Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
Δημοσιεύσεις: 1528
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από NikLiverpool »

paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:59 Ο βλάκας ο Κουβεντίδης έλεγε "ελατε σε επαφή με την πραγματικότητα" για τον Γιόβιτς πριν υπογράψει στην χάρτινη, και ο Γιώργης θα φέρει τον Μίτροβιτς. Εντάξει.
Έλα μου ντε. Καταρχάς έχει ακόμα 2 χρόνια συμβόλαιο. Και τι συμβόλαιο. Πως θα φύγει να έρθει σε μας? Αλλά άντε πες και το σπάει γιατί drones σκάνε στην πισίνα του. Θα δώσουμε 6 συμβόλαια σε ένα? ΛΟΛ.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19174
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Πάντως πέρυσι το προσπάθησε.
Καρατσεκαρισμενο
These users thanked the author nunies4 for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

De bruyne
These users thanked the author obanebane for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2217
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:06 Οχι δεν ειναι ο Μιτροβιτσ το πατριαρχειο. Αν και θα μπορουσε το ιδιο παπατζα θα μου φαινοτανε :lol:
Μήπως είναι ακόμη μεγαλύτερο πατριαρχειο αυτός που εννοείς;
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5748
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:09 Πάντως πέρυσι το προσπάθησε.
Καρατσεκαρισμενο
Ευχαριστω φιλε...θα φαμε μαζι το δουλεμα.. :mrgreen:
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
nunies4
embuji
Δημοσιεύσεις: 4309
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:17
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:06 Οχι δεν ειναι ο Μιτροβιτσ το πατριαρχειο. Αν και θα μπορουσε το ιδιο παπατζα θα μου φαινοτανε :lol:
Μήπως είναι ακόμη μεγαλύτερο πατριαρχειο αυτός που εννοείς;
Αναλογα, εμενα μεγαλυτερο μου φαινεται γιατι ειναι ευρωπη και ενεργος. Επρεπε να κρατηθω δεν επρεπε να γραψω κατι. Μαλακια εκανα.

Γιατι στην αρχη τον ειπα ασε μας ρε μαλακα αλλα μετα αρχισε να με λεει "λεπτομερειες" και τσιμπησα.
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

παιζει στο Μουντιαλ?
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

"Ξερω αλλα δεν λεω" επεισοδιο 454
Για το θεο, αμα δεν μπορειτε ή δεν θελετε να πειτε παραπανω, ΜΗ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΑΡΧΗΣ.
These users thanked the author xyz_o_peponas for the post:
paokspren
embuji
Δημοσιεύσεις: 4309
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Η χωρα του Ναι. Αυτος οχι.
These users thanked the author embuji for the post:
delos15
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Άντρας ή γυναίκα?
Άνω ή κάτω των 45?
:mrgreen:
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 8):
Unpsofable78, Maklaz, embuji, geobila, Mica, DonnieMcGrath, margas, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2217
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

:lol:
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2217
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:29
Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:17
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:06 Οχι δεν ειναι ο Μιτροβιτσ το πατριαρχειο. Αν και θα μπορουσε το ιδιο παπατζα θα μου φαινοτανε :lol:
Μήπως είναι ακόμη μεγαλύτερο πατριαρχειο αυτός που εννοείς;
Αναλογα, εμενα μεγαλυτερο μου φαινεται γιατι ειναι ευρωπη και ενεργος. Επρεπε να κρατηθω δεν επρεπε να γραψω κατι. Μαλακια εκανα.

Γιατι στην αρχη τον ειπα ασε μας ρε μαλακα αλλα μετα αρχισε να με λεει "λεπτομερειες" και τσιμπησα.
Είδες που σε έπιασα; ;)
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
embuji
embuji
Δημοσιεύσεις: 4309
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Τι πεινασμενα σκυλια ειμαστε ρε φιλε... Τι χαφτες οτι μας πουν μας τρεχουν τα σαλια :lol: :lol: :lol:
These users thanked the author embuji for the post (total 4):
Unpsofable78, Maklaz, paoki19, margas
george188
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

@embuji αν δεν ξεκινησεις το παω δουλεια χωρις.... θα ερθω με... εγω δεν πιστευω τιποτα
These users thanked the author george188 for the post (total 6):
embuji, Mica, aivas19, DonnieMcGrath, Dimitris_L4, Gregk19262000
Miles
Δημοσιεύσεις: 9205
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:59
Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:15
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:10 Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
Όλη η διαφορά Ράζβαν και των επόμενων δύο τότε προπονητών αντικατοπτρίζεται στη χρήση που έκαναν στον Καντουρί, στοιχείο που απέδειξε γιατί ο ένας μπορούσε να κάνει πρωταθληματισμό, ξέροντας τις απαιτήσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, ενώ Άμπελ και Πάμπλο ούτε καν πλησίασαν.
Καλό είναι να μη δούμε ανάλογη νοοτροπία χτισίματος ομάδας από τον Ιταλό. Τουλάχιστον ελπίζω ότι Μάτος και Αντρέ έχουν γνώση, μιας και τα έζησαν, και μια συμβουλή, ή ακόμα και κατευθύνσεις, θα δώσουν.
Συγγνώμη αλλά αν υπήρχε τριπλούν στα λογικά άλματα θα ήταν αυτό ένα παράδειγμα. Δεν λαμβάνει υπόψιν ούτε την εισαγωγή πλέι οφ, ούτε τις διαπροσωπικές σχέσεις/κλίμα εντός της ομάδας, ούτε την υπόθεση πολυϊδιοκτησίας, ούτε τις αλλαγές στο ρόστερ, ούτε τις τακτικές ανάγκες κάθε προσέγγισης, ούτε την κατάσταση των αντιπάλων, ούτε τον κόβιντ, ούτε ποιος ξέρει τι άλλο ξεχνάω. Στο ίδιο κλίμα λοιπόν ας πω κι εγώ ο Λίσι να επιμείνει σε αντίθετες αρχές μπας και ξεφύγει η ομάδα από το 1/10 κι από το μ.ο. 15 βαθμούς απ'την κορυφή.
Ανοίγοντας μια παρένθεση στο γενικότερο κλίμα Μίτροβιτς που έρχεται, να πω ότι αυτό που εννοούσα είναι πως ο Καντουρί ως 8άρι η αμυντική του προσήλωση ήταν χειρότερη και από του Σβαμπ. Ανοιχτό και κάργα επιθετικό ποδόσφαιρο στο κλειστό ελληνικό πρωτάθλημα με τις σφιχτές άμυνες, απαιτεί ανώτερο ποιοτικό επίπεδο εντεκάδας, για να μπορείς να κρύβεις κάποια μειονεκτήματα, διαφορετικά θα τα τρως και από τους μικρούς. Δεν είναι τυχαίο ότι τη μόνη λύση που βρήκαν και οι δύο αυτοί προπονητές στα αμυντικά προβλήματα που αντιμετώπιζαν ήταν η τριάδα στην άμυνα, η οποία όμως τους έβγαινε όταν κράταγαν γενικά την ομάδα πίσω και σφιχτή με αντιπάλους ίσους και ανώτερους: τα πλέι οφ του Πάμπλο και οι ευρωπαϊκοί προκριματικοί του Άμπελ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”