Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Απάντηση
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Έλληνες διαιτητές μόνο αν γίνει επαγγελματική η διαιτησία.

Και ίδρυση κανονικής σχολής διαιτησίαςκανονική, με μαθήματα, εξετάσεις, υποχρεωτική παρουσία κτλ, διάρκειας όσο χρειαστεί (έτος; δεν ξέρω πόσο χρειάζεται για να βγει ένας καλός διαιτητής), με υποχρεωτική παρουσία σε ερασιτεχνικές κατηγορίες τα πρώτα τρία χρόνια αφού βγεις από τη σχολή. Για να πάρεις πτυχίο, να πρέπει να συμπληρώσεις μία σεζόν σε αγώνες ακαδημιών.
Συγχρηματοδοτούμενο από τις ομοσπονδίες (ΕΠΟ, ΕΟΚ κτλ) και από όλες τις ομάδες που αγωνίζονται στην πρώτη κατηγορία.
Ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϋ και χάντμπολ (αφού γίνει επαγγελματικό άθλημα με αθλητές ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ).
These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Δημοσίευση από Equalizer »

loukas karadimos έγραψε: Τετ 25 Φεβ 2026, 22:01

ο Χρυσοστομος πρωτος ως φοιτητης και κολλητος κολλητου δικηγορου μελους της θυρας 4 τοτε οπως νομιζω και ο μακης αν δεν κανω λαθος εφερε τον ζαγορ να μιλησει στο κτιριο της νομικης στο ΑΠΘ για τον αθλητισμο και κατι αλλα που δεν θυμαμαι και εμεις που στη σχολη δε πατουσαμε ουτε για ζητω πηγαμε για μια και τελευταια φορα και καναμε το αμφιθεατρο ΤΑΝΑ φωναζοντας του συνθηματα να αναλαβει
Ήμουν μέσα!

Ρε τι θυμήθηκες!

"Ένα πρωτάθλημα αρχηγέ!"

Οχι απλά αυτό φώναζε ο κόσμος, αλλά η κραυγή έμοιαζε με απόγνωση

Αυτά για να θυμόμαστε

Και για να αναρωτιόμαστε... που πήγε η καβλα
These users thanked the author Equalizer for the post:
Aigle_Noir
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2044
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Δημοσίευση από loukas karadimos »

Αστα να πανε...

Αλλαξανε οι εποχες, αλλαξαν οι 20ρηδες, αλλαξε και η συνδεση " της εταιριας "με τον κοσμο

παντου στον κοσμο συμβαινει αυτο, απλα εδω ηταν τοσα ξεχωριστα αυτα τα σκηνικα που πλεον για εμας τους παλιοτερους καποιες φορες το ενα μας βρωμαει το αλλο μας ξυνιζει, λιγο με το δικιο μας, λιγο οχι...

Εχουμε πει για τον Μακη πολλα για τα στραβα του και τα καλα του, αλλα οτι ειναι δικο μας παιδι οπαδικα δεν δεχομαι κουβεντα. ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΕ ΕΚΑΝΕ, και πριν τον ΠΑΟΚ, και οσο ηταν στον ΠΑΟΚ, για μετα εχω ενστασεις αλλα οκ. δεν τα ξερω ολα

Αυτος την καυλα την ειχε μεσα του μεχρι και την τελευταια στιγμη, αυτοι που μεινανε πισω, τι εχουν αραγε?

Σημερα βγαινει και υπερασπιζεται τον Ντελια, οπως και εγω το εκανα χθες και σκοτωθηκα με συνεργατη μου.

Στην ΠΑΕ τα ζωα μου αργα...

μετα που να παει η καυλα?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”