Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Σχόλια γιά την Διοίκηση της KΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Stathis_P
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 16 Ιουν 2026, 19:10

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Stathis_P »

Το εγχείρημα PAOKTV πάτωσε στο ποδόσφαιρο, φαντάσου πόσο άκλαυτο θα πήγαινε στο μπάσκετ.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Мир έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:00 βλέποντας τη φωτογραφία με το χορηγικό νερό καταλαβαίνεις ότι γ@@θηκε ο Δίας.
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5689
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Από 1, 5 εκ τα γαυροβαζελικα και στις 280 χιλ οι υπόλοιποι;
Δηλ ο Βικος και ο ΠΑΟΚ θα πάρουν τα ίδια χρήματα;;;
Δεν μετράει ούτε το brand name, ούτε η θέση στην περσινή βαθμολογία;
Εμείς, ως ΚΑΕ, το δεχτήκαμε αυτό;
Και έχουμε μάθει τι ακριβώς προβλέπει η συμφωνία;
Δηλ, αν θα δείχνει όλους τους αγώνες, σε φρη κανάλι, σε υβριδική, σε ιστοσελίδα; μονοκαμερο;
(τα chalenge πως θα γίνονται;)
Με την ενίσχυση ΠΑΟΚ και αρη θα έπρεπε τον πρωτάθλημα να τύχει καλύτερης προβολής.
Η ΚΑΕ έχει πάρει θέση για όλα αυτά;
xpek20
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από xpek20 »

BlackMagicPAOK έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:48 Από 1, 5 εκ τα γαυροβαζελικα και στις 280 χιλ οι υπόλοιποι;
Δηλ ο Βικος και ο ΠΑΟΚ θα πάρουν τα ίδια χρήματα;;;
Δεν μετράει ούτε το brand name, ούτε η θέση στην περσινή βαθμολογία;
Εμείς, ως ΚΑΕ, το δεχτήκαμε αυτό;
Και έχουμε μάθει τι ακριβώς προβλέπει η συμφωνία;
Δηλ, αν θα δείχνει όλους τους αγώνες, σε φρη κανάλι, σε υβριδική, σε ιστοσελίδα; μονοκαμερο;
(τα chalenge πως θα γίνονται;)
Με την ενίσχυση ΠΑΟΚ και αρη θα έπρεπε τον πρωτάθλημα να τύχει καλύτερης προβολής.
Η ΚΑΕ έχει πάρει θέση για όλα αυτά;
Βλέπεις όλα τα υπόλοιπα κράτη πως αντιμετωπίζουν το μπάσκετ, Σερβία, Τουρκία, Ισπανία, όλες ρίχνουν λεφτά στο μπασκετ, προωθούν τις ομάδες τους και τις βοηθούν. Εδώ διαβάσαμε ρεπορτάζ όπου η ΕΟΚ απαιτεί εγγυητική των 100Κ και θα στέλνει μόνο τα 50Κ πίσω.
Πως θα πάει μπροστά το μπάσκετ όταν τα έσοδα είναι μηδαμινά;
Τόσα νέα μυαλά έχει αυτή η χώρα που έχουν ιδέες και μπορούν να προωθήσουν το μπάσκετ ως προιόν, αλλά εμείς εκεί, σταθερά στάσιμοι μέχρι να μας φάει ο ανταγωνισμός εκ εξωτερικού.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από kataramenos5 »

BlackMagicPAOK έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:48 .....
Η ΚΑΕ έχει πάρει θέση για όλα αυτά;
Μην εχουμε παραλογες απαιτησεις Τα παιδια τωρα μαθαίνουν .Σ εξι εφτα χρονια θα ναι ετοιμοι.
These users thanked the author kataramenos5 for the post (total 4):
Maurice_Escargot, BlackMagicPAOK, katafraktos, trelopaoki89
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4236
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Σημερα με την ανακοινωση ανανεωσης με την Kraft, διαβασαμε για το PAOK BC Strategic Partnership Platform το οποιο ουτε εχει εξηγηθει ουτε εχει ποτε τυπικα μιλησει κανεις για αυτο, εκτος εαν κανω καποιο λαθος.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Patron »

Τι εξήγηση θέλουμε; Ένας ωραίος τρόπος να πεις χορηγίες
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4236
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Εξηγησεις οχι γιατι ειναι κατι δυσκολο να κατανοησουμε, αλλα εδω μιλαει για μια πλατφορμα με συνεργατες/χορηγους που τους ταξινομει βασει του λεβελ της χορηγιας και συνεργασιας. Κατι ωραιο να ειπωθει και να δειχθει, στην συνεντευξη τυπου που ακομη περιμενουμε.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post:
katafraktos
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”