35. Jorge Sanchez

Απάντηση
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:49
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:22
george188 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:17 Toσο καλος χθες? νομιζω ειναι δυσκολο να δεχθει να ειναι πισω απο τον κενι. Βεβαια απο αυτα που εχω δει ο κενι ειναι ενα επιπεδο πανω απο τον συμπαθή μεξικάνο. Τα 2 για διεθνη με εθνικη Μεξικού ειναι ελαχιστα κ ειδικα απο τη στιγμη που εδωσες 2,5
Χθες αν και το Μεξικό δεν έπαιξε και στα κόκκινα ανέβαινε συνέχεια,κράτησε πάρα πολύ καλά την πλευρά του(δεν θυμάμαι φάση να τον πέρασαν) και έκανε ,αν δεν ξεχνάω καμιά,μια λάθος πάσα και εκείνη ασυνενοησιας.Ειχε και σουτ στο τέρμα στο πρώτο ημίχρονο.
Να σου πω την αλήθεια,αν και μου αρέσει πολύ ο Τζοντζο γιατί είναι σκυλί,σαν σύνολο ο Χόρχε αν και υστερεί αμυντικά στα μάτιαου είναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης.
Αλλά είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις τον Κενι πάγκο συν ότι ίσως και ο Σάντσεζ προτιμάει να είναι στη χώρα του.
Γίνεται να έχουν δει το ίδιο ματς δύο άτομα και να έχουν διαφορετικές απόψεις; Γίνεται :mrgreen:
Ό,τι άχρομο και άοσμο έδειξε εδώ, παίζει και στην εθνική του. Να σημειώσω απλά ότι πολλές φορές σε φάση άμυνας μετατρέπεται σε δεξί στόπερ και γυρίζει ο Αλβαράδο, το δεξί εξτρέμ, σε μπακ. Νομίζω ότι έφαγε και τέταρτη τρίπλα, λεπτομέρεια βέβαια, μια πάνω μια κάτω, ωστόσο όλες ήταν σε φάση που τον περάσαν.
Φυσικα και γινεται :mrgreen:
Κοιτα δεν εννουσα οτι εγινε Καφου προφανως γι αυτο ειπα οτι δεν επαιξε και το Μεξικο στα κοκκινα η σοβαρα.
Εμενα μου φανηκε καλη εμφανιση.
Υ.Γ.Αυτος ο Αλβαραδο αν ηταν στον ΠΑΟΚ το τι καντηλι θα ετρωγε νομιζω δεν θα το φανταζοταν.Τετοια τσαπατσουλια ουτε ο Μουργκ.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
obanebane
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Maklaz »

Έψαξα λίγο για το τι έγραφαν οι Μεξικάνοι για την μεταγραφή.

03/02/26
https://www.record.com.mx/historia/jorg ... 5161235630
La transacción se pactó en 4 millones de dólares fijos más 500 mil dólares en variables, una cifra que representa una venta importante para La Máquina. Además, Cruz Azul se aseguró el 20 por ciento de la carta de Jorge Sánchez, pensando en una futura transferencia que pueda generar ingresos adicionales.
Η μεταγραφή συμφωνήθηκε στα 4 εκατομμύρια δολάρια ως σταθερό ποσό, συν 500.000 δολάρια σε μπόνους επίτευξης στόχων (μεταβλητές αποδοχές), ένα ποσό που αποτελεί μια σημαντική πώληση για τη Λα Μάκινα. Επιπλέον, η Κρους Αζούλ διατήρησε το 20% των δικαιωμάτων του Χόρχε Σάντσες, έχοντας στο μυαλό της μια μελλοντική μεταγραφή που θα μπορούσε να της αποφέρει επιπλέον έσοδα.
Και υπάρχει follow-up 04/02/26
https://www.record.com.mx/historia/jorg ... 0585658027
De acuerdo con información de RÉCORD, la transacción por el lateral derecho se pactó en 4 millones de dólares fijos más 500 mil dólares en variables, una cifra que representa una venta importante para La Máquina. Además, Cruz Azul se aseguró el 20 por ciento de la carta de Jorge Sánchez, pensando en una futura transferencia que pueda generar ingresos adicionales.

El único punto pendiente en la negociación es el calendario de pagos, ya que PAOK y Cruz Azul aún deben definir si el monto total se cubrirá en un plazo de 18 o 24 meses.
Σύμφωνα με πληροφορίες της RÉCORD, η μεταγραφή του δεξιού μπακ συμφωνήθηκε στα 4 εκατομμύρια δολάρια ως εγγυημένο ποσό, συν 500.000 δολάρια σε μπόνους επίτευξης στόχων. Πρόκειται για ένα ποσό που αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική πώληση για τη Λα Μάκινα. Επιπλέον, η Κρους Αζούλ διατήρησε το 20% των δικαιωμάτων του Χόρχε Σάντσες, με στόχο να επωφεληθεί οικονομικά από μια πιθανή μελλοντική μεταγραφή του.

Το μόνο θέμα που παραμένει σε εκκρεμότητα στις διαπραγματεύσεις είναι το χρονοδιάγραμμα των πληρωμών, καθώς ο ΠΑΟΚ και η Cruz Azul πρέπει ακόμη να καθορίσουν αν το συνολικό ποσό θα καταβληθεί σε διάστημα 18 ή 24 μηνών.
Πρώτον: Το ποσό δεν είναι 2.5εκ € αλλά 3.5 εκ € , και αν πούμε ότι ενεργοποιούνται όλα τότε φτάνει στα 4 εκ€. Έκανα λάθος !
Δεύτερον: Αφού ρε Μεξικάνικες μπάμιες λέτε: "αν το συνολικό ποσό θα καταβληθεί σε διάστημα 18 ή 24 μηνών". Άρα ξεκάθαρα γράφετε μαλακίες τώρα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:48
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:13 Το είδα χθες πραγματικά πολύ καλός.
Εγώ θα τον ήθελα πάντως για βασικό..
Βέβαια με Κένι να έχει κάνει την χρονιά που έκανε πέρσι καταλαβαίνω αν δεν μείνει.
Για αναπληρωματικό του Κένι, έχουμε Λύρατζη και Κοσίδη, αν πουληθεί ο Σάντσες, όπως μας ενημερώνουν τα γνωστά ασπρόμαυρα ενημερωτικά site.
Ακριβώς.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18802
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από aivas19 »

abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:33 Από αυτό που είδα όλες τις φορές που έπαιξε στην Τούμπα...επι του χόρτου...ειδα ότι την θέση την ξέρει καλύτερα από τον κενι....

Το ακραίο μπακ δεν είναι μόνο πάνω κάτω...καξ επί τα αυτά...

Μεγάλη σημασία έχει το πως κρατάει με τις κινήσεις του όλη την αμυντική γραμμή σε...μια ευθεία...

Ακόμη από τον κενι δεν είδα κάτι τέτοιο...

Το εάν η όχι είναι ποιο...σκληρος...ο κενι;;

Δεν νομίζω ότι ο μεξικανός είναι χαμηλότερου επιπέδου...οσες φορές αγωνίστηκε τον είδα απλά ποιο προσεκτικό
Είναι πολύ καλός τακτικά και είναι και ταυρί. Έπεσε σε κακό φεγγάρι της ομάδος, σε φορμαρισμένη ομάδα θα φανεί περισσότερο. Αλλά οκ δε θα περάσει τον Κένι οπότε λογικό να θέλει να φύγει
These users thanked the author aivas19 for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η ομάδα πρέπει να έχει δύο βασικούς σε κάθε θέση. Ένας θα αγωνίζεται τις Κυριακές και ένας μεσοβδόμαδα (Ευρώπη, κύπελλο, εμβόλιμες πρωταθλήματος). 60 αγωνιστικές δίνουμε κάθε χρόνο και δεν βγαίνουν με έναν βασικό.
Nassos
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Nassos »

Καλός. Καλός. Να μείνει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”