Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
15.000 δεν πανε στα επισημα ματς το τελευταιο διαστημα, θα πανε στν προπονηση ? :/
Re: Alessio Lisci
Αυτό λέω. Ότι κάποτε για τον κάθε πικραμένο θα μαζευόμασταν τόσοι στην προπόνηση. Τώρα τελευταία αγωνιστική με το χαρτί πήγαμε 13.000, γιατί δε μας νοιάζει το τσλ… Εξ αλλου, έχει γίνει μόνιμο στέκι μας τελευταία χρονια. ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.pavlos06 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:32 15.000 δεν πανε στα επισημα ματς το τελευταιο διαστημα, θα πανε στν προπονηση ? :/
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 574
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4358
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Alessio Lisci
ούτε χαμόγελο δεν σκάει, ιταλο-αγγλικά και βλέμα που διαπερνάει..
συνέχισε έτσι!!
συνέχισε έτσι!!
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- ToMousiTouCrespo