Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27 Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.

Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Να στο χαλάσω λίγο? Μάτος και Βιεϊρίνια μπορεί να ήταν πολύ καλοί παίκτες, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε πόσο καλοί είναι στους νέους τους ρόλους. Για τον Λίσι κι εγώ αισιοδοξώ.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
Kevin, rade paprica
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8210
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Τρεις μέρες πριν αναχωρήσει η ομάδα για το κύριο στάδιο της προετοιμασίας της και φύλο δεν κουνιέται. Εύχομαι πραγματικά και προσπαθώ να βγάλω και θετική ενέργεια, να είναι αυτή η νηνεμία πριν από την-μεταγραφική-καταιγίδα των επόμενων 7-8 ημερών. Οι προπονήσεις ξεκίνησαν με παίκτες της Κ19 και του ΠΑΟΚ Β και με βασικούς παίκτες ή εναλλακτικές να κάνουν ατομικό πρόγραμμα ή θεραπεία (!)-βλ. Μιχαηλίδης, Καμαρά, Μεϊτέ, Ντεσπότωφ. Ακόμα δεν ξεκαθάρισαν και τα θέματα των βασικών πέρσι Οζντόεφ και Τάισον. Μόνο ονόματα ακούγονται και συμφωνίες κυρίων, αλλά αφίξεις και υπογραφές βλέπουμε στις άλλες ομάδες, οι οποίες πλην βάζελου δεν βιάζονται κιόλας γιατί οι υποχρεώσεις τους ξεκινούν σαφώς αργότερα από τις δικές μας.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εντός της πρώτης εβδομάδας στην Ολλανδία δεν θά έρθουν δύο κεντρικοί αμυντικοί και ελπίζω ο ένας να μην είναι ο Χατζηδιάκος, γιατί ούτε γηγενής είναι και αυτό βέβαια είναι έλασσον, ούτε και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε στην θέση αυτή έχει. Μαζί, αριστερό μπακ, χαφ μπορεί και δύο γιατί είναι πιθανόν ο Οζντόεφ να αποτελέσει παρελθόν και ο Μεϊτέ δεν δείχνει για πολλά φέτος, winger αριστερά και σέντερ φορ κι ας βλέπω χαμογελαστό τον Τσάλωφ στις προπονήσεις αλλά ελπίζω να μην τον ξαναδώ με την φανέλα του ΠΑΟΚ.
Πολλές αλλαγές ευαγγελίζονταν από τον Μάιο κιόλας, αλλά βλέπω την θερινή ιστορία να επαναλαμβάνεται σαν φάρσα. Άσχημα μπαίνει το καλοκαίρι και χωρίς καλούς οιωνούς. Δεν σκοπεύω να ψυχοπλακωθώ, άλλωστε έχω και κάποια ηλικία και δεν θέλω να με βλέπει καλοκαιριάτικα η οικογένειά μου όπως με είδε το βράδυ της 25/4 και δίσταζαν να μου μιλήσουν για 48 ώρες μην τυχόν και εκραγώ.
Αν τυχόν λόγω της απραξίας καταφέρουν να αποκλειστεί η ομάδα από όλες τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις από τον Αύγουστο, δεν θα μας φταίνε οι παίκτες και πολύ περισσότερο ο προπονητής. Τα μεγάλα κεφάλια στην διοίκηση θα φταίνε και μην διανοηθούν να πουλήσουν περιουσιακά στοιχεία πλην Τσάλωφ κυρίως και Καμαρά, Ντεσπότωφ, αν βέβαια βρουν ομάδες πρόθυμες να δώσουν χρήμα γι' αυτούς. Να κόψουν τον κ@λο τους και να σπάσουν μεγάλο ή μικρό κεφάλι για να βρουν πόρους προκειμένου να βγάλουν την χρονιά.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΩ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΣΗΜΕΡΑ.
These users thanked the author Γερασίμου for the post (total 5):
gk.box16, Developer4, Woodman73, boogeyman77, Kevin
embuji
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:40
embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27 Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.

Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Να στο χαλάσω λίγο? Μάτος και Βιεϊρίνια μπορεί να ήταν πολύ καλοί παίκτες, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε πόσο καλοί είναι στους νέους τους ρόλους. Για τον Λίσι κι εγώ αισιοδοξώ.
Δεν ειπα οτι ειναι. Ειπα οτι τους εμπιστευομαι να κανουν οτι μπορουν για να ειναι ο ΠΑΟΚ καλα.
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Vidis351 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:36 Καλησπέρα κ απο εμένα

Ξέρει κανείς πότε θα ανακοινώσει ο Λίσι αποστολή για την προετοιμασία?
Γιατί με τους μικρούς και τουσ τραυματίες αυτή την στιγμή παίζει να φτάσαμε τους 50 παίκτες.
Καλησπέρα φίλε και καλώς όρισες!

Ακόμα δεν υπάρχει κάτι, προφανώς θα βγει λίγο πριν φύγουν.

Θα γραφτούν στο αντίστοιχο τοπικ viewtopic.php?p=1063382722#p1063382722
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από barlow4 »

Σαν φαρσα επαναληφθηκε τη δευτερη φορα.Παιζει να ειναι η εκτη.
grizos
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ 20 Αύγ 2025, 14:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από grizos »

Ψάχνωντας μια νότα αισιοδοξίας σκέφτομαι 2 πράγματα.
1. Είναι λογικό ο νέος προπονητής να θέλει να κάνει ένα ξεσκαρτάρισμα και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Πρέπει έτσι κ αλλιώς αρχικά να δει κάποιους παίκτες από την Κ19 και κάποιους ποδοσφαιριστές οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα δε θα συνεχίσουν στην ομάδα (πχ Λυρατζης). Δεν θα υπήρχε χώρος για αυτά τα συμπεράσματα αν η ομάδα ήταν γεμάτη καλώς ή κακώς.
2. Το ακούω πολύ αυτό με τη λογιστική χρήση, επίσης με όσα έχω δει φέτος κ με τους αρδ να μην πετυχαίνουν ελέφαντα στα 2 μέτρα, δε θα μου φανεί παράξενο αν έχουν κλείσει οριστικά 2-3 υποθέσεις να ανακοινωθούν 1/7 και απλά αυτοί να μην γνωρίζουν τίποτα. Η ΠΑΕ φέτος δείχνει να βγάζει μια εσωστρέφεια όσων αφορά τις κινήσεις της, και ίσως είναι πολύ καλό αυτό. Άσχετα που εμείς βράζουμε στο ζουμί μας. Θα το αντέξουμε και αυτό.
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mpoz »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:40
embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27 Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.

Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Να στο χαλάσω λίγο? Μάτος και Βιεϊρίνια μπορεί να ήταν πολύ καλοί παίκτες, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε πόσο καλοί είναι στους νέους τους ρόλους. Για τον Λίσι κι εγώ αισιοδοξώ.
Σίγουρα πολύ καλύτεροι από αυτούς που είχαν λόγο στην ομάδα και στις μεταγραφές πριν από αυτούς. Και μακάρι να μην ξαναβάλουν το χεράκι τους και να τους αφήσουν να δουλέψουν.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 3):
embuji, paokkerkir, blackzi
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19190
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Οχι απλα φωτο...Κουρεματακι να σενιαριστει. Που να τρεχεις τωρα να κουρευεσαι στην Ολλανδια;
embuji
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
Γινε σκια του και αν παει να φυγει απο Θεσσαλονικη σταματα τον με καθε τροπο.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
Dimitris_L4, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:11
WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:03
tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:59 Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Μπορείς να ψάξεις να μαθεις το τι ειναι ο συγκεκριμένος εκτος κ αν τωρα που ειναι στον ΠΑΟΚ θα πρεπει να τον σεβαστούμε κιολας.


Ωραία όλα αυτά και σε ένα βαθμό σεβαστά και σε ένα άλλο βαθμό θεμιτά

Αλλά δεν σχετίζονται ούτε με το τόπικ των μεταγραφών ούτε με τα αυθαίρετα συμπεράσματα

Παράπονα για τον χ υπάλληλο/στέλεχος της ΠΑΕ, στο αντίστοιχο τόπικ ρε παιδιά!
Και μετά στο αντίστοιχο τοπικ για να εκφράσουμε τον θαυμασμό μας για τα στελέχη που απαρτίζουν την διοίκηση της ΚΑΕ. Αυτούς που όλοι νιώθουμε υπερήφανοι για την επιλογή τους. Όχι σαν τον Παπαμικο που μας ντροπιαζει η ΠΑΕ
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 898
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Ενδιαφέρον το στορακι του πελκα
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Βρε εδώ θα αράξει.

Στον επόμενο παρακαλώ.
These users thanked the author Maklaz for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από shearer4 »

Λετε να ζησουμε σκηνικα με Χατζηδιακο να βγαζει φωτο κατω απο τον Λευκο με χαρτονι να γραφει "ΦΕΡΤΕ ΣΤΟΠΕΡ"?

Δεν πανε δα και τοσα πολλα χρονια, ρημαδι ντεζα βου

Γιαννουλη σκαστε του λαστιχα, ζαχαρη στα ντεποζιτα, φερτε ξαδερφια τροχαιες και παρτε διπλωματα, καντε κατι εκει πανω!
These users thanked the author shearer4 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10017
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
Ήρθε να πάρει τις μετοχές, για να τις βάλει στα συρτάρια της Ιντρακόμ.
These users thanked the author Мир for the post:
paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”