Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από wickerman »

Παρασκευή σήμερα κι ως γνωστό Παρασκευούλα ζάχαρη, Παρασκευούλα μέλι. Τετραήμερο προβλέπεται, οπότε από Τρίτη τα νέα για τις πιθανές μεταγραφές. Χαλαρά. Χρόνος υπάρχει. :lol: :lol: :lol: :lol:
These users thanked the author wickerman for the post (total 2):
xpek20, margas
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19188
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 02:43
george188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:31
Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματα
Ρε φίλε, όταν οι Μεξικανοί έβγαζαν μεξικάνικα ( δεν εννοώ φαχιτας και τακο ) εμείς τρώγαμε βελανίδια
Το πιο αστειο ειναι οτι ο δημοσιογραφος που γραφει το αρθρο και γνωριζει τετοιες "λεπτομερειες", οταν μεσα στο αρθρο αναφερεται στο κοστος της μεταγραφης του Σαντσες απο τον ΠΑΟΚ, επικαλειται ως πηγη το "protothema" :lol:
These users thanked the author nunies4 for the post (total 3):
george188, icue, margas
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6470
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

Αυτό το φορ από Μπόκα , αν και κολλάει το από πότε είναι αυτή η εφημερίδα από πριν 20 χρόνια?

Δε μπορώ να πω ότι αφήνει αδιάφορο το
16 συμμετοχές 56 γκολ 18 ασσίστ

Κλασσικά Λατίνος μπορεί να βγει τσαλοφ κατά 95% ή 5% να βάλει 30 εδώ σε εμάς.

Ας είναι ο τελευταίος ισπανολατινος όμως ναι?
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2431
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Για τον Σαντσεζ, οπως και για τον Γιακουμακη
μαλλον μ....ιες γραφουν οι Μεξικανοι για να ψαρωσουν οι δικοι μας.
Η Ατλας ηταν 14η περυσι στο Μεξικο. Ουτε μπορει να δωσει 2.5 μυρια,
ουτε ο Σαντσεζ θα πηγαινε ποτε εκει......
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kostas_FI »

Parolos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:19 Αυτό το φορ από Μπόκα , αν και κολλάει το από πότε είναι αυτή η εφημερίδα από πριν 20 χρόνια?

Δε μπορώ να πω ότι αφήνει αδιάφορο το
16 συμμετοχές 56 γκολ 18 ασσίστ

Κλασσικά Λατίνος μπορεί να βγει τσαλοφ κατά 95% ή 5% να βάλει 30 εδώ σε εμάς.

Ας είναι ο τελευταίος ισπανολατινος όμως ναι?
Σου ξέφυγε ενα 4αρι εκεί στο 16 αλλιώς τα μαθηματικά δε βγαίνουν :D
Εκτός και αν παίρνουμε τον λατίνο Χάλαντ :D
These users thanked the author Kostas_FI for the post (total 2):
Parolos, margas
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19188
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Άβαταρ μέλους
alejio4
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 02:26
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από alejio4 »

nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 06:46
renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 02:43
george188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:31

Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματα
Ρε φίλε, όταν οι Μεξικανοί έβγαζαν μεξικάνικα ( δεν εννοώ φαχιτας και τακο ) εμείς τρώγαμε βελανίδια
Το πιο αστειο ειναι οτι ο δημοσιογραφος που γραφει το αρθρο και γνωριζει τετοιες "λεπτομερειες", οταν μεσα στο αρθρο αναφερεται στο κοστος της μεταγραφης του Σαντσες απο τον ΠΑΟΚ, επικαλειται ως πηγη το "protothema" :lol:
Η ιστορία είναι ότι γράφουν πως δεν έχει "εξοφληθεί". Γίνεται να έγινε η μεταγραφή τέλος Γενάρη και να μην μπήκαν δόσεις; Άρα πως να έχει εξοφληθεί; Π@π@ριες καμαρωτες.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Sera4 »

Χωρίς να γνωρίζουμε την περίπτωση Σάντσεθ, σχεδόν καμία μεταγραφή στην ιστορία του ποδοσφαίρου δεν είναι "μονοδοσική". Οι περισσότερες εξοφλούνται σε βάθος 2+ σαιζόν συνήθως και πιο σπάνια σε 1 σαιζόν αλλά με δόσεις. Τώρα αν μιλάμε για ποσά μέχρι 1 εκατομμύριο πάμε στη δεύτερη περίπτωση. Για την περίπτωση του Μεξικάνου με τα 2,5 εκατομμύρια, φαντάζομαι μια φυσιολογική εξόφληση θα είναι σε 2-3 δόσεις μέχρι το τέλος της σαιζόν 2026-27

Είναι άλλο πράγμα το πότε επιβαρύνει η δαπάνη και άλλο το ταμείο. Δε σημαίνει ότι η ομάδα έχει ρίξει πιστόλι, ή έχει αθετήσει κάποια υποχρέωση. όλα γίνονται με βάση τις συμφωνίες που υπογράφονται.

Από εκεί και πέρα, η όλη λανθασμένη διαχείριση στην αποπομπή και εύρεση νέου προπονητή, βλέπω ότι οδηγεί την ομάδα σε μεγάλες καθυστερήσεις. Σε αντίθεση με πέρυσι που στην προετοιμασία συμμετείχε ένα καλό σύνολο, προς το παρών η ομάδα παρουσιάζεται πολύ άδεια για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Και δύσκολα θα αλλάξει αυτό.
These users thanked the author Sera4 for the post (total 2):
Unpsofable78, george188
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

Θα ανακοινωθεί τίποτα ή να χαλαρώσουμε το Σαββατοκύριακο και από Δευτέρα βλέπουμε;
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Καθε πέρσι κ καλυτερα λενε
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3414
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Νεανική ομάδα ζητούσατε...να πέσει ο μέσος όρος ηλικίας....να εκμεταλλευτούμε τις ακαδημίες μας.

Όλα αυτά γίνονται πράξη....και ζητάτε μεταγραφές?
These users thanked the author van rooy for the post (total 5):
MrSam1926apc, aivas19, Newgen9, margas, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6470
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

Είδα κάπου ότι ο Μπιάνκο δε συμφώνησε στα personal terms , φανταζομαι δεν ψήνεται να τρώει πάγκο και φέτος, οπότε πείτε με ξανά αιρετικό αλλά πρέπει να ανανεώσουμε Οζντοεφ.

Είμαι υπέρ και για Τάισον ώστε να υπάρχει ομαλή μετάβαση.
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2651
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Τελειωνει του Ελουστοντο,κρισιμες επαφες!!
Εξελιξεις θα εχουμε απο βδομαδα..... :shock: :shock: :shock:
Demir
Δημοσιεύσεις: 9059
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Parolos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:30 Είδα κάπου ότι ο Μπιάνκο δε συμφώνησε στα personal terms , φανταζομαι δεν ψήνεται να τρώει πάγκο και φέτος, οπότε πείτε με ξανά αιρετικό αλλά πρέπει να ανανεώσουμε Οζντοεφ.

Είμαι υπέρ και για Τάισον ώστε να υπάρχει ομαλή μετάβαση.
Που το είδες ; Γιατί παντού λένε ότι θέλουν παραπάνω λεφτά για παίκτη που μένει ελεύθερος σε 1 χρόνο..
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5717
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

καντε καμια, καντε καμια μεταγραφη.... :opaokara: :opaokara:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”