Κι εγώ αυτό πιστεύω. Θα του κάνουν 1+1 έτος, παρόλο που ο manager του θα επιμείνει για 2+1.Darkm4n έγραψε: Παρ 22 Μάιος 2026, 18:50 Πιστεύω θα τον κάνουν νέο συμβόλαιο 29 είναι δεν είναι 34 .
23.Joan Sastre
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 23.Joan Sastre
Re: 23.Joan Sastre
το θεμα ειναι οτι το την ωρα που σουταρε το πιστευε πως θα βαλει γκολ
οταν οι 101 στους 100 στη ιδια φαση θα κανανε γιομα προς την εστια
αυτος ειπε σας εχω και θα σας πηδηξω και το εκανε
βρηκε δεν βρηκε ποσως με ενδιαφερει
αν δεν εκανε το σουτ πως θα εβρισκε στον Μπάμπα?
και μονον γι΄αυτη την φαση εκανε αποσβεση ολων οσων πηρε απο τον Π.Α.Ο.Κ.
ο Θεος να του χαριζει υγεια ευημερια και τυχη στην ζωη του,όπου κι αν βρισκεται
οταν οι 101 στους 100 στη ιδια φαση θα κανανε γιομα προς την εστια
αυτος ειπε σας εχω και θα σας πηδηξω και το εκανε
βρηκε δεν βρηκε ποσως με ενδιαφερει
αν δεν εκανε το σουτ πως θα εβρισκε στον Μπάμπα?
και μονον γι΄αυτη την φαση εκανε αποσβεση ολων οσων πηρε απο τον Π.Α.Ο.Κ.
ο Θεος να του χαριζει υγεια ευημερια και τυχη στην ζωη του,όπου κι αν βρισκεται
- These users thanked the author prist64 for the post (total 9):
- Maklaz, paok apo epilogi, kokoblokos, Ally Samagoal, zaffodb, rockcity4, TylerDurden, leomatos88, aivas19
Re: 23.Joan Sastre
Από τους αδικημένους
Θεωρώ πως μπορούσε να δώσει πολλά περισσότερα
Ήταν για βασικός; Οχι
Δικαιούνταν - έπρεπε να πάρει περισσότερες ευκαιρίες; Νομίζω ξεκάθαρα.
Τον έφαγε το κολλημα του Λουτσέσκου, στον οποίο δεν έκανε "κλικ" ποτέ.
Θεωρητικά τον έκαψε ένα φαουλ στα μισά του γηπέδου, που έφερε γκολ εις βάρος μας στον τελικό με ΑΕΚ το 2023 - ελπίζω όμως να μην έχει κανένας προπονητής το θράσος να πει οτι έφταιξε αυτός για την απώλεια του τίτλου.
Αν μη τι άλλο ο συνεχής παραγκωνισμός του κούρασε και τον Κένυ την τελευταία σεζόν.
Παίκτης με καλά επιθετικά χαρακτηριστικά, με μάλλον αρκετά γκολ ανα χρόνο συμμετοχής και με καλά τρεξίματα
Ογκόλιθος; Σίγουρα οχι. Αλλά ας θυμόμαστε πως αγοράστηκε με 300 χιλιάδες ευρώ. Η φτηνότερη και μάλλον καλύτερη αγορά του "πολύ" Μπότο στην ομάδα.
Να σαι καλά Ζόαν, και θα θυμόμαστε πάντα το μονοκόμματο που μας έβαλε σε μονοπάτι τίτλου το 2024
- These users thanked the author Equalizer for the post:
- Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: 23.Joan Sastre
Καλή συνέχεια Σάστρε σε ό,τι κάνεις, το γκολ σου ξεκίνησε τη επική ανατροπή για το μάγκικο πρωτάθλημα, ενα γκολ που αν και στα χαρτιά το σκοραρε ο Μπάμπα για εμάς το σκόραρες εσύ! Ευχαριστούμε για όλα, πρωταθλητή! 
- These users thanked the author st4this for the post (total 2):
- paokkerkir, marsantos
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4080
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: 23.Joan Sastre
Καλή συνέχεια στον άνθρωπο που άναψε τη δάδα για το μεγαλύτερο εικοσαήμερο της ιστορίας μας.
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 3):
- aivas19, leomatos88, marsantos
Re: 23.Joan Sastre

Το ευχαριστούμε είναι λίγο.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 8):
- rockcity4, kataramenos5, st4this, nothu, shogoon, Ally Samagoal, eorptol1, marsantos
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 23.Joan Sastre
Προσέφερες στιγμιότυπο που γράφτηκε στην ιστορία και θα παίζεται ξανά και ξανά σε μελλοντικά ντοκιμαντέρ.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια μπόι
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια μπόι
- These users thanked the author PAOK_Antarctica for the post (total 2):
- Azrael, marsantos
Re: 23.Joan Sastre

Ήσουν ένας τιμιότατος στρατιώτης! Ένα αξιότιμο μπακάπ μέχρι πρότινος, όταν και σταδιακά εξαφανίστηκες από το γήπεδο...
Για πάντα θα θυμάμαι εκείνο το σουτ, το οποίο προκάλεσε έναν από τους πιο ξέφρενους πανηγυρισμούς μου
Gracias Joan!
Re: 23.Joan Sastre
fun fact: ο συγκεκριμένος πανηγυρισμός έγινε και άγαλμα!!!


- These users thanked the author ABOLEYTOI for the post (total 11):
- rockcity4, Equalizer, aivas19, Σουριναμέζος, Ally Samagoal, leomatos88, eorptol1, marsantos, Ριαν_Καπαγιαννιδης, st4this and one more user
Re: 23.Joan Sastre
ΠΑΟΚτσακι μου θα σε θυμομαστε για παντα, πάντα εργατικος πάντα τιμιος παντα στρατιωτης της ομαδας στις καλες κ στις κακες μέρες. Τη γκολαρα με τα χαρτια θα τη θυμαμαι για ολη μ τη ζωη
- These users thanked the author george188 for the post (total 3):
- leomatos88, eorptol1, marsantos
Re: 23.Joan Sastre
Καλή συνέχεια φίλε, το γκολ με το χαρτί θα το θυμόμαστε για πάντα.
Συμπαθητικός, λιγομίλητος, εργάτης
Ένας από μας.
Υ.Γ Άσχετο αλλά μέχρι και το video του Σάστρε είναι μεγαλύτερο από τον αποχαιρετισμό στον Ραζβάν!!!
Συμπαθητικός, λιγομίλητος, εργάτης
Ένας από μας.
Υ.Γ Άσχετο αλλά μέχρι και το video του Σάστρε είναι μεγαλύτερο από τον αποχαιρετισμό στον Ραζβάν!!!
Re: 23.Joan Sastre
Πωπω τι peak ήταν αυτό ρε φίλε; Τι κ@υλ@ ήταν αυτή;Σουριναμέζος έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:49 Καλή συνέχεια στον άνθρωπο που άναψε τη δάδα για το μεγαλύτερο εικοσαήμερο της ιστορίας μας.