Αφού είπαμε, το ΣΚ δεν δουλεύει κανείς εκεί μέσα.
Ευχαριστούμε
Αφού είπαμε, το ΣΚ δεν δουλεύει κανείς εκεί μέσα.
Καλημέρα φίλε!!embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:23 Γιαννουλης επρεπε και εγινε πραξη. Τωρα αυτο το Μιτροβιτσ παιδια απο που μας ηρθε; Δεν ερχεται Ελλαδα αυτος. Το συμβολαιο του μονο ειναι ολο μας το μπατζετ.
ΗΜΕΡΑ 4Η
Ηρθα στην δουλεια χωρις μιτροβιτσ, θα φυγω με Μιτροβιτσ![]()
![]()
Τι ψυχη εχει μια μερα ωρεMaklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:35Καλημέρα φίλε!!embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:23 Γιαννουλης επρεπε και εγινε πραξη. Τωρα αυτο το Μιτροβιτσ παιδια απο που μας ηρθε; Δεν ερχεται Ελλαδα αυτος. Το συμβολαιο του μονο ειναι ολο μας το μπατζετ.
ΗΜΕΡΑ 4Η
Ηρθα στην δουλεια χωρις μιτροβιτσ, θα φυγω με Μιτροβιτσ![]()
![]()
Όχι, όχι, σε παρακαλώ! Μην βαράς αβολίδοτα. Άσε τον Μίτροβιτς.
Μιτροβιτς...Απο ποτε ειναι αυτη η εφημεριδα??embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:23 Γιαννουλης επρεπε και εγινε πραξη. Τωρα αυτο το Μιτροβιτσ παιδια απο που μας ηρθε; Δεν ερχεται Ελλαδα αυτος. Το συμβολαιο του μονο ειναι ολο μας το μπατζετ.
ΗΜΕΡΑ 4Η
Ηρθα στην δουλεια χωρις μιτροβιτσ, θα φυγω με Μιτροβιτσ![]()
![]()
Εσυ ασε τον Μιτροβιτσ και πανε φτιαξε τις βαλιτσες του Γιαννουλη.
Δε το σωζεις τωρα αν δεν ερθει εισαι ο μοναδικος υπευθυνος.Panostas1995 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:00 Παιδιά σόρρυ για τον μιτροβιτς απλά μόλις ξύπνησα έκανα μια σκέψη για τη φορακλα που έρχεται (σύμφωνα με τον Πορκυ) και τον χρησμό του πάτερ με τη γοργόνα που μίλησε για βασιλιά Αλέξανδρο.... οπότε εύκολα πήγα στον Aleksandar
Mitrović
Φέρτε το ΠΑΟΚτσακι εδώ να ξεκινήσει η ανακατασκευή της Τούμπας μια ώρα νωρίτερα
Βρε τον Ντεσερς μην εννοούσε!marsantos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:46Άστα αυτά. Για τον Γλύκο εννοούσες, πως μπαίνει στους γυμναστές τερματοφυλάκων..![]()
Τρομερή παιχταρα που ποτέ δεν έπιασε το ταβάνι του. Υπό φυσιολογικές συνθήκες κάτι Ελ Κααμπηδες και Γιοβιτς που κλανει και σηκώνει σκόνη δεν τους βλέπει κανPoccoPicante έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:05 Chef Παοκτσακι, από πολυτελές θέρετρο του εξωτερικού μαγείρεψε πρόσφατα για τον Δανό φορ Jonas Wind της Βόλφσμπουργκ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ξέρει την Θεσσαλονίκη διότι μίλησε πρόσφατα με ομάδα της πόλης
navigator11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:13Βρε τον Ντεσερς μην εννοούσε!marsantos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:46Άστα αυτά. Για τον Γλύκο εννοούσες, πως μπαίνει στους γυμναστές τερματοφυλάκων..![]()
Κάθε καλοκαίρι τον μνημονεύουμε! Θα έρθει κάποια στιγμή και δεν θα το πιστεύουμε.