Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 987
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Σα να περιγράφεις εμένα.
Έπαιζα και μπαλίτσα και εάν τύχαινε να βάλω κανένα γκολ πανηγύριζα σαν τον Ταρντέλι μπας και με δει η Αναστασία.
Αλλά τίποτα, η Αναστασία είχε μάτια μόνο για άλλους.
Καριόλα Αναστασία.
Έπαιζα και μπαλίτσα και εάν τύχαινε να βάλω κανένα γκολ πανηγύριζα σαν τον Ταρντέλι μπας και με δει η Αναστασία.
Αλλά τίποτα, η Αναστασία είχε μάτια μόνο για άλλους.
Καριόλα Αναστασία.
- These users thanked the author TylerDurden for the post (total 18):
- leomatos88, Nassos, ramboutla, margas, Ally Samagoal, Maklaz, ToMousiTouCrespo, paok apo epilogi, SCIFO, marsantos and 8 more users
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Καλύτερα να μην αναφέρουμε τι κάναμε ως παιδιά ...γιατί θα διαβάσουν τίποτα πιτσιρίκια και θα νομίζουν ότι ήμασταν για μέσα 
- These users thanked the author van rooy for the post:
- PAOKAPOMONOSMOY
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Τεράστιε Λέο!!leomatos88 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:50 Πρέπει να ήμουνα πάρα πολύ φλώρος στα 15 μου που άκουγα Τρύπες, ανακάλυπτα τον φραπέ, οραματιζόμουν κάθε μέρα και άλλη μου συμμαθήτρια. Και που πήγαινα καμιά Κυριακή στην Τουμπάρα, άμα είχα δυο φράγκα. Τόσο φλώρος που ζω ακόμα, που δεν έχω κάνει καν φυλακή στα 38 μου. Τόσο που δεν ξέρω καν να δέρνω.

- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- leomatos88, vasgias
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Νομίζω ότι ο βασικός μας αντίπαλος του χρόνου, το αργότερο σε 2 χρόνια, θα είναι μετά από 15+ χρόνια ο ΠΑΟ. Με έναν καλό κεντρικό αμυντικό νομίζω ότι έχει μια ομάδα μακράν καλύτερη της ΑΕΚ και του ΟΣΦΠ, και το μόνο που του μένει είναι να τους δέσει. Φυσικά ανά πάσα στιγμή ο Αλαφούζος μπορεί να τα γκρεμίσει όλα αν κάνουν 3-4 σερί μέτρια ματς, οπότε όσο εύκολα μπορούν να χτίσουν τόσο εύκολα μπορούν να αυτοκαταστραφούν.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
- Dimitris_L4, geobila
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1027
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
@Maklaz , στα οράματα μείναμε ρε τρελέ, η ''Αναστασία'' είχε άλλα σχέδια, όπως τα είπε ο @TylerDurden !
@Taseos , και τέτοιες αλητείες έκανα! Για να καταλάβεις είχα καταφέρει να πέσω πάνω στο μοναδικό σταθμευμένο αμάξι του δρόμου!

@Taseos , και τέτοιες αλητείες έκανα! Για να καταλάβεις είχα καταφέρει να πέσω πάνω στο μοναδικό σταθμευμένο αμάξι του δρόμου!
- These users thanked the author leomatos88 for the post (total 3):
- Maklaz, TylerDurden, Sardan
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Πολύ καλή προσθήκη ο βάζελος
Βεβαία η ομάδα αυτή πάει να κάνει ξανά ότι έγινε επί πολύ μετοχικού
Ασπάρι ένα πρωτάθλημα και ας τρέχουν μετά για 15 χρόνια.
Βέβαια είναι τόσο άρρωστα τα πέριξ του συλλόγου τους που ακόμα και 100 εκατομμύρια budget να κάνουν μπορεί στο τέλος να μην πάρουν τίποτα
Βεβαία η ομάδα αυτή πάει να κάνει ξανά ότι έγινε επί πολύ μετοχικού
Ασπάρι ένα πρωτάθλημα και ας τρέχουν μετά για 15 χρόνια.
Βέβαια είναι τόσο άρρωστα τα πέριξ του συλλόγου τους που ακόμα και 100 εκατομμύρια budget να κάνουν μπορεί στο τέλος να μην πάρουν τίποτα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Να ξέρεις και τα γύρω γύρω έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 20:18 ...
Βέβαια είναι τόσο άρρωστα τα πέριξ του συλλόγου τους που ακόμα και 100 εκατομμύρια budget να κάνουν μπορεί στο τέλος να μην πάρουν τίποτα
Άσχετο βέβαια με το τι θα κατακτήσει στο τέλος.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Καλησπέρα Ριαν..Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:54 Νομίζω ότι ο βασικός μας αντίπαλος του χρόνου, το αργότερο σε 2 χρόνια, θα είναι μετά από 15+ χρόνια ο ΠΑΟ...
Τι εννοείς με τον όρο βασικός αντίπαλος;
Υγ. Πρόσεξε τι θα απαντήσεις, μπορεί να είναι και παγίδα η ερώτηση..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Δεν βλέπω τίποτα να βελτιώθηκε... ίσα ίσα βλέπω ακριβώς το αντίθετο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Πχ. η σχέση διοίκησης οπαδών είναι πιο ήρεμη.
Το νέο γήπεδο βέβαια θα φέρει άλλα ζητήματα μεταξύ των οπαδών όπως έγινε με κόκκινους και κίτρινους
Εκτός αν αναφέρεσαι σε άλλα 'περιξ'.
Το νέο γήπεδο βέβαια θα φέρει άλλα ζητήματα μεταξύ των οπαδών όπως έγινε με κόκκινους και κίτρινους
Εκτός αν αναφέρεσαι σε άλλα 'περιξ'.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4394
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
ότι και να λέμε εμείς, ο βάζελος είναι η πιο elegant ομάδα στην ελλάδα

-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3246
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Κοίτα. Για μένα ο ΠΑΟΚ του Σαββίδη δεν έχει ταβάνι πχ την τρίτη θέση. Αν η ομάδα φέτος είναι έτοιμη να χτυπήσει τον τίτλο, πιο πολύ φοβάμαι μη μας τον πάρει ο ΠΑΟ παρά οι άλλοι δύο. Φυσικά αυτά μπορεί να αλλάξουν αν ο ΟΣΦΠ κάνει σοβαρές κινήσεις, ωστόσο ως τώρα δεν βλέπω κάτι τρομερό από μεριάς τους.marsantos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 20:37Καλησπέρα Ριαν..Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:54 Νομίζω ότι ο βασικός μας αντίπαλος του χρόνου, το αργότερο σε 2 χρόνια, θα είναι μετά από 15+ χρόνια ο ΠΑΟ...
Τι εννοείς με τον όρο βασικός αντίπαλος;
Υγ. Πρόσεξε τι θα απαντήσεις, μπορεί να είναι και παγίδα η ερώτηση..![]()
Θα μου πεις, μπορούμε ρεαλιστικά να πάμε για πρωτάθλημα φέτος? Θα σου πω ότι όπως κινούμαστε μέχρι τώρα, ίσως ολοκληρώσουμε το ρόστερ μας κάπου τον Απρίλιο του 2028, οπότε όχι.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- marsantos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ο βαζελος όσο θα χαρακτηρίζεται από αυτόν τον μανταμσουσουκισμο που τον διακρίνει δεν πρόκειται να φτιάξει σοβαρά θεμέλιαmarsantos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:07 Πχ. η σχέση διοίκησης οπαδών είναι πιο ήρεμη.
Το νέο γήπεδο βέβαια θα φέρει άλλα ζητήματα μεταξύ των οπαδών όπως έγινε με κόκκινους και κίτρινους
Εκτός αν αναφέρεσαι σε άλλα 'περιξ'.
Την ημέρα που θα αποδεχτεί όλος ο οργανισμός τους ό,τι ξεκινάνε σαν τέταρτο φαβορί...τότε ναι θα τους " φοβηθω "