65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Dimg5
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Dimg5 »

Αρα να κατσουμε να βλεπουμε σαν χανοι τον καθε βρυκολακα να ρουφαει το αιμα της υποληψης του Ντελια. Να ξερετε οτι κατι τετοιες επιθεσεις μεχρι και απωλεια του παικτη μπορει να οδηγησει.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από navigator11 »

Βέβαια, δε θυμάμαι να είχαν αφήσει κάποιοι ούτε καν λίγες ώρες να περάσουν ... βουβές, σπεύδοντας να σταθούν στο πλευρό του θεματοφύλακος κυρίου Κατσαρή και του κυρίου Μυστακίδη, με το που είχαμε τις κοσμοϊστορικές ανακοινώσεις περί νέας Τούμπας πριν 375 μέρες. Δεν είναι ότι τα αντανακλαστικά αυτών των συλλογικοτήτων κοιμούνται σε κάθε περίπτωση τον ύπνο τον βαθύ.

Βέβαια, η άποψή μου είναι ότι ειδικά από αυτούς ο κάθε Κωνσταντέλιας δε χρειάζεται την παραμικρή προστασία. Και επίσης θεωρώ ότι παντελώς αχρείαστα μπήκε και σε διαδικασία ο ίδιος να τοποθετηθεί για το θέμα δημόσια. Γραφ' τους στο παπάρι σου όλους και απλά κάνε πράξη την απόφασή σου.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 6):
katafraktos, GEOL, paok apo epilogi, leomatos88, Ally Samagoal, Andrew R
Nassos
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Nassos »

Shivaspace έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:20 να αντιστέψω το ερώτημα, έχει σχέση ο πρόεδρος της ΕΠΟ η θα έπρεπε να έχει με τις ΠΑΕ? πρακτικά όμως τι συμβαίνει?

τον προπονητή της εθνικής ποιός τον προσλαμβάνει ή τον απολύει??
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αρα γιατί δεν παίζουν βασικοί στην εθνική οι παίχτες του ΠΑΟΚ? Δε φοβάται ο καρβελας μην τον διώξει ο Μάκης επειδή στενοχωρεί την ΠΑΕ που έχει σχέση; εκτός αν πιστεύεις οτι δε θέλουμε να παίζουν οι παίχτες μας.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4382
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

μετά τον αποκλεισμό και έτσι όπως ήρθε απ το μουντιάλ, που βλέπαμε μέχρι χθές τη Σκωτία!!..ο Γκαγκάτσης κράτησε τον Γιοβάνοβιτς..όμως αυτός τα ίδια πάνω κάτω συνεχίζει να κάνει

δύο αποκλεισμοί απο κορυφαία τουρνουά, ο πρώτος με άλλον προπονητή και άλλον πρόεδρο, και σταθερά ο καλύτερος παίκτης στην Ελλάδα να βρίσκεται εκτός, εξωφρενικά πράγματα!

δηλαδή σε μια ΕΠΟ με πρόεδρο τον πρώην πρόεδρο του ΠΑΟΚ τι άλλο να κάνουμε, να γυρίσουμε μήπως και το άλλο μάγουλο? για ποιον λόγο να έχει ανάμιξη ο ΠΑΟΚ με την ΕΠΟ, τελικό κυπέλλου στον βόλο μας έβαλαν να παίξουμε..τι άλλο να κάνουμε? μήπως ο πρόεδρος δεν κάνει και τόσο καλά την δουλειά του τελικά? και να πείς οτι γίνεται κάτι για το καλο του ποδοσφαίρου, μα ούτε αυτό δεν γίνεται..μόνο αυτό λέω, όχι για τους παίκτες

γι εμένα θα έπρεπε να έχει καταθέσει ήδη την παραίτησή του

εκει που βλέπαμε μπακασέτα και σιώπη, μήπως δούμε και επιστροφή φορτούνη..όλα να τα περιμένει κανείς, όχι όμως με άτομα που περασαν απ το σύλλογο και τώρα είναι στην καρέκλα
These users thanked the author Shivaspace for the post (total 2):
curtis, GEOL
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από aivas19 »

Καίσαρη και Τζουάνη μη βάζετε στο στόμα σας τον Ντέλια αρδάκια
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6623
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Special 4 »

navigator11 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:42 Βέβαια, δε θυμάμαι να είχαν αφήσει κάποιοι ούτε καν λίγες ώρες να περάσουν ... βουβές, σπεύδοντας να σταθούν στο πλευρό του θεματοφύλακος κυρίου Κατσαρή και του κυρίου Μυστακίδη, με το που είχαμε τις κοσμοϊστορικές ανακοινώσεις περί νέας Τούμπας πριν 375 μέρες. Δεν είναι ότι τα αντανακλαστικά αυτών των συλλογικοτήτων κοιμούνται σε κάθε περίπτωση τον ύπνο τον βαθύ.

Βέβαια, η άποψή μου είναι ότι ειδικά από αυτούς ο κάθε Κωνσταντέλιας δε χρειάζεται την παραμικρή προστασία. Και επίσης θεωρώ ότι παντελώς αχρείαστα μπήκε και σε διαδικασία ο ίδιος να τοποθετηθεί για το θέμα δημόσια. Γραφ' τους στο παπάρι σου όλους και απλά κάνε πράξη την απόφασή σου.
Πέρα από τα επιμέρους που αναφέρεις, στα οποία δεν θέλω να σταθώ, αλλά επ' αφορμή του θέματος Κωνσταντέλια θέλω να αναφερθώ, είναι ότι αυτή τη στιγμή που μιλάμε, μόνο σε έναν σύνδεσμο του ΠΑΟΚ στην πολη της Θεσσαλονίκης, επί της ουσίας, υπάρχει ίσως η ελπίδα να αποκτήσει επίσημη θεσμική υπόσταση και αυτός είναι η ΘΥΡΑ 4.

Ελπίζω κάποια στιγμή αυτό να ολοκληρωθεί και να αποκτήσει επίσημη οντότητα και θεσμική ύπαρξη.

Είναι κατάντια να μην υπάρχει εντός Θεσσαλονίκης ένας επίσημος σύνδεσμος του ΠΑΟΚ, που να μην υφίσταται ως οντότητα υπαρκτή και με νομική, πραγματική υπόσταση.

Δεν ξέρω εάν αυτό έτυχε ή πέτυχε τα τελευταία χρόνια, δηλαδή η απόλυτη διάλυση του πάλαι ποτέ πανίσχυρου συνδεσμιακού κινήματος του ΠΑΟΚ, συνθήκη για την οποία σαφώς και την μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν οι ίδιοι οι σύνδεσμοι που το επέτρεψαν.

Εύχομαι και ελπίζω κάποιοι, όπως η ΘΥΡΑ 4, να καταφέρουν να το ξαναστήσουν όλο αυτό μέσα στην πόλη και να το αναγεννήσουν εν πλήρη ανεξαρτησία από τα εξ ων αποσυνετέθη, όντας σάπιο, διαβρωμένο και αλλοιωμένο, από εσωτερικούς ή εξωτερικούς προς αυτό παράγοντες και καταστάσεις.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Equalizer »

Dimg5 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 00:42 Αρα να κατσουμε να βλεπουμε σαν χανοι τον καθε βρυκολακα να ρουφαει το αιμα της υποληψης του Ντελια. Να ξερετε οτι κατι τετοιες επιθεσεις μεχρι και απωλεια του παικτη μπορει να οδηγησει.


Ε άντε ντε

Τρείς μέρες πέρασαν κι έλεγα δεν θα το πει κάποιος οτι θα φταίει με κάποιο τρόπο η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αν δεν πάει ο Ντέλιας στην καριέρα του (στον ΠΑΟΚ ή μη) όπως έχουμε αποφασίσει εμείς οτι θα πάει;

Ορίστε, βρέθηκε η οδός.

Βουρ στο ψητό.
These users thanked the author Equalizer for the post:
Ally Samagoal
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5436
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.

Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.

Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Ρωταω σοβαρα, χωρις καμια διαθεση ειρωνειας ή κατι τετοιο...

Τι ακριβως επρεπε να κανει η ΠΑΕ ή οι συνδεσμοι;

Προσωπικα ( για να εχουμε και το θαρρος της γνωμης μας) δεν βλεπω - τουλαχιστον απο επωνυμους αρδ ή και Ραπτοπουλο ακομα, κανενα αλυπητο χτυπημα.
Πηρε το παιδι μια αποφαση, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ, και κρινεται γι αυτην, και θετικα και αρνητικα.
Δικαιωμα του, εμεις παλι μαζι του ειμαστε, αλλα λογικο και καποιοι να τον στηριζουν και καποιοι να τον κατακρινουν.
Οταν το ιδιο εκανε ο Φορτουνης πχ. ή ο Ντεμης, τα ιδια δεν ακουγονταν;
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10682
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από astral »

Κάπως έτσι είναι.
Επίσης νομίζω ότι αν ζητήσει την οποιαδήποτε βοήθεια από την ΠΑΕ, τότε σίγουρα θα την έχει και το ξέρει.

Σιγά μην κάνει την ζωή του θέαμα για κατανάλωση του κάθε τρολλ, κουτσομπόλη, μυαλοπωλη κλπ.

Προφανώς και ήθελε να το πει, και να πάει παρακάτω με τη ζωή και την καριέρα του.
Ας πάμε κι εμείς παρακάτω λοιπόν
These users thanked the author astral for the post (total 3):
paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, aivas19
DonnieMcGrath
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από DonnieMcGrath »

xrisitsapa έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:22
Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.

Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.

Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Ρωταω σοβαρα, χωρις καμια διαθεση ειρωνειας ή κατι τετοιο...

Τι ακριβως επρεπε να κανει η ΠΑΕ ή οι συνδεσμοι;

Προσωπικα ( για να εχουμε και το θαρρος της γνωμης μας) δεν βλεπω - τουλαχιστον απο επωνυμους αρδ ή και Ραπτοπουλο ακομα, κανενα αλυπητο χτυπημα.
Πηρε το παιδι μια αποφαση, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ, και κρινεται γι αυτην, και θετικα και αρνητικα.
Δικαιωμα του, εμεις παλι μαζι του ειμαστε, αλλα λογικο και καποιοι να τον στηριζουν και καποιοι να τον κατακρινουν.
Οταν το ιδιο εκανε ο Φορτουνης πχ. ή ο Ντεμης, τα ιδια δεν ακουγονταν;
Υπάρχουν 2 σκέλη εδώ πέρα:
- Εάν υπάρχει κάτι επιλήψιμο (aka χτύπημα) ως προς τις αντιδράσεις και το χειρισμό του θέματος από τα media

- Εάν μπορεί και πρέπει να κάνει κάτι η ΠΑΕ, οι σύνδεσμοι ή κάποιος άλλος φορέας του ΠΑΟΚ

Στο 2ο κομμάτι δεν είναι αρμόδιος να απαντήσω γιατί δεν αποτελώ κομμάτι τους. Εάν ημουν, θα τους αντιμετωπιζα με τρόπους που θα έδειχναν έμπρακτη στήριξη στον Ντελια, αλλά εγώ είμαι εγώ

Στο 1ο κομμάτι, σαφέστατα και υπάρχει εμφανής και αφανής πόλεμος, και χτύπημα και κράξιμο και και και και. Σε όποια ομάδα και εάν έπαιζε ο Χ Ψ Ντελιας, θα έλεγα το ίδιο: δεν αφορά κανέναν μας η προσωπική ζωή και οι αποφάσεις του καθενος. Δεν υφίσταται το στηρίζω ή κατακρίνω. Δεν χωράει, πώς να το πούμε. Επειδή έτυχε να παίζει μπάλα και να είναι και καλός οφείλει να λογοδοτεί για πράγματα που μάλιστα δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την εξωτερικη του εικόνα?

Για ποιο λόγο πρέπει στην εποχή μας όλοι να έχουμε άποψη για τα πάντα πόσο μάλλον για τις ζωές των άλλων; Λένε εδώ και μέρες, και αμαρτία για το ταλέντο του, και κρίμα, και όχι είναι ντροπή να αρνεισαι την κλήση στην Εθνική, και χίλιες δυο ασυναρτησίες.
These users thanked the author DonnieMcGrath for the post:
paok apo epilogi
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1165
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από gervasio artigas »

Πάντως σαν ΠΑΕ η συνδεσμοι - αν και δεν είναι δέον να επιληφθούν , ειδικά η ΠΑΕ- εφ' όσον μου ήταν δυνατόν , δεν θα μπορουσα να ξεπερασω τον πειρασμο και να τους γραψω:
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΙΑΣ μετα τον Ιουνιο του 2025 εχει παιξει
3 λεπτα με Βουλγαρια
18 λεπτα με Σκωτια
45 λεπτα με Δανία (β ημιχρονο)
25 λεπτα με Παραγουαη και
20 λεπτα με Λευκορωσια σε αδιαφορο παιχνιδι
και όλα σαν αλλαγή
Γιατί τόσο θόρυβος για έναν "παγκιτη" ποδοσφαιριστή που προφανώς ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ;;;;
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από anaximandros4 »

ποιος θόρυβος ρε παιδιά, σοβαρά τώρα, σιγά το θέμα , δεν έχει με τι να ασχοληθεί ο κόσμος?

Είπε το παιδί τη θέση του, σεβαστό να γίνει, γελάει ο κόσμος με τους δήθεν που θα πουν
το μακρύ και το κοντό τους με σκόπιμες ανερμάτιστες σπέκουλες του δεκάρικου.
These users thanked the author anaximandros4 for the post:
paok apo epilogi
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5436
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από xrisitsapa »

DonnieMcGrath έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:47
xrisitsapa έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:22
Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.

Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.

Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Ρωταω σοβαρα, χωρις καμια διαθεση ειρωνειας ή κατι τετοιο...

Τι ακριβως επρεπε να κανει η ΠΑΕ ή οι συνδεσμοι;

Προσωπικα ( για να εχουμε και το θαρρος της γνωμης μας) δεν βλεπω - τουλαχιστον απο επωνυμους αρδ ή και Ραπτοπουλο ακομα, κανενα αλυπητο χτυπημα.
Πηρε το παιδι μια αποφαση, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ, και κρινεται γι αυτην, και θετικα και αρνητικα.
Δικαιωμα του, εμεις παλι μαζι του ειμαστε, αλλα λογικο και καποιοι να τον στηριζουν και καποιοι να τον κατακρινουν.
Οταν το ιδιο εκανε ο Φορτουνης πχ. ή ο Ντεμης, τα ιδια δεν ακουγονταν;
Στο 1ο κομμάτι, σαφέστατα και υπάρχει εμφανής και αφανής πόλεμος, και χτύπημα και κράξιμο και και και και. Σε όποια ομάδα και εάν έπαιζε ο Χ Ψ Ντελιας, θα έλεγα το ίδιο: δεν αφορά κανέναν μας η προσωπική ζωή και οι αποφάσεις του καθενος. Δεν υφίσταται το στηρίζω ή κατακρίνω. Δεν χωράει, πώς να το πούμε. Επειδή έτυχε να παίζει μπάλα και να είναι και καλός οφείλει να λογοδοτεί για πράγματα που μάλιστα δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την εξωτερικη του εικόνα?

Για ποιο λόγο πρέπει στην εποχή μας όλοι να έχουμε άποψη για τα πάντα πόσο μάλλον για τις ζωές των άλλων; Λένε εδώ και μέρες, και αμαρτία για το ταλέντο του, και κρίμα, και όχι είναι ντροπή να αρνεισαι την κλήση στην Εθνική, και χίλιες δυο ασυναρτησίες.
Υπαρχει εδω ενας αντιλογος που ειναι ο εξης :
Οταν εισαι δημοσιο προσωπο, και
1. αμοιβεσαι πλουσιοπαροχα εξαιτιας αυτου
2. οι πραξεις σου αφορουν τη δημοσια ζωη σου

τοτε ολοι μπορουμε και πρεπει να εχουμε αποψη, κι εσυ αναγκαστικα θα την υφιστασαι/ακους.

ο Ντελιας πηρε μια αποφαση σχετικα με την Εθνικη ομαδα, αρα υποκειται σε κριτικη.
δεν αφορα την προσωπικη του ζωη πχ που θα ζησει, με ποια θα βγει ή σε ποιο σχολειο θα στειλει τα παιδια του ( που εκει ειναι καθαρα δικο του θεμα)

Δεν μπορει να αμοιβεσαι σαν δημοσιο προσωπο αλλα να ζητας ιδιωτικοτητα. δεν παει ετσι.
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3416
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από van rooy »

Τι εννοείς ότι αμείβεται σαν δημόσιο πρόσωπο?
These users thanked the author van rooy for the post:
paok apo epilogi
Nassos
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Nassos »

Έλα ντε. Δεν είναι στην σοου μπιζ ο Ντελιας. Ποδόσφαιρο ήθελε να παίξει.
These users thanked the author Nassos for the post:
paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”