Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μόνο μην μας την κοπανήσει ο προπονητής ..και ψάχνουμε προπονητή και παίκτες.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αδερφέ με όλο το σεβασμό στο παιδί και σε σένα.... φτάνει με τον γκιτερσο .... έφτασε 21 χρονών και δεν έχει κάνει μισό βήμα στη πρώτη ομάδα ενώ ο Μύθου στα 18 έκανε 15-20 συμμετοχές....ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:40 Εγώ πάντως δεν μίλησα για Μύθου, αλλά για Γκιτέρσο, που είναι μια μικρογραφία του Γοακουμάκη. Το να διώχνεις τον πρώτο σου σκόρερ (από τότε που καθιερώθηκε ο ΠΑΟΚ Β) για να φέρεις τον γιό του ακατονόμαστου είναι απαράδεκτο.
Ας πάει αλλού να παίξει και αν δείξει σοβαρή βελτίωση θα τον φέρουμε πίσω
- These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 8):
- Ally Samagoal, adman, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Newgen9, margas, smoothcriminal1926, Gregk19262000, Maedhros4
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5768
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το βαρελακι παντως ειχε 6 γκολ σε μικρομεσαια ομαδα της πορτογαλιας...ο φωτακος των 22 μυριων ειχε 2-3 με παιχταραδες γυρω του...
Παιζει μηπως να περιμενουμε να ερθει 1/7 που αλλαζει η ποδοσφαιρικη χρηση (αν θυμαμαι καλα) κ γι αυτο να μν κανουμε μεταγραφες ακομα ή λεω μπαρουφες??
Παιζει μηπως να περιμενουμε να ερθει 1/7 που αλλαζει η ποδοσφαιρικη χρηση (αν θυμαμαι καλα) κ γι αυτο να μν κανουμε μεταγραφες ακομα ή λεω μπαρουφες??
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Psagmenos4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:28Γιατί δεν είναι ο Γερεμέβεφ στις προπονήσεις? Ακόμα και να έχει τελειώσει αν έχει συμβόλαιο πρέπει να είναι εδώobanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Που να ξέρω εσύ τον βλέπεις πουθενά στα video;
Τα ΠΑΟΚ τσακια ρεπόρτερ πετάνε χαρταετό ως συνήθως.
Πανελιστριες έχουν γίνει.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο προπονητής αυτός ήρθε στη μεγαλύτερη πρόκληση που του έχουν αναθέσει ως τώρα....δε θα μασήσει σε τίποτα...van rooy έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:44 Μόνο μην μας την κοπανήσει ο προπονητής ..και ψάχνουμε προπονητή και παίκτες.
Εξάλλου έχει ξεκινήσει προετοιμασία με 6 επαγγελματίες στη Μιραντες, δε θα του φανεί τίποτα περίεργο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ πάντως, κάτι παίζει με έσοδα-εξοδα που μετράει η UEFA....για αυτό κάποιες ομάδες βιάζονται να περάσουν έξοδα σε χρονιές που πήγαν καλά από έσοδα πριν τις 01/07 και άλλες τα περνάνε μετά. Θα δείξει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Kοιτα δεν ειναι τελειως απιθανο. Επισης τους ελευθερους μπορεις να τους εντάξεις νωρίτερα μονο εαν η ομάδα τους δωσει το οκ, αλλιως μεχρι 30 Ιουνίου (πχ σαστρε σε μας) εχουν υποχρέωση στην προηγουμενη τους ομαδα. Οπως κ να χει η ομαδα στην Ολλανδια οφειλει να χει 2 στοπερ κ ενα χαφ το λιγοτερο για αρχηDimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:50 Το βαρελακι παντως ειχε 6 γκολ σε μικρομεσαια ομαδα της πορτογαλιας...ο φωτακος των 22 μυριων ειχε 2-3 με παιχταραδες γυρω του...
Παιζει μηπως να περιμενουμε να ερθει 1/7 που αλλαζει η ποδοσφαιρικη χρηση (αν θυμαμαι καλα) κ γι αυτο να μν κανουμε μεταγραφες ακομα ή λεω μπαρουφες??
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ειναι στις προπονησεις ο Γιερεμεγιεφ.obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:51Psagmenos4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:28Γιατί δεν είναι ο Γερεμέβεφ στις προπονήσεις? Ακόμα και να έχει τελειώσει αν έχει συμβόλαιο πρέπει να είναι εδώobanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Που να ξέρω εσύ τον βλέπεις πουθενά στα video;
Τα ΠΑΟΚ τσακια ρεπόρτερ πετάνε χαρταετό ως συνήθως.
Πανελιστριες έχουν γίνει.
Δεν συμμετεχει (ακομη) κανονικα απλα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
;;; Πως δεν είναι;obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
H αληθεια ειναι οτι θα ειχε νοημα να τον παρεις κανονικα κ οχι σαν δανεικος που ακουστηκε, ασε που αυτη τη στιγμη ψαχνεις θεωρητικα πρωτο και οχι 2ο-3ο. Πολλα δεν κολλουσαν, το μονο που κολλουσε εινια η καλη σχεση που εχει με τον ΠΑΟΚ ο παικτης (εστω κ αν εφυγε οπως εφυγε). Το μονο σεναριο που θεωρητικα θα μπορουσα να ακουσω ήταν αποχωρηση γερεμέγεφ ή μυθου κ αποκτηση βαρελα, κανενα αλλο