Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 248
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ποιο όνομα ειπώθηκε από Ραγκατση για επιθετικό?
Αυτό της Μπόκα δεν ισχύει, είπε
Αυτό της Μπόκα δεν ισχύει, είπε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αρκεί να έρθει Βάσκος και όχι βοσκός.rade paprica έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 19:01 τουλάχιστον φαίνεται ότι ο βάσκος θα είναι τη Δευτέρα Ολλανδία.
Είμαι περίεργος να δω την αποστολή για Ολλανδία.
Δεδομένου ότι παίζουμε σε λιγότερο από μήνα,
λογικά το ΄ροστερ θα είναι από αυτούς
που είμαστε τώρα + τον Ελοσούντο
και αν έρθει κανένας βαριά μέχρι Τρίτη άντε Τετάρτη
Μετά από τέτοια έγκληματικη διαχείρηση και ως ένα βαθμό υποθήκευσης της επόμενης χρονιάς, με προετοιμασία/αγώνες τελικούς για Ευρώπη τόσο νωρίς λόγο της απώλειας καλών θέσεων πως να μην εκδιωχθεί ο Λουτσεσκου;
Δεν έπαιζε με τις "σαρδέλες" για να λέμε δε κατάφερε να αποκλησει το μεγαθήριο του ΟΦΗ, καθαρό φαβορί σε αντίπαλο περιορισμένης δυναμικής και δεν μπήκαμε στο γήπεδο. ούτε ατυχία, ούτε η μισή ευκαιρία, μηδέν προετοιμασία, μηδέν πλάνο, οι υποχρεωτικοί Έλληνες (Μύθου) εκτός ροτεσιον για μήνα+ ... αλλά στεναχωρήθηκε μας είπε.. Το έγκλημα με τον καφενέ του Μπένυ έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία.
- These users thanked the author Мир for the post:
- anaximandros4
-
makedonas1926
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2021, 21:51
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν παίξαμε καλά συμφωνώ. Αλλά διαφωνώ στο εμείς το χάσαμε. Στο 1-2 η ομάδα έδειξε χαρακτήρα κ ο ντελιας έβαλε κανονικότατο γκολ που του το ακύρωσαν. Μην κρεμάμε την ομάδα στα μανταλάκια. Δεν μ αρέσει η ηττοπάθεια κ το ότι αφού δεν παίξαμε καλά δεν αξίζαμε να κερδίσουμε. Οχι, αξίζαμε γιατί βάλαμε 3 γκολ και μέτρησαν τα 2!Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:10 Φιλε Donnie ο βαζελος το πουλακι του επαιξε κ με εμας...απλα εμεις το παιξαμε καλυτερα ...Εμεις το χασαμε μονοι μας κ ειναι απολυτως σωστο οτι και εκει μπηκε η Ευρωπη σε κινδυνο..
Οντοπικ: Γιαννουλη κουρεύτηκες….. Αντε τράβα για υπογραφές!
- These users thanked the author makedonas1926 for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η φορακλα που ελεγε ο Ραγκατσης αλλα δεν εχει βγει ονομα μια χαρα εχει βγει. Ειναι ο λεμπρον τζεημσ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5425
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καθυστερούμε επικίνδυνα.
Οσο και να έφταιγε το τέλος της χρονιάς που παίζουμε τόσο νωρίς, εμείς δεν κάνουμε τιποτα για να βελτιώσουμε την θέση μας για τα ευρωπαϊκά. Αιντε να δούμε…
Οσο και να έφταιγε το τέλος της χρονιάς που παίζουμε τόσο νωρίς, εμείς δεν κάνουμε τιποτα για να βελτιώσουμε την θέση μας για τα ευρωπαϊκά. Αιντε να δούμε…
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, aivas19
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δηλαδη ο ΠΑΟΚ παιζει περιπου σ' ενα μηνα πρωτο παιχνιδι
Και "δεν εχει παικτες"
αν π.χ παρει μεχρι τις 2/7 τρεις παικτες αυτοι κατα καποιους "δεν προλαβαινουν να ενσωματωθουν"
ενω ο αντιπαλος (που δεν ειναι απο χωρες που εχουν πρωταθλημα) "θα ειναι πανοπλος, θα εχει κανει ολες τις μεταγραφες, θα εχει αποκτησει τεραστια συνοχη θα ειναι σε πληρη φορμα" για να δημιουργησει την ....τρυπα στους μαλακες της ΠΑΕ που κοιμουνται ορθιοι
Μονο ο αγνος λαος ανησυχει και κανει επικοδομητικη κρητικοι
Και "δεν εχει παικτες"
αν π.χ παρει μεχρι τις 2/7 τρεις παικτες αυτοι κατα καποιους "δεν προλαβαινουν να ενσωματωθουν"
ενω ο αντιπαλος (που δεν ειναι απο χωρες που εχουν πρωταθλημα) "θα ειναι πανοπλος, θα εχει κανει ολες τις μεταγραφες, θα εχει αποκτησει τεραστια συνοχη θα ειναι σε πληρη φορμα" για να δημιουργησει την ....τρυπα στους μαλακες της ΠΑΕ που κοιμουνται ορθιοι
Μονο ο αγνος λαος ανησυχει και κανει επικοδομητικη κρητικοι
- These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 3):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, magdy, anaximandros4
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με τον κοντό κ αδυνατο Ελουστοντο στο κέντρο της αμυνας δεν θα κάνουν πάρτι οι αντίπαλοι φορ? Τον έχει δει κανείς τι λαγόψαρα βγάζει?
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5425
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτήν την στιγμή, αν δεν κάνω λάθος, για τα πρώτα παιχνίδια έχουμε διαθέσιμους, έναν αμυντικό και έναν χάφ.
Αυτά για τις λογιστικές χρήσης πάντως είναι παραμύθια
Αυτά για τις λογιστικές χρήσης πάντως είναι παραμύθια
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
αυτό με τα "υψη" των παικτων συγγνωμη που θα το πω αλλα δειχνει μεγαλη αποσταση απο το τι συμβαινει στο συγχρονο ποδοσφαιρο.Η ΜΠΑΛΛΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ .Ακομη και τα στημενα δεν πονταρουν στο υψος αλλα στην επινοηση την εκρηξη και την αλτικοτητα
Ο συγχρονος αμυντικος πρεπει να ειναι ΓΡΗΓΟΡΟΣ και στην ΑΝΤΙΛΗΨΗ και στην ΕΠΕΜΒΑΣΗ Το "υψος" ΠΕΘΑΝΕ εδω και αρκετα χρονια
Ο συγχρονος αμυντικος πρεπει να ειναι ΓΡΗΓΟΡΟΣ και στην ΑΝΤΙΛΗΨΗ και στην ΕΠΕΜΒΑΣΗ Το "υψος" ΠΕΘΑΝΕ εδω και αρκετα χρονια
- These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 2):
- fotis1926, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό βγήκε πριν λίγο:
Έρχεται το Σαββάτο από Ισπανία ........
https://www.to10.gr/podosfero/superleag ... -tou-paok/
Έρχεται το Σαββάτο από Ισπανία ........
https://www.to10.gr/podosfero/superleag ... -tou-paok/
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εδώ κάποιοι γράφουν ότι ο Λίτσι έπαθε σοκ εδώ που ήρθε και δεν έχει παίκτες για την προπόνηση. Γιατί ως γνωστόν τον προπονητή τον απήγαγαν, του έβαλαν μαύρη κουκούλα στο κεφάλι και τον έφεραν λαθραία στην Ελλάδα, χωρίς ο ίδιος να ξέρει που έρχεται, πόσους παίκτες έχει και τι πλάνο υπάρχει.gervasio artigas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:13 Δηλαδη ο ΠΑΟΚ παιζει περιπου σ' ενα μηνα πρωτο παιχνιδι
Και "δεν εχει παικτες"
αν π.χ παρει μεχρι τις 2/7 τρεις παικτες αυτοι κατα καποιους "δεν προλαβαινουν να ενσωματωθουν"
ενω ο αντιπαλος (που δεν ειναι απο χωρες που εχουν πρωταθλημα) "θα ειναι πανοπλος, θα εχει κανει ολες τις μεταγραφες, θα εχει αποκτησει τεραστια συνοχη θα ειναι σε πληρη φορμα" για να δημιουργησει την ....τρυπα στους μαλακες της ΠΑΕ που κοιμουνται ορθιοι
Μονο ο αγνος λαος ανησυχει και κανει επικοδομητικη κρητικοι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε συ Janni...
Έχει ώρες που βγήκε, και όχι από το.. 10
Έχει ώρες που βγήκε, και όχι από το.. 10
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
- Dimitris_L4, Dr Janni
-
Unleashed4
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η 2η φετινή μεταγραφή :
https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έτσι θα πληρώνεται; Από την επιδότηση του ψαρέματος λαγοκεφαλου;MagdiTolba έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:26 Με τον κοντό κ αδυνατο Ελουστοντο στο κέντρο της αμυνας δεν θα κάνουν πάρτι οι αντίπαλοι φορ? Τον έχει δει κανείς τι λαγόψαρα βγάζει?