Να στο χαλάσω λίγο? Μάτος και Βιεϊρίνια μπορεί να ήταν πολύ καλοί παίκτες, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε πόσο καλοί είναι στους νέους τους ρόλους. Για τον Λίσι κι εγώ αισιοδοξώ.embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27 Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.
Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3241
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
- Kevin, rade paprica
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τρεις μέρες πριν αναχωρήσει η ομάδα για το κύριο στάδιο της προετοιμασίας της και φύλο δεν κουνιέται. Εύχομαι πραγματικά και προσπαθώ να βγάλω και θετική ενέργεια, να είναι αυτή η νηνεμία πριν από την-μεταγραφική-καταιγίδα των επόμενων 7-8 ημερών. Οι προπονήσεις ξεκίνησαν με παίκτες της Κ19 και του ΠΑΟΚ Β και με βασικούς παίκτες ή εναλλακτικές να κάνουν ατομικό πρόγραμμα ή θεραπεία (!)-βλ. Μιχαηλίδης, Καμαρά, Μεϊτέ, Ντεσπότωφ. Ακόμα δεν ξεκαθάρισαν και τα θέματα των βασικών πέρσι Οζντόεφ και Τάισον. Μόνο ονόματα ακούγονται και συμφωνίες κυρίων, αλλά αφίξεις και υπογραφές βλέπουμε στις άλλες ομάδες, οι οποίες πλην βάζελου δεν βιάζονται κιόλας γιατί οι υποχρεώσεις τους ξεκινούν σαφώς αργότερα από τις δικές μας.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εντός της πρώτης εβδομάδας στην Ολλανδία δεν θά έρθουν δύο κεντρικοί αμυντικοί και ελπίζω ο ένας να μην είναι ο Χατζηδιάκος, γιατί ούτε γηγενής είναι και αυτό βέβαια είναι έλασσον, ούτε και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε στην θέση αυτή έχει. Μαζί, αριστερό μπακ, χαφ μπορεί και δύο γιατί είναι πιθανόν ο Οζντόεφ να αποτελέσει παρελθόν και ο Μεϊτέ δεν δείχνει για πολλά φέτος, winger αριστερά και σέντερ φορ κι ας βλέπω χαμογελαστό τον Τσάλωφ στις προπονήσεις αλλά ελπίζω να μην τον ξαναδώ με την φανέλα του ΠΑΟΚ.
Πολλές αλλαγές ευαγγελίζονταν από τον Μάιο κιόλας, αλλά βλέπω την θερινή ιστορία να επαναλαμβάνεται σαν φάρσα. Άσχημα μπαίνει το καλοκαίρι και χωρίς καλούς οιωνούς. Δεν σκοπεύω να ψυχοπλακωθώ, άλλωστε έχω και κάποια ηλικία και δεν θέλω να με βλέπει καλοκαιριάτικα η οικογένειά μου όπως με είδε το βράδυ της 25/4 και δίσταζαν να μου μιλήσουν για 48 ώρες μην τυχόν και εκραγώ.
Αν τυχόν λόγω της απραξίας καταφέρουν να αποκλειστεί η ομάδα από όλες τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις από τον Αύγουστο, δεν θα μας φταίνε οι παίκτες και πολύ περισσότερο ο προπονητής. Τα μεγάλα κεφάλια στην διοίκηση θα φταίνε και μην διανοηθούν να πουλήσουν περιουσιακά στοιχεία πλην Τσάλωφ κυρίως και Καμαρά, Ντεσπότωφ, αν βέβαια βρουν ομάδες πρόθυμες να δώσουν χρήμα γι' αυτούς. Να κόψουν τον κ@λο τους και να σπάσουν μεγάλο ή μικρό κεφάλι για να βρουν πόρους προκειμένου να βγάλουν την χρονιά.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΩ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΣΗΜΕΡΑ.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εντός της πρώτης εβδομάδας στην Ολλανδία δεν θά έρθουν δύο κεντρικοί αμυντικοί και ελπίζω ο ένας να μην είναι ο Χατζηδιάκος, γιατί ούτε γηγενής είναι και αυτό βέβαια είναι έλασσον, ούτε και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε στην θέση αυτή έχει. Μαζί, αριστερό μπακ, χαφ μπορεί και δύο γιατί είναι πιθανόν ο Οζντόεφ να αποτελέσει παρελθόν και ο Μεϊτέ δεν δείχνει για πολλά φέτος, winger αριστερά και σέντερ φορ κι ας βλέπω χαμογελαστό τον Τσάλωφ στις προπονήσεις αλλά ελπίζω να μην τον ξαναδώ με την φανέλα του ΠΑΟΚ.
Πολλές αλλαγές ευαγγελίζονταν από τον Μάιο κιόλας, αλλά βλέπω την θερινή ιστορία να επαναλαμβάνεται σαν φάρσα. Άσχημα μπαίνει το καλοκαίρι και χωρίς καλούς οιωνούς. Δεν σκοπεύω να ψυχοπλακωθώ, άλλωστε έχω και κάποια ηλικία και δεν θέλω να με βλέπει καλοκαιριάτικα η οικογένειά μου όπως με είδε το βράδυ της 25/4 και δίσταζαν να μου μιλήσουν για 48 ώρες μην τυχόν και εκραγώ.
Αν τυχόν λόγω της απραξίας καταφέρουν να αποκλειστεί η ομάδα από όλες τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις από τον Αύγουστο, δεν θα μας φταίνε οι παίκτες και πολύ περισσότερο ο προπονητής. Τα μεγάλα κεφάλια στην διοίκηση θα φταίνε και μην διανοηθούν να πουλήσουν περιουσιακά στοιχεία πλην Τσάλωφ κυρίως και Καμαρά, Ντεσπότωφ, αν βέβαια βρουν ομάδες πρόθυμες να δώσουν χρήμα γι' αυτούς. Να κόψουν τον κ@λο τους και να σπάσουν μεγάλο ή μικρό κεφάλι για να βρουν πόρους προκειμένου να βγάλουν την χρονιά.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΩ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΣΗΜΕΡΑ.
- These users thanked the author Γερασίμου for the post (total 5):
- gk.box16, Developer4, Woodman73, boogeyman77, Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν ειπα οτι ειναι. Ειπα οτι τους εμπιστευομαι να κανουν οτι μπορουν για να ειναι ο ΠΑΟΚ καλα.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:40Να στο χαλάσω λίγο? Μάτος και Βιεϊρίνια μπορεί να ήταν πολύ καλοί παίκτες, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε πόσο καλοί είναι στους νέους τους ρόλους. Για τον Λίσι κι εγώ αισιοδοξώ.embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27 Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.
Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλησπέρα φίλε και καλώς όρισες!Vidis351 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:36 Καλησπέρα κ απο εμένα
Ξέρει κανείς πότε θα ανακοινώσει ο Λίσι αποστολή για την προετοιμασία?
Γιατί με τους μικρούς και τουσ τραυματίες αυτή την στιγμή παίζει να φτάσαμε τους 50 παίκτες.
Ακόμα δεν υπάρχει κάτι, προφανώς θα βγει λίγο πριν φύγουν.
Θα γραφτούν στο αντίστοιχο τοπικ viewtopic.php?p=1063382722#p1063382722
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ψάχνωντας μια νότα αισιοδοξίας σκέφτομαι 2 πράγματα.
1. Είναι λογικό ο νέος προπονητής να θέλει να κάνει ένα ξεσκαρτάρισμα και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Πρέπει έτσι κ αλλιώς αρχικά να δει κάποιους παίκτες από την Κ19 και κάποιους ποδοσφαιριστές οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα δε θα συνεχίσουν στην ομάδα (πχ Λυρατζης). Δεν θα υπήρχε χώρος για αυτά τα συμπεράσματα αν η ομάδα ήταν γεμάτη καλώς ή κακώς.
2. Το ακούω πολύ αυτό με τη λογιστική χρήση, επίσης με όσα έχω δει φέτος κ με τους αρδ να μην πετυχαίνουν ελέφαντα στα 2 μέτρα, δε θα μου φανεί παράξενο αν έχουν κλείσει οριστικά 2-3 υποθέσεις να ανακοινωθούν 1/7 και απλά αυτοί να μην γνωρίζουν τίποτα. Η ΠΑΕ φέτος δείχνει να βγάζει μια εσωστρέφεια όσων αφορά τις κινήσεις της, και ίσως είναι πολύ καλό αυτό. Άσχετα που εμείς βράζουμε στο ζουμί μας. Θα το αντέξουμε και αυτό.
1. Είναι λογικό ο νέος προπονητής να θέλει να κάνει ένα ξεσκαρτάρισμα και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Πρέπει έτσι κ αλλιώς αρχικά να δει κάποιους παίκτες από την Κ19 και κάποιους ποδοσφαιριστές οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα δε θα συνεχίσουν στην ομάδα (πχ Λυρατζης). Δεν θα υπήρχε χώρος για αυτά τα συμπεράσματα αν η ομάδα ήταν γεμάτη καλώς ή κακώς.
2. Το ακούω πολύ αυτό με τη λογιστική χρήση, επίσης με όσα έχω δει φέτος κ με τους αρδ να μην πετυχαίνουν ελέφαντα στα 2 μέτρα, δε θα μου φανεί παράξενο αν έχουν κλείσει οριστικά 2-3 υποθέσεις να ανακοινωθούν 1/7 και απλά αυτοί να μην γνωρίζουν τίποτα. Η ΠΑΕ φέτος δείχνει να βγάζει μια εσωστρέφεια όσων αφορά τις κινήσεις της, και ίσως είναι πολύ καλό αυτό. Άσχετα που εμείς βράζουμε στο ζουμί μας. Θα το αντέξουμε και αυτό.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σίγουρα πολύ καλύτεροι από αυτούς που είχαν λόγο στην ομάδα και στις μεταγραφές πριν από αυτούς. Και μακάρι να μην ξαναβάλουν το χεράκι τους και να τους αφήσουν να δουλέψουν.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:40Να στο χαλάσω λίγο? Μάτος και Βιεϊρίνια μπορεί να ήταν πολύ καλοί παίκτες, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε πόσο καλοί είναι στους νέους τους ρόλους. Για τον Λίσι κι εγώ αισιοδοξώ.embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27 Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.
Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5769
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 3):
- embuji, paokkerkir, blackzi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οχι απλα φωτο...Κουρεματακι να σενιαριστει. Που να τρεχεις τωρα να κουρευεσαι στην Ολλανδια;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γινε σκια του και αν παει να φυγει απο Θεσσαλονικη σταματα τον με καθε τροπο.Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
- These users thanked the author embuji for the post (total 2):
- Dimitris_L4, Gregk19262000
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2226
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και μετά στο αντίστοιχο τοπικ για να εκφράσουμε τον θαυμασμό μας για τα στελέχη που απαρτίζουν την διοίκηση της ΚΑΕ. Αυτούς που όλοι νιώθουμε υπερήφανοι για την επιλογή τους. Όχι σαν τον Παπαμικο που μας ντροπιαζει η ΠΑΕEqualizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:11WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:03Μπορείς να ψάξεις να μαθεις το τι ειναι ο συγκεκριμένος εκτος κ αν τωρα που ειναι στον ΠΑΟΚ θα πρεπει να τον σεβαστούμε κιολας.tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:59 Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Ωραία όλα αυτά και σε ένα βαθμό σεβαστά και σε ένα άλλο βαθμό θεμιτά
Αλλά δεν σχετίζονται ούτε με το τόπικ των μεταγραφών ούτε με τα αυθαίρετα συμπεράσματα
Παράπονα για τον χ υπάλληλο/στέλεχος της ΠΑΕ, στο αντίστοιχο τόπικ ρε παιδιά!
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βρε εδώ θα αράξει.
Στον επόμενο παρακαλώ.
Στον επόμενο παρακαλώ.
- These users thanked the author Maklaz for the post:
- navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λετε να ζησουμε σκηνικα με Χατζηδιακο να βγαζει φωτο κατω απο τον Λευκο με χαρτονι να γραφει "ΦΕΡΤΕ ΣΤΟΠΕΡ"?
Δεν πανε δα και τοσα πολλα χρονια, ρημαδι ντεζα βου
Γιαννουλη σκαστε του λαστιχα, ζαχαρη στα ντεποζιτα, φερτε ξαδερφια τροχαιες και παρτε διπλωματα, καντε κατι εκει πανω!
Δεν πανε δα και τοσα πολλα χρονια, ρημαδι ντεζα βου
Γιαννουλη σκαστε του λαστιχα, ζαχαρη στα ντεποζιτα, φερτε ξαδερφια τροχαιες και παρτε διπλωματα, καντε κατι εκει πανω!
- These users thanked the author shearer4 for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ήρθε να πάρει τις μετοχές, για να τις βάλει στα συρτάρια της Ιντρακόμ.Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
- These users thanked the author Мир for the post:
- paok apo epilogi