Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3861
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 20:58 Καλά σοβαρά πρέπει να έχεις μεγάλο πρόβλημα με τον Σαββίδη για να απαντήσεις αυτή την εξυπνακίστικη μπαρούφα

Σε ποιο πλανήτη ζείτε εσείς ρε έξυπνοι, που όταν τα έχεις καλά με την ελληνική κυβέρνηση σου ακυρώνουν με παγκόσμια παράνομη πατέντα καθαρό διαγωνισμό όπου ΕΣΒΗΣΕΣ όλους τους αντιπάλους με την πρότασή σου, μετά καθυστερεί τουλάχιστον τρία χρόνια η υπόθεση, και μετά αναγκάζεσαι να προσφύγεις σε δικαστήρια για να τους ξεβρακώσεις εντελώς;

Κι όταν εν τέλει δικαιώνεσαι να έχεις και κομπλεξικούς να σου λένε ορίστε μια χαρά μπίζνες με την ελληνική κυβέρνηση κάνεις

Δηλαδή κάτσε να σε γαμήσουμε απ τον κώλο και να σου ζητάμε και τα ρέστα, μια φάση

Καθίστε καλά ρε επιτέλους, κάπου φτάνει με τις γελοίες προκλήσεις
καποια παρομοια γραφω κι εγω, αλλα υπηρξε παρατηρηση
These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
eorptol1
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3220
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από GEOL »

tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:10 Ο άλλος είχε και έτοιμη να μας παρουσιάσει τη σύνθεση του ΣτΕ για να μας δείξει ότι ο Σαββίδης είναι κωλος και βρακ8 με την κυβέρνηση. Ρε ούτε οι αλλόθρησκοι δεν τα λένε αυτά για τον Ιβάν. Λίγη τσίπα δεν βλάπτει. Κατά τ άλλα αν τους πεις για τη λάσπη και την προπαγάνδα τους θα σου πουν ότι κριτική κάνουν για το καλό της ομάδας
Τσίπα = άγνωστη λέξη :mrgreen:
Αλλόθρησκοι = και κάτι παραπάνω :mrgreen:
These users thanked the author GEOL for the post (total 3):
navigator11, eorptol1, leomatos88
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Equalizer »

Η απτή και ΠΑΝΑΠΛΗ πραγματικότητα που πρέπει να είσαι τέρμα κολλημένος (στην καλύτερη) για να μη τη βλέπεις, είναι πως το κράτος και η συγκεκριμένη κυβέρνηση έφτασαν σε ακραία μήκη και πλάτη για να σουτάρουν το Σαββίδη απ' την Ελλάδα, με πρωτοφανείς καταστρατηγησεις όχι απλώς των νόμων αλλά και της κοινής λογικής. Για έστω υποτυπώδη πολιτική ηθική δε μιλάω καν.

Και ειναι αυτονόητο πως όταν πολεμάς τόσο ακραία έναν επενδυτή, αυτόματα πολεμώνται οι επενδύσεις του.

Στην περίπτωση μας, ο ΠΑΟΚ

Και όλο αυτό το στήριξαν στην (για μένα άκρως αναμενόμενη και δεδομένη) συνενοχή του κόσμου μας. Που όταν είναι να ζητάει έχει ατελείωτο τσαγανό, αλλά όταν είναι να πολεμήσει συντεταγμένα, με σχέδιο και συμμετοχή, είναι ανύπαρκτος.


Προφανεστατα τίποτα από αυτά δεν έχει καμία σχέση με τα διοικητικά και αγωνιστικά κακώς κείμενα του ΠΑΟΚ ε. Εξηγουμαστε για να μη καταλήγουμε μονίμως στις ίδιες μπούρδες.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 6):
Parolos, aivas19, navigator11, OIKODOMOS, paok apo epilogi, leomatos88
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18814
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 19:56 Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) επιλέγεται και ορίζεται από το Υπουργικό Συμβούλιο της Ελληνικής Κυβέρνησης, έπειτα από σχετική πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης .
Δεν κατάλαβες ότι αν το επιχείρημα που αναφέρεις για Σαββίδη και ΝΔ εδω και καιρό θα ειχε βάση αν δεν ακυρώνονταν ο διαγωνισμός και δε χρειαζόταν προσφυγή; Όπως πχ ο μίστερ ΣΚΑΙ γιατί τόσο καιρό αυτά μας λες
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6625
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Special 4 »

Καταρχάς ψυχραιμία.

Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.

Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.

Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.

Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.

Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.

Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.

Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.

Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;

Ρητορικό το ερώτημα.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Equalizer »

Ναι βέβαια ρητορικό το ερώτημα

Δεν ενοχλεί ΤΟΟΟΟΟΣΟ πολύ η καθαρή και συντεταγμένη άποψη

Οι τοξικές εξυπνάδες προς εξυπηρέτηση αφηγήματος και σκάψιμο λάκκου, ενοχλούν ΤΟΟΟΟΣΟ πολύ κι ακόμα περισσότερο

Κι όσο δεν δίνονται αρχιδάτες εξηγήσεις από όσους τις εκπορεύουν, θα ενοχλούν ΑΚΟΟΟΟΜΑ περισσότερο

Και επίσης βέβαιο είναι, οτι έχουν αποκατασταθεί οι σχέσεις εντελώς.

Η αποκατάσταση συνίσταται στο εξής απλό: Πες στο γιο σου να μη ξαναπατήσει εδώ, έλα εσύ στο μίνιμουμ που μπορείς κρυμένος και κλεισμένος στη βίλα σου, υπάλληλοι της ομάδας να φοβούνται επί σειρά ετών να κυκλοφορήσουν, και τα δικαστήρια μας να σε δικαιώνουν στο μινιμουμ εφικτό μετά τα όσα σου επιφυλάξαμε

Αυτό, μάλιστα. Είναι μια πλήρης αποκατάσταση σχέσεων
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
OIKODOMOS, tolis14
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10019
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Мир »

Άλλη μια υπόθεση που θυμίζει την στημένη καταδίκη για υποτιθέμενη πολυιδιοκτησια ...
Παρεπιπτωντος στο Λιμάνι ακόμα μπλοκαρισμένες με ρυθμούς χελώνας είναι οι "δεσμεύσεις" του κράτους για διασύνδεση .. ψηφιακή είναι η διασύνδεση για την ώρα .. στα χαρτιά.
Τα ίδια και στο Καυτοατζογλιο που δεν έγινε απολύτως τίποτα ακόμα .. Στο νέο βαζελοκομειο όμως πετάνε τα έργα ..
Στο Παλιούρι μια απτά ίδια 5-6 χρόνια από την προσφυγή του Τέλη ..

Αλλά έχουμε γνωστούς γιατί έπρεπε να είχε πεσει η ομάδα στη Β' γιατί έτσι άκουσε ο Γεωργίου και η Μαρουπα .. μετά που θα δικαινομαστε έλεγαν .. αλλα στη Β' κα αυτά επειδή πηγαίναμε για 3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα.
These users thanked the author Мир for the post (total 3):
Parolos, astral, tolis14
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18814
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01 Καταρχάς ψυχραιμία.

Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.

Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.

Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.

Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.

Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.

Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.

Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.

Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;

Ρητορικό το ερώτημα.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Φίλε σπέσιαλ δεν ενοχλεί, απλά δεν είναι αλήθεια.

Βέβαια κανείς δε μπορεί να αλλάξει την γνώμη σε κανεναν.

Ας κάνουν το Καυτατζόγλειο (αγνοείται) και να τρέξουν το γήπεδο και θα δούμε.
These users thanked the author aivas19 for the post:
tolis14
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Parolos »

Για να υπάρχει κόσμιο επίπεδο σε κάποια συζήτηση, πρέπει και ο συνομιλητής να μη λέει μέρα και να κοιτάζουμε έξω να δούμε και να βλέπουμε νύχτα.

Λοιπόν επειδή αυτά τα παραμύθια πλέον πρέπει να σταματήσουν, πες μας που στηρίζεις ότι αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις, πως λες ότι το κανάλι στηρίζει κυβέρνηση, και πες πως ξεστομιζεις και ποιον δεν ενόχλησε το γεγονός με το Ντελια.

Αλλιώς όλο το κείμενο σου όπως το 99,99% , γράφεις και νον στοπ παναθεμα σε, είναι απλά προπαγάνδα. Ο ορισμός.

Για να γίνει διάλογος δεν πετάμε ένα "άποψη μου" (σε προλαβαίνω), και τα παραθέτουμε ως γεγονότα.
These users thanked the author Parolos for the post (total 3):
navigator11, paok apo epilogi, tolis14
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7620
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Εικόνα

η ...γενική...εικόνα

οταν το μαχαίρι θα χρειαστεί να φτάσει στο κόκκαλο ο...γιατρός...θα δει την γενική εικόνα...

και η κυβέρ...εεε...ο γιατρός θα κάνει αυτο που γράφουν τα ...βιβλία..
These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post (total 3):
aivas19, tolis14, leomatos88
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Parolos »

Επίσης απάντησε αν θέλεις στο γιατί ένα χρόνο και λίγο παραπάνω γράφεις νον στοπ 24/7 ακόμη και για το χαλάζι ότι φταίει ο Ιβάν.

Κάποιος θα έλεγε ότι συμπεφτει με τα γεγονότα τα περσινά.

Κάνω λάθος?

Γιατί αυτή η εμμονή, οτιδήποτε συμβαίνει να το γυρνάς σε πόλεμο προς τον Ιβάν και να ξεπερνάει πέρα κάθε φαντασίας ακόμη και του Χρύσανθου Τσαλτιδη ο οποίος πρέπει να σε έχει εικόνισμα είμαι σίγουρος στο σαλόνι του.

Θα να μας λύσεις αυτή την απορία? Υπάρχει σκοπός ή το κάνεις από χούι? Είσαι ρατσιστής? Είσαι απλά χρήσιμος χαζός και καθημερινά κάνεις κακό σε όλο το κλίμα? Πες μας. Εδώ και τώρα ευθέως άμα γουστάρεις διαλόγους να μας πεις και με ποιον μιλάμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Parolos την Παρ 26 Ιουν 2026, 22:20, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author Parolos for the post (total 3):
navigator11, tolis14, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Δίνεται ένας επίμονος αγών, πάντως. Πρέπει να το αναγνωρίσουμε.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
tolis14, paok apo epilogi, leomatos88
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Taseos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:14 Το μεροκάματο να βγαίνει.
Για το ελεεινό επίπεδο του 98% τουλάχιστον όλων των αρδ όλων των λαοφιλών ομάδων στη Γραικιά, αυτό που βγαίνει είναι σίγουρα παντεσπάνι.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
eorptol1, tolis14
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18814
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Ορμώμενος απο το σχόλιο του Parolos και επειδή την έχω πέσει στον Σπέσιαλ για πολλά (κυρίως για τον Λούτσε) όπως και για το θέμα με τη ΝΔ πρέπει να πω ότι ήταν απο ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ που από την πρώτη μέρα δήλωσε υπέρ του Μυστακίδη για την ΠΑΕ, χωρίς μισόλογα και υπόνοιες. Όσο και να διαφωνω 1000% σε αυτό το θέμα πρέπει να αναφερθεί ότι δεν έκρυψε ποτέ ότι δε θεωρεί τον Ιβάν ιδανικό για τον ΠΑΟΚ και το μέλλον του. Χωρίς να λέει τα γνωστά μπατίρη κτλ. Πρέπει να το αναφέρω γιατί το θεωρώ πιο έντιμο από το να αλλάζεις απόψεις ή από το να αφήνεις υπονοούμενα και τέλος, αυτό ακριβώς πρέπει να γίνεται σε ένα φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Parolos »

Ποιος δεν άλλαξε άποψη αυτός που έβριζε Λουτσεσκου και για να κάνει πόλεμο επειδή βόλευε στα χασομέρια έγινε φαν?

Απλά και μόνο για να πει ότι ντροπή και αισχος στον Τσετσένο εμπρός ορματε έδιωξε τον προπονητή μας?

Εντιμοτατο.

Μας έβαλε και το ΣτΕ πως επιλέγεται, πιο πριν μας είπε ότι έσυρε τον ΠΑΟΚ για προσωπική κόντρα ο Ιβάν , πλυντήριο δηλαδή και σε Αυγενακηδες και ΝΔ με λίγα λόγια. Όπου να ναι θα ακούσουμε ότι και στο ΚΑΣ μας έσωσε η κυβέρνηση ξέρω γω. Έλα καπόυ να τελειώνει η κωμωδία.
These users thanked the author Parolos for the post:
paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”