Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Σχόλια γιά την Διοίκηση της KΑΕ και όλα τα σχετικά...
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2854
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:37 Κατά ρε Δημήτρη, ο ίδιος ας ΠΑΟΚ ζήτησε από γήπεδο που δεν υπάρχει και θα κατασκευαστεί 2 εκ όσο χτίζεται τον χρόνο , αύξηση μόλις γίνει το γήπεδο ετήσια, 2000 τμ εμπορικό χώρο, πάρκινγκ σκεπαστό μόνιμες θέσεις για τα μέλη του δς, γυμναστήρια για τα αθλήματα που διατηρεί, ενοίκια ρεύμα και νερό για όσο χρόνο φύγουν εκτός τούμπας και νοικιάζουν. Και θεωρούμε ότι πρέπει για να ένα γήπεδο που δεν θα χτιστεί ως νέο ότι η προσφορά 60 χιλ τον χρόνο είναι χαμηλή αλλά με 300 χιλ είμαστε καλά; Δηλαδή άμα απαιρνε και το γήπεδο της τούμπας να το φτιάξει, θα τον πληρώναμε κιόλας; Να δώσει 800 χιλιάρικα με ένα εκατομμύριο και χώρους εμπορικούς και γυμναστήρια. Εξάλλου αυτός είναι και παγκόσμιος παοκτσης γεννημένος στα τσιμέντα. Αν οι ΠΑΟΚτσηδες δε δίνουν ποιος θα δώσει; Ο «Τσετσένος»;
Αν με ρωτας εμενα προσωπικα θεωρω τα νουμερα για την τουμπα παρανοικα..
Να το πω πιο χωριατικα ειναι σαν να του λεμε θα σου δωσω το σπιτι αντιπαροχη ,θα το κανεις με δικα σου φραγκα αλλα θα παρω και τη μιση πολυκατοικια(και μετα απο 50 χρονια μπορει να την κρατησω και ολοκληρη).Τωρα βεβαια τι σημασια εχει η γνωμη μου απο τη στιγμη που συμφωνησε ο Σαββιδης.
Για το μπασκετ θεωρω οτι αν δεσμευοταν με χαρτι ο Μυστακιδης οτι θα ριξω τοσα εκατ. για να το ανακαινισω και μετα να το συντηρω,θα δινω τα νομιμα ποσοστα απο εισητηρια κτλ. που δικαιουται ο ΑΣ και θα δινω και τον χρονο ενα 500αρικο τοτε προσωπικα μου φαινεται καλο ντιλ.
Καλως η κακως δεν γινεται να μιλαμε για πολλα περισσοτερα ,γιατι αλλη εμπορικοτητα εχει το μπασκετ αλλη η μπαλα και μιλαμε για ενα γηπεδο σαφως μικροτερο.
Απο τη στιγμη που το περιθωριο κερδους ειναι λιγοτερο ,λογικο ειναι και τα χρηματα που μπορει να ζητησει ΑΣ να ειναι λιγοτερα.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
Taseos
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

@Maurice_Escargot πιστευεις θα εχουμε πανω απο 2000 διαρκειας φετος?
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4214
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Σιγουρα. Τα διπλασια.
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2053
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Σε κόβω αρκετά αισιόδοξο.
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Ζοριζομαι αρκετα να δω πως θα εχουμε πανω απο 2500-3000, δεν βλεπω αρκετο κοσμο να ανανεωνει.

Μακαρι να βγω λαθος γιατι η ομαδα που εχουμε φτιαξει φετος μου αρεσει πολυ.
These users thanked the author paok-porter1337 for the post:
Michalios92
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4214
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Όλα θα εξαρτηθούν φυσικά από τα συνδεσμιτικα που ήταν πάνω από τα μισά πέρυσι. Με προνομιακές τιμές και με μια ομάδα πολύ καλή, δεν βλέπω τον λόγο να μη ανανεώσουν εκτός εάν πιστεύετε ότι δεν θέλουν να ακολουθήσουν την συγκεκριμένη διοίκηση.
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Maurice_Escargot έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:52 ...εκτός εάν πιστεύετε ότι δεν θέλουν να ακολουθήσουν την συγκεκριμένη διοίκηση.
Ακριβως αυτο
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

E ας μην ακολουθησουν, απλα μην τους δουμε μετα σε καναν τελικο να ζητανε ευνοικη μεταχειριση οπως εχουν σε ολα τα εκτος εδρας απο την ΠΑΕ και μενει ο απλος κοσμος απεξω.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”