Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2135
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από Maklaz »

Μόλις πήρα τηλέφωνο για αλλαγή μεγέθους.

Ευγενική και απόλυτα εξυπηρετική η κοπέλα που μίλησα.

Σε ερώτηση μου για το πότε θα ξεκινήσουν οι αποστολές η απάντηση ήταν:
Είναι θέμα της macron, έπρεπε να τις έχουμε ήδη και να είχαν ξεκινήσει οι αποστολές. Μας έχουν καθυστερήσει και περιμένουμε ενημέρωση τους. Στο τέλος θα φάμε ξύλο!
MrSam1926apc
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από MrSam1926apc »

Maklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:50 Μόλις πήρα τηλέφωνο για αλλαγή μεγέθους.

Ευγενική και απόλυτα εξυπηρετική η κοπέλα που μίλησα.

Σε ερώτηση μου για το πότε θα ξεκινήσουν οι αποστολές η απάντηση ήταν:
Είναι θέμα της macron, έπρεπε να τις έχουμε ήδη και να είχαν ξεκινήσει οι αποστολές. Μας έχουν καθυστερήσει και περιμένουμε ενημέρωση τους. Στο τέλος θα φάμε ξύλο!
Η αλήθεια είναι ότι 22 Ιουλίου θα είμαι στην μπουτίκ, και αν μέχρι τις 17 δεν έχει έρθει, θα βγει ο παλιός εκδρομικός εαυτός μου.
These users thanked the author MrSam1926apc for the post:
Maklaz
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2135
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από Maklaz »

:lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”