Αποστόλη δεν μπορώ να σε συνηθίσω με το νέο άβαταρ ρε φίλε. Σαν να άλλαξες κούρεμα είναι.
Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Καλημέρα
Αποστόλη δεν μπορώ να σε συνηθίσω με το νέο άβαταρ ρε φίλε. Σαν να άλλαξες κούρεμα είναι.
Αποστόλη δεν μπορώ να σε συνηθίσω με το νέο άβαταρ ρε φίλε. Σαν να άλλαξες κούρεμα είναι.
- These users thanked the author Equalizer for the post:
- PAOKevolution
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Τι να κάνω; Αφού άλλαξε το σήμα της ομάδας έπρεπε (κάποια στιγμή) να συμμορφωθώ.
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4802
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Καλημέρα σε όλους! Να περάσετε πολύ όμορφο ΣΚ! Σίγουρα έχει ψάρεμα το μενού!
Equal έκλαψα

Equal έκλαψα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Φυσικά και σας ξέρω, όλος ο κόσμος σας ξέρει: ο Αποστόλης από το εξωτικό και ηλιόλουστο Μεταξουργείο.
- These users thanked the author Miles for the post:
- PAOKevolution
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Αυτό είναι άλλο. Εγώ εργάζομαι στο εκπάγλου καλλονής Μεταξουργείο. Και επί τη ευκαιρία να ετοιμάζομαι να την κάνω σε λίγο γιατί έχουμε και μια βαλίτσα να φτιάξουμε.
Αύριο σαλπάρουμε, πρώτα ο Θεός.
Αύριο σαλπάρουμε, πρώτα ο Θεός.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)