Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από barlow4 »

Το γεγονος οτι τελος ιουνιου ο καθενας κανει διαφορετικες εικασιες σχετικα με το πλανο ειναι ενδεικτικο του χαους.
Στηριξη στους παικτες κ στο παληκαρακι στον παγκο ανεξαρτητως αποτελεσματων. Η σκηνοθεσια φετος ειναι Στανλεϊ Κιουμπρικ.
These users thanked the author barlow4 for the post (total 3):
thios4, Logistis, rade paprica
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από riegel »

Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:55 Για τον Σέρα το είχε αναφέρει ο Κόλκας τις τελευταίες ημέρες του Λουτσέσκου. Μέσα σ' ένα χρόνο δεν καταλαβαίνω τι πρόλαβαν να δουν. 'Η δεν εισακούστηκε καμία πρότασή του και δικαιολογημένα έφυγε ή πρόλαβε να "χρεωθεί" τους δύο Ιταλούς δανεικούς (δεν υπάρχει και καμιά άλλη μεταγραφή που να μπορεί να αποδοθεί στον ίδιο), πράγμα που είναι άδικο για να αξιολογηθεί έτσι κατευθείαν.
Λίγο που τσέκαρα το βιογραφικό του πάντως στο transfermarkt κάθε 1 με 1 1/2 χρόνο αλλάζει ομάδα. Δεν έχει καθίσει παραπάνω πουθενά.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Dr Strangelove?
These users thanked the author Patron for the post:
barlow4
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από barlow4 »

Κουρδιστο πορτοκαλι
These users thanked the author barlow4 for the post (total 2):
Patron, Logistis
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

Με προβλημάτισε πολύ η φυγή Σέρα... Μακάρι να βρεθεί δυνατός αντικαταστάτης γιατί ο head of recruitment είναι κομβικός ρόλος :(
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Κατ αρχας

Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.

Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό

Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.

Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.



Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα

Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.

Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
These users thanked the author Equalizer for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

van rooy έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:45 Πέρσι, περίπου τέτοια εποχή, ο Ματέο Σέρα έκανε την εμφάνισή του στο προπονητικό κέντρο του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, με τους Θεσσαλονικείς να «συστήνουν» τον 43χρονο Ιταλό ως τον Head of Recruitment, αναλαμβάνοντας τη θέση του νέου αρχισκάουτερ.

Ο Σέρα αποτελεί παρελθόν, με τους συμπατριώτες του να τον «στέλνουν» στη Σάντερλαντ, υπογραμμίζοντας πως υπεύθυνος για τη διαχείριση των αποχωρήσεων ποδοσφαιριστών και των δανεισμών τους, ενισχύοντας το οργανόγραμμα του τμήματος ποδοσφαίρου.
Τι φάση; Ντάξει ευκαιρία η Σάντερλαντ. Έχουμε Τσίκνα
These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
DamoN, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από barlow4 »

Δε φημιζομαι ουτε συνηθιζω τις προβλεψεις αλλα διαβαζοντας τους οιωνους το τολμησα φετος.
Επικοινωνω δε σημαινει οτι λεω κατι ανοιχτο σε ερμηνειες. Τιποτα δεν εχει επικοινωνηθει. Μια γενικολογη συνεντευξη καποιου υπαλληλου πριν ενα μηνα δεν ειναι επικοινωνια.Θα ειχε μια βαρυτητα αν ηταν του ιδιοκτητη η συνεντευξη.
These users thanked the author barlow4 for the post:
Patron
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2898
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας

Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.

Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό

Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.

Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.



Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα

Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.

Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχτα
These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 2):
Gregk19262000, xyz_o_peponas
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας

Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.

Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό

Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.

Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.



Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα

Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.

Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχτα

Γιατί σου έχει δώσει δικαίωμα να λες κάτι τέτοιο? Ας πάει κάποιος στον Σαββίδη που είναι μαξιμαλιστης να του πει ότι δεν μπορούμε να πάρουμε πρωτάθλημα. Και θα σου δείξει τον Πήλιο και τον Πενραις στους Απέναντι και τον Ρότα.
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2898
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

OIKODOMOS έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:32
WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας

Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.

Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό

Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.

Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.



Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα

Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.

Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχτα

Γιατί σου έχει δώσει δικαίωμα να λες κάτι τέτοιο? Ας πάει κάποιος στον Σαββίδη που είναι μαξιμαλιστης να του πει ότι δεν μπορούμε να πάρουμε πρωτάθλημα. Και θα σου δείξει τον Πήλιο και τον Πενραις στους Απέναντι και τον Ρότα.
Σαν ανθρωπος ναι , κ οι άνθρωποι δεν αλλάζουν..
Οιι απέναντι δεν έχουν μονο αυτους. Άστοχο το ποστ
Miles
Δημοσιεύσεις: 9220
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

riegel έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:21
Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:55 Για τον Σέρα το είχε αναφέρει ο Κόλκας τις τελευταίες ημέρες του Λουτσέσκου. Μέσα σ' ένα χρόνο δεν καταλαβαίνω τι πρόλαβαν να δουν. 'Η δεν εισακούστηκε καμία πρότασή του και δικαιολογημένα έφυγε ή πρόλαβε να "χρεωθεί" τους δύο Ιταλούς δανεικούς (δεν υπάρχει και καμιά άλλη μεταγραφή που να μπορεί να αποδοθεί στον ίδιο), πράγμα που είναι άδικο για να αξιολογηθεί έτσι κατευθείαν.
Λίγο που τσέκαρα το βιογραφικό του πάντως στο transfermarkt κάθε 1 με 1 1/2 χρόνο αλλάζει ομάδα. Δεν έχει καθίσει παραπάνω πουθενά.
Γενικά με τους σκάουτερς, ακόμα και με ΤΔ, ισχύει το "φύγε εσύ έλα εσύ". Ωστόσο, εδώ το ερώτημα, δεδομένων και των συνθηκών/μεταγραφών επί θητείας του, είναι αν πρόλαβε να κάνει τίποτα ή ήρθε τζάμπα.
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14132
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Αν οι επιλογές Σέρα ήταν ο Βολιάκο και ο Μπιάνκο, δεν το λες και πετυχημένο πέρασμα.

Αναφέρω τους συγκεκριμένους γιατί αυτοί παρουσιάστηκαν εξ αρχής σαν επιλογές του.
icue
Δημοσιεύσεις: 9594
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από icue »

Εσας αμα σας προσφεραν θεση στην Πρεμιερ Λιγκ εδω θα καθοσασταν; 9 στις 10 φορες οταν πας σε καλυτερη δουλεια κατι εχεις κανει καλα στην προηγουμενη.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29 Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχτα


Τόσα πολλά ψέμματα και κοροϊδίες σου έχει ρίξει εσένα ο Παπαμιμίκος;

Ή απλά λέμε για να λέμε, επειδή έχουμε τα νεύρα μας με την ομάδα;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”