obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:33 Δεν είναι μόνο αυτό,μεταγραφές,αποχωρήσεις, ασχολείται το ψαχνει, μιλάει όπως γράφεις με ανθρώπους απο έξω.
Μάνατζερ, συγγενείς, δημοσιογράφους.
Δουλεύει ο άνθρωπος δεν είναι κοπρόσκυλο που μαλακιζεται όπου υπάρχει κάμερα.
Δεν μου αρέσουν τα μούτρα του Πετρωτου είναι αχώνευτος και το μεσο που δουλεύει ειναι της πούτσας,δε μπορώ όμως να μην του αναγνωρίσω οτι δουλεύει πραγματικά.
Τι να κάνουμε.
Αρκετά ασχολήθηκα,κουράζω κιόλας.
Καλο πιστόλι της δημοσιογραφίας.
Από τους πρωτους που συστρατευθηκε στην γραμμή του βοθροπολις και των μπουζαίων.