Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
blackzone44
- Δημοσιεύσεις: 202
- Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δ.Γ Welcome Back Home μέχρι το Σ/Κ μαθαίνω 
- These users thanked the author blackzone44 for the post (total 35):
- Montrealiotis, Kabamaru11, ToMousiTouCrespo, Σουριναμέζος, marsantos, katafraktos, nunies4, Kenny4, Unpsofable78, Dimitrisk4 and 25 more users
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5423
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συνέχισε να τα γράφεις τετοια ώρα! Εδώ είναι 7 το απόγευμα!
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 8):
- Kabamaru11, renegade, Dimitris_L4, Maklaz, astral, Hayate, paok apo epilogi, Logistis
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6526
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@blackzone44 ευχαριστουμε παικταρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kabamaru11 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 2):
- vasgias, Logistis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν πιστεύω να εννοείς τον Δημήτρης Γιαννούλης γιατί αυτός έκλεισε με συνιδιοκτησία σε γαβρο και βαζελο
- These users thanked the author renegade for the post (total 12):
- Unpsofable78, Magpies4, Taseos, Maklaz, margas, paokkerkir, blackzi, trouman, PAOKevolution, paok apo epilogi and 2 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κορόιδο είμαι να βγάλω στη φόρα του Ρασβάν..renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:14 Tι ωραία τα ψειριζεις όταν δεν πρόκειται για τον λουτσέσκου.
Ξέρεις πόσα τέτοια μπορεί να γράψει κάποιος για τα γκολ που δέχτηκαμε με προπονητή αυτόν που ήξερε τα του πρωταθλητισμού?
...
Στα σοβαρά, στο δεύτερο γκολ της Κρασνονταρ υπήρχε ένα συγκεκριμένο αμυντικό play. Με την Μπεσικτας μας έδωσε μια θριαμβευτική πρόκριση. Με την Κρασνονταρ χάθηκε μια πρόκριση.
Αναφέρομαι σε γενικότερη συμπεριφορά και όχι τυχαία ενα γκολ που βρήκα και ήταν μέσα ο Καντουρί.
Πάντως ρε συ, έχω γράψει καμιά 20αρια συγκεκριμένα αγωνιστικά πράγματα που κριτικαρα στον Λουτσέσκου ολα αυτά τα χρόνια. Ούτε η μισή βασική ενδεκάδα της αντιΛουτσε δεν τα έχει γράψει.
Τέλος πάντων δε χρειάζεται η κουβέντα να γυρίζει στο Ρασβάν.
Έστω και με κρύα καρδιά δες τίποτα από τον καινούριο κι ας πέφτει το μάτι σου μόνο στα αρνητικά. Εγώ δε μπορώ να τα βρω αυτά τα ματσάκια που τα βρισκετε εύκολα και τα βλέπετε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άστα αυτά. Για τον Γλύκο εννοούσες, πως μπαίνει στους γυμναστές τερματοφυλάκων..
- These users thanked the author marsantos for the post (total 5):
- ToMousiTouCrespo, Dimitris_L4, margas, navigator11, geobila
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1173
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μόλις ξύπνησα και συνδύασα αυτό το μύνημα του Πορκυ με τον γρίφο για τον βασιλιά Αλέξανδρο....
https://www.transfermarkt.com/aleksanda ... ler/51152/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Panostas1995 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 05:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5747
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ωχωχωχωχωχωχ....
Την επομενη φορα γραψε στις 4 το πρωι...Σε περιμενουμε ολη μερα...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άντε να ηρεμήσει και ο Μήτσος...(Όχι ο Γιαννούλης
)
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
- Dimitris_L4, marsantos
- PoccoPicante
- Δημοσιεύσεις: 154
- Εγγραφή: Τρί 21 Μάιος 2019, 17:22
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Chef Παοκτσακι, από πολυτελές θέρετρο του εξωτερικού μαγείρεψε πρόσφατα για τον Δανό φορ Jonas Wind της Βόλφσμπουργκ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ξέρει την Θεσσαλονίκη διότι μίλησε πρόσφατα με ομάδα της πόλης
- These users thanked the author PoccoPicante for the post (total 3):
- trouman, paokspren, M o r b i u S
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ωραίος ο πικάντικος, αυτά τα ρεπορτάζ θέλουμε
- These users thanked the author astral for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άρα έχουμε Γιαννούλης ,Ελουστοντο και Μιτροβιτς
Θέλουμε άμεσα έναν ακόμη σέντερμπακ για τωρα,ένα αριστερό εξτρέμ ,ένα χαφ από ότι καταλαβαίνω και μετά πάμε σε ένα ακόμη σέντερμπακ,σε ένα ακόμη αριστερό εξτρέμ,ένα ακόμη χαφ και ένα δεξί μπακ αν χαιρετήσει ο Σάντσες.Επισης Γιακουμάκης για δεύτερος μπροστά .
Θέλουμε άμεσα έναν ακόμη σέντερμπακ για τωρα,ένα αριστερό εξτρέμ ,ένα χαφ από ότι καταλαβαίνω και μετά πάμε σε ένα ακόμη σέντερμπακ,σε ένα ακόμη αριστερό εξτρέμ,ένα ακόμη χαφ και ένα δεξί μπακ αν χαιρετήσει ο Σάντσες.Επισης Γιακουμάκης για δεύτερος μπροστά .