Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Το εγχείρημα PAOKTV πάτωσε στο ποδόσφαιρο, φαντάσου πόσο άκλαυτο θα πήγαινε στο μπάσκετ.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Мир έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:00 βλέποντας τη φωτογραφία με το χορηγικό νερό καταλαβαίνεις ότι γ@@θηκε ο Δίας.
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Από 1, 5 εκ τα γαυροβαζελικα και στις 280 χιλ οι υπόλοιποι;
Δηλ ο Βικος και ο ΠΑΟΚ θα πάρουν τα ίδια χρήματα;;;
Δεν μετράει ούτε το brand name, ούτε η θέση στην περσινή βαθμολογία;
Εμείς, ως ΚΑΕ, το δεχτήκαμε αυτό;
Και έχουμε μάθει τι ακριβώς προβλέπει η συμφωνία;
Δηλ, αν θα δείχνει όλους τους αγώνες, σε φρη κανάλι, σε υβριδική, σε ιστοσελίδα; μονοκαμερο;
(τα chalenge πως θα γίνονται;)
Με την ενίσχυση ΠΑΟΚ και αρη θα έπρεπε τον πρωτάθλημα να τύχει καλύτερης προβολής.
Η ΚΑΕ έχει πάρει θέση για όλα αυτά;
Δηλ ο Βικος και ο ΠΑΟΚ θα πάρουν τα ίδια χρήματα;;;
Δεν μετράει ούτε το brand name, ούτε η θέση στην περσινή βαθμολογία;
Εμείς, ως ΚΑΕ, το δεχτήκαμε αυτό;
Και έχουμε μάθει τι ακριβώς προβλέπει η συμφωνία;
Δηλ, αν θα δείχνει όλους τους αγώνες, σε φρη κανάλι, σε υβριδική, σε ιστοσελίδα; μονοκαμερο;
(τα chalenge πως θα γίνονται;)
Με την ενίσχυση ΠΑΟΚ και αρη θα έπρεπε τον πρωτάθλημα να τύχει καλύτερης προβολής.
Η ΚΑΕ έχει πάρει θέση για όλα αυτά;
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Βλέπεις όλα τα υπόλοιπα κράτη πως αντιμετωπίζουν το μπάσκετ, Σερβία, Τουρκία, Ισπανία, όλες ρίχνουν λεφτά στο μπασκετ, προωθούν τις ομάδες τους και τις βοηθούν. Εδώ διαβάσαμε ρεπορτάζ όπου η ΕΟΚ απαιτεί εγγυητική των 100Κ και θα στέλνει μόνο τα 50Κ πίσω.BlackMagicPAOK έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:48 Από 1, 5 εκ τα γαυροβαζελικα και στις 280 χιλ οι υπόλοιποι;
Δηλ ο Βικος και ο ΠΑΟΚ θα πάρουν τα ίδια χρήματα;;;
Δεν μετράει ούτε το brand name, ούτε η θέση στην περσινή βαθμολογία;
Εμείς, ως ΚΑΕ, το δεχτήκαμε αυτό;
Και έχουμε μάθει τι ακριβώς προβλέπει η συμφωνία;
Δηλ, αν θα δείχνει όλους τους αγώνες, σε φρη κανάλι, σε υβριδική, σε ιστοσελίδα; μονοκαμερο;
(τα chalenge πως θα γίνονται;)
Με την ενίσχυση ΠΑΟΚ και αρη θα έπρεπε τον πρωτάθλημα να τύχει καλύτερης προβολής.
Η ΚΑΕ έχει πάρει θέση για όλα αυτά;
Πως θα πάει μπροστά το μπάσκετ όταν τα έσοδα είναι μηδαμινά;
Τόσα νέα μυαλά έχει αυτή η χώρα που έχουν ιδέες και μπορούν να προωθήσουν το μπάσκετ ως προιόν, αλλά εμείς εκεί, σταθερά στάσιμοι μέχρι να μας φάει ο ανταγωνισμός εκ εξωτερικού.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Μην εχουμε παραλογες απαιτησεις Τα παιδια τωρα μαθαίνουν .Σ εξι εφτα χρονια θα ναι ετοιμοι.
- These users thanked the author kataramenos5 for the post (total 4):
- Maurice_Escargot, BlackMagicPAOK, katafraktos, trelopaoki89
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4236
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Σημερα με την ανακοινωση ανανεωσης με την Kraft, διαβασαμε για το PAOK BC Strategic Partnership Platform το οποιο ουτε εχει εξηγηθει ουτε εχει ποτε τυπικα μιλησει κανεις για αυτο, εκτος εαν κανω καποιο λαθος.
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4236
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Εξηγησεις οχι γιατι ειναι κατι δυσκολο να κατανοησουμε, αλλα εδω μιλαει για μια πλατφορμα με συνεργατες/χορηγους που τους ταξινομει βασει του λεβελ της χορηγιας και συνεργασιας. Κατι ωραιο να ειπωθει και να δειχθει, στην συνεντευξη τυπου που ακομη περιμενουμε.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post:
- katafraktos