Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2064
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Συμφωνώ σε όλα όσα λες, κρατάω μικρό καλάθι για τη δυνατή κίνηση στο 3.
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

επειδή είναι μικρό το καλάθι, το 3 πρέπει να ναι τουλάχιστον πέτζα στο σουτ.
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2653
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Metagrafakias »

A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 3):
Polichni1926, Dimg5, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:25 Εδώ μέσα έχουν γραφτεί τεράστιες υπερβολές και για το επικοινωνιακο και για το αγωνιστικό κομμάτι... και από τους μεν και από τους δε.

Το μόνο που δεν χωράει αμφισβήτηση όμως είναι το επικοινωνιακο σκέλος. Από τον χειμώνα εχουν ειπωθεί ή γραφτεί φράσεις όπως "δεν έχετε ιδέα τι εστι Μυστακιδης, το μεγαλύτερο πορτοφόλι της Ευρώπης, δεν φαντάζεστε αυτά που θα ζήσουμε το καλοκαίρι κτλπ." Αποκαλύψεις για τεράστιες προτάσεις σε Ταιρικ Τζόουνς (πολύ περισσότερα χρήματα από του γαβρου), κλεισμένοι παίκτες που τελικά απορρίφθηκαν (Τζεκιρι) τον χειμώνα γιατί υποτίθεται πηγαίναμε για κάτι πολύ πιο δυνατό (Ομορουγι;)

Υπερβολές για παίκτες όπως ο Αλλεν (άλλος ένας euroleague material) , που τον κλέψαμε μέσα από τα χέρια ομάδων Ευρωλιγκα και άλλες τεράστιες υπερβολές.

Αποκαλύψεις για Σιλντς, Χεζονια, Κλαιμπερν, Γουαιλι κτλπ. Ακόμη και ο Κλειτος, που τον έχετε κάνει Θεό, έγραφε για παίκτη που αγωνιζόταν στο final 4 της Ευρωλίγκα.Μια αναδρομή στο παρόν και το προηγούμενο τοπικ θα πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Και εάν όντως η διοίκηση δεν έχει ευθύνη για αυτά, για ποιο λόγο δεν διέψευσε, έστω μέσω διαρροής και άφησε να δημιουργούνται τρελές προσδοκίες;Δεν χρειάζονται επίσημες ανακοινώσεις. Μπορούσε να δώσει το στίγμα.

Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν. Ε λοιπόν μια χαρά μπορείς να πείσεις με τα χρήματα και το κατάλληλο πρότζεκτ (υποτίθεται είμαστε ένα από τα φαβορί για franchise). Και φυσικά δεν μιλάμε για υπερβολές όπως επιπέδου Porter Jr ή σούπερ σταρ όπως ο Χεζονια.

Και πάμε στο καθαρά αγωνιστικό. Είναι κακό το ροστερ μας; Σαφώς και όχι. Είναι πολύ καλό.

Είναι όμως αυτό που περιμέναμε σύμφωνα με αυτά που ακούγαμε από τον χειμώνα; Σαφώς και όχι.

Το κακό για μένα, επειδή κάποιοι εξακολουθούν να υποτιμούν τις κινήσεις των δίπλα, είναι ότι αυτοί έχουν ακόμη δύο τρεις κινήσεις στην σκακιέρα τους, ενώ εμείς θεωρητικά μόνο μία (τριάρι), ενώ και άλλοι αντίπαλοι μας στο Eurocup ενισχύονται.

Παρ όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι η τελευταία μας κίνηση θα είναι κάτι δυνατό.

Η ουσία όμως και θα το πω για εκατοστή φορά, είναι ότι το ροστερ με 2-3 διαφοροποιησεις θα μπορούσε από καλό να γίνει σούπερ, χωρίς να σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα ούτε οι κινήσεις των δίπλα, ούτε των υπολοίπων.

Μερικοί αυτό το εκλαμβανουν ως κριτική και μάλιστα κακοπροαιρετη.

Χρησιμοποιούν ως "ασπίδα" τον Τρινκιερι, με επιχείρημα ότι το ροστερ φτιάχνεται ακριβώς όπως αυτός θέλει. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να προτάθηκε στον Τρινκιερι να επιλέξει 2-3 παίκτες euroleague και να αρνήθηκε;
Ή μήπως του διατέθηκε ένα μεγαλύτερο μπάτζετ για να το διαχειριστεί κι αυτός επέλεξε να φτιάξει ροστερ με λιγότερα χρήματα;
δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πείς όμως: ο τέλης ΔΕΝ δίνει λεφτά για παίκτες (οπότε είναι ψέματα οτι ας πούμε δίναμε 1.3 για φαλ που είπε ο καβαλιτεράτος) ή οτι δεν δίνουμε όσα πρέπει για να φέρουμε τοπ παίκτες? ή κάτι άλλο? εξήγησέ μας σε παρακαλώ.
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Kostas_FI »



Δεν ξέρω αν κάποιος το πόσταρε ήδη , αλλά πολύ ωραία ανάλυση για γκρει
These users thanked the author Kostas_FI for the post:
Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

ωραία ανάλυση συμφωνώ. βέβαια ο παίκτης παίζει 2 χρόνια στην Ελλάδα. Αλοίμονο αν περιμέναμε να ακούσουμε κάτι για να μάθουμε τί παίκτη πήραμε. By the way, μια ωραία συζήτηση είναι τί χρωστάει ο Σίλβα (ΑΝ χρωστάει) στον Γκρέυ για τη μεταγραφή του στην Φενέρ.
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2064
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από PablitoV2 »

palok έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:15
Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:25 Εδώ μέσα έχουν γραφτεί τεράστιες υπερβολές και για το επικοινωνιακο και για το αγωνιστικό κομμάτι... και από τους μεν και από τους δε.

Το μόνο που δεν χωράει αμφισβήτηση όμως είναι το επικοινωνιακο σκέλος. Από τον χειμώνα εχουν ειπωθεί ή γραφτεί φράσεις όπως "δεν έχετε ιδέα τι εστι Μυστακιδης, το μεγαλύτερο πορτοφόλι της Ευρώπης, δεν φαντάζεστε αυτά που θα ζήσουμε το καλοκαίρι κτλπ." Αποκαλύψεις για τεράστιες προτάσεις σε Ταιρικ Τζόουνς (πολύ περισσότερα χρήματα από του γαβρου), κλεισμένοι παίκτες που τελικά απορρίφθηκαν (Τζεκιρι) τον χειμώνα γιατί υποτίθεται πηγαίναμε για κάτι πολύ πιο δυνατό (Ομορουγι;)

Υπερβολές για παίκτες όπως ο Αλλεν (άλλος ένας euroleague material) , που τον κλέψαμε μέσα από τα χέρια ομάδων Ευρωλιγκα και άλλες τεράστιες υπερβολές.

Αποκαλύψεις για Σιλντς, Χεζονια, Κλαιμπερν, Γουαιλι κτλπ. Ακόμη και ο Κλειτος, που τον έχετε κάνει Θεό, έγραφε για παίκτη που αγωνιζόταν στο final 4 της Ευρωλίγκα.Μια αναδρομή στο παρόν και το προηγούμενο τοπικ θα πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Και εάν όντως η διοίκηση δεν έχει ευθύνη για αυτά, για ποιο λόγο δεν διέψευσε, έστω μέσω διαρροής και άφησε να δημιουργούνται τρελές προσδοκίες;Δεν χρειάζονται επίσημες ανακοινώσεις. Μπορούσε να δώσει το στίγμα.

Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν. Ε λοιπόν μια χαρά μπορείς να πείσεις με τα χρήματα και το κατάλληλο πρότζεκτ (υποτίθεται είμαστε ένα από τα φαβορί για franchise). Και φυσικά δεν μιλάμε για υπερβολές όπως επιπέδου Porter Jr ή σούπερ σταρ όπως ο Χεζονια.

Και πάμε στο καθαρά αγωνιστικό. Είναι κακό το ροστερ μας; Σαφώς και όχι. Είναι πολύ καλό.

Είναι όμως αυτό που περιμέναμε σύμφωνα με αυτά που ακούγαμε από τον χειμώνα; Σαφώς και όχι.

Το κακό για μένα, επειδή κάποιοι εξακολουθούν να υποτιμούν τις κινήσεις των δίπλα, είναι ότι αυτοί έχουν ακόμη δύο τρεις κινήσεις στην σκακιέρα τους, ενώ εμείς θεωρητικά μόνο μία (τριάρι), ενώ και άλλοι αντίπαλοι μας στο Eurocup ενισχύονται.

Παρ όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι η τελευταία μας κίνηση θα είναι κάτι δυνατό.

Η ουσία όμως και θα το πω για εκατοστή φορά, είναι ότι το ροστερ με 2-3 διαφοροποιησεις θα μπορούσε από καλό να γίνει σούπερ, χωρίς να σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα ούτε οι κινήσεις των δίπλα, ούτε των υπολοίπων.

Μερικοί αυτό το εκλαμβανουν ως κριτική και μάλιστα κακοπροαιρετη.

Χρησιμοποιούν ως "ασπίδα" τον Τρινκιερι, με επιχείρημα ότι το ροστερ φτιάχνεται ακριβώς όπως αυτός θέλει. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να προτάθηκε στον Τρινκιερι να επιλέξει 2-3 παίκτες euroleague και να αρνήθηκε;
Ή μήπως του διατέθηκε ένα μεγαλύτερο μπάτζετ για να το διαχειριστεί κι αυτός επέλεξε να φτιάξει ροστερ με λιγότερα χρήματα;
δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πείς όμως: ο τέλης ΔΕΝ δίνει λεφτά για παίκτες (οπότε είναι ψέματα οτι ας πούμε δίναμε 1.3 για φαλ που είπε ο καβαλιτεράτος) ή οτι δεν δίνουμε όσα πρέπει για να φέρουμε τοπ παίκτες? ή κάτι άλλο? εξήγησέ μας σε παρακαλώ.
Όποιος πιστεύει ότι δεν έχουν δωθεί χρήματα για μεταγραφές φέτος ας το κοιτάξει.
Απλά τους περισσότερους τους κακοφαίνεται γιατί στην αρχή πίστευαν ότι οι δίπλα θα έχουν 5εκ μπάτζετ.
Μόλις το πήγαν και αυτοί στα 10 (δεν είναι χαζοί έχουν και αυτοί οπαδούς που δε θέλουν να τους χάσουν από πελάτες) επειδή είδαν ότι εμείς δίνουμε χρήματα, αρχίσαν οι δικοί μας να γκρινιάζουν.

Συμφωνώ ότι έχουν γραφτεί επικές επικοινωνιακές μπαρούφες και ελπίζω να γίνει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια συνέντευξη από τη διοίκηση να μας πει το πλάνο.

Υ.Γ Αν κάποιο τρελαίνεστε με G-League παίχτες που έχουν παίξει και 20 παιχνίδια στο NBA, κάπου πήρε το αυτί μου ότι για το 3αρι, ψάχνουμε και εκεί. Οπότε μάλλον θα ικανοποιηθείτε.
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Dimg5 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:59 Το αγαπητο chatgpt ειχε να πει αυτο στην ερωτηση μου "ποιον θα προτεινες για τη θεση 3"?

Αν μου έδινες budget περίπου 2 εκατ. € για τη θέση "3"

Θα πήγαινα:

Timothé Luwawu-Cabarrot ⭐⭐⭐⭐⭐
Shaquielle McKissic ⭐⭐⭐⭐
Dejan Davidovac ⭐⭐⭐⭐
Will Clyburn (αν έπεφτε το κασέ) ⭐⭐⭐⭐⭐
ε οχι και 2 εκατομμυρια ο Νταβιντοβατς. 200 χιλιαρικα μπορει
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από john4serres »

Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Ο Τζερεμάια Ρόμπινσον-Ερλ έχει 219 συμμετοχές στο NBA.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Patron »

Ποιος είναι αυτός;
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2064
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Ένας που γράφτηκε για Αρη, και έχει παίξει σε Thunders και Pelicans αν θυμάμαι καλά. Πέρυσι έπαιζε G-League.
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
Patron
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

john4serres έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:27
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Ο Τζερεμάια Ρόμπινσον-Ερλ έχει 219 συμμετοχές στο NBA.
Δεν λεει για αυτον, αλλα για τον Λιντλ που εχει κλεισει ο ρουλης
dtown
Δημοσιεύσεις: 1024
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

john4serres έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:27
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Ο Τζερεμάια Ρόμπινσον-Ερλ έχει 219 συμμετοχές στο NBA.
Εχει οντως,αλλα κυριως σε ομαδες που εκαναν ξεδιαντροπο τανκινγκ,δηλαδη κατεβαζαν επιτηδες ροστερ της πλακας για να χασουν ματς και να διεκδικησουν καλες θεσεις στο ντραφτ της καθε σεζον.Για τον Ευρωπαικο αθλητισμο κατι τετοιο ειναι παραλογο αλλα ισχυει κανονικα στην Αμερικη.Δεν τον ξερω τον συγκεκριμενο μπορει να ειναι παιχταρας,αλλα απο μονο του δεν λεει και πολλα το νουμερο συμμετοχων,χρειαζεται κοντεξτ που λενε στο χωριο μου.
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Γενικα η ομαδα εχει φτιαχτει πολυ ομοιομορφα, μενει η κινηση στο 3

Στον ασσο, η ομαδα πηρε τον Χατζινς, παικτη που τις τελευταιες δυο χρονιες εκανε breakout seasons σε Γαλλια και BCL, και που αποδεδειγμενα με δημοσιευματα τον κοιτουσε η Παρι για αντι Σορτς. Επισης, συμφωνα με το εγκυρο 3stepsbasket, ο Χατζινς κατατασσεται στο top3 της φετινης LNB και στο top5 του φετινου BCL, με μια ομαδα που δεν ηταν πρωταγωνιστρια. Scoring PG, πολυ λιγα λαθη ανα αγωνα αναλογικα με τις ασσιστ του, περιπου 40% στο τριποντο και στις δυο διοργανωσεις. Ειναι παικτης που μπορει πανευκολα να δημιουργησει για τον εαυτο του. Μονο του μειονεκτημα η αμυνα λογω του υψους του.
Backup του Χατζινς, η ομαδα τ εσκασε και πηρε τον κορυφαιο πασερ στην ιστορια της Ευρωλιγκας, Νικ Καλαθη, που ακομα και σε αυτην την ηλικια μετετρεψε την Παρτιζαν απο ενα ρδελομπου που ηταν σε μια κανονικη ομαδα. Χαρακτηριστικο της ποιοτητας που διαθετει ακομα, ειναι τα βρισιδια των οπαδων της Παρτιζαν στην διοικηση που δεν καταφεραν να τον κρατησουν.
Ως τριτο PG η ομαδα τα εσκασε και αγορασε με πολυ υψηλο buy out τον πιο φερελπη ασσο της Εθνικης, τον Νασο Μπαζινα (κυριως για το Ελληνικο πρωταθλημα), που τον λιγουρευοταν ποσο καιρο ο γαυρος.
Αρα, στον ασσο εχεις εναν elite scorer με πολυ χαμηλο ratio σε λαθη που μπορει να δημιουργει για το ν εαυτο του, εναν elite floor general και εναν παικτη που μπορεις να εξελιξεις


Στο δυο, η ομαδα πηρε τον Φοστερ, εναν αποδεδειγμενα clutch scorer με πολυ καλο isolation και pull-up shot, παικτη με εμπειρια απο πρωταθλητισμο στο Eurocup, αφου αποτελεσε βασικο γραναζι της Χαποελ Τελ Αβιβ την χρονια που σηκωσε το τροπαιο, και απο τους καλυτερους παικτες του BCL ως παικτης της Ριτας Βιλνιους. Ειναι παικτης που θα σου παρει ευκολα την τελευταια φαση στον αγωνα, με τριποντο γυρω στο 43%.
Απο πισω του, η ομαδα θα εχει τον Ταιρι, εναν επισης αποδεδειγμενα clutch scorer με πολυ καλο isolation, τον οποιο φετος ηθελαν Εφες και Παρτιζαν αλλα επελεξε να μεινει εδω. Μονο ερωτηματικο το πως θα διαχειριστει τον λιγοτερο χρονο παιχνιδιου, καθως εχει πολυ μεγαλο usage προσπαθειων.
Ως τριτο SG, η ομαδα εξασφαλισε την υπογραφη του Ναζ Μιτρου Λονγκ, ενος παικτη που ειναι κατοχος ελληνικου διαβατηριου, ενω προερχεται απο την πιο μεστη χρονια της καριερας του με την φανελα της Ναπολι. Ο ιδιος, εβαλε στο παιχνιδι του φετος και το ball hustling αλλα και το μοιρασμα του παιχνιδιου, δεν ειναι δηλαδη πλεον καθαρο SG (38% φετος στο τριποντο), αλλα κατι σαν οργανωτης απο την θεση 2. Πιστευω θα ταιριαζει πολυ στην ιδια πενταδα με τον Χατζινς.


Στο 3, η ομαδα μεχρι τωρα εχει μονο τον Νικο Περσιδη, ενω περιμενει και ενα τριαρι με εφεση στο σκοραρισμα, ειδικα απο την γραμμη των τριων ποντων. Δυστυχως δεν θα ειναι ο Σιλντς, για τον οποιο καναμε ΤΕΡΑΣΤΙΑ προταση, αλλα οταν μπαινει στο παιχνιδι μια ομαδα οπως η φενερ, δεν μπορεις να κανεις και πολλα ακομα.

Στο 4, η ομαδα καταφερε να πεισει τον Ραικουαν Γκρει να μεινει για εναν ακομα χρονο σε ενα επιπεδο κατω απο την Ευρωλιγκα. Παικτης που αποδεδειγμενα ειχε προτασεις και ενδιαφερον απο ομαδες της Ευρωλιγκας οντας φετος το καλυτερο 4αρι του BCL. Μπορει να μην ειναι το κλασικο 4αρι που εχει καλο σουτ 3 ποντων, ομως λογιζεται ως point forward, αφου ειναι ενας forward με ικανοτητες δημιουργου και χειριστη μπαλας, παικτης που στην αμυνα, λογω του ογκου του μπορει να μαρκαρει πολλες θεσεις με την ιδια αποτελεσματικοτητα.
Απο πισω του, ο ατυχος της φετινης σεζον, ο Νικος Χουγκαζ, που ειναι ενα κλασικο 4αρι με αξιοπιστο μακρινο σουτ, μεγεθος, αλλα και χαρακτηρα. Μην ξεχναμε το ματς με τον Πανιωνιο που πηρε τον αγωνα κυριολεκτικα μονος του. Ο ενας αλληλοσυπληρωνει τον αλλον, μενει να δουμε την κατασταση του μετα τον τραυματισμο, αν και λενε οτι τελη Ιουλιου θα ειναι ετοιμος να μπει σε ρυθμους προπονησεων.

Στο 5, η ομαδα απεσπασε την υπογραφη του Καιλ Αλεξαντερ, ενος σεντερ που ειναι ο ορισμος του rim protector, εξαιρετικος screener, αλλα και επισης ειναι πολυ καλος finisher PnR (μην ξεχναμε ποιον θα εχουμε στον ασσο). Συμφωνα με το 3stepsbasket, ο Αλεξαντερ ειναι καλυτερος στην αμυνα απο το 99% του Eurocup που μας περασε αλλα και απο την φετινη τουρκικη λιγκα.
Απο πισω, η ομαδα κρατησε τον Μουρ, τον καλυτερο rebounder της Λιγκας, με εφεση στο επιθετικο ριμπαουντ (3.8 ανα αγωνα), παικτης που εχει εξαιρετικα τελειωματα στην ρακετα αλλα και πολυ αξιοπιστο σουτ μεσης αποστασης. Αδυναμια του ειναι η αμυνα, η οποια αδυναμια ομως μπορει να καμουφλαριστει οταν βρισκεται στο παρκε μαζι με τον Γκρει. Μπορει να παιξει και στο 4.
Τριτο σεντερ οπως φαινεται της ομαδας θα ειναι ο Κλιφ Ομορουγι, παικτης αγουρος, ο οποιος ομως ειναι η μερα με την νυχτα με ο,τι ειδαμε οταν πρωτοηρθε. Ο ορισμος του rim protector, αλλα και του finisher με καρφωματα κατω απο το καλαθι, σε εξαιρετικη ηλικια (24), ο οποιος ομως πρεπει να δουλεψει ωστε να μην τρωει ευκολα προσποιησεις απο τα αντιπαλα σεντερ. Τεραστιο potential, δεν ειναι τυχαιο οτι τον επελεξε η Μακαμπι απο κολλεγιο. Μπορει ευκολα να γινει ο δικος μας Wenyen Gabriel.
Και τεταρτος σεντερ ειναι ο Κακλαμανακης, παικτης που μπορει να σου δωσει 5-6 λεπτα σε καθε αγωνα της GBL, αφου θα πρεπει ενας σεντερ να μενει εξω σιγουρα.

Γενικα, η ομαδα, ειδικα στις θεσεις 1-2-3, μπορει να δοκιμασει πολλες αλχημειες γιατι εχει την ευχερεια λογω των χαρακτηριστικων των παικτων. Οι αντιπαλοι δεν θα ξερουν ποιον θα πρωτομαρκαρουν. Μενει η μεταγραφη στο 3 που για μενα πρεπει να γινει οσο πιο προσεκτικα γινεται, ενω μην ξεχναμε οτι στο μπασκετ αν κατι δεν παει καλα, ευκολα μπορεις να αλλαξεις καποιον παικτη. Σιγουρα η δεξαμενη θα ειναι μεσουσης της σεζον μικροτερη, αλλα με τα καταλληλα χρηματα ολα γινονται.

Αυτα, συγγνωμη για το σεντονι, αλλα ειναι η δικια μου οπτικη και ηθελα να την ξεκαθαρισω σε σας. Καλημερα
These users thanked the author GianD for the post (total 13):
paok-porter1337, Maurice_Escargot, xpek20, Developer4, SCIFO, Metagrafakias, freemind, rockcity4, Kostas_FI, Gregk19262000 and 3 more users
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4238
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

^ ωραιος. Εν γενει φαινεται απο ολες τις κινησεις πως η ομαδα και ο προπονητης ειναι μπροστα, εχουν τον ελεγχο και δεν τρεχουν πισω απο καταστασεις κι ελλειμματα.

Το μεγαλυτερο ερωτηματικο αυτην την στιγμη για εμενα ειναι η επιστροφη του Χουγκαζ μετα απο χειρουργειο και πολυμηνη απουσια και το ποτε θα ειναι ετοιμος 100%.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post:
GianD
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”