Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 898
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από margas »

gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:04 Για τους λατρεις των "κινησεων" του Αρεως Θεσσαλονικης θα τους πω κατι που ελεγε ο "ξανθος" (δεν ξερω αν ειναι δικο του)
"Οι παικτες κανουν τον προπονητη αλλα ο προπονητης κανει την ΟΜΑΔΑ"
Αν εσεις θεωρειτε κατ' αρχην τον Σπανουλη προπονητη και εν συνεχεια τον θεωρειτε και καλυτερο προπονητη απο τον ΙΤΑΛΟ , δεν υπάρχει λογος παιδια
Ασχοληθειτε με αλλο αθλημα
Δεν εκθείασα ποτέ τις μεταγραφές του αρη, ισα ισα μάλωσα και σε συζήτηση με αριανο με αυτά που έλεγε, αλλά δε γίνεται να μη θεωρείς τον Σπανούλη καλό προπονητή. Λόγω εμπειρίας και κατορθωμάτων τα τελευταία χρόνια ο τρινκιερι είναι ανώτερος προφανώς, αλλά ο σπανουλης έχει την προοπτική να τον ξεπεράσει. Μέσα σε λίγα χρόνια πήγε F4 με το περιστέρι, τελικό EL με τη Μονακό και πήρε χάλκινο με την εθνική. Ε δεν τον λες και αμπαλο.
These users thanked the author margas for the post:
Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 898
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από margas »

boogeyman77 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 20:46
tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
οι μεν του ποδοσφαίρου
Την ίδια ομάδα υποστηρίζουμε φίλε. Δεν είμαστε ΠΑΟΚ στο ποδόσφαιρο και αντιτελης στο μπάσκετ.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Equalizer »

Παρότι οφ τοπικ, αλλά επειδή κυριαρχεί στη δημόσια συζήτηση, θα αναφέρω οτι τον Σπανούλη φυσιογνωμικά οχι απλά δε τον γουσταρα ποτέ, αλλά ακόμα ακόμα παρότι δεν με απασχολούσαν οι ομάδες που έπαιζε, πάντα είχα τον Διαμαντίδη ψηλά και τον Σπανούλη στο αντίθετο άκρο.

Τέτοια γαυροσκουληκόφατσα, σπάνια συναντάς.

Σε παικτικό επίπεδο, πάντα μου θύμιζε έναν εξελιγμένο Λιαδέλη. Προφανώς ανώτερο ποιοτικά, αλλά τέτοιο πράγμα.

Ως εκ τούτου θεωρώ οτι πολύ καλά έκανε και πήγε εκεί που πήγε, ταιριάζει απόλυτα.

Το επικοινωνιακό σπρώξιμο που τρώει, μιλάμε δεν το είχε ούτε ο Φιλ Τζάκσον.

Ουσιαστικά δεν έχει πετύχει τίποτα παραπάνω απ το να πηγαίνει σε ψιλοσίγουρα πρότζεκτ και να κάνει το αγροτικό του αναίμακτα.

Δεν ασχολούμαι πολύ με το άθλημα, όμως αν έχει κάνει κάποια προπονητική καινοτομία ή πέτυχε κάτι πέραν του δεδομένου - αναμενόμενου από τα ρόστερ που ανέλαβε, θα χαρώ να το μάθω



Μια χαρά είμαστε με τον Τρινκιέρι που συνδυάζει φιλοσοφία, προπονητική ποιότητα και ασπρόμαυρη μούρλα στο μυαλό

Το ρόστερ μας είναι οκ. Τι εννοώ: Κακό για αυτό που επικοινωνήθηκε πως πρόκειται να κάνουμε, πολύ καλό όμως για μια αντικειμενική επάνοδο στην πρώτη γραμμή του μπάσκετ, με προφανή στόχο τη συνεχή πρόοδο και κατάκτηση. Ως πρώτη σεζόν επανόδου, είμαστε οκ.


Θεωρώ δεδομένο πως θα γίνει τουλάχιστον μια ακόμα πολύ δυνατή κίνηση.

Τον Οκτώβριο θα κρίνουμε οριστικά "στη θεωρία" το ρόστερ. Στην πράξη θα κριθεί στο γήπεδο.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
BlackMagicPAOK, PAOKevolution
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3968
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

john4serres έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:27
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Ο Τζερεμάια Ρόμπινσον-Ερλ έχει 219 συμμετοχές στο NBA.
το βλέπω ότι βγήκε μέσα από την κουβέντα, αλλά έχω αντίρρηση, για κάποιο λόγο με ενοχλεί να ποστάρεται ένα όνομα που ΔΕΝ απασχολεί τη δική μας ομάδα.
Εδώ μπαινουμε να δουμε τι ψήνεται για την ΠΑΟΚάρα μας , ας κάνουν οι αντίπαλοι ότι καταλαβαίνουν. Τη σκόνη μας θα φάνε...
These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
obanebane
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5689
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

@Equalizer
Υπερτιμημένος.
Κυρίως ως προπονητής. Από την μία μέρα στην άλλη βρέθηκε από παίκτης, προπονητής και μάλιστα απευθείας στα βαθιά και στα πολύ βαθιά! (Περιστέρι, εθνική, Μονακό..).
Πολυ σπρώξιμο, Αγαπημένο παιδί των ΜΜΕ..
Σίγουρα εκανε μπαμ η πρόσληψη του στον αρη, αλλά εγώ, δεν θα τον ήθελα με τίποτε στην ομάδα μου!
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

katafraktos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:08
DamoN έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:21 Ο σιλντς εμένα δεν μου άρεζε (σαν στυλ μιλάω )
Περιμένω χεζονια ή κλαιμπερν από το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης στο μπάσκετ .
Θα πάρει η Ντουμπάι τον Κλαιμπερν; Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
Τι τρελαίνεστε ρε μάγκες εγώ το έλεγα;
These users thanked the author DamoN for the post:
Unpsofable78
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

Gregk19262000 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:12
DamoN έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:21 Ο σιλντς εμένα δεν μου άρεζε (σαν στυλ μιλάω )
Περιμένω χεζονια ή κλαιμπερν από το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης στο μπάσκετ .
Εγώ θέλω γουεμπι μαζί με Λεμπρόν αλλιώς είναι βαλτος και πισωπορτακιας που λέει και ο ραγκα
250 έδινε το καλοκαίρι …
Δεν μπορεί να δώσει 5 μυρια δλδ;
These users thanked the author DamoN for the post:
Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3968
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

εδώ ο συνφορουμιτης έκανε λογισμό για το ποιος ειναι το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης.
Ειπώθηκε εννοώντας τον κ.Αρίστο, αλλά πιο γερό έχουν οι Ντουμπαϊανοί ...

Τώρα, θα πέσει έτσι τρελή ησυχία για παίκτες;
έστω ανακοίνωση Περσίδη , Tyree, Omorougi ... μέχρι να βρεθεί 3αρι;

Αλήθεια ποιος λέτε να μετέχει στο scouting πλέον; σίγουρα δε θα χει ρόλο ο Παντελής, δε ξέρω για τους Καραϊσκο, Μαργαρίτη, Γιαννακίδη.
Λέτε να ναι αποκλειστικά δουλειά των Μενέτι, Τσιάρα, και του head coach? ο νέος βοηθός ήρθε από τις ρωσικές στέπες;
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

Αν ο σιλντς προέκυψε για υπέρβαση τότε μπορούμε να κλείσουμε άμεσα 3αρι στην λογική των καλών παιχτών γιουρο καπ άμεσα.
Αν αφήσανε το μπάσκετ και θέλουν να κάνουν κινήσεις εντυπωσιασμού για τα μάτια του κόσμου τότε ναι θα περιμένουμε αρκετά
perestroik4
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2025, 23:59

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από perestroik4 »

Τα τοπικ του μπασκετ ηταν απο τα λιγα που κανα 15+ χρονια που διαβαζω το φορουμ που μενανε συνηθως εξω απο τοξικοτητες, φατριες κτλ κτλ
λογω ενδειας και περιορισμενου "ενδιαφεροντος" ας το πουμε ετσι απο διαφορους καλοθελητες.

Πλεον αυτο εδω το τοπικ κοντευει να γινει αντιγραφη των μεταγραφων ποδοσφαιρου, μαλιστα το απιστευτο πραγματικα ειναι οτι ΟΙ ΙΔΙΟΙ που κραζουν με το παραμικρο στο ποδοσφαιρο εδω ειναι βασιλικοτεροι του βασιλεως, και οι ΙΔΙΟΙ που εχουν παρει εργολαβια τη προστασια της ΠΑΕ στο ποδοσφαιρο εδω ξαφνικα ανακαλυπτουν τη κριτικη

Εγω θα παροτρυνω απλα τα παιδια που γραφουν πολυ ενδιαφεροντα πραγματα με συπεπεια να συνεχισουν να το κανουν, και να προσπαθησουν απλα να αγνοουν τους προαναφερθεντες
These users thanked the author perestroik4 for the post (total 6):
Metagrafakias, nothu, Gregk19262000, Patron, Kevin, Panx Romana
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3968
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

Refresh του Depth Chart μετά τις μεταγραφές αλλού Φαλ και ΜακΚισικ, και την ανακοίνωση Κάκλα:

από τη στιγμή που υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός στην Ευρώπη, τουλάχιστον 3 αντίπαλες ομάδες με μεγάλο μπάτζετ, θα θελα 9 ξένους από την αρχή. Και οι 6 (ή 7 αν γίνει αλλαγή) θα παίζουν στην Ελλάδα με rotation...
Έχουμε τους παρακάτω '' [8] '' ξένους..
Πλέον με bold οι δεδομένοι,με μπλε οι πολύ πιθανοί, και με μπορντώ οι λίγο πιθανοί:
1 - [1].Hudgins, Καλάθης, Μπαζινας
2 - [2].Foster ,[3].Tyree, ΝΜΛ
3 - ΞΕΝΟΣ [4], Περσιδης
4 - [5]. Gray, Χουγκαζ
5 - [6] Alexander , [7]. Μουρ,[8] Omorugi , Κακλαμανάκης

Έχουμε 8 ξένους κι 6 Έλληνες.(φτάνουν;)

Άρα περιμένουμε ανακοινωση:
1.ξένο 3αρι παίκτη Star
2.Ανανέωση Περσίδη
3.Ιατρίδη ; ή αντικατάσταση με κάναν άλλο Έλληνα (Καλαιτζάκης από Μαρούσι;)
4. Ανανέωση Τyree
5. Ανανέωση Omorougi
*6. Πιθανά (ίσως αργότερα μέσα στη χρονιά) 9ο ξένο του ρόστερ.

Σημειώσεις:
# αυτοανακοινώθηκε ο Tyree...
#Ο Φίλλιος σύμφωνα με Κλείτο πιθανά φεύγει Καρδίτσα (σκέψη για δανεικός)
# εδώ https://paoktoday.gr/basket/ola-ta-lefta-sto-tria/ δημοσιεύτηκε ότι έχουν ανανεώσει ο Περσίδης και ο Ομορούγι. Αναμένουμε ανακοινώσεις
[/quote]
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Παντως για την θεση 3 θα κοιτουσα κατι σε Semi Ojeleye, αν και απο οτι εχω καταλαβει οι ιθυνοντες κοιτανε σκορερ ολκης

Ο Ojeleye ειναι ο ορισμος του physical perimeter defender με καλο spot up shoot.

Μπορει να παιξει και στο 4 σε πιο χαμηλα σχηματα.

Μια τριαδα Ojeleye Gray Alexander στο 3-4-5 θα ειναι ο τρομος καθε αντιπαλου, τουλαχιστον στο αμυντικο κομματι.

Ισως το προτιμουσα αυτο και να επαιρνα και ενα 2-3 σκορερ εκει αντι για τον Ταιρι που ειναι 1-2, δηλαδη παικτη στυλ Dwayne Bacon

Απλες σκεψεις κανω με κατι να ασχολουμαστε
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

Ή τον bacon κατευθείαν
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4080
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Όποιος ασχολείται έστω και ελάχιστα γνωρίζει ότι ο Bacon είναι ανισόρροπος και τεράστιο ρίσκο να βάλεις στα αποδυτήρια σου.

Από την άλλη μιλάμε για τον μοναδικό σύλλογο στον πλανήτη που αυτό είναι ενθαρρυντικό σημάδι :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14132
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Κάποιο εξωγηπεδικό σκηνικό πρέπει να είχε ο συγκεκριμένος αλλά δεν θυμάμαι τι.

Βασική προϋπόθεση δηλαδή για να πιάσει κάποιος στον μπασκετικό ΠΑΟΚ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”