Μιας και αναφέρεις τον αγαπητό Στέφανο, αυτός εδώ ο κύριος μοιάζει πολύ καλή περίπτωση https://www.transfermarkt.com/florian-g ... ler/195736pagotatzis έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:59 Ο μεγάλος Σβαμπ δεν σταματάει την μπάλα και συνεχίζει
Στην ιστορική SV Ried
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7014
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
39 σελίδες για την πρώτη μεταγραφή. Άντε ανοίξτε κανένα οφ τοπικ θέμα ακόμη και φτάσαμε . Ένα κουράγιο έμεινε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και να φανταστείς, ότι στην αρχή όταν ξεκίνησα να γράφω στο φόρουμ, σε παλιότερο τοπικ μεταγραφών, είχες παρεξηγηθεί μαζί μου. Έτσι είναι όμως ο γραπτός λόγος.ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:29 ......
Β) Φίλε μου maklaz, και με όλη μου την αγάπη (χωρίς πλάκα τώρα) τους παίχτες (διεθνής Πολωνός
βασικός στον ΠΑΟΚ για χρόνια ο Κετζιορα) τους χαρίζουμε; Πότε θα σοβαρευτούμε σαν ΠΑΕ; Να δώσουμε και τον Σάντσεζ με κάνα δυο μύρια και είμαστε εντάξει δηλαδή; Διεθνή Μεξικανό 29 χρόνων βασικό σε Άγιαξ όπου τραυματίστηκε και θητεία σε Πόρτο;
......
Θα σου πω την δική μου οπτική σε αυτά τα θέματα.
Αν κοιτάξουμε απ' έξω το θέμα χωρίς παράγοντες, τότε, ναι, έχεις απόλυτο δίκιο και δεν χωράει αμφιβολία ότι είναι λάθος τακτική αυτή.
Αν όμως πάρεις έστω και έναν παράγοντα (από τους τόσους που μόνο αυτοί ξέρουν), ο οποίος ακούει στην λέξη ανθρωπιά, τότε, αλλάζουν πολλά πράγματα σε μια διαπραγμάτευση.
Κάποιες ομάδες είναι φλατ. Κάθετοι κανόνες σε όλους όποιος και αν είσαι εσύ.
Κάποιες άλλες, σπάνε τους κανόνες τους υπό προϋποθέσεις.
Όπως και να έχει όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους, πρέπει να είσαι διαλλακτικός και να κάνεις ένα βήμα πίσω ώστε να δώσεις τον χώρο που χρειάζεται ο άλλος.
Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί αν ο Σαββίδης πήρε την απόφαση να δώσει αυτόν τον "χώρο" στον Κετζιορα ώστε να φύγει ελεύθερος. Ξέρω ότι δεν θα προκαλέσει κάποιο "κακό" αυτήν η αποχώρηση με τον τρόπο που έγινε.
Από την άλλη, του Σάντσες είναι μια διαφορετική περίπτωση και έχω πει την γνώμη μου σε λίγες γραμμές στο δικό του τοπικ. Αν δεν σου κάνει κόπος θα ήθελα να την διαβάσεις
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κεντζιορα 141 συμμετοχές 4 γκολ.
Βολιακο 14 συμμετοχές, 2 γκολ.
Και καλύτερος αμυντικός για μένα. Απορώ γιατί δεν τον πήραμε
Βολιακο 14 συμμετοχές, 2 γκολ.
Και καλύτερος αμυντικός για μένα. Απορώ γιατί δεν τον πήραμε
- These users thanked the author MagdiTolba for the post:
- curtis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έκανα αναφορά στο εαυτό μου για σπαμ
- These users thanked the author delos15 for the post (total 3):
- Casual, Equalizer, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Να τες και οι μαγειρικές δεξιότητες.
Για πες, για ποιον μαγειρεύεις;
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι να είχαμε πολλοί ακόμα τέτοια ευσυνειδησία.
Ο επΤσαλοφίτης συνεχίζει να βομβαρδίζει ακατάπαυστα στις προπονήσεις; Για πείτε όσοι έχετε κουράγιο και βλέπετε το βίδεοζ των προπονήσεων.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
- ToMousiTouCrespo, GEOL
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νομίζω ότι εάν στην ομάδα τρέχουν ταυτόχρονα πολλές διαφορετικές περιπτώσεις, όταν τελειώσουνε οι όποιες συζητήσεις που αφορούν καθαρά αγωνιστικά ζητήματα τις οποίες θα κάνουνε οι δύο υπεύθυνοι του αγωνιστικού, τότε ξεκάθαρα μπορεί στο τελευταίο κομμάτι να αναλάβει η μαρία τα ζητήματα που αφορούνε καθαρά τα οικονομικά και τα του συμβολαίουnunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:48 Φυσικα δεν γνωριζουμε αν η Μαρια αναφερεται στα αρθρα τους απο κεκτημενη ταχυτητα, αλλα αν ισχυει ειναι λιγο απογοητευτικο να διαβαζεις οτι εχει αναλαβει τις διαπραγματευσεις, ενω εχουν προηγηθει 10αδες αρθρα περι ριζικης αλλαγης της δομης ωστε το σχημα να γινει πιο ευελικτο.
Αν δουμε σε λιγο και αρθρο "περιμενουν την τελικη αποφαση του Ιβαν για Ελουστοντο"...αστα να πανε.
Έτσι αποκτάς και ταχύτητα και ευελιξία.
- These users thanked the author renegade for the post:
- Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σήμερα έκανε το λάθος να πλησιάσει τον Ντελια. Λογικά τώρα έχει αποκτήσει κήληnavigator11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14Μακάρι να είχαμε πολλοί ακόμα τέτοια ευσυνειδησία.
Ο επΤσαλοφίτης συνεχίζει να βομβαρδίζει ακατάπαυστα στις προπονήσεις; Για πείτε όσοι έχετε κουράγιο και βλέπετε το βίδεοζ των προπονήσεων.
Και δεν τον τριπλαρε καν. Με μια προσποίηση
- These users thanked the author nunies4 for the post:
- navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εντωμεταξυ μπαινω στο Inpaok να δω αν εχει αλλαξει κατι και διαβαζω για βομβα με Πεδρο Τορο. ΩΠΑ! λεω!!! ποιος ειναι αυτος ο παικταρας;
Τελικα ηταν για ποδοσφαιρο σαλας
Τελικα ηταν για ποδοσφαιρο σαλας
- These users thanked the author Azrael for the post (total 3):
- GEOL, Kenny4, boogeyman77
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν ήταν σέντερ φορ θα τον προτιμούσα κι εγώ!MagdiTolba έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:37 Κεντζιορα 141 συμμετοχές 4 γκολ.
Βολιακο 14 συμμετοχές, 2 γκολ.
Και καλύτερος αμυντικός για μένα. Απορώ γιατί δεν τον πήραμε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φίλε maklaz τηλεγραφικά για να μην κουράζουμε τους συμφορουμιτες:
α) Καταρχήν είσαι ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που έκανα λάθος στην πρώτη κρίση μου και χαίρομαι για αυτό!
β) Για τον κάθε Κετζιορα πρέπει να ισχύσει επιτέλους το ότι είμαι ΠΑΕ και πουλάω ΟΣΟ πρέπει ΟΤΑΝ θέλω
γ) Για τον Σάντσεζ το έχω διαβάσει αυτό που έγραψες και είναι λίγο μπερδεμένο.
Κατάλαβα ότι πρέπει να ισχύει αυτό που λέω και παραπάνω για τον Κετζιορα που έφυγε τσάμπα όταν ήθελε. Κάτσε στον ΠΑΟΚ γιατί σε αγόρασα και θα σε πουλήσω ΟΤΑΝ θέλω ΟΣΟ πρέπει. Και φυσικά για μένα αξίζει πολύ παραπάνω από 2.5 και δε βρίσκω λόγο να φύγει. Αν θέλει να φύγει πρόβλημα του. Πριν 3 μήνες τον αγόρασα και για μένα είναι πιο ολοκληρωμένος του Κενυ και ονομα
και με συμμετοχές παντού.
Με αγάπη ΠΑΟΚΑΡΑ μου!
α) Καταρχήν είσαι ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που έκανα λάθος στην πρώτη κρίση μου και χαίρομαι για αυτό!
β) Για τον κάθε Κετζιορα πρέπει να ισχύσει επιτέλους το ότι είμαι ΠΑΕ και πουλάω ΟΣΟ πρέπει ΟΤΑΝ θέλω
γ) Για τον Σάντσεζ το έχω διαβάσει αυτό που έγραψες και είναι λίγο μπερδεμένο.
Κατάλαβα ότι πρέπει να ισχύει αυτό που λέω και παραπάνω για τον Κετζιορα που έφυγε τσάμπα όταν ήθελε. Κάτσε στον ΠΑΟΚ γιατί σε αγόρασα και θα σε πουλήσω ΟΤΑΝ θέλω ΟΣΟ πρέπει. Και φυσικά για μένα αξίζει πολύ παραπάνω από 2.5 και δε βρίσκω λόγο να φύγει. Αν θέλει να φύγει πρόβλημα του. Πριν 3 μήνες τον αγόρασα και για μένα είναι πιο ολοκληρωμένος του Κενυ και ονομα
και με συμμετοχές παντού.
Με αγάπη ΠΑΟΚΑΡΑ μου!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αγορίνες μου, θέλω να μας δώ αν μας πει ο Λίσι "υπολογίζω τον Τσάλοφ"!!! 
- These users thanked the author GEOL for the post:
- navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι που είναι μπαρούτι η όλη φάση νομίζω θα έχουμε παγκόσμιο πολεμοGEOL έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:30 Αγορίνες μου, θέλω να μας δώ αν μας πει ο Λίσι "υπολογίζω τον Τσάλοφ"!!!![]()