Μεταγραφές Basketball 2026-2027
-
Gregk19262000
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ας ηρεμήσουμε λίγο γιατί νομίζω δεν ξέρετε μερικοί ότι και μετεγγραφές-διορθώσεις μπορείς να κάνεις μέσα στην χρονιά όπως κάνουν ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ οι ομάδες στην ευρωλιγκα και επίσης μετά το ντραφτ ανοίγουν ευκαιρίες από τους κομμένους.
Όσον αφορά με τον τριάρι μην βιάζεστε γιατί δεν τον έχω για χαζό τον μεγάλο, αφουγκράζεται την ατμόσφαιρα και θα πάρει ότι χρειαστεί ο τρινκερι αυτό φαίνεται ως τώρα, απολαύστε απλά ότι επιτέλους έχουμε ομάδα στο μπάσκετ
Όσον αφορά με τον τριάρι μην βιάζεστε γιατί δεν τον έχω για χαζό τον μεγάλο, αφουγκράζεται την ατμόσφαιρα και θα πάρει ότι χρειαστεί ο τρινκερι αυτό φαίνεται ως τώρα, απολαύστε απλά ότι επιτέλους έχουμε ομάδα στο μπάσκετ
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εεεεε κρίμα, ήταντοταβάνιτουΠΑΟΚ η ορθολογικηκινηση. Τωρα?
Στο μόνον που ανεφέρθηκα και σχημάτισα άποψη ήταν (α) στο μέγεθος Μυστακίδη, (β) στην είσοδο στον ΠΑΟΚ, και (γ) σε εκείνο το Proof of Funds.
Μάλλον μπερδεύεσαι.
Και 15114 να το έγραφαν. Σου έχω δώσει λάθος εντύπωση οτι παίρνω χαμπάρι απο τέτοια?Polichni1926 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:36στο ειπαν 4 ατομα οτι εισαι υπερβολικος απλα μην λες οτι λεγανε για ευρωλιγκες και νβα
Στο μόνον που ανεφέρθηκα και σχημάτισα άποψη ήταν (α) στο μέγεθος Μυστακίδη, (β) στην είσοδο στον ΠΑΟΚ, και (γ) σε εκείνο το Proof of Funds.
Μάλλον μπερδεύεσαι.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Franky καλα κανεις και απαιτεις ετσι πρεπει να κανει ο καθε φιλαθλος -οπαδος αλλα θα πρεπει να εχουμε και ρεαλισμο αλλα θα μου πεις τα ονειρα τζαμπα ειναι....
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Τα όνειρα και το ταβάνι τα ορίζουν αυτοί που μιλάνε για τη καε, όταν λες θα ταράξει τα νερά ο ΠΑΟΚ και θα αλλάξει το μπασκετικό χάρτη της Ευρώπης περιμένεις ανάλογες κινήσεις. Χωρις να λέω φέρε τους Knicks οπως ειναι, ας γίνουν σωστές κινήσεις και ας μην ξέρουμε καν τους παίκτες, αλλά να μην ακούγονται οι υπερβολές που ακούστηκαν
- These users thanked the author st4this for the post:
- Unpsofable78
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2851
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Κουβεντιδης έντερς δε τσατfidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:00 Franky καλα κανεις και απαιτεις ετσι πρεπει να κανει ο καθε φιλαθλος -οπαδος αλλα θα πρεπει να εχουμε και ρεαλισμο αλλα θα μου πεις τα ονειρα τζαμπα ειναι....
(Συγνώμη για το οφ τοπικ)
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- Michalios92
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αν μετά από τόσα χρόνια παίρνετε σοβαρά τους δημοσιογράφους που θα γράψουν το οτιδήποτε για να κλικάρεις, δε φταίνει ούτε η ΠΑΕ ούτε η ΚΑΕ.st4this έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:05 Τα όνειρα και το ταβάνι τα ορίζουν αυτοί που μιλάνε για τη καε, όταν λες θα ταράξει τα νερά ο ΠΑΟΚ και θα αλλάξει το μπασκετικό χάρτη της Ευρώπης περιμένεις ανάλογες κινήσεις. Χωρις να λέω φέρε τους Knicks οπως ειναι, ας γίνουν σωστές κινήσεις και ας μην ξέρουμε καν τους παίκτες, αλλά να μην ακούγονται οι υπερβολές που ακούστηκαν
Ακόμα θυμάμαι το πρωτοσέλιδο στα ΣΠΟΡ με Μπίρχοφ που το έφαγα αμάσητο.
Μόνο τον τεράστιο Μαλακάι θα ακούτε.
- These users thanked the author Tolaros for the post:
- paok-porter1337
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4214
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Πως του την εφερε ετσι η Φενερ του Μαλακαι?
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
- GianD, paok-porter1337
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
1. To παράδειγμα - απαίτηση περί αντίστοιχων μεταγραφών με Πόρτερ είναι άκρως ατυχές και ανεδαφικό. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να βρούμε έναν ΝΒΑερ σε διάλειμμα, που να έχει οικογενειακά θέματα και δικαστήρια, και να ψάχνει να προπονηθεί σε μια κατώτερη λίγα απλά για να συντηρηθεί σωματικά μέχρι την επάνοδο στο ΝΒΑ. Θα μου πεις, τι πιο σύνηθες!
2. Από εκεί και πέρα, και πέρα από το ατυχές παράδειγμα, ορισμένοι φτάνετε στο άλλο άκρο, ξεπλένοντας εντελώς την κατάσταση, βαφτίζοντας δια της λογικής βίας όλα όσα γράφτηκαν τόσον καιρό περί τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ, ως... ατυχείς εκφράσεις δυο δημοσιογράφων.
Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Δεν ήταν και δεν θα είναι.
Έχει αποδειχθεί και οποιαδήποτε κουβέντα επ αυτού μόνο χειρότερη κάνει την κατάσταση.
Μην το επιχειρείτε καν.
2. Από εκεί και πέρα, και πέρα από το ατυχές παράδειγμα, ορισμένοι φτάνετε στο άλλο άκρο, ξεπλένοντας εντελώς την κατάσταση, βαφτίζοντας δια της λογικής βίας όλα όσα γράφτηκαν τόσον καιρό περί τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ, ως... ατυχείς εκφράσεις δυο δημοσιογράφων.
Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Δεν ήταν και δεν θα είναι.
Έχει αποδειχθεί και οποιαδήποτε κουβέντα επ αυτού μόνο χειρότερη κάνει την κατάσταση.
Μην το επιχειρείτε καν.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
- katafraktos, Franky, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Και την ΚΑΕ και την ΚΑΕ
- These users thanked the author icue for the post:
- Unpsofable78
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2076
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Η δύναμη της προπαγάνδας.
Ο μοκοκα ένας παίκτης γιουροκαπ , που δεν ήταν κι απ τους top αν εξαιρέσεις το final 4 ,βαφτίστηκε ευρωλιγκατη μεταγραφή, ο Χατζινσ που στο γαλλικό πρωτάθλημα έχει πολύ καλύτερα στατιστικά από τον Μοκοκα είναι μεταγραφή εποχής Χατζόπουλου λένε οι γνωστές( αλήθεια πότε πήραμε βασικό παίκτη σε καλή ηλικία από Γαλλική αξιολογη ομάδα γιατί κάτι παίκτες από κάτι μπασκετομανες θυμάμαι).
Ο Μπιρτσ ένας ψιλό τελιωμενος παίκτης βαφτίζεται παίκτης επιπέδου final 4 ευρωλιγκα και εδώ γελάμε, αλλά ο Μουρ(δεν τον βάζω καν σε σύγκριση με τον Αλεξαντερ) με τα καλύτερα στατιστικά στην GBL(χωρίς σοβαρό ασσο) θεωρείται φθηνια.
Ο Λιντελ με 59 λεπτά πέρυσι στο nba με το ζόρι δηλαδή έναμιση αγώνα περασε σαν μεταγραφή nbaερ ενώ ο Γκρει που τον ξέρουμε, που ήταν στην καλύτερη 5αδα του BCL(Ίδιο επίπεδο με eurcup) βαφτίστηκε ως υπεραξια.
Τον Καλαθη που ΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ,με 18 και 20 λεπτά τον βγάλανε καπη και τον ντιμιτριεβιτσ ευρωλιγκατο.
Είπαμε θα πεσει πολύ προπαγάνδα υπέρ του Σπανουλη από τα ΜΜΕ γιατί πρώτον θέλουν τον Άρη αντίπαλο αφού τα βγάζουν εύκολα πέρα, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ και φυσικά από την ίδια την ΕΟΚ ,με διαιτησιες , αβάντες και φυσικά με περιέργες μεθοδεύσεις στην Εθνική αλλά και πίεση σε παίκτες να συνεργαστούν με τον Σπανουλη για να πάνε Εθνική
Ο μοκοκα ένας παίκτης γιουροκαπ , που δεν ήταν κι απ τους top αν εξαιρέσεις το final 4 ,βαφτίστηκε ευρωλιγκατη μεταγραφή, ο Χατζινσ που στο γαλλικό πρωτάθλημα έχει πολύ καλύτερα στατιστικά από τον Μοκοκα είναι μεταγραφή εποχής Χατζόπουλου λένε οι γνωστές( αλήθεια πότε πήραμε βασικό παίκτη σε καλή ηλικία από Γαλλική αξιολογη ομάδα γιατί κάτι παίκτες από κάτι μπασκετομανες θυμάμαι).
Ο Μπιρτσ ένας ψιλό τελιωμενος παίκτης βαφτίζεται παίκτης επιπέδου final 4 ευρωλιγκα και εδώ γελάμε, αλλά ο Μουρ(δεν τον βάζω καν σε σύγκριση με τον Αλεξαντερ) με τα καλύτερα στατιστικά στην GBL(χωρίς σοβαρό ασσο) θεωρείται φθηνια.
Ο Λιντελ με 59 λεπτά πέρυσι στο nba με το ζόρι δηλαδή έναμιση αγώνα περασε σαν μεταγραφή nbaερ ενώ ο Γκρει που τον ξέρουμε, που ήταν στην καλύτερη 5αδα του BCL(Ίδιο επίπεδο με eurcup) βαφτίστηκε ως υπεραξια.
Τον Καλαθη που ΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ,με 18 και 20 λεπτά τον βγάλανε καπη και τον ντιμιτριεβιτσ ευρωλιγκατο.
Είπαμε θα πεσει πολύ προπαγάνδα υπέρ του Σπανουλη από τα ΜΜΕ γιατί πρώτον θέλουν τον Άρη αντίπαλο αφού τα βγάζουν εύκολα πέρα, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ και φυσικά από την ίδια την ΕΟΚ ,με διαιτησιες , αβάντες και φυσικά με περιέργες μεθοδεύσεις στην Εθνική αλλά και πίεση σε παίκτες να συνεργαστούν με τον Σπανουλη για να πάνε Εθνική
- These users thanked the author Psagmenos4 for the post (total 5):
- GianD, Michalios92, Gregk19262000, DIKEFALOS29, Hayate
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 890
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Οι μονοι ΝΒΑερς που μπορουμε να χτυπησουμε ρεαλιστικά είναι είτε αυτοί που:
1. Εχουν ξεφύγει πλεον ηλικιακά (όπως ο Βαλαντσιουνας που μιλάει με Ευρωλιγκατες, ή ο Patty Mills που πήγε Τενερίφη) και δεν τους σηκώνει πλέον το ΝΒΑ,
2. Παίκτες με two-way συμβόλαια που κινούνταν καπου μεταξύ 14ου παικτη στο ροτέισον και g-league.
3. Παίκτες που απο άποψη ταλέντου δεν στέκονται πλεον σε αυτο το επίπεδο.
Υ.Γ. Το φετινό draft ειχε πολυ ταλεντο και θεωρείται το καλυτερο των τελευταίων 10 χρόνων. Αναγκαστικά, κάποιοι έμειναν εκτος επιλογών. Θα ήταν καλη ευκαιρια να δουν κάποιους παίκτες από εκει για επενδυση...
1. Εχουν ξεφύγει πλεον ηλικιακά (όπως ο Βαλαντσιουνας που μιλάει με Ευρωλιγκατες, ή ο Patty Mills που πήγε Τενερίφη) και δεν τους σηκώνει πλέον το ΝΒΑ,
2. Παίκτες με two-way συμβόλαια που κινούνταν καπου μεταξύ 14ου παικτη στο ροτέισον και g-league.
3. Παίκτες που απο άποψη ταλέντου δεν στέκονται πλεον σε αυτο το επίπεδο.
Υ.Γ. Το φετινό draft ειχε πολυ ταλεντο και θεωρείται το καλυτερο των τελευταίων 10 χρόνων. Αναγκαστικά, κάποιοι έμειναν εκτος επιλογών. Θα ήταν καλη ευκαιρια να δουν κάποιους παίκτες από εκει για επενδυση...
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Στον ΠΑΟΚ απο λογια χορτάσαμε, απο πράξεις πεινάσαμε..Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:28 1. To παράδειγμα - απαίτηση περί αντίστοιχων μεταγραφών με Πόρτερ είναι άκρως ατυχές και ανεδαφικό. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να βρούμε έναν ΝΒΑερ σε διάλειμμα, που να έχει οικογενειακά θέματα και δικαστήρια, και να ψάχνει να προπονηθεί σε μια κατώτερη λίγα απλά για να συντηρηθεί σωματικά μέχρι την επάνοδο στο ΝΒΑ. Θα μου πεις, τι πιο σύνηθες!
2. Από εκεί και πέρα, και πέρα από το ατυχές παράδειγμα, ορισμένοι φτάνετε στο άλλο άκρο, ξεπλένοντας εντελώς την κατάσταση, βαφτίζοντας δια της λογικής βίας όλα όσα γράφτηκαν τόσον καιρό περί τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ, ως... ατυχείς εκφράσεις δυο δημοσιογράφων.
Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Δεν ήταν και δεν θα είναι.
Έχει αποδειχθεί και οποιαδήποτε κουβέντα επ αυτού μόνο χειρότερη κάνει την κατάσταση.
Μην το επιχειρείτε καν.
-
basketikos4
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δε βαρεθηκατε τα ιδια και τα ιδια? Ο τελης η cia οι ροτσιλντ που θελουν να παρουν το λιμανι και οι πληρωμενοι δημοσιογραφοι.Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:28 2. Από εκεί και πέρα, και πέρα από το ατυχές παράδειγμα, ορισμένοι φτάνετε στο άλλο άκρο, ξεπλένοντας εντελώς την κατάσταση, βαφτίζοντας δια της λογικής βίας όλα όσα γράφτηκαν τόσον καιρό περί τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ, ως... ατυχείς εκφράσεις δυο δημοσιογράφων.
Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Δεν ήταν και δεν θα είναι.
Έχει αποδειχθεί και οποιαδήποτε κουβέντα επ αυτού μόνο χειρότερη κάνει την κατάσταση.
Μην το επιχειρείτε καν.
Εκανα μια αναζητηση περι του " τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ".
Πρωτο χτυπησε αυτο https://www.newsit.gr/athlitika/aris-ka ... e/4694193/
Απο κοινου σιαο και τελης πληρωσαν το newsit.
Επομενο χιτ η μυρωδια σπυριαρας ο τελης τον πληρωσε και αυτον.
Καπου ελεος τα ιδια και τα ιδια γραφετε δεν βαρεθηκατε?
- These users thanked the author basketikos4 for the post (total 2):
- Gregk19262000, xyz_o_peponas
-
Gregk19262000
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ακριβώς αυτό δεν αλλάζω ούτε τελεία!Psagmenos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:43 Η δύναμη της προπαγάνδας.
Ο μοκοκα ένας παίκτης γιουροκαπ , που δεν ήταν κι απ τους top αν εξαιρέσεις το final 4 ,βαφτίστηκε ευρωλιγκατη μεταγραφή, ο Χατζινσ που στο γαλλικό πρωτάθλημα έχει πολύ καλύτερα στατιστικά από τον Μοκοκα είναι μεταγραφή εποχής Χατζόπουλου λένε οι γνωστές( αλήθεια πότε πήραμε βασικό παίκτη σε καλή ηλικία από Γαλλική αξιολογη ομάδα γιατί κάτι παίκτες από κάτι μπασκετομανες θυμάμαι).
Ο Μπιρτσ ένας ψιλό τελιωμενος παίκτης βαφτίζεται παίκτης επιπέδου final 4 ευρωλιγκα και εδώ γελάμε, αλλά ο Μουρ(δεν τον βάζω καν σε σύγκριση με τον Αλεξαντερ) με τα καλύτερα στατιστικά στην GBL(χωρίς σοβαρό ασσο) θεωρείται φθηνια.
Ο Λιντελ με 59 λεπτά πέρυσι στο nba με το ζόρι δηλαδή έναμιση αγώνα περασε σαν μεταγραφή nbaερ ενώ ο Γκρει που τον ξέρουμε, που ήταν στην καλύτερη 5αδα του BCL(Ίδιο επίπεδο με eurcup) βαφτίστηκε ως υπεραξια.
Τον Καλαθη που ΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ,με 18 και 20 λεπτά τον βγάλανε καπη και τον ντιμιτριεβιτσ ευρωλιγκατο.
Είπαμε θα πεσει πολύ προπαγάνδα υπέρ του Σπανουλη από τα ΜΜΕ γιατί πρώτον θέλουν τον Άρη αντίπαλο αφού τα βγάζουν εύκολα πέρα, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ και φυσικά από την ίδια την ΕΟΚ ,με διαιτησιες , αβάντες και φυσικά με περιέργες μεθοδεύσεις στην Εθνική αλλά και πίεση σε παίκτες να συνεργαστούν με τον Σπανουλη για να πάνε Εθνική
(αυτό δεν σημαίνει βέβαια για τους κακοπροαίρετους που θα πεταχτούν ότι εμείς έχουμε ρόστερ nba, ισοδύναμοι θα είμαστε και το παρκέ θα είναι ο καθρέπτης