Μεταγραφές Basketball 2026-2027
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Στα ποσα εχει φτασει το μπατζετ για φετος με βαση τους κλεισμενους?
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Μια ερώτηση να σας κάνω, για να σας προβληματίσω....
δημιούργησε (δεν κληρονόμησε) 4,5 δις περιουσία σε 3 δεκαετίες πήγαινοντας σιγά σιγά, βλέποντας βιδεάκια στο YouTube ή διαβάζοντας βιβλία Influencers? Το πήγαινε αγάλι αγάλι, που έλεγε και ο Αντρέα?
Η απόλυση Ζντόβτς, μετά Μπουντούρη και η αποχώρηση Βεζυρτζή, δεν σας έδειξαν κάτι? Στις επιχειρήσεις ζητουνται εξηγήσεις, πολλώ δε μάλλον όταν Πρόεδρος είναι κάποιος με κυριολεκτικά μετεωρική άνοδο και πορεία στα επαγγελματικά του.
Αν η ομάδα είναι 4η ή δεν πηγαίνει καλά στην Ευρώπη, ο Αντρέα θα κουνήσει μαντήλι μέσα στη σεζόν, και όλη αυτή η συζήτηση θα είναι μια ανάμνηση. Δεν θα κάνουν υπομονή για του χρόνου ή για το 29. Παραμυθιάζεστε. Και οι διαδικτιακοί φίλοι σας Influencers θα λένε ο κακός ο Μύστα που δεν ξέρει απο Διοίκηση, και ξέρουν αυτοί ας πούμε, γιατί βλέπουν ευρωλίγκα.
Μην τα θεωρείτε γκρίνια, απλά τα γράφω τώρα. Κάποιοι θα τα αναλύετε και θα παραπονιέστε αφού συμβούν κάποια πράγματα. Οκ, ο καθένας τα γράφει όποτε θεωρεί σωστό, και φυσικά όποτε έχει περισσότερο χρόνο.
δημιούργησε (δεν κληρονόμησε) 4,5 δις περιουσία σε 3 δεκαετίες πήγαινοντας σιγά σιγά, βλέποντας βιδεάκια στο YouTube ή διαβάζοντας βιβλία Influencers? Το πήγαινε αγάλι αγάλι, που έλεγε και ο Αντρέα?
Η απόλυση Ζντόβτς, μετά Μπουντούρη και η αποχώρηση Βεζυρτζή, δεν σας έδειξαν κάτι? Στις επιχειρήσεις ζητουνται εξηγήσεις, πολλώ δε μάλλον όταν Πρόεδρος είναι κάποιος με κυριολεκτικά μετεωρική άνοδο και πορεία στα επαγγελματικά του.
Αν η ομάδα είναι 4η ή δεν πηγαίνει καλά στην Ευρώπη, ο Αντρέα θα κουνήσει μαντήλι μέσα στη σεζόν, και όλη αυτή η συζήτηση θα είναι μια ανάμνηση. Δεν θα κάνουν υπομονή για του χρόνου ή για το 29. Παραμυθιάζεστε. Και οι διαδικτιακοί φίλοι σας Influencers θα λένε ο κακός ο Μύστα που δεν ξέρει απο Διοίκηση, και ξέρουν αυτοί ας πούμε, γιατί βλέπουν ευρωλίγκα.
Μην τα θεωρείτε γκρίνια, απλά τα γράφω τώρα. Κάποιοι θα τα αναλύετε και θα παραπονιέστε αφού συμβούν κάποια πράγματα. Οκ, ο καθένας τα γράφει όποτε θεωρεί σωστό, και φυσικά όποτε έχει περισσότερο χρόνο.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εμένα με αρέσει ο Μακίσικ ότι και να λέτε όπως με άρεσε και ο Φαλ. Προσθέτουμε ταχύτητα, ντράιβ, άμυνα. Τα 36 δεμου λένε τίποτα. Μακάρι να παίρναμε Σιλντς αλλά αφού μπήκε η Φενέρ στο κόλπο σχόλασε ο γάμος. Τώρα για Κλάιμπερν τι να πω, ουτοπικό ακούγεται. Θα πάρουμε έναν από τους καλύτερους παίκτες της Μπαρτσελόνα που χθες έπαιζε τελικούς?
Περιμένω κι ένα ακόμα μεγάλο κερασάκι αλλά δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, θα τελειώσουν οι ομάδες ευρωλίγκας πρώτα και ονόματα θα περισσέψουν στην αγορά, δε χρειάζεται να βιαζόμαστε.
Περιμένω κι ένα ακόμα μεγάλο κερασάκι αλλά δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, θα τελειώσουν οι ομάδες ευρωλίγκας πρώτα και ονόματα θα περισσέψουν στην αγορά, δε χρειάζεται να βιαζόμαστε.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
όπως και να έχει πάντως νομίζω ο κόσμος μετά τον αρχικό ενθουσιαμό (που δημιούργησε ο Μυστακίδης; οι γύρω του; οι ΑΡΔ που τον αβαντάρουν; οι ινσάιντερς; ο Βεζυρτζής και ο Μπουντούρης;, δεν ξέρω ποιος), υπάρχει μία μικρή παγωμάρα
όχι ότι θα είμαστε κακοί του χρόνου
σίγουρα θα είμαστε καλύτεροι
απλά περιμέναν κάποιοι ονόματα από ΝΒΑ από Ευρωλίγκες κλπ κλπ και δεν είχαμε κάτι ανάλογο
σε συνδυασμό με την μη-αναμενώμενη ενίσχυση και του Άρη, έκανε τον κόσμο λίγο να παγώσει
ελπίζω στο παρκέ να αλλάξει ξανά αυτ'ό
όχι ότι θα είμαστε κακοί του χρόνου
σίγουρα θα είμαστε καλύτεροι
απλά περιμέναν κάποιοι ονόματα από ΝΒΑ από Ευρωλίγκες κλπ κλπ και δεν είχαμε κάτι ανάλογο
σε συνδυασμό με την μη-αναμενώμενη ενίσχυση και του Άρη, έκανε τον κόσμο λίγο να παγώσει
ελπίζω στο παρκέ να αλλάξει ξανά αυτ'ό
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4214
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Νωρις ζεστανανε τον κοσμο, νωρις ηρθε ο Τρινκιερι, νωρις κλεισανε οι παικτες. Ο κοσμος πρεπει να μαθει να παιζει το long game κι οχι απλα καταναλωση της στιγμης.
Την παγωμαρα την εκλαμβανω απλα ως ενα αναγκαιο κακο της στιγμης μιας και το 90% θελει μεταγραφες και νεα, εδω και τωρα.
Αυτο το διαχωριζω απο τα - οντως στραβα - θεματα μεσα στην ΚΑΕ με στελεχωσεις και παθογενειες.
Την παγωμαρα την εκλαμβανω απλα ως ενα αναγκαιο κακο της στιγμης μιας και το 90% θελει μεταγραφες και νεα, εδω και τωρα.
Αυτο το διαχωριζω απο τα - οντως στραβα - θεματα μεσα στην ΚΑΕ με στελεχωσεις και παθογενειες.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Τούρκος δημοσιογράφος (sic) αναφέρει πως πάει προς ΤουρκΤελεκομ μεριά ο Μακίσικ.
-
Polichni1926
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 11:12
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
φιλε αρχιζω και πιστευω οτι δεν εχεις καμια σχεση με το μπασκετ και απλα μπαινεις να κραξεις . τι νβα ρε φιλε που τα ακουσες αυτα και ποιος στα λεει , μεχρι και ο βαζελος απο νβα οτι περισσεψει παιρνει . εχω διαβασει τα 15 τελευταια σχολια σου και ειναι ολα ατοπα και ειναι λες και τα κανεις απλα για να κραξεις στα 5 σχολια ειπα γαμησε το μην ασχολεισαι υπαρχουν και αυτοι που δεν ειναι ευχαριστημενοι με τιποτα αλλα σου ειπε κανενας θα κοιταξουμε παικτες νβα ? προσγειωσου λιγο δεν ειναι κακο eurocup παιζεις αν παρεις κανεναν ρολιστα απο ευρωλιγκα μια χαρα ειναι . μιλατε για τον χατζινς και θα βλεπω πολλα μπιφτεκια να γυρνανε σε λιγο καιρο . λετε ο ΠΑΟΚ δεν εχει σουτερ στο μεταξυ το μικροτερο ποσοστο τριποντου στην περιφερεια ειναι 33% με τον χατζινς να κυμαινεται απο 40-44% αντιλαμβανεσαι για τι ποσοστα μιλαμε ? ο μοκοκα του ρουλη εχει 26,6% σας παρακαλω μην μου συγκρινεται οτι να ναι επειδη απλα δεν τον πηραμε εμεις γιατι αν παιρναμε παικτη με 26,6% στο τριποντο για 2-3 θα ειχαμε εδω πηδηγματα απο τα παραθυρα . ή απολαυστε το ή μη το βλεπετε καθολου τι μιζερια ειναι αυτη ?Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:01 Aν δεν πάει κάτι καλά, θα ζητηθούν απο την διοίκηση εξηγήσεις πρώτα απο τον Προπονητή.
Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
- These users thanked the author Polichni1926 for the post (total 7):
- paokkerkir, xpek20, basketikos4, Tolaros, Dimg5, Roo -4-, Gregk19262000
-
Gladiator4
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Δευ 25 Αύγ 2025, 12:14
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εφόσον ο Χατζόπουλος είχε καταφέρει να φέρει (με τη χρηματική βοήθεια του Ιβάν Σαββίδη βέβαια) τον Kevin Porter Jr. στον ΠΑΟΚ, ας φροντίσει ο Μυστακίδης που είναι πανίσχυρος οικονομικά, να φέρει στον ΠΑΟΚ παίκτη ισάξιας ποιότητας αν θέλει να θερμάνει τον κόσμο και να δείξει την ισχύ του τόσο ως επιχειρηματίας όσο και ως μεγαλομέτοχος αυτού του συλλόγου!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gladiator4 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Gladiator4 for the post:
- Franky
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Όσο είσαι EuroCup παίκτες από NBA δε παίρνεις. Εδώ με το σταγονόμετρο έρχονται στη Euroleague και οι περισσότεροι είχαν μικρό χρόνο εκεί.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:01 Aν δεν πάει κάτι καλά, θα ζητηθούν απο την διοίκηση εξηγήσεις πρώτα απο τον Προπονητή.
Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
-
Polichni1926
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 11:12
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
και μιλαμε για τα αρειανα ρε μαγκες τι πηραν ? αληθεια τι πηραν? εγω δεν βλεπω κανεναν που να ανεβαζει επιπεδο ισως τον ντιμιτριεβιτς που δεν εχει σταθερες χρονιες . ο λιντελ δεν μπορεσε ποτε να δειξει σε ανταγωνιστικο επιπεδο ας τον δουμε στην ελλαδα που εκτος απο ανταγωνιστικο θα ειναι και τοξικο . να μιλησουμε για ελληνες ? ποιον τον τανουλη , τον κωστακουμπο και τον θαναση που αν πατησεις thanasis highlights το νουμερο 1 ειναι που χειροκροταει ? αραξτε τα ειπαμε δεν παμε για να κανουμε ενα πυροτεχνημα παμε να κανουμε ομαδα και ολοι οι παικτες που εχουμε παρει αν εξαιρεσεις χατζινς και ταιρι και φοστερ που ειναι να παρουν την μπαλα μονοι ολοι οι αλλοι ειναι παικτες που αναδειχθηκαν απο ομαδες και οχι σαν μοναδες δεν παιζουμε τεννις αλλα και για μοναδες να μιλησουμε μπειτε δειτε ποσοστα συγκρινεται χατζινς με μοκοκα που ηταν στο ιδιο πρωταθλημα , ακουτε τις αβαντες που γινονται με βαρυγδουπες λεξεις κλειδια και πεφτετε κατι MVP ,ΝΒΑ και τετοια να παρω nbaer σαν τον λιντελ με 26 παιχνιδια; τι να τον κανω ?
- These users thanked the author Polichni1926 for the post:
- Gregk19262000
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Μαλλον δεν γνωριζεις ολο το story...Gladiator4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:08 Εφόσον ο Χατζόπουλος είχε καταφέρει να φέρει (με τη χρηματική βοήθεια του Ιβάν Σαββίδη βέβαια) τον Kevin Porter Jr. στον ΠΑΟΚ, ας φροντίσει ο Μυστακίδης που είναι πανίσχυρος οικονομικά, να φέρει στον ΠΑΟΚ παίκτη ισάξιας ποιότητας αν θέλει να θερμάνει τον κόσμο και να δείξει την ισχύ του τόσο ως επιχειρηματίας όσο και ως μεγαλομέτοχος αυτού του συλλόγου!
Για πες μας τωρα καποιον παικτη του επιπεδου του Porter που αφησε το NBA για να παιξει στην ευρωπη, και οχι για καποια παιχνιδια αλλα για ολοκληρη σεζον?
- These users thanked the author fidel for the post:
- Michael Scott
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Κάτι τέτοια σχόλια δείχνουν ότι δεν έχουμε επαφή με την πραγματικότητα. Άμα δεν ξέρεις τις παραμέτρους υπό τις οποίες ήρθε ο KPJ χάνει το νόημά της όποια κουβέντα.Gladiator4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:08 Εφόσον ο Χατζόπουλος είχε καταφέρει να φέρει (με τη χρηματική βοήθεια του Ιβάν Σαββίδη βέβαια) τον Kevin Porter Jr. στον ΠΑΟΚ, ας φροντίσει ο Μυστακίδης που είναι πανίσχυρος οικονομικά, να φέρει στον ΠΑΟΚ παίκτη ισάξιας ποιότητας αν θέλει να θερμάνει τον κόσμο και να δείξει την ισχύ του τόσο ως επιχειρηματίας όσο και ως μεγαλομέτοχος αυτού του συλλόγου!
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4214
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Η Τραμπζονσπορ (BCL, με στοχο να το κατακτησει) μολις απεκτησε τον σοβαρο ΝΒΑer Xavier Tillman (27 ετων, 5.0 μ.ο σε ψιλογεματες σεζον, με δακτυλιδι με τους Σελτικς)
Ειναι πολυ δυσκολο οντως, αλλα γινεται.
Ειναι πολυ δυσκολο οντως, αλλα γινεται.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 4):
- rockcity4, Patron, Franky, margas
- namisenoiazei
- Δημοσιεύσεις: 241
- Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Είχε έρθει με 10.000 ευρώ. Μπορείς να ψάξεις από μόνος σου και να το βρεις. Πριν να προταθεί σε εμάς και να τον πάρουμε είχε προταθεί και στο περιστέρι (αν θυμάμαι καλά)Gladiator4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:08 Εφόσον ο Χατζόπουλος είχε καταφέρει να φέρει (με τη χρηματική βοήθεια του Ιβάν Σαββίδη βέβαια) τον Kevin Porter Jr. στον ΠΑΟΚ, ας φροντίσει ο Μυστακίδης που είναι πανίσχυρος οικονομικά, να φέρει στον ΠΑΟΚ παίκτη ισάξιας ποιότητας αν θέλει να θερμάνει τον κόσμο και να δείξει την ισχύ του τόσο ως επιχειρηματίας όσο και ως μεγαλομέτοχος αυτού του συλλόγου!