Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Ο Ραπτόπουλος είναι ο τεοστυ του αθλητισμού
- These users thanked the author margas for the post (total 6):
- katafraktos, rockcity4, GianD, Ally Samagoal, eorptol1, st4this
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Αν είμασταν σε εποχή εξυγίανσης θα έλεγα κέρδος να ξεχρεώσουμε μια ώρα αρχύτερα. Τώρα πλέον θεωρώ ξεφτίλα να δεχτεί ο ΠΑΟΚ να πάει στο κανάλι του καραφλό-ατζουν για 280.000 το χρόνο. Μας βάζουν και τα λεφτά του στοιχήματος για να μας χρυσώσουν το χάπι οι ξεφτίλες που προμοτάρουν τον ΣΚΑΙ.Ο ΣΚΑΪ αναδείχθηκε νικητής της κούρσας για την εξασφάλιση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Stoiximan GBL για τα επόμενα 2+1 χρόνια με μία προσφορά “μαμούθ” που έφτασε τα 25.000.000 ευρώ.
Από αυτό το ποσό τα 6.350.000 ευρώ αφορούν την πρώτη σεζόν δηλαδή την αγωνιστική περίοδο 2026-27.
Τα 3.000.000 θα δοθούν σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό AKTOR με τους δύο αιωνίους να λαμβάνουν από 1,5 εκατ. ευρώ έκαστος.
Τα υπόλοιπα 3.350.000 ευρώ θα μοιραστούν στις άλλες 12 ομάδες, οι οποίες μαζί με τα έσοδα από το στοίχημα και τους χορηγούς θα λαμβάνουν ένα ποσό που θα φτάνει τις 900 χιλιάδες ευρώ.
Πλησιάζοντας το ένα εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο τα εξασφαλισμένα χρήματα που θα κερδίζουν οι ομάδες της κορυφαίας κατηγορίας σημειώνουν σημαντική αύξηση.
Ας στήσει ο Τελης δίκη του πλατφόρμα στυλ PAOKTV ή να τα κάνει λάιβ ο ινσαιντερ Ραφτοπουλος που είναι και ειδήμων του χώρου.
- These users thanked the author Мир for the post (total 2):
- katafraktos, freemind
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Γιατί έχουμε δυνατότητα να διαπραγματευτουμε το συμβόλαιο μόνοι μας.??Κεντρική διαχείριση είναι από ότι καταλαβαίνω
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Αν είναι κεντρική διαχείρηση γιατί οι βρυκολακες παίρνουν από 1,5εκ έκαστος και δεν μπαίνουν εμπορικά κριτήρια;
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Μάλλον επειδή μπαίνουν εμπορικά κριτήρια πήραν από 1.5.
Κακα τα ψέμματα και εμείς και οι δίπλα απέχουμε ακόμη αρκετά από τους δύο κάτω.
Κακα τα ψέμματα και εμείς και οι δίπλα απέχουμε ακόμη αρκετά από τους δύο κάτω.
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1024
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Και από πάνω θα τους πληρώσεις για να μπεις ευρωλίγκα! Όχι τίποτα άλλο, ευεργέτη θα σε λένε σε λίγο! Ανταγωνισμός σου λένε μετά, πιο αθέμιτος πεθαίνεις. Είναι που είναι σάπιο το πρωτάθλημα, γίνεται ολοένα και πιο ξεδιάντροπα άνισο. Α ρε βρικόλακες, νταβατζηλίκι μια ζωή φαταούλες.
- These users thanked the author leomatos88 for the post (total 3):
- DamoN, Franky, BlackMagicPAOK
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4235
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Επέκταση συνεργασίας με την KRAFT Paints ως χορηγός στο πίσω μέρος της φανέλας για ακόμη 3 χρόνια
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Τελικά ήταν καλοί οι χορηγοί του Χατζόπουλου;
- These users thanked the author Taseos for the post (total 6):
- Dimitrisou, Maurice_Escargot, leomatos88, aivas19, Ally Samagoal, trelopaoki89
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 129
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Η KRAFT Paints Main Partner της ΚΑΕ ΠΑΟΚ στο νέο PAOK BC Strategic Partnership Platform
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με την KRAFT Paints για την επόμενη τριετία (2026-2029), επιβεβαιώνοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση των δύο πλευρών σε μια κοινή πορεία ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας, η KRAFT Paints εντάσσεται στη νέα Πλατφόρμα Στρατηγικών Συνεργασιών της ΚΑΕ ΠΑΟΚ ως Main Partner, ενώ το λογότυπό της θα προβάλλεται στο πίσω μέρος της επίσημης αγωνιστικής εμφάνισης του ΠΑΟΚ σε όλους τους αγώνες στην Ελλάδα και Ευρώπη.
Η νέα συμφωνία σηματοδοτεί την περαιτέρω αναβάθμιση μιας συνεργασίας που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, τη συνέπεια και το κοινό όραμα. Η KRAFT Paints συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια του συλλόγου και συμμετέχει ενεργά στη νέα εποχή που διαμορφώνεται μέσα από το PAOK BC Strategic Partnership Platform.
Η νέα Πλατφόρμα Στρατηγικών Συνεργασιών της ΚΑΕ ΠΑΟΚ αποτελεί ένα νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας που έχει σχεδιαστεί με στόχο maximum visibility μέσω συνολικής κυριαρχικής προβολής, fan engagement για άμεση αλληλεπίδραση φιλάθλων και κοινότητας, καθώς και experiential activations και premium hospitality για όλους τους συνεργάτες μας.
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ευχαριστεί θερμά την KRAFT Paints για τη διαχρονική υποστήριξη και την εμπιστοσύνη της και προσβλέπει στη συνέχιση μιας συνεργασίας που πλέον αποκτά ακόμη πιο ισχυρά θεμέλια και μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με την KRAFT Paints για την επόμενη τριετία (2026-2029), επιβεβαιώνοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση των δύο πλευρών σε μια κοινή πορεία ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας, η KRAFT Paints εντάσσεται στη νέα Πλατφόρμα Στρατηγικών Συνεργασιών της ΚΑΕ ΠΑΟΚ ως Main Partner, ενώ το λογότυπό της θα προβάλλεται στο πίσω μέρος της επίσημης αγωνιστικής εμφάνισης του ΠΑΟΚ σε όλους τους αγώνες στην Ελλάδα και Ευρώπη.
Η νέα συμφωνία σηματοδοτεί την περαιτέρω αναβάθμιση μιας συνεργασίας που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, τη συνέπεια και το κοινό όραμα. Η KRAFT Paints συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια του συλλόγου και συμμετέχει ενεργά στη νέα εποχή που διαμορφώνεται μέσα από το PAOK BC Strategic Partnership Platform.
Η νέα Πλατφόρμα Στρατηγικών Συνεργασιών της ΚΑΕ ΠΑΟΚ αποτελεί ένα νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας που έχει σχεδιαστεί με στόχο maximum visibility μέσω συνολικής κυριαρχικής προβολής, fan engagement για άμεση αλληλεπίδραση φιλάθλων και κοινότητας, καθώς και experiential activations και premium hospitality για όλους τους συνεργάτες μας.
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ευχαριστεί θερμά την KRAFT Paints για τη διαχρονική υποστήριξη και την εμπιστοσύνη της και προσβλέπει στη συνέχιση μιας συνεργασίας που πλέον αποκτά ακόμη πιο ισχυρά θεμέλια και μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Ο ΠΑΟΚ της μιζέριας στα οικονομικά και των κλαμάτων στις συνεντεύξεις, που ζήσαμε επί Χατζόπουλου τα τελευταία χρόνια, της περιόδου δηλαδή που οι γειτονιές της Αθήνας μας έπαιρναν όποιον παίκτη γούσταραν όποτε ήθελαν, επειδή δεν μπορούσαμε να τον κρατήσουμε, τελείωσε οριστικά και αμετάκλητα.
Το ίδιο και κάτι ετήσιες περιορισμένου ευρους χορηγικές συμφωνίες, που απευθύνονταν σε μια ομάδα με τα μικρότερα μπάτζετ της ελληνικής λίγκας, των 500 και των 600 χιλιάδων.
Τώρα οι χορηγικές συμφωνίες της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, οφείλουν και πρέπει να είναι στρατηγικές και μεγαλόπνοες, ανάλογου εύρους, απευθυνόμενες σε μία ομάδα με πάνω απο 10 εκατομμύρια ευρώ μπάτζετ, που πολύ σύντομα στοχεύει να αγωνίζεται στην Ευρωλίγκα, δηλαδή στο ανώτατο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Το ίδιο και κάτι ετήσιες περιορισμένου ευρους χορηγικές συμφωνίες, που απευθύνονταν σε μια ομάδα με τα μικρότερα μπάτζετ της ελληνικής λίγκας, των 500 και των 600 χιλιάδων.
Τώρα οι χορηγικές συμφωνίες της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, οφείλουν και πρέπει να είναι στρατηγικές και μεγαλόπνοες, ανάλογου εύρους, απευθυνόμενες σε μία ομάδα με πάνω απο 10 εκατομμύρια ευρώ μπάτζετ, που πολύ σύντομα στοχεύει να αγωνίζεται στην Ευρωλίγκα, δηλαδή στο ανώτατο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2898
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2866
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Aρα να την ακυρωσουμε την Kraft?
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Λίγα πράγματα πάντως γενικά διοικητικά
δηλ δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα με το γήπεδο
δεν έχουμε άτομα μέσα στην διοίκηση μπασκετικούς
έχουμε μόνο τον Τσιάρα που δεν ξέρω τι "επιπέδου" είναι
με όλα αυτά δεν ξέρω πως περίμεναν να πάμε Ευρωλίγκα
δηλ δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα με το γήπεδο
δεν έχουμε άτομα μέσα στην διοίκηση μπασκετικούς
έχουμε μόνο τον Τσιάρα που δεν ξέρω τι "επιπέδου" είναι
με όλα αυτά δεν ξέρω πως περίμεναν να πάμε Ευρωλίγκα
- These users thanked the author freemind for the post:
- trelopaoki89
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
βλέποντας τη φωτογραφία με το χορηγικό νερό καταλαβαίνεις ότι γ@@θηκε ο Δίας.
- These users thanked the author Мир for the post (total 2):
- kataramenos5, paokkerkir
