Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το γεγονος οτι τελος ιουνιου ο καθενας κανει διαφορετικες εικασιες σχετικα με το πλανο ειναι ενδεικτικο του χαους.
Στηριξη στους παικτες κ στο παληκαρακι στον παγκο ανεξαρτητως αποτελεσματων. Η σκηνοθεσια φετος ειναι Στανλεϊ Κιουμπρικ.
Στηριξη στους παικτες κ στο παληκαρακι στον παγκο ανεξαρτητως αποτελεσματων. Η σκηνοθεσια φετος ειναι Στανλεϊ Κιουμπρικ.
- These users thanked the author barlow4 for the post (total 3):
- thios4, Logistis, rade paprica
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λίγο που τσέκαρα το βιογραφικό του πάντως στο transfermarkt κάθε 1 με 1 1/2 χρόνο αλλάζει ομάδα. Δεν έχει καθίσει παραπάνω πουθενά.Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:55 Για τον Σέρα το είχε αναφέρει ο Κόλκας τις τελευταίες ημέρες του Λουτσέσκου. Μέσα σ' ένα χρόνο δεν καταλαβαίνω τι πρόλαβαν να δουν. 'Η δεν εισακούστηκε καμία πρότασή του και δικαιολογημένα έφυγε ή πρόλαβε να "χρεωθεί" τους δύο Ιταλούς δανεικούς (δεν υπάρχει και καμιά άλλη μεταγραφή που να μπορεί να αποδοθεί στον ίδιο), πράγμα που είναι άδικο για να αξιολογηθεί έτσι κατευθείαν.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με προβλημάτισε πολύ η φυγή Σέρα... Μακάρι να βρεθεί δυνατός αντικαταστάτης γιατί ο head of recruitment είναι κομβικός ρόλος 
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κατ αρχας
Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.
Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.
Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.
Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα
Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.
Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.
Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.
Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.
Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα
Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.
Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
- These users thanked the author Equalizer for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τι φάση; Ντάξει ευκαιρία η Σάντερλαντ. Έχουμε Τσίκναvan rooy έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:45 Πέρσι, περίπου τέτοια εποχή, ο Ματέο Σέρα έκανε την εμφάνισή του στο προπονητικό κέντρο του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, με τους Θεσσαλονικείς να «συστήνουν» τον 43χρονο Ιταλό ως τον Head of Recruitment, αναλαμβάνοντας τη θέση του νέου αρχισκάουτερ.
Ο Σέρα αποτελεί παρελθόν, με τους συμπατριώτες του να τον «στέλνουν» στη Σάντερλαντ, υπογραμμίζοντας πως υπεύθυνος για τη διαχείριση των αποχωρήσεων ποδοσφαιριστών και των δανεισμών τους, ενισχύοντας το οργανόγραμμα του τμήματος ποδοσφαίρου.
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
- DamoN, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δε φημιζομαι ουτε συνηθιζω τις προβλεψεις αλλα διαβαζοντας τους οιωνους το τολμησα φετος.
Επικοινωνω δε σημαινει οτι λεω κατι ανοιχτο σε ερμηνειες. Τιποτα δεν εχει επικοινωνηθει. Μια γενικολογη συνεντευξη καποιου υπαλληλου πριν ενα μηνα δεν ειναι επικοινωνια.Θα ειχε μια βαρυτητα αν ηταν του ιδιοκτητη η συνεντευξη.
Επικοινωνω δε σημαινει οτι λεω κατι ανοιχτο σε ερμηνειες. Τιποτα δεν εχει επικοινωνηθει. Μια γενικολογη συνεντευξη καποιου υπαλληλου πριν ενα μηνα δεν ειναι επικοινωνια.Θα ειχε μια βαρυτητα αν ηταν του ιδιοκτητη η συνεντευξη.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2898
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχταEqualizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας
Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.
Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.
Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.
Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα
Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.
Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
- These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 2):
- Gregk19262000, xyz_o_peponas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχταEqualizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας
Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.
Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.
Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.
Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα
Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.
Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Γιατί σου έχει δώσει δικαίωμα να λες κάτι τέτοιο? Ας πάει κάποιος στον Σαββίδη που είναι μαξιμαλιστης να του πει ότι δεν μπορούμε να πάρουμε πρωτάθλημα. Και θα σου δείξει τον Πήλιο και τον Πενραις στους Απέναντι και τον Ρότα.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2898
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σαν ανθρωπος ναι , κ οι άνθρωποι δεν αλλάζουν..OIKODOMOS έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:32WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχταEqualizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας
Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.
Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.
Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.
Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα
Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.
Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Γιατί σου έχει δώσει δικαίωμα να λες κάτι τέτοιο? Ας πάει κάποιος στον Σαββίδη που είναι μαξιμαλιστης να του πει ότι δεν μπορούμε να πάρουμε πρωτάθλημα. Και θα σου δείξει τον Πήλιο και τον Πενραις στους Απέναντι και τον Ρότα.
Οιι απέναντι δεν έχουν μονο αυτους. Άστοχο το ποστ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γενικά με τους σκάουτερς, ακόμα και με ΤΔ, ισχύει το "φύγε εσύ έλα εσύ". Ωστόσο, εδώ το ερώτημα, δεδομένων και των συνθηκών/μεταγραφών επί θητείας του, είναι αν πρόλαβε να κάνει τίποτα ή ήρθε τζάμπα.riegel έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:21Λίγο που τσέκαρα το βιογραφικό του πάντως στο transfermarkt κάθε 1 με 1 1/2 χρόνο αλλάζει ομάδα. Δεν έχει καθίσει παραπάνω πουθενά.Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:55 Για τον Σέρα το είχε αναφέρει ο Κόλκας τις τελευταίες ημέρες του Λουτσέσκου. Μέσα σ' ένα χρόνο δεν καταλαβαίνω τι πρόλαβαν να δουν. 'Η δεν εισακούστηκε καμία πρότασή του και δικαιολογημένα έφυγε ή πρόλαβε να "χρεωθεί" τους δύο Ιταλούς δανεικούς (δεν υπάρχει και καμιά άλλη μεταγραφή που να μπορεί να αποδοθεί στον ίδιο), πράγμα που είναι άδικο για να αξιολογηθεί έτσι κατευθείαν.
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν οι επιλογές Σέρα ήταν ο Βολιάκο και ο Μπιάνκο, δεν το λες και πετυχημένο πέρασμα.
Αναφέρω τους συγκεκριμένους γιατί αυτοί παρουσιάστηκαν εξ αρχής σαν επιλογές του.
Αναφέρω τους συγκεκριμένους γιατί αυτοί παρουσιάστηκαν εξ αρχής σαν επιλογές του.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εσας αμα σας προσφεραν θεση στην Πρεμιερ Λιγκ εδω θα καθοσασταν; 9 στις 10 φορες οταν πας σε καλυτερη δουλεια κατι εχεις κανει καλα στην προηγουμενη.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29 Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχτα
Τόσα πολλά ψέμματα και κοροϊδίες σου έχει ρίξει εσένα ο Παπαμιμίκος;
Ή απλά λέμε για να λέμε, επειδή έχουμε τα νεύρα μας με την ομάδα;