από την ΑΕ που παριστάνει την κυβέρνηση τούτης της χώρας. Και εννοείται ο ΠΑΟΚ, ως η αιχμή του δόρατος, επιδιώχθηκε να διαλυθεί οικονομικά, υπαρξιακά, ηθικά.
Τώρα, για ποια αποκατάσταση (!!!) μιλάμε, όταν πχ για το γήπεδο παραμένουν τα ίδια εμπόδια, όταν, όταν, όταν... είναι για να απορείς.
Όχι φίλε, δεν είμαι ο anathema, αλλά σίγουρα είμαι για το ανάθεμαpsykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:43Φλασια τωρα...Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.
https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!
Ναι μην μας πουν αντιδημοκρατικούς…renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:56 Παρακαλώ...όσο το σάιτ τηρεί τους δημοκρατικούς του κανόνες και δεν τον πετάει έξω, μην του δίνετε το δικαίωμα να κάνει την προπαγάνδα του. Αγνοήστε τον και θα χαθεί στον θόρυβο
Το ονομα βγαινει παντως Mak-Laz....Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:49Όχι φίλε, δεν είμαι ο anathema, αλλά σίγουρα είμαι για το ανάθεμαpsykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:43Φλασια τωρα...Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.
https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!![]()
Montrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:50Ναι μην μας πουν αντιδημοκρατικούς…renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:56 Παρακαλώ...όσο το σάιτ τηρεί τους δημοκρατικούς του κανόνες και δεν τον πετάει έξω, μην του δίνετε το δικαίωμα να κάνει την προπαγάνδα του. Αγνοήστε τον και θα χαθεί στον θόρυβο
Δεν βρίσκω κανένα λόγο γιατί επιτρέπεται η συνεχόμενη προπαγάνδα. Ακόμα και τον Λουτσεσκου αγάπησε, στο τέλος.
leomatos88 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:13 Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση του συγκεκριμένου κόμματος της συγκεκριμένης οικογένειας ήταν ανέκαθεν η καλύτερη φιλενάδα ή/και συνέταιρος συλλήβδην του μεγάλου κεφαλαίου, των πάσης φύσεως ιδιωτικοποιήσεων, των κάθε είδους χατηριών προς το επιχειρείν, εις βάρος του λαϊκού και του δημοσίου συμφέροντος.
Την τελευταία επταετία έχουν γίνει κατά πάρα πολύ πλουσιότεροι οι πλούσιοι, ειδικά οι πάρα πολύ πλούσιοι. Και ταυτόχρονα, ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κατά συρροήν ευνοημένους, ευνοούνται ορισμένοι περισσότερο.
Επίσης, ο βαθμός της επιρροής των ΗΠΑ στην εσωτερική πολιτική πραγματικότητα έχει φτάσει και ξεπεράσει τα επίπεδα του 1950, όπου το ελληνικό κράτος ήταν στην κυριολεξία οικόπεδο και αποικία, όπως λέει και το τραγούδι.
Τέλος, η εξουσία (δηλαδή το κράτος) έχει απεριόριστη δύναμη να παρανομεί, έναντι οποιουδήποτε, μιας και δεν έχει μόνο το μονοπώλιο της βίας, αλλά και της... δικαιοσύνης.
Σε αυτό το αγαστό πλαίσιο, υπάρχει κι ένας άνθρωπος της ίδιας τάξης, του οποίου οι επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΟΚ), αλλά και ο ίδιος προσωπικά, αντιμετωπίστηκαν από την ίδια αυτή κυβέρνηση με εχθρικότατο τρόπο.
Ίσως είναι και ο μοναδικός μεγαλοαστός ο Σαββίδης, που πολεμήθηκε από την ΑΕ που παριστάνει την κυβέρνηση τούτης της χώρας. Και εννοείται ο ΠΑΟΚ, ως η αιχμή του δόρατος, επιδιώχθηκε να διαλυθεί οικονομικά, υπαρξιακά, ηθικά.
Τώρα, για ποια αποκατάσταση (!!!) μιλάμε, όταν πχ για το γήπεδο παραμένουν τα ίδια εμπόδια, όταν, όταν, όταν... είναι για να απορείς.
Όχι, όχι αδερφέ.psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 01:01Το ονομα βγαινει παντως Mak-Laz....
Κριμα...και ηθελα μα σε ρωτησω αν εχεις καμια επαφη με κανεναν απ τις παλιοσειρες του φορουμ...
υ.γ.Κοιτα μωρη κουφαλα να με κανεις χουλιαμα και να εισαι εσυ...θα σου ξυρισω το μαλλι και το μουσι(αν τα εχεις ακομη)![]()
Επειδή έχω διατελέσει κι εγώ τρολλ στα πιο νιάτα μου, είσαι ο ορισμός του troll και του ragebaiter.Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01 Καταρχάς ψυχραιμία.
Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.
Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.
Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.
Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.
Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.
Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.
Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Για μένα πάντως special4 από τους μεγαλύτερους κανιβαλισμούς στον Ντελια ήταν ο δικός σου, που αν και δεν θυμάμαι ακριβώς πως το έγραψες και βαριέμαι να το ψάξω, το σχόλιο σου στην υπόθεση ήταν πως όλο αυτό είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για να πουληθεί ο παίκτης.Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Ουδέποτε έγραψα αυτό που λες @Ιάσονας.Ιάσονας έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:01Για μένα πάντως special4 από τους μεγαλύτερους κανιβαλισμούς στον Ντελια ήταν ο δικός σου, που αν και δεν θυμάμαι ακριβώς πως το έγραψες και βαριέμαι να το ψάξω, το σχόλιο σου στην υπόθεση ήταν πως όλο αυτό είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για να πουληθεί ο παίκτης.Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Μεγαλύτερος κανιβαλισμός από το να παρουσιάζεις τον Ντέλια ως ένα άβουλο ον που τον κάνουν ότι θέλουν οι άλλοι κακοί της ΠΑΕ , δεν υπάρχει. Ενοχλεί και ο ένας κανιβαλισμός και ο άλλος, και στις δύο περιπτώσεις όμως εσύ δεν είσαι ο αμερόληπτος ουδέτερος που δεν κανιβαλίζει.