19. Alexander Jeremejeff
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Δεν τον εχω δει σε κανενα βιντεακι, ουτε αναφερεται πως λειπει στα ριπορτ 
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Επειδή έκανα ζαπινγκ στις φωτό μετά την προπόνηση, είναι κανονικά μέσα 
- These users thanked the author rockcity4 for the post:
- paokkerkir
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4358
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 19. Alexander Jeremejeff
σαν στέκα είναι
με τέτοιο σωματότυπο είναι θαύμα το πως έχει κάνει την όποια καριέρα σαν σέντερ φορ..όταν φοράει την φανέλα 'γεμίζει' λίγο
με τέτοιο σωματότυπο είναι θαύμα το πως έχει κάνει την όποια καριέρα σαν σέντερ φορ..όταν φοράει την φανέλα 'γεμίζει' λίγο
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Μακάρι να πείσει τον coach και να μείνει ως 4ος επιθετικός game changer
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Εγώ πάλι δεν τον είδα πουθενά.rockcity4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:37 Επειδή έκανα ζαπινγκ στις φωτό μετά την προπόνηση, είναι κανονικά μέσα![]()
Ούτε στα report.
Ή εχει άδεια και επιστρέφει σήμερα ή δεν υπολογίζεται και του έδωσαν το δικαίωμα να συζητήσει με καμιά Σουηδική ομάδα.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Σοκαριστική εικόνα.
- These users thanked the author john4serres for the post:
- rockcity4
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Ασκητική φιγούρα
- These users thanked the author Patron for the post:
- ΑποστόληςΑ
Re: 19. Alexander Jeremejeff
την δουλειά του να κάνει όπως πέρσι
- These users thanked the author Maxpaok for the post (total 2):
- zaffodb, ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Ας ελπίσουμε να έρθει γρήγορα βασικός φορ που να είναι δυνατός και να τον νιώθουν οι αντίπαλες άμυνες.
Re: 19. Alexander Jeremejeff
καλυτερη εξυπναδα δεν ειχες?renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:27 Και εσύ αγωνιστής για τα προσφυγικά αλεξάνδρας?
Τσιμπα κάτι ρε
![]()
Re: 19. Alexander Jeremejeff
Αν ακούστηκε προσβλητικό προς τους ανθρώπους που κάνουν τον αγώνα τους δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου
Re: 19. Alexander Jeremejeff
αν το θεωρεις χιουμορ τζαμπα μιλαμεrenegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:18 Αν ακούστηκε προσβλητικό προς τους ανθρώπους που κάνουν τον αγώνα τους δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου
Re: 19. Alexander Jeremejeff
παιζεται αν θα ζησει ο ανθρωπος που αγωνιζεται κοντρα σε ολα και ολους!βρες αλλα παραδειγματαrenegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:18 Αν ακούστηκε προσβλητικό προς τους ανθρώπους που κάνουν τον αγώνα τους δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου

