Μεταγραφές Basketball 2026-2027
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2226
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Γιάννη από την αρχή έχω γράψει ότι εκτιμώ εσένα και τον palok που γράφετε σε αυτό το τοπικ ακόμη και τις εποχές που παλευαμε για την σωτηρία μας.Και δεν έχω κανένα πρόβλημα με παιδιά που γράφουν με το ίδιο ύφος στα αντίστοιχα τοπικ.
Στην απάντηση μου στον basketiko πήρε η μπάλα και κάποιους άλλους, αυτούς αφορούσε ο πρόλογος και ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι.
Αλλά δεν αντέχεται η υποκρισία από κάποιους ρε φίλε. Οκ. Θα σπάσει το στομάχι πώς το λένε.Αν είχες ιδέα τι γίνεται μόνο στο αντίστοιχο τοπικ του ποδοσφαίρου.
Εχω γράψει δεκάδες φορές μπασκετικες αναλύσεις για το ροστερ μας και ποτέ δεν έγραψα ότι δεν είναι καλό. Έχω τονίσει μόνο ότι με δύο τρεις διαφοροποιησεις θα μπορούσε να γίνει σούπερ. Όλες με επιχειρήματα. Να τα ξανά γράψω για να πείσω ότι δεν κάνω κακοπροαιρετη κριτική; Τι νόημα έχει; Ή ανάλυση παίκτη προς παίκτη που έκανε ο φίλος, θα είχε νόημα μόνο αν εγώ έγραφα τελείως διαφορετικά πράγματα. Εάν θυμάσαι, μόνο για τον Χατζινς έχω εκφράσει επιφυλάξεις για το ύψος σε συνδυασμό με την ταχύτητα του.
Από κει και πέρα, όπως και να το κάνουμε, είχε δημιουργηθεί ένα hype και δημιουργήθηκαν μεγαλύτερες προσδοκίες στον κόσμο. Είναι ψέμα αυτό ρε φίλε;
Μερικοί μπαίνουν στη διαδικασία να σε βγάζουν τρελό ή να σου την πέφτουν επειδή γράφεις τα αυτονόητα.
Στην απάντηση μου στον basketiko πήρε η μπάλα και κάποιους άλλους, αυτούς αφορούσε ο πρόλογος και ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι.
Αλλά δεν αντέχεται η υποκρισία από κάποιους ρε φίλε. Οκ. Θα σπάσει το στομάχι πώς το λένε.Αν είχες ιδέα τι γίνεται μόνο στο αντίστοιχο τοπικ του ποδοσφαίρου.
Εχω γράψει δεκάδες φορές μπασκετικες αναλύσεις για το ροστερ μας και ποτέ δεν έγραψα ότι δεν είναι καλό. Έχω τονίσει μόνο ότι με δύο τρεις διαφοροποιησεις θα μπορούσε να γίνει σούπερ. Όλες με επιχειρήματα. Να τα ξανά γράψω για να πείσω ότι δεν κάνω κακοπροαιρετη κριτική; Τι νόημα έχει; Ή ανάλυση παίκτη προς παίκτη που έκανε ο φίλος, θα είχε νόημα μόνο αν εγώ έγραφα τελείως διαφορετικά πράγματα. Εάν θυμάσαι, μόνο για τον Χατζινς έχω εκφράσει επιφυλάξεις για το ύψος σε συνδυασμό με την ταχύτητα του.
Από κει και πέρα, όπως και να το κάνουμε, είχε δημιουργηθεί ένα hype και δημιουργήθηκαν μεγαλύτερες προσδοκίες στον κόσμο. Είναι ψέμα αυτό ρε φίλε;
Μερικοί μπαίνουν στη διαδικασία να σε βγάζουν τρελό ή να σου την πέφτουν επειδή γράφεις τα αυτονόητα.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Unpsofable78 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:36
Από κει και πέρα, όπως και να το κάνουμε, είχε δημιουργηθεί ένα hype και δημιουργήθηκαν μεγαλύτερες προσδοκίες στον κόσμο. Είναι ψέμα αυτό ρε φίλε;
Μερικοί μπαίνουν στη διαδικασία να σε βγάζουν τρελό ή να σου την πέφτουν επειδή γράφεις τα αυτονόητα.
Οι προσδοκίες είναι ψηλότερες από αυτά που περιμέναμε..
Φτιάχνουμε ομαδάρα και το κερασάκι θα είναι στο 3.
Δεν περνούν οι μέρες να δούμε την ομάδα στο παρκέ.
Ανυπομονησία για την ομάδα…τίποτα άλλο φίλε.
- These users thanked the author markos4 for the post:
- Maurice_Escargot
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4386
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
γιατί να πρέπει να κλείσουμε τις μεταγραφές τόσο γρήγορα? γάυρος και βάζελος που θέλουμε να κοντράρουμε δεν πιστεύω πως έχουν συμπληρώσει το ρόστερ τους..δεν θα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα και με τον ανταγωνισμό ώστε να φέρουμε παίκτες που να μπορούν να ματσάρουν τους τομείς που υπερτερούν αλλά και να χτυπήσουμε τις αδυναμίες τους? όσο καθυστερείς οι επιλογές μπορεί να λιγοστέυουν όμως δεν θα πρέπει και να βιαζόμαστε..είναι μια λεπτή ισσοροπία.
δεν υπάρχει λόγος πχ να συγκρίνουμε με το τι κάνει ο συμπολίτης, γιατί αυτοί ποτέ δεν θα χτυπήσουν πχ τον γαύρο με τις επιλογές που έχουν κάνει και ούτε είχαν ποτέ τους τέτοιο στόχο..
δεν υπάρχει λόγος πχ να συγκρίνουμε με το τι κάνει ο συμπολίτης, γιατί αυτοί ποτέ δεν θα χτυπήσουν πχ τον γαύρο με τις επιλογές που έχουν κάνει και ούτε είχαν ποτέ τους τέτοιο στόχο..
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Τους έλληνες καλώς κάνανε και τους έκλεισαν γρήγορα.
Για τους ξένους ίσως θα μπορούσαμε να περιμένουμε λίγο.
Για τους ξένους ίσως θα μπορούσαμε να περιμένουμε λίγο.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Γιατί και να θέλουμε να τους κοντράρουμε δεν μπορούμε … γιατί και να μπορούσαμε δεν θα μας άφηναν.
Δες μόνο το τηλεοπτικό…
Ο Ιβαν δεν άφησε έργο και παρακαταθήκη γιατί έχει αριστερό μπακ τον μπαμπα και ο άλλος τον πηλιο αλλά γιατί έριξε την παράγκα και τώρα κρίνεται ο τίτλος σχεδόν στο γήπεδο .
Οπότε καλά έκαναν και έκλεισαν ότι μπορούσαν να κλείσουν γιατί σε λίγο δεν θα μπορούσαν να κλείσουν ούτε αυτούς . Επίσης το καλό με το μπάσκετ είναι ότι κάνεις όσες μεταγραφές θέλεις οπότε θέλεις σχεδόν όποτε αν κάποιος δεν μας κάνει ή προκύψει κάτι καλύτερο μπορούμε να τον αλλάξουμε
Δες μόνο το τηλεοπτικό…
Ο Ιβαν δεν άφησε έργο και παρακαταθήκη γιατί έχει αριστερό μπακ τον μπαμπα και ο άλλος τον πηλιο αλλά γιατί έριξε την παράγκα και τώρα κρίνεται ο τίτλος σχεδόν στο γήπεδο .
Οπότε καλά έκαναν και έκλεισαν ότι μπορούσαν να κλείσουν γιατί σε λίγο δεν θα μπορούσαν να κλείσουν ούτε αυτούς . Επίσης το καλό με το μπάσκετ είναι ότι κάνεις όσες μεταγραφές θέλεις οπότε θέλεις σχεδόν όποτε αν κάποιος δεν μας κάνει ή προκύψει κάτι καλύτερο μπορούμε να τον αλλάξουμε
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4386
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
το μπάσκετ όμως έχει διαφορετικό σύστημα διεξαγωγής..φέτος στα πλέυοφ για τον τελικό στις 2 νίκες δεν είμασταν και πολύ μακρυά, παρά την κόντρα διαιτησία
στόχος θα πρέπει να είναι και ο τελικός του πρωταθλήματος..θα έχει ενδιαφέρον τώρα που ανεβαίνουμε αν θα διατηρήσουν το ίδο σύστημα ή θα σκαρφιστούν κάτι άλλο..
στόχος θα πρέπει να είναι και ο τελικός του πρωταθλήματος..θα έχει ενδιαφέρον τώρα που ανεβαίνουμε αν θα διατηρήσουν το ίδο σύστημα ή θα σκαρφιστούν κάτι άλλο..
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- Franky
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4238
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
[/quote]KalamarGiannis έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:09 Refresh του Depth Chart μετά τις μεταγραφές αλλού Φαλ και ΜακΚισικ, και την ανακοίνωση Κάκλα:
από τη στιγμή που υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός στην Ευρώπη, τουλάχιστον 3 αντίπαλες ομάδες με μεγάλο μπάτζετ, θα θελα 9 ξένους από την αρχή. Και οι 6 (ή 7 αν γίνει αλλαγή) θα παίζουν στην Ελλάδα με rotation...
Έχουμε τους παρακάτω '' [8] '' ξένους..
Πλέον με bold οι δεδομένοι,με μπλε οι πολύ πιθανοί, και με μπορντώ οι λίγο πιθανοί:
1 - [1].Hudgins, Καλάθης, Μπαζινας
2 - [2].Foster ,[3].Tyree, ΝΜΛ
3 - ΞΕΝΟΣ [4], Περσιδης
4 - [5]. Gray, Χουγκαζ
5 - [6] Alexander , [7]. Μουρ,[8] Omorugi , Κακλαμανάκης
Έχουμε 8 ξένους κι 6 Έλληνες.(φτάνουν;)
Άρα περιμένουμε ανακοινωση:
1.ξένο 3αρι παίκτη Star
2.Ανανέωση Περσίδη
3.Ιατρίδη ; ή αντικατάσταση με κάναν άλλο Έλληνα (Καλαιτζάκης από Μαρούσι;)
4. Ανανέωση Τyree
5. Ανανέωση Omorougi
*6. Πιθανά (ίσως αργότερα μέσα στη χρονιά) 9ο ξένο του ρόστερ.
Σημειώσεις:
# αυτοανακοινώθηκε ο Tyree...
#Ο Φίλλιος σύμφωνα με Κλείτο πιθανά φεύγει Καρδίτσα (σκέψη για δανεικός)
# εδώ https://paoktoday.gr/basket/ola-ta-lefta-sto-tria/ δημοσιεύτηκε ότι έχουν ανανεώσει ο Περσίδης και ο Ομορούγι. Αναμένουμε ανακοινώσεις
Ρε Τζον Omoruyi λεγεται το παιδι
Εχουμε στερεψει σε φημες. Δεν ακουγεται κανενας. Κανενα προβλημα, θα παρθει ο σωστος την σωστη στιγμη.
Για το 9 ξενοι ρε συ δεν ξερω εαν ο λογος του ανταγωνισμου αρκει. Καλυτερα δεν θα ηταν να περιμενουμε να δουμε πως παιζει η ομαδα και μετα να κανουμε την κινηση?
Εστω και τον Σεπτεμβριο, μετα τα φιλικα.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post:
- katafraktos
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ειδικα αμα δεν αυξηθουν οι ξενοι ναιMaurice_Escargot έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 18:31
Για το 9 ξενοι ρε συ δεν ξερω εαν ο λογος του ανταγωνισμου αρκει. Καλυτερα δεν θα ηταν να περιμενουμε να δουμε πως παιζει η ομαδα και μετα να κανουμε την κινηση?
Εστω και τον Σεπτεμβριο, μετα τα φιλικα.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
θα προτεινα να παμε για τριαρι σε καποιον απο τους τοπ παιχταραδες του γιουροκαπ
Αντονι Μπραουν της μπεσικτας
Μποθ Γκας της μπουργκ
με αμοιβη στα 1 εκ+
και να παρουμε και ενα αντιστοιχο 4αρι με τριποντο ως 9ο ξενο εφοσον εγκριθουν οι 7 ξενοι
η δυναμη της ομαδας να ειναι οι πολλοι ποιοτικοι παικτες οπως ηταν της μπεσικτας που εφτασε να διεκδικει το πρωταθλημα και το τριποντο ( ολοι με 40%+)
Αντονι Μπραουν της μπεσικτας
Μποθ Γκας της μπουργκ
με αμοιβη στα 1 εκ+
και να παρουμε και ενα αντιστοιχο 4αρι με τριποντο ως 9ο ξενο εφοσον εγκριθουν οι 7 ξενοι
η δυναμη της ομαδας να ειναι οι πολλοι ποιοτικοι παικτες οπως ηταν της μπεσικτας που εφτασε να διεκδικει το πρωταθλημα και το τριποντο ( ολοι με 40%+)