Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3416
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Μόνο μην μας την κοπανήσει ο προπονητής ..και ψάχνουμε προπονητή και παίκτες.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7411
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Γιατί το λες αυτό;
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3265
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Γιατι τον θέλει η Ρεάλ Μαδρίτης :opaokara:
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1184
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:40 Εγώ πάντως δεν μίλησα για Μύθου, αλλά για Γκιτέρσο, που είναι μια μικρογραφία του Γοακουμάκη. Το να διώχνεις τον πρώτο σου σκόρερ (από τότε που καθιερώθηκε ο ΠΑΟΚ Β) για να φέρεις τον γιό του ακατονόμαστου είναι απαράδεκτο.
Αδερφέ με όλο το σεβασμό στο παιδί και σε σένα.... φτάνει με τον γκιτερσο .... έφτασε 21 χρονών και δεν έχει κάνει μισό βήμα στη πρώτη ομάδα ενώ ο Μύθου στα 18 έκανε 15-20 συμμετοχές....

Ας πάει αλλού να παίξει και αν δείξει σοβαρή βελτίωση θα τον φέρουμε πίσω
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5768
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Το βαρελακι παντως ειχε 6 γκολ σε μικρομεσαια ομαδα της πορτογαλιας...ο φωτακος των 22 μυριων ειχε 2-3 με παιχταραδες γυρω του...
Παιζει μηπως να περιμενουμε να ερθει 1/7 που αλλαζει η ποδοσφαιρικη χρηση (αν θυμαμαι καλα) κ γι αυτο να μν κανουμε μεταγραφες ακομα ή λεω μπαρουφες??
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Psagmenos4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:28
obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Γιατί δεν είναι ο Γερεμέβεφ στις προπονήσεις? Ακόμα και να έχει τελειώσει αν έχει συμβόλαιο πρέπει να είναι εδώ

Που να ξέρω εσύ τον βλέπεις πουθενά στα video;
Τα ΠΑΟΚ τσακια ρεπόρτερ πετάνε χαρταετό ως συνήθως.
Πανελιστριες έχουν γίνει.
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1184
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

van rooy έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:44 Μόνο μην μας την κοπανήσει ο προπονητής ..και ψάχνουμε προπονητή και παίκτες.
Ο προπονητής αυτός ήρθε στη μεγαλύτερη πρόκληση που του έχουν αναθέσει ως τώρα....δε θα μασήσει σε τίποτα...

Εξάλλου έχει ξεκινήσει προετοιμασία με 6 επαγγελματίες στη Μιραντες, δε θα του φανεί τίποτα περίεργο 🤣
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3265
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Αυτό σκεφτόμουν και εγώ πάντως, κάτι παίζει με έσοδα-εξοδα που μετράει η UEFA....για αυτό κάποιες ομάδες βιάζονται να περάσουν έξοδα σε χρονιές που πήγαν καλά από έσοδα πριν τις 01/07 και άλλες τα περνάνε μετά. Θα δείξει
george188
Δημοσιεύσεις: 5673
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:50 Το βαρελακι παντως ειχε 6 γκολ σε μικρομεσαια ομαδα της πορτογαλιας...ο φωτακος των 22 μυριων ειχε 2-3 με παιχταραδες γυρω του...
Παιζει μηπως να περιμενουμε να ερθει 1/7 που αλλαζει η ποδοσφαιρικη χρηση (αν θυμαμαι καλα) κ γι αυτο να μν κανουμε μεταγραφες ακομα ή λεω μπαρουφες??
Kοιτα δεν ειναι τελειως απιθανο. Επισης τους ελευθερους μπορεις να τους εντάξεις νωρίτερα μονο εαν η ομάδα τους δωσει το οκ, αλλιως μεχρι 30 Ιουνίου (πχ σαστρε σε μας) εχουν υποχρέωση στην προηγουμενη τους ομαδα. Οπως κ να χει η ομαδα στην Ολλανδια οφειλει να χει 2 στοπερ κ ενα χαφ το λιγοτερο για αρχη
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7903
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DimitrisS »

obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:51
Psagmenos4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:28
obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Γιατί δεν είναι ο Γερεμέβεφ στις προπονήσεις? Ακόμα και να έχει τελειώσει αν έχει συμβόλαιο πρέπει να είναι εδώ

Που να ξέρω εσύ τον βλέπεις πουθενά στα video;
Τα ΠΑΟΚ τσακια ρεπόρτερ πετάνε χαρταετό ως συνήθως.
Πανελιστριες έχουν γίνει.
Ειναι στις προπονησεις ο Γιερεμεγιεφ.
Δεν συμμετεχει (ακομη) κανονικα απλα.
george188
Δημοσιεύσεις: 5673
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

H ΠΑΕ διαψευδει για βαρελα παντως
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Ο κουλιανος μεταγραφή δεν θα πιάσει ποτέ των ποτών .. κατά συρροή κουβάς
These users thanked the author Demir for the post:
george188
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18802
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
;;; Πως δεν είναι;
george188
Δημοσιεύσεις: 5673
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

H αληθεια ειναι οτι θα ειχε νοημα να τον παρεις κανονικα κ οχι σαν δανεικος που ακουστηκε, ασε που αυτη τη στιγμη ψαχνεις θεωρητικα πρωτο και οχι 2ο-3ο. Πολλα δεν κολλουσαν, το μονο που κολλουσε εινια η καλη σχεση που εχει με τον ΠΑΟΚ ο παικτης (εστω κ αν εφυγε οπως εφυγε). Το μονο σεναριο που θεωρητικα θα μπορουσα να ακουσω ήταν αποχωρηση γερεμέγεφ ή μυθου κ αποκτηση βαρελα, κανενα αλλο
george188
Δημοσιεύσεις: 5673
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

aivas19 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:59
obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:14 Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
;;; Πως δεν είναι;
Στις πρωτες οντως ελειπε αλλα πλεον ειναι κανονικα
These users thanked the author george188 for the post:
aivas19
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”