καποια παρομοια γραφω κι εγω, αλλα υπηρξε παρατηρησηEqualizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 20:58 Καλά σοβαρά πρέπει να έχεις μεγάλο πρόβλημα με τον Σαββίδη για να απαντήσεις αυτή την εξυπνακίστικη μπαρούφα
Σε ποιο πλανήτη ζείτε εσείς ρε έξυπνοι, που όταν τα έχεις καλά με την ελληνική κυβέρνηση σου ακυρώνουν με παγκόσμια παράνομη πατέντα καθαρό διαγωνισμό όπου ΕΣΒΗΣΕΣ όλους τους αντιπάλους με την πρότασή σου, μετά καθυστερεί τουλάχιστον τρία χρόνια η υπόθεση, και μετά αναγκάζεσαι να προσφύγεις σε δικαστήρια για να τους ξεβρακώσεις εντελώς;
Κι όταν εν τέλει δικαιώνεσαι να έχεις και κομπλεξικούς να σου λένε ορίστε μια χαρά μπίζνες με την ελληνική κυβέρνηση κάνεις
Δηλαδή κάτσε να σε γαμήσουμε απ τον κώλο και να σου ζητάμε και τα ρέστα, μια φάση
Καθίστε καλά ρε επιτέλους, κάπου φτάνει με τις γελοίες προκλήσεις
Ιβάν Σαββίδης VII
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3861
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
- eorptol1
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τσίπα = άγνωστη λέξηtolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:10 Ο άλλος είχε και έτοιμη να μας παρουσιάσει τη σύνθεση του ΣτΕ για να μας δείξει ότι ο Σαββίδης είναι κωλος και βρακ8 με την κυβέρνηση. Ρε ούτε οι αλλόθρησκοι δεν τα λένε αυτά για τον Ιβάν. Λίγη τσίπα δεν βλάπτει. Κατά τ άλλα αν τους πεις για τη λάσπη και την προπαγάνδα τους θα σου πουν ότι κριτική κάνουν για το καλό της ομάδας
Αλλόθρησκοι = και κάτι παραπάνω
- These users thanked the author GEOL for the post (total 3):
- navigator11, eorptol1, leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Η απτή και ΠΑΝΑΠΛΗ πραγματικότητα που πρέπει να είσαι τέρμα κολλημένος (στην καλύτερη) για να μη τη βλέπεις, είναι πως το κράτος και η συγκεκριμένη κυβέρνηση έφτασαν σε ακραία μήκη και πλάτη για να σουτάρουν το Σαββίδη απ' την Ελλάδα, με πρωτοφανείς καταστρατηγησεις όχι απλώς των νόμων αλλά και της κοινής λογικής. Για έστω υποτυπώδη πολιτική ηθική δε μιλάω καν.
Και ειναι αυτονόητο πως όταν πολεμάς τόσο ακραία έναν επενδυτή, αυτόματα πολεμώνται οι επενδύσεις του.
Στην περίπτωση μας, ο ΠΑΟΚ
Και όλο αυτό το στήριξαν στην (για μένα άκρως αναμενόμενη και δεδομένη) συνενοχή του κόσμου μας. Που όταν είναι να ζητάει έχει ατελείωτο τσαγανό, αλλά όταν είναι να πολεμήσει συντεταγμένα, με σχέδιο και συμμετοχή, είναι ανύπαρκτος.
Προφανεστατα τίποτα από αυτά δεν έχει καμία σχέση με τα διοικητικά και αγωνιστικά κακώς κείμενα του ΠΑΟΚ ε. Εξηγουμαστε για να μη καταλήγουμε μονίμως στις ίδιες μπούρδες.
Και ειναι αυτονόητο πως όταν πολεμάς τόσο ακραία έναν επενδυτή, αυτόματα πολεμώνται οι επενδύσεις του.
Στην περίπτωση μας, ο ΠΑΟΚ
Και όλο αυτό το στήριξαν στην (για μένα άκρως αναμενόμενη και δεδομένη) συνενοχή του κόσμου μας. Που όταν είναι να ζητάει έχει ατελείωτο τσαγανό, αλλά όταν είναι να πολεμήσει συντεταγμένα, με σχέδιο και συμμετοχή, είναι ανύπαρκτος.
Προφανεστατα τίποτα από αυτά δεν έχει καμία σχέση με τα διοικητικά και αγωνιστικά κακώς κείμενα του ΠΑΟΚ ε. Εξηγουμαστε για να μη καταλήγουμε μονίμως στις ίδιες μπούρδες.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 6):
- Parolos, aivas19, navigator11, OIKODOMOS, paok apo epilogi, leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν κατάλαβες ότι αν το επιχείρημα που αναφέρεις για Σαββίδη και ΝΔ εδω και καιρό θα ειχε βάση αν δεν ακυρώνονταν ο διαγωνισμός και δε χρειαζόταν προσφυγή; Όπως πχ ο μίστερ ΣΚΑΙ γιατί τόσο καιρό αυτά μας λεςSpecial 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 19:56 Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) επιλέγεται και ορίζεται από το Υπουργικό Συμβούλιο της Ελληνικής Κυβέρνησης, έπειτα από σχετική πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης .
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Καταρχάς ψυχραιμία.
Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.
Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.
Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.
Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.
Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.
Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.
Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.
Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.
Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.
Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.
Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.
Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.
Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ναι βέβαια ρητορικό το ερώτημα
Δεν ενοχλεί ΤΟΟΟΟΟΣΟ πολύ η καθαρή και συντεταγμένη άποψη
Οι τοξικές εξυπνάδες προς εξυπηρέτηση αφηγήματος και σκάψιμο λάκκου, ενοχλούν ΤΟΟΟΟΣΟ πολύ κι ακόμα περισσότερο
Κι όσο δεν δίνονται αρχιδάτες εξηγήσεις από όσους τις εκπορεύουν, θα ενοχλούν ΑΚΟΟΟΟΜΑ περισσότερο
Και επίσης βέβαιο είναι, οτι έχουν αποκατασταθεί οι σχέσεις εντελώς.
Η αποκατάσταση συνίσταται στο εξής απλό: Πες στο γιο σου να μη ξαναπατήσει εδώ, έλα εσύ στο μίνιμουμ που μπορείς κρυμένος και κλεισμένος στη βίλα σου, υπάλληλοι της ομάδας να φοβούνται επί σειρά ετών να κυκλοφορήσουν, και τα δικαστήρια μας να σε δικαιώνουν στο μινιμουμ εφικτό μετά τα όσα σου επιφυλάξαμε
Αυτό, μάλιστα. Είναι μια πλήρης αποκατάσταση σχέσεων
Δεν ενοχλεί ΤΟΟΟΟΟΣΟ πολύ η καθαρή και συντεταγμένη άποψη
Οι τοξικές εξυπνάδες προς εξυπηρέτηση αφηγήματος και σκάψιμο λάκκου, ενοχλούν ΤΟΟΟΟΣΟ πολύ κι ακόμα περισσότερο
Κι όσο δεν δίνονται αρχιδάτες εξηγήσεις από όσους τις εκπορεύουν, θα ενοχλούν ΑΚΟΟΟΟΜΑ περισσότερο
Και επίσης βέβαιο είναι, οτι έχουν αποκατασταθεί οι σχέσεις εντελώς.
Η αποκατάσταση συνίσταται στο εξής απλό: Πες στο γιο σου να μη ξαναπατήσει εδώ, έλα εσύ στο μίνιμουμ που μπορείς κρυμένος και κλεισμένος στη βίλα σου, υπάλληλοι της ομάδας να φοβούνται επί σειρά ετών να κυκλοφορήσουν, και τα δικαστήρια μας να σε δικαιώνουν στο μινιμουμ εφικτό μετά τα όσα σου επιφυλάξαμε
Αυτό, μάλιστα. Είναι μια πλήρης αποκατάσταση σχέσεων
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Άλλη μια υπόθεση που θυμίζει την στημένη καταδίκη για υποτιθέμενη πολυιδιοκτησια ...
Παρεπιπτωντος στο Λιμάνι ακόμα μπλοκαρισμένες με ρυθμούς χελώνας είναι οι "δεσμεύσεις" του κράτους για διασύνδεση .. ψηφιακή είναι η διασύνδεση για την ώρα .. στα χαρτιά.
Τα ίδια και στο Καυτοατζογλιο που δεν έγινε απολύτως τίποτα ακόμα .. Στο νέο βαζελοκομειο όμως πετάνε τα έργα ..
Στο Παλιούρι μια απτά ίδια 5-6 χρόνια από την προσφυγή του Τέλη ..
Αλλά έχουμε γνωστούς γιατί έπρεπε να είχε πεσει η ομάδα στη Β' γιατί έτσι άκουσε ο Γεωργίου και η Μαρουπα .. μετά που θα δικαινομαστε έλεγαν .. αλλα στη Β' κα αυτά επειδή πηγαίναμε για 3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα.
Παρεπιπτωντος στο Λιμάνι ακόμα μπλοκαρισμένες με ρυθμούς χελώνας είναι οι "δεσμεύσεις" του κράτους για διασύνδεση .. ψηφιακή είναι η διασύνδεση για την ώρα .. στα χαρτιά.
Τα ίδια και στο Καυτοατζογλιο που δεν έγινε απολύτως τίποτα ακόμα .. Στο νέο βαζελοκομειο όμως πετάνε τα έργα ..
Στο Παλιούρι μια απτά ίδια 5-6 χρόνια από την προσφυγή του Τέλη ..
Αλλά έχουμε γνωστούς γιατί έπρεπε να είχε πεσει η ομάδα στη Β' γιατί έτσι άκουσε ο Γεωργίου και η Μαρουπα .. μετά που θα δικαινομαστε έλεγαν .. αλλα στη Β' κα αυτά επειδή πηγαίναμε για 3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Φίλε σπέσιαλ δεν ενοχλεί, απλά δεν είναι αλήθεια.Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01 Καταρχάς ψυχραιμία.
Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.
Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.
Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.
Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.
Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.
Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.
Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Βέβαια κανείς δε μπορεί να αλλάξει την γνώμη σε κανεναν.
Ας κάνουν το Καυτατζόγλειο (αγνοείται) και να τρέξουν το γήπεδο και θα δούμε.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Για να υπάρχει κόσμιο επίπεδο σε κάποια συζήτηση, πρέπει και ο συνομιλητής να μη λέει μέρα και να κοιτάζουμε έξω να δούμε και να βλέπουμε νύχτα.
Λοιπόν επειδή αυτά τα παραμύθια πλέον πρέπει να σταματήσουν, πες μας που στηρίζεις ότι αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις, πως λες ότι το κανάλι στηρίζει κυβέρνηση, και πες πως ξεστομιζεις και ποιον δεν ενόχλησε το γεγονός με το Ντελια.
Αλλιώς όλο το κείμενο σου όπως το 99,99% , γράφεις και νον στοπ παναθεμα σε, είναι απλά προπαγάνδα. Ο ορισμός.
Για να γίνει διάλογος δεν πετάμε ένα "άποψη μου" (σε προλαβαίνω), και τα παραθέτουμε ως γεγονότα.
Λοιπόν επειδή αυτά τα παραμύθια πλέον πρέπει να σταματήσουν, πες μας που στηρίζεις ότι αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις, πως λες ότι το κανάλι στηρίζει κυβέρνηση, και πες πως ξεστομιζεις και ποιον δεν ενόχλησε το γεγονός με το Ντελια.
Αλλιώς όλο το κείμενο σου όπως το 99,99% , γράφεις και νον στοπ παναθεμα σε, είναι απλά προπαγάνδα. Ο ορισμός.
Για να γίνει διάλογος δεν πετάμε ένα "άποψη μου" (σε προλαβαίνω), και τα παραθέτουμε ως γεγονότα.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 3):
- navigator11, paok apo epilogi, tolis14
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Ιβάν Σαββίδης VII

η ...γενική...εικόνα
οταν το μαχαίρι θα χρειαστεί να φτάσει στο κόκκαλο ο...γιατρός...θα δει την γενική εικόνα...
και η κυβέρ...εεε...ο γιατρός θα κάνει αυτο που γράφουν τα ...βιβλία..
- These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post (total 3):
- aivas19, tolis14, leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Επίσης απάντησε αν θέλεις στο γιατί ένα χρόνο και λίγο παραπάνω γράφεις νον στοπ 24/7 ακόμη και για το χαλάζι ότι φταίει ο Ιβάν.
Κάποιος θα έλεγε ότι συμπεφτει με τα γεγονότα τα περσινά.
Κάνω λάθος?
Γιατί αυτή η εμμονή, οτιδήποτε συμβαίνει να το γυρνάς σε πόλεμο προς τον Ιβάν και να ξεπερνάει πέρα κάθε φαντασίας ακόμη και του Χρύσανθου Τσαλτιδη ο οποίος πρέπει να σε έχει εικόνισμα είμαι σίγουρος στο σαλόνι του.
Θα να μας λύσεις αυτή την απορία? Υπάρχει σκοπός ή το κάνεις από χούι? Είσαι ρατσιστής? Είσαι απλά χρήσιμος χαζός και καθημερινά κάνεις κακό σε όλο το κλίμα? Πες μας. Εδώ και τώρα ευθέως άμα γουστάρεις διαλόγους να μας πεις και με ποιον μιλάμε.
Κάποιος θα έλεγε ότι συμπεφτει με τα γεγονότα τα περσινά.
Κάνω λάθος?
Γιατί αυτή η εμμονή, οτιδήποτε συμβαίνει να το γυρνάς σε πόλεμο προς τον Ιβάν και να ξεπερνάει πέρα κάθε φαντασίας ακόμη και του Χρύσανθου Τσαλτιδη ο οποίος πρέπει να σε έχει εικόνισμα είμαι σίγουρος στο σαλόνι του.
Θα να μας λύσεις αυτή την απορία? Υπάρχει σκοπός ή το κάνεις από χούι? Είσαι ρατσιστής? Είσαι απλά χρήσιμος χαζός και καθημερινά κάνεις κακό σε όλο το κλίμα? Πες μας. Εδώ και τώρα ευθέως άμα γουστάρεις διαλόγους να μας πεις και με ποιον μιλάμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Parolos την Παρ 26 Ιουν 2026, 22:20, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 3):
- navigator11, tolis14, paok apo epilogi
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δίνεται ένας επίμονος αγών, πάντως. Πρέπει να το αναγνωρίσουμε.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- tolis14, paok apo epilogi, leomatos88
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Για το ελεεινό επίπεδο του 98% τουλάχιστον όλων των αρδ όλων των λαοφιλών ομάδων στη Γραικιά, αυτό που βγαίνει είναι σίγουρα παντεσπάνι.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
- eorptol1, tolis14
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ορμώμενος απο το σχόλιο του Parolos και επειδή την έχω πέσει στον Σπέσιαλ για πολλά (κυρίως για τον Λούτσε) όπως και για το θέμα με τη ΝΔ πρέπει να πω ότι ήταν απο ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ που από την πρώτη μέρα δήλωσε υπέρ του Μυστακίδη για την ΠΑΕ, χωρίς μισόλογα και υπόνοιες. Όσο και να διαφωνω 1000% σε αυτό το θέμα πρέπει να αναφερθεί ότι δεν έκρυψε ποτέ ότι δε θεωρεί τον Ιβάν ιδανικό για τον ΠΑΟΚ και το μέλλον του. Χωρίς να λέει τα γνωστά μπατίρη κτλ. Πρέπει να το αναφέρω γιατί το θεωρώ πιο έντιμο από το να αλλάζεις απόψεις ή από το να αφήνεις υπονοούμενα και τέλος, αυτό ακριβώς πρέπει να γίνεται σε ένα φόρουμ.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ποιος δεν άλλαξε άποψη αυτός που έβριζε Λουτσεσκου και για να κάνει πόλεμο επειδή βόλευε στα χασομέρια έγινε φαν?
Απλά και μόνο για να πει ότι ντροπή και αισχος στον Τσετσένο εμπρός ορματε έδιωξε τον προπονητή μας?
Εντιμοτατο.
Μας έβαλε και το ΣτΕ πως επιλέγεται, πιο πριν μας είπε ότι έσυρε τον ΠΑΟΚ για προσωπική κόντρα ο Ιβάν , πλυντήριο δηλαδή και σε Αυγενακηδες και ΝΔ με λίγα λόγια. Όπου να ναι θα ακούσουμε ότι και στο ΚΑΣ μας έσωσε η κυβέρνηση ξέρω γω. Έλα καπόυ να τελειώνει η κωμωδία.
Απλά και μόνο για να πει ότι ντροπή και αισχος στον Τσετσένο εμπρός ορματε έδιωξε τον προπονητή μας?
Εντιμοτατο.
Μας έβαλε και το ΣτΕ πως επιλέγεται, πιο πριν μας είπε ότι έσυρε τον ΠΑΟΚ για προσωπική κόντρα ο Ιβάν , πλυντήριο δηλαδή και σε Αυγενακηδες και ΝΔ με λίγα λόγια. Όπου να ναι θα ακούσουμε ότι και στο ΚΑΣ μας έσωσε η κυβέρνηση ξέρω γω. Έλα καπόυ να τελειώνει η κωμωδία.
- These users thanked the author Parolos for the post:
- paok apo epilogi