Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 248
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

Ποιο όνομα ειπώθηκε από Ραγκατση για επιθετικό?

Αυτό της Μπόκα δεν ισχύει, είπε
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10019
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

rade paprica έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 19:01 τουλάχιστον φαίνεται ότι ο βάσκος θα είναι τη Δευτέρα Ολλανδία.

Είμαι περίεργος να δω την αποστολή για Ολλανδία.
Δεδομένου ότι παίζουμε σε λιγότερο από μήνα,
λογικά το ΄ροστερ θα είναι από αυτούς
που είμαστε τώρα + τον Ελοσούντο
και αν έρθει κανένας βαριά μέχρι Τρίτη άντε Τετάρτη
Αρκεί να έρθει Βάσκος και όχι βοσκός.

Μετά από τέτοια έγκληματικη διαχείρηση και ως ένα βαθμό υποθήκευσης της επόμενης χρονιάς, με προετοιμασία/αγώνες τελικούς για Ευρώπη τόσο νωρίς λόγο της απώλειας καλών θέσεων πως να μην εκδιωχθεί ο Λουτσεσκου;
Δεν έπαιζε με τις "σαρδέλες" για να λέμε δε κατάφερε να αποκλησει το μεγαθήριο του ΟΦΗ, καθαρό φαβορί σε αντίπαλο περιορισμένης δυναμικής και δεν μπήκαμε στο γήπεδο. ούτε ατυχία, ούτε η μισή ευκαιρία, μηδέν προετοιμασία, μηδέν πλάνο, οι υποχρεωτικοί Έλληνες (Μύθου) εκτός ροτεσιον για μήνα+ ... αλλά στεναχωρήθηκε μας είπε.. Το έγκλημα με τον καφενέ του Μπένυ έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία.
These users thanked the author Мир for the post:
anaximandros4
makedonas1926
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2021, 21:51

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από makedonas1926 »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:10 Φιλε Donnie ο βαζελος το πουλακι του επαιξε κ με εμας...απλα εμεις το παιξαμε καλυτερα ...Εμεις το χασαμε μονοι μας κ ειναι απολυτως σωστο οτι και εκει μπηκε η Ευρωπη σε κινδυνο..
Δεν παίξαμε καλά συμφωνώ. Αλλά διαφωνώ στο εμείς το χάσαμε. Στο 1-2 η ομάδα έδειξε χαρακτήρα κ ο ντελιας έβαλε κανονικότατο γκολ που του το ακύρωσαν. Μην κρεμάμε την ομάδα στα μανταλάκια. Δεν μ αρέσει η ηττοπάθεια κ το ότι αφού δεν παίξαμε καλά δεν αξίζαμε να κερδίσουμε. Οχι, αξίζαμε γιατί βάλαμε 3 γκολ και μέτρησαν τα 2!

Οντοπικ: Γιαννουλη κουρεύτηκες….. Αντε τράβα για υπογραφές!
These users thanked the author makedonas1926 for the post:
Dimitris_L4
embuji
Δημοσιεύσεις: 4331
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Η φορακλα που ελεγε ο Ραγκατσης αλλα δεν εχει βγει ονομα μια χαρα εχει βγει. Ειναι ο λεμπρον τζεημσ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χάμες;
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5425
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Καθυστερούμε επικίνδυνα.
Οσο και να έφταιγε το τέλος της χρονιάς που παίζουμε τόσο νωρίς, εμείς δεν κάνουμε τιποτα για να βελτιώσουμε την θέση μας για τα ευρωπαϊκά. Αιντε να δούμε…
These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, aivas19
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gervasio artigas »

Δηλαδη ο ΠΑΟΚ παιζει περιπου σ' ενα μηνα πρωτο παιχνιδι
Και "δεν εχει παικτες"
αν π.χ παρει μεχρι τις 2/7 τρεις παικτες αυτοι κατα καποιους "δεν προλαβαινουν να ενσωματωθουν"
ενω ο αντιπαλος (που δεν ειναι απο χωρες που εχουν πρωταθλημα) "θα ειναι πανοπλος, θα εχει κανει ολες τις μεταγραφες, θα εχει αποκτησει τεραστια συνοχη θα ειναι σε πληρη φορμα" για να δημιουργησει την ....τρυπα στους μαλακες της ΠΑΕ που κοιμουνται ορθιοι
Μονο ο αγνος λαος ανησυχει και κανει επικοδομητικη κρητικοι
These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 3):
ΚΩΣΤΑΣ2019, magdy, anaximandros4
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Με τον κοντό κ αδυνατο Ελουστοντο στο κέντρο της αμυνας δεν θα κάνουν πάρτι οι αντίπαλοι φορ? Τον έχει δει κανείς τι λαγόψαρα βγάζει?
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5425
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Αυτήν την στιγμή, αν δεν κάνω λάθος, για τα πρώτα παιχνίδια έχουμε διαθέσιμους, έναν αμυντικό και έναν χάφ.

Αυτά για τις λογιστικές χρήσης πάντως είναι παραμύθια
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gervasio artigas »

αυτό με τα "υψη" των παικτων συγγνωμη που θα το πω αλλα δειχνει μεγαλη αποσταση απο το τι συμβαινει στο συγχρονο ποδοσφαιρο.Η ΜΠΑΛΛΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ .Ακομη και τα στημενα δεν πονταρουν στο υψος αλλα στην επινοηση την εκρηξη και την αλτικοτητα
Ο συγχρονος αμυντικος πρεπει να ειναι ΓΡΗΓΟΡΟΣ και στην ΑΝΤΙΛΗΨΗ και στην ΕΠΕΜΒΑΣΗ Το "υψος" ΠΕΘΑΝΕ εδω και αρκετα χρονια
These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 2):
fotis1926, giaxxo
Dr Janni
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2025, 22:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dr Janni »

Αυτό βγήκε πριν λίγο:
Έρχεται το Σαββάτο από Ισπανία ........
https://www.to10.gr/podosfero/superleag ... -tou-paok/
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2523
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

gervasio artigas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:13 Δηλαδη ο ΠΑΟΚ παιζει περιπου σ' ενα μηνα πρωτο παιχνιδι
Και "δεν εχει παικτες"
αν π.χ παρει μεχρι τις 2/7 τρεις παικτες αυτοι κατα καποιους "δεν προλαβαινουν να ενσωματωθουν"
ενω ο αντιπαλος (που δεν ειναι απο χωρες που εχουν πρωταθλημα) "θα ειναι πανοπλος, θα εχει κανει ολες τις μεταγραφες, θα εχει αποκτησει τεραστια συνοχη θα ειναι σε πληρη φορμα" για να δημιουργησει την ....τρυπα στους μαλακες της ΠΑΕ που κοιμουνται ορθιοι
Μονο ο αγνος λαος ανησυχει και κανει επικοδομητικη κρητικοι
Εδώ κάποιοι γράφουν ότι ο Λίτσι έπαθε σοκ εδώ που ήρθε και δεν έχει παίκτες για την προπόνηση. Γιατί ως γνωστόν τον προπονητή τον απήγαγαν, του έβαλαν μαύρη κουκούλα στο κεφάλι και τον έφεραν λαθραία στην Ελλάδα, χωρίς ο ίδιος να ξέρει που έρχεται, πόσους παίκτες έχει και τι πλάνο υπάρχει.
These users thanked the author tolis14 for the post:
magdy
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16713
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Ρε συ Janni...

Έχει ώρες που βγήκε, και όχι από το.. 10
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
Dimitris_L4, Dr Janni
Unleashed4
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unleashed4 »

Η 2η φετινή μεταγραφή :
https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Patron
Δημοσιεύσεις: 7423
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

MagdiTolba έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:26 Με τον κοντό κ αδυνατο Ελουστοντο στο κέντρο της αμυνας δεν θα κάνουν πάρτι οι αντίπαλοι φορ? Τον έχει δει κανείς τι λαγόψαρα βγάζει?
Έτσι θα πληρώνεται; Από την επιδότηση του ψαρέματος λαγοκεφαλου; :D
These users thanked the author Patron for the post:
aivas19
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”