Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παρασκευή σήμερα κι ως γνωστό Παρασκευούλα ζάχαρη, Παρασκευούλα μέλι. Τετραήμερο προβλέπεται, οπότε από Τρίτη τα νέα για τις πιθανές μεταγραφές. Χαλαρά. Χρόνος υπάρχει.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το πιο αστειο ειναι οτι ο δημοσιογραφος που γραφει το αρθρο και γνωριζει τετοιες "λεπτομερειες", οταν μεσα στο αρθρο αναφερεται στο κοστος της μεταγραφης του Σαντσες απο τον ΠΑΟΚ, επικαλειται ως πηγη το "protothema"renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 02:43Ρε φίλε, όταν οι Μεξικανοί έβγαζαν μεξικάνικα ( δεν εννοώ φαχιτας και τακο ) εμείς τρώγαμε βελανίδιαgeorge188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:31Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματαDemir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό το φορ από Μπόκα , αν και κολλάει το από πότε είναι αυτή η εφημερίδα από πριν 20 χρόνια?
Δε μπορώ να πω ότι αφήνει αδιάφορο το
16 συμμετοχές 56 γκολ 18 ασσίστ
Κλασσικά Λατίνος μπορεί να βγει τσαλοφ κατά 95% ή 5% να βάλει 30 εδώ σε εμάς.
Ας είναι ο τελευταίος ισπανολατινος όμως ναι?
Δε μπορώ να πω ότι αφήνει αδιάφορο το
16 συμμετοχές 56 γκολ 18 ασσίστ
Κλασσικά Λατίνος μπορεί να βγει τσαλοφ κατά 95% ή 5% να βάλει 30 εδώ σε εμάς.
Ας είναι ο τελευταίος ισπανολατινος όμως ναι?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για τον Σαντσεζ, οπως και για τον Γιακουμακη
μαλλον μ....ιες γραφουν οι Μεξικανοι για να ψαρωσουν οι δικοι μας.
Η Ατλας ηταν 14η περυσι στο Μεξικο. Ουτε μπορει να δωσει 2.5 μυρια,
ουτε ο Σαντσεζ θα πηγαινε ποτε εκει......
μαλλον μ....ιες γραφουν οι Μεξικανοι για να ψαρωσουν οι δικοι μας.
Η Ατλας ηταν 14η περυσι στο Μεξικο. Ουτε μπορει να δωσει 2.5 μυρια,
ουτε ο Σαντσεζ θα πηγαινε ποτε εκει......
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σου ξέφυγε ενα 4αρι εκεί στο 16 αλλιώς τα μαθηματικά δε βγαίνουνParolos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:19 Αυτό το φορ από Μπόκα , αν και κολλάει το από πότε είναι αυτή η εφημερίδα από πριν 20 χρόνια?
Δε μπορώ να πω ότι αφήνει αδιάφορο το
16 συμμετοχές 56 γκολ 18 ασσίστ
Κλασσικά Λατίνος μπορεί να βγει τσαλοφ κατά 95% ή 5% να βάλει 30 εδώ σε εμάς.
Ας είναι ο τελευταίος ισπανολατινος όμως ναι?
Εκτός και αν παίρνουμε τον λατίνο Χάλαντ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η ιστορία είναι ότι γράφουν πως δεν έχει "εξοφληθεί". Γίνεται να έγινε η μεταγραφή τέλος Γενάρη και να μην μπήκαν δόσεις; Άρα πως να έχει εξοφληθεί; Π@π@ριες καμαρωτες.nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 06:46Το πιο αστειο ειναι οτι ο δημοσιογραφος που γραφει το αρθρο και γνωριζει τετοιες "λεπτομερειες", οταν μεσα στο αρθρο αναφερεται στο κοστος της μεταγραφης του Σαντσες απο τον ΠΑΟΚ, επικαλειται ως πηγη το "protothema"renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 02:43Ρε φίλε, όταν οι Μεξικανοί έβγαζαν μεξικάνικα ( δεν εννοώ φαχιτας και τακο ) εμείς τρώγαμε βελανίδιαgeorge188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:31
Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματα![]()
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χωρίς να γνωρίζουμε την περίπτωση Σάντσεθ, σχεδόν καμία μεταγραφή στην ιστορία του ποδοσφαίρου δεν είναι "μονοδοσική". Οι περισσότερες εξοφλούνται σε βάθος 2+ σαιζόν συνήθως και πιο σπάνια σε 1 σαιζόν αλλά με δόσεις. Τώρα αν μιλάμε για ποσά μέχρι 1 εκατομμύριο πάμε στη δεύτερη περίπτωση. Για την περίπτωση του Μεξικάνου με τα 2,5 εκατομμύρια, φαντάζομαι μια φυσιολογική εξόφληση θα είναι σε 2-3 δόσεις μέχρι το τέλος της σαιζόν 2026-27
Είναι άλλο πράγμα το πότε επιβαρύνει η δαπάνη και άλλο το ταμείο. Δε σημαίνει ότι η ομάδα έχει ρίξει πιστόλι, ή έχει αθετήσει κάποια υποχρέωση. όλα γίνονται με βάση τις συμφωνίες που υπογράφονται.
Από εκεί και πέρα, η όλη λανθασμένη διαχείριση στην αποπομπή και εύρεση νέου προπονητή, βλέπω ότι οδηγεί την ομάδα σε μεγάλες καθυστερήσεις. Σε αντίθεση με πέρυσι που στην προετοιμασία συμμετείχε ένα καλό σύνολο, προς το παρών η ομάδα παρουσιάζεται πολύ άδεια για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Και δύσκολα θα αλλάξει αυτό.
Είναι άλλο πράγμα το πότε επιβαρύνει η δαπάνη και άλλο το ταμείο. Δε σημαίνει ότι η ομάδα έχει ρίξει πιστόλι, ή έχει αθετήσει κάποια υποχρέωση. όλα γίνονται με βάση τις συμφωνίες που υπογράφονται.
Από εκεί και πέρα, η όλη λανθασμένη διαχείριση στην αποπομπή και εύρεση νέου προπονητή, βλέπω ότι οδηγεί την ομάδα σε μεγάλες καθυστερήσεις. Σε αντίθεση με πέρυσι που στην προετοιμασία συμμετείχε ένα καλό σύνολο, προς το παρών η ομάδα παρουσιάζεται πολύ άδεια για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Και δύσκολα θα αλλάξει αυτό.
- These users thanked the author Sera4 for the post (total 2):
- Unpsofable78, george188
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα ανακοινωθεί τίποτα ή να χαλαρώσουμε το Σαββατοκύριακο και από Δευτέρα βλέπουμε;
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καθε πέρσι κ καλυτερα λενεnunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νεανική ομάδα ζητούσατε...να πέσει ο μέσος όρος ηλικίας....να εκμεταλλευτούμε τις ακαδημίες μας.
Όλα αυτά γίνονται πράξη....και ζητάτε μεταγραφές?
Όλα αυτά γίνονται πράξη....και ζητάτε μεταγραφές?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είδα κάπου ότι ο Μπιάνκο δε συμφώνησε στα personal terms , φανταζομαι δεν ψήνεται να τρώει πάγκο και φέτος, οπότε πείτε με ξανά αιρετικό αλλά πρέπει να ανανεώσουμε Οζντοεφ.
Είμαι υπέρ και για Τάισον ώστε να υπάρχει ομαλή μετάβαση.
Είμαι υπέρ και για Τάισον ώστε να υπάρχει ομαλή μετάβαση.
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2651
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τελειωνει του Ελουστοντο,κρισιμες επαφες!!
Εξελιξεις θα εχουμε απο βδομαδα.....

Εξελιξεις θα εχουμε απο βδομαδα.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Που το είδες ; Γιατί παντού λένε ότι θέλουν παραπάνω λεφτά για παίκτη που μένει ελεύθερος σε 1 χρόνο..Parolos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:30 Είδα κάπου ότι ο Μπιάνκο δε συμφώνησε στα personal terms , φανταζομαι δεν ψήνεται να τρώει πάγκο και φέτος, οπότε πείτε με ξανά αιρετικό αλλά πρέπει να ανανεώσουμε Οζντοεφ.
Είμαι υπέρ και για Τάισον ώστε να υπάρχει ομαλή μετάβαση.