23.Joan Sastre

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Darkm4n έγραψε: Παρ 22 Μάιος 2026, 18:50 Πιστεύω θα τον κάνουν νέο συμβόλαιο 29 είναι δεν είναι 34 .
Κι εγώ αυτό πιστεύω. Θα του κάνουν 1+1 έτος, παρόλο που ο manager του θα επιμείνει για 2+1.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από prist64 »

το θεμα ειναι οτι το την ωρα που σουταρε το πιστευε πως θα βαλει γκολ

οταν οι 101 στους 100 στη ιδια φαση θα κανανε γιομα προς την εστια
αυτος ειπε σας εχω και θα σας πηδηξω και το εκανε

βρηκε δεν βρηκε ποσως με ενδιαφερει
αν δεν εκανε το σουτ πως θα εβρισκε στον Μπάμπα?

και μονον γι΄αυτη την φαση εκανε αποσβεση ολων οσων πηρε απο τον Π.Α.Ο.Κ.

ο Θεος να του χαριζει υγεια ευημερια και τυχη στην ζωη του,όπου κι αν βρισκεται
These users thanked the author prist64 for the post (total 9):
Maklaz, paok apo epilogi, kokoblokos, Ally Samagoal, zaffodb, rockcity4, TylerDurden, leomatos88, aivas19
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Equalizer »




Από τους αδικημένους

Θεωρώ πως μπορούσε να δώσει πολλά περισσότερα

Ήταν για βασικός; Οχι

Δικαιούνταν - έπρεπε να πάρει περισσότερες ευκαιρίες; Νομίζω ξεκάθαρα.

Τον έφαγε το κολλημα του Λουτσέσκου, στον οποίο δεν έκανε "κλικ" ποτέ.

Θεωρητικά τον έκαψε ένα φαουλ στα μισά του γηπέδου, που έφερε γκολ εις βάρος μας στον τελικό με ΑΕΚ το 2023 - ελπίζω όμως να μην έχει κανένας προπονητής το θράσος να πει οτι έφταιξε αυτός για την απώλεια του τίτλου.

Αν μη τι άλλο ο συνεχής παραγκωνισμός του κούρασε και τον Κένυ την τελευταία σεζόν.

Παίκτης με καλά επιθετικά χαρακτηριστικά, με μάλλον αρκετά γκολ ανα χρόνο συμμετοχής και με καλά τρεξίματα

Ογκόλιθος; Σίγουρα οχι. Αλλά ας θυμόμαστε πως αγοράστηκε με 300 χιλιάδες ευρώ. Η φτηνότερη και μάλλον καλύτερη αγορά του "πολύ" Μπότο στην ομάδα.

Να σαι καλά Ζόαν, και θα θυμόμαστε πάντα το μονοκόμματο που μας έβαλε σε μονοπάτι τίτλου το 2024
These users thanked the author Equalizer for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4832
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από st4this »

Καλή συνέχεια Σάστρε σε ό,τι κάνεις, το γκολ σου ξεκίνησε τη επική ανατροπή για το μάγκικο πρωτάθλημα, ενα γκολ που αν και στα χαρτιά το σκοραρε ο Μπάμπα για εμάς το σκόραρες εσύ! Ευχαριστούμε για όλα, πρωταθλητή! :pano:
These users thanked the author st4this for the post (total 2):
paokkerkir, marsantos
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4080
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Καλή συνέχεια στον άνθρωπο που άναψε τη δάδα για το μεγαλύτερο εικοσαήμερο της ιστορίας μας.
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 3):
aivas19, leomatos88, marsantos
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6474
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Parolos »

Εικόνα

Το ευχαριστούμε είναι λίγο. :nairepaok:
These users thanked the author Parolos for the post (total 8):
rockcity4, kataramenos5, st4this, nothu, shogoon, Ally Samagoal, eorptol1, marsantos
embuji
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από embuji »

Για παντα αξεχαστο το πατσαβουρι με το χαρτι. Καλη συνεχεια σαστρε!
These users thanked the author embuji for the post:
marsantos
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Προσέφερες στιγμιότυπο που γράφτηκε στην ιστορία και θα παίζεται ξανά και ξανά σε μελλοντικά ντοκιμαντέρ.

Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια μπόι
These users thanked the author PAOK_Antarctica for the post (total 2):
Azrael, marsantos
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από rockcity4 »

Εικόνα

Ήσουν ένας τιμιότατος στρατιώτης! Ένα αξιότιμο μπακάπ μέχρι πρότινος, όταν και σταδιακά εξαφανίστηκες από το γήπεδο...

Για πάντα θα θυμάμαι εκείνο το σουτ, το οποίο προκάλεσε έναν από τους πιο ξέφρενους πανηγυρισμούς μου :D

Gracias Joan!
These users thanked the author rockcity4 for the post:
marsantos
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

fun fact: ο συγκεκριμένος πανηγυρισμός έγινε και άγαλμα!!!

Εικόνα
These users thanked the author ABOLEYTOI for the post (total 11):
rockcity4, Equalizer, aivas19, Σουριναμέζος, Ally Samagoal, leomatos88, eorptol1, marsantos, Ριαν_Καπαγιαννιδης, st4this and one more user
george188
Δημοσιεύσεις: 5675
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από george188 »

ΠΑΟΚτσακι μου θα σε θυμομαστε για παντα, πάντα εργατικος πάντα τιμιος παντα στρατιωτης της ομαδας στις καλες κ στις κακες μέρες. Τη γκολαρα με τα χαρτια θα τη θυμαμαι για ολη μ τη ζωη
These users thanked the author george188 for the post (total 3):
leomatos88, eorptol1, marsantos
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3267
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από omerta76 »

Καλή συνέχεια φίλε, το γκολ με το χαρτί θα το θυμόμαστε για πάντα.

Συμπαθητικός, λιγομίλητος, εργάτης

Ένας από μας.

Υ.Γ Άσχετο αλλά μέχρι και το video του Σάστρε είναι μεγαλύτερο από τον αποχαιρετισμό στον Ραζβάν!!!
These users thanked the author omerta76 for the post:
marsantos
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από aivas19 »

Καλή συνέχεια ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΉ
These users thanked the author aivas19 for the post:
marsantos
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από aivas19 »

Σουριναμέζος έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:49 Καλή συνέχεια στον άνθρωπο που άναψε τη δάδα για το μεγαλύτερο εικοσαήμερο της ιστορίας μας.
Πωπω τι peak ήταν αυτό ρε φίλε; Τι κ@υλ@ ήταν αυτή;
These users thanked the author aivas19 for the post:
marsantos
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12004
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από eorptol1 »

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ 3-2 ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ..... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
marsantos, aivas19
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”