FIFA World Cup 2026

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Απάντηση
renegade
Δημοσιεύσεις: 19482
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από renegade »

Ο αθεοφοβος ο Σπυρόπουλος είπε στο σουτ των γερμανών " μην φοβάστε η μπάλα βρήκε το εξωτερικό μέρος των διχτυών" :lol:
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από black death »

Οντως είπε μην ανησυχείτε. Εγω γελασα πάντως :lol:
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4382
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

γιατί σ εκείνο το σημείο με τα φάουλ που τα σφύριζε όλα ανάποδα? ---"μμ παράδοξο" τι παράδοξο ρε Αλέξηηηη :)
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5175
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Rexaris »

Άει σιχτίρ. Σα να έβλεπα τον ΠΑΟΚ ένα πράγμα, γκολ η Τουρκία στις καθυστερησεις των καθυστερήσεων, τι κάθομαι και ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο; 😭
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η Τουρκία έφυγε με το κεφάλι ψηλά τουλάχιστον. Διόρθωσε κάπως την κάκιστη εικόνα της (όσον αφορά στα αποτελέσματα). Τα δύο πρώτα γκολ της ήταν όμορφα πάντως. Στη συνέχεια οι ΗΠΑνέζοι έχασαν ευκαιρίες, αλλά ο αγώνας τελειώνει πάντα με το σφύριγμα της λήξης.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γαλλία - Βίκιγκς σήμερα στις 22:00
Miles
Δημοσιεύσεις: 9220
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Miles »

Σιγά μη δεν είσαι με τον άμπαλο φορ της νεόπλουτης γειτονιάς εσύ!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με Γαλλία είμαι.
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3218
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από GEOL »

Μαρόκο - Αϊτή, ένα από τα καλύτερα ματς μέχρι στιγμής.
Χόλγκερ Τρίμχολντ
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 19:39

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Χόλγκερ Τρίμχολντ »

O "El loco" ξαναχτύπησε..... Τους έχει ψοφήσει στις προπονήσεις μεσούντος του Μουντιάλ και οι Ουρουγουανοί μαθαίνω επαναστάστησαν. Του ζήτησαν να παίξει κλεφτοπόλεμο απέναντι στην Ισπανία μπας και πάρουν τον βαθμό και περάσουν και ο Μπιέλσα είπε θα παίξετε μαν του μαν.

Θεότρελλος, δεν αλλάζει τις αρχές του με τίποτα. Τον πάω πολύ....
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από john4serres »

URU 0-5 ESP
Χόλγκερ Τρίμχολντ
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 19:39

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Χόλγκερ Τρίμχολντ »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:44 Με Γαλλία είμαι.
Αποστόλη, λυπάμαι που στο λέω, αλλά Γαλλία δήλωσε και ο Μητσοτάκης.....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εγώ είμαι φαν του Αδώνιδος.
Χόλγκερ Τρίμχολντ
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 19:39

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Χόλγκερ Τρίμχολντ »

Κι εγώ οι Γάλλοι θέλω να το πάρουν (αλλά να παίξουν και μπάλα), αλλά θα μας γκαντεμιάσει ο άλλος....
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”