Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7014
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

pagotatzis έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:59 Ο μεγάλος Σβαμπ δεν σταματάει την μπάλα και συνεχίζει
Στην ιστορική SV Ried
Μιας και αναφέρεις τον αγαπητό Στέφανο, αυτός εδώ ο κύριος μοιάζει πολύ καλή περίπτωση https://www.transfermarkt.com/florian-g ... ler/195736
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

39 σελίδες για την πρώτη μεταγραφή. Άντε ανοίξτε κανένα οφ τοπικ θέμα ακόμη και φτάσαμε . Ένα κουράγιο έμεινε
These users thanked the author delos15 for the post:
margas
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:29 ......
Β) Φίλε μου maklaz, και με όλη μου την αγάπη (χωρίς πλάκα τώρα) τους παίχτες (διεθνής Πολωνός
βασικός στον ΠΑΟΚ για χρόνια ο Κετζιορα) τους χαρίζουμε; Πότε θα σοβαρευτούμε σαν ΠΑΕ; Να δώσουμε και τον Σάντσεζ με κάνα δυο μύρια και είμαστε εντάξει δηλαδή; Διεθνή Μεξικανό 29 χρόνων βασικό σε Άγιαξ όπου τραυματίστηκε και θητεία σε Πόρτο;
......
Και να φανταστείς, ότι στην αρχή όταν ξεκίνησα να γράφω στο φόρουμ, σε παλιότερο τοπικ μεταγραφών, είχες παρεξηγηθεί μαζί μου. Έτσι είναι όμως ο γραπτός λόγος. :)

Θα σου πω την δική μου οπτική σε αυτά τα θέματα.

Αν κοιτάξουμε απ' έξω το θέμα χωρίς παράγοντες, τότε, ναι, έχεις απόλυτο δίκιο και δεν χωράει αμφιβολία ότι είναι λάθος τακτική αυτή.

Αν όμως πάρεις έστω και έναν παράγοντα (από τους τόσους που μόνο αυτοί ξέρουν), ο οποίος ακούει στην λέξη ανθρωπιά, τότε, αλλάζουν πολλά πράγματα σε μια διαπραγμάτευση.

Κάποιες ομάδες είναι φλατ. Κάθετοι κανόνες σε όλους όποιος και αν είσαι εσύ.
Κάποιες άλλες, σπάνε τους κανόνες τους υπό προϋποθέσεις.

Όπως και να έχει όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους, πρέπει να είσαι διαλλακτικός και να κάνεις ένα βήμα πίσω ώστε να δώσεις τον χώρο που χρειάζεται ο άλλος.

Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί αν ο Σαββίδης πήρε την απόφαση να δώσει αυτόν τον "χώρο" στον Κετζιορα ώστε να φύγει ελεύθερος. Ξέρω ότι δεν θα προκαλέσει κάποιο "κακό" αυτήν η αποχώρηση με τον τρόπο που έγινε.

Από την άλλη, του Σάντσες είναι μια διαφορετική περίπτωση και έχω πει την γνώμη μου σε λίγες γραμμές στο δικό του τοπικ. Αν δεν σου κάνει κόπος θα ήθελα να την διαβάσεις
These users thanked the author Maklaz for the post:
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Κεντζιορα 141 συμμετοχές 4 γκολ.
Βολιακο 14 συμμετοχές, 2 γκολ.
Και καλύτερος αμυντικός για μένα. Απορώ γιατί δεν τον πήραμε
These users thanked the author MagdiTolba for the post:
curtis
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Έκανα αναφορά στο εαυτό μου για σπαμ
These users thanked the author delos15 for the post (total 3):
Casual, Equalizer, navigator11
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:06 Κάν' ομελέτα κι έρχεται
Να τες και οι μαγειρικές δεξιότητες.

Για πες, για ποιον μαγειρεύεις; :lol:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21309
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

delos15 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:37 Έκανα αναφορά στο εαυτό μου για σπαμ
Μακάρι να είχαμε πολλοί ακόμα τέτοια ευσυνειδησία.

Ο επΤσαλοφίτης συνεχίζει να βομβαρδίζει ακατάπαυστα στις προπονήσεις; Για πείτε όσοι έχετε κουράγιο και βλέπετε το βίδεοζ των προπονήσεων.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
ToMousiTouCrespo, GEOL
renegade
Δημοσιεύσεις: 19489
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:48 Φυσικα δεν γνωριζουμε αν η Μαρια αναφερεται στα αρθρα τους απο κεκτημενη ταχυτητα, αλλα αν ισχυει ειναι λιγο απογοητευτικο να διαβαζεις οτι εχει αναλαβει τις διαπραγματευσεις, ενω εχουν προηγηθει 10αδες αρθρα περι ριζικης αλλαγης της δομης ωστε το σχημα να γινει πιο ευελικτο.
Αν δουμε σε λιγο και αρθρο "περιμενουν την τελικη αποφαση του Ιβαν για Ελουστοντο"...αστα να πανε.
Νομίζω ότι εάν στην ομάδα τρέχουν ταυτόχρονα πολλές διαφορετικές περιπτώσεις, όταν τελειώσουνε οι όποιες συζητήσεις που αφορούν καθαρά αγωνιστικά ζητήματα τις οποίες θα κάνουνε οι δύο υπεύθυνοι του αγωνιστικού, τότε ξεκάθαρα μπορεί στο τελευταίο κομμάτι να αναλάβει η μαρία τα ζητήματα που αφορούνε καθαρά τα οικονομικά και τα του συμβολαίου
Έτσι αποκτάς και ταχύτητα και ευελιξία.
These users thanked the author renegade for the post:
Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19200
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

navigator11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
delos15 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:37 Έκανα αναφορά στο εαυτό μου για σπαμ
Μακάρι να είχαμε πολλοί ακόμα τέτοια ευσυνειδησία.

Ο επΤσαλοφίτης συνεχίζει να βομβαρδίζει ακατάπαυστα στις προπονήσεις; Για πείτε όσοι έχετε κουράγιο και βλέπετε το βίδεοζ των προπονήσεων.
Σήμερα έκανε το λάθος να πλησιάσει τον Ντελια. Λογικά τώρα έχει αποκτήσει κήλη
Και δεν τον τριπλαρε καν. Με μια προσποίηση
These users thanked the author nunies4 for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6660
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

Εντωμεταξυ μπαινω στο Inpaok να δω αν εχει αλλαξει κατι και διαβαζω για βομβα με Πεδρο Τορο. ΩΠΑ! λεω!!! ποιος ειναι αυτος ο παικταρας;

Τελικα ηταν για ποδοσφαιρο σαλας :roll:
These users thanked the author Azrael for the post (total 3):
GEOL, Kenny4, boogeyman77
Άβαταρ μέλους
Stratego
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 27 Ιουν 2023, 08:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Stratego »

MagdiTolba έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:37 Κεντζιορα 141 συμμετοχές 4 γκολ.
Βολιακο 14 συμμετοχές, 2 γκολ.
Και καλύτερος αμυντικός για μένα. Απορώ γιατί δεν τον πήραμε
Αν ήταν σέντερ φορ θα τον προτιμούσα κι εγώ!
:lol:
These users thanked the author Stratego for the post:
margas
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2434
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Φίλε maklaz τηλεγραφικά για να μην κουράζουμε τους συμφορουμιτες:
α) Καταρχήν είσαι ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που έκανα λάθος στην πρώτη κρίση μου και χαίρομαι για αυτό!
β) Για τον κάθε Κετζιορα πρέπει να ισχύσει επιτέλους το ότι είμαι ΠΑΕ και πουλάω ΟΣΟ πρέπει ΟΤΑΝ θέλω
γ) Για τον Σάντσεζ το έχω διαβάσει αυτό που έγραψες και είναι λίγο μπερδεμένο.
Κατάλαβα ότι πρέπει να ισχύει αυτό που λέω και παραπάνω για τον Κετζιορα που έφυγε τσάμπα όταν ήθελε. Κάτσε στον ΠΑΟΚ γιατί σε αγόρασα και θα σε πουλήσω ΟΤΑΝ θέλω ΟΣΟ πρέπει. Και φυσικά για μένα αξίζει πολύ παραπάνω από 2.5 και δε βρίσκω λόγο να φύγει. Αν θέλει να φύγει πρόβλημα του. Πριν 3 μήνες τον αγόρασα και για μένα είναι πιο ολοκληρωμένος του Κενυ και ονομα
και με συμμετοχές παντού.

Με αγάπη ΠΑΟΚΑΡΑ μου!
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post:
Maklaz
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3222
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GEOL »

Αγορίνες μου, θέλω να μας δώ αν μας πει ο Λίσι "υπολογίζω τον Τσάλοφ"!!! :lol:
These users thanked the author GEOL for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
bicii82
Δημοσιεύσεις: 1848
Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 14:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από bicii82 »

GEOL έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:30 Αγορίνες μου, θέλω να μας δώ αν μας πει ο Λίσι "υπολογίζω τον Τσάλοφ"!!! :lol:
Είναι που είναι μπαρούτι η όλη φάση νομίζω θα έχουμε παγκόσμιο πολεμο
Patron
Δημοσιεύσεις: 7439
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

συμπληρωνοντας ... είναι ο ποιοτικοτερος παίκτης που έχω προπονήσει
These users thanked the author Patron for the post (total 5):
nunies4, nkoss, GEOL, Newgen9, Kevin
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”