Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Εγώ δεν πιστεύω ότι πέρασε από τον ΠΑΟΚ άσχετος προπονητής, στην μετά Δώνη εποχή. Άλλο αν ήταν κατάλληλοι ή όχι για το πλάνο που είχε η ομάδα (όταν είχε). Είναι πολλά αυτά που πρέπει να συνεπικουρούν για να πετύχει μια ομάδα και όχι μόνο ο εκάστοτε προπονητής. Πρώτα από όλα πρέπει η ομάδα (διοίκηση) να ξέρει τι θέλει να κάνει. Προπονητές υπάρχουν για όλα τα γούστα.
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Αυτό θα το αναλύσουν οι εκτιμητές της 3ης τέχνης, που το πιγκάλ είναι το μόνο πινέλο που ξέρουν...kataramenos5 έγραψε:Το σηκωσε παλι ο Αμπελ.7 τιτλοι σε 3 χρονια.
Καλα ζωγραφος ηταν αλλα μηπως ειχε κατι απο Βαν Γκογκ ξερω γω?
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Εξισωνεις ρε Παμπλο τη μια χρονια στις Σερρες με οσα εζησες στον ΠΑΟΚ; Στον ΠΑΟΚ εισαι ευγνωμων, πες το δεν ειναι κακο, οχι στην Ελλαδα που ηθελε το κεφαλι σου και να σε διωξει απτην πρωτη στιγμη. Ο κοσμος του ΠΑΟΚ σε αποθεωσε και χθες, αν και εισαι αντιπαλος πλεον, γιατι η αγαπη δεν εχει να κανει με δημοσιες σχεσεις...Αναφέρθηκε και στην αποθέωση που γνώρισε μετά το τέλος του αγώνα και από τον κόσμο της ομάδας του ΠΑΟΚ:
«Δούλεψα στον ΠΑΟΚ, δούλεψα εκεί έκανα φίλους όπως και στον Πανσερραϊκό. Είμαι ευγνώμων στην Ελλάδα και μπορώ να σας πω πως κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια».
Δεν θυμαμαι να ειχες πει κατι αναλογο οταν δικαιως καποτε διαμαρτυροσουν και εσυ με τα ασπρομαυρα και ως παικτης και ως προπονητης.Τέλος αναφερόμενος στα παράπονα του ΠΑΟΚ για τη διαιτησία είπε:
«Αποφεύγω να μιλάω για τους διαιτητές και το γνωρίζετε. Αλλά ξέρω πως οι ξένοι διαιτητές παίζουν στα ντέρμπι και όχι όταν παίζουν μικρότερες θεωρητικά ομάδες με μια μεγάλη. Και πάντα οι μεγάλες διαμαρτύρονται…».
Δημοσιες σχεσεις βγαζουν δυστυχως οι δηλωσεις σου γιατι καλως ή κακως και μετα τη χαλκηδονα θα πρεπει να πας σε αντιστοιχου βεληνεκους ομαδα, ισως παλι στην αθηνα κιολας, που η αγαπη για τον ΠΑΟΚ ενοχλει. Θα σε αγαπαω για παντα, αλλα ευχομαι να μην επιλεξω να σε θυμαμαι μονο ως παικτη. Κιτρινη καρτα για τωρα (που σου αρεσει κιολας) και βλεπουμε αν στο μελλον θα εκφραζω την ευγνωμοσυνη μου στην Ουρουγουαη αντι για το προσωπο σου.
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Είναι πραγματικά να απορείς πώς αυτό το πουλί βρέθηκε στον πάγκο της ομάδας και συνεχίζει να προπονεί ομάδες επιπέδου Παρτιζάν.
Από sport24
Χαμός μετά το Παρτίζαν - Ερυθρός Αστέρας 0-4: Οπαδοί έσπασαν τα τζάμια των αποδυτηρίων, τραυματίστηκε ο Στανόγεβιτς
Οι οπαδοί της Παρτίζαν έσπασαν τα τζάμια των αποδυτηρίων της ομάδας του, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο Αλεκσάνταρ Στανόγεβιτς στο πρόσωπο, μετά την ήττα με 4-0 από τον Ερυθρό Αστέρα.
Η Παρτίζαν υποδέχθηκε τον Ερυθρό Αστέρα στο ντέρμπι του Βελιγραδίου για την 9η αγωνιστική του σερβικού πρωταθλήματος, με τους φιλοξενούμενους να επικρατούν με το επιβλητικό 4-0.
Μετά το τέλος του αγώνα ακολούθησαν άσχημες σκηνές. Οπαδοί της Παρτίζαν έσπασαν τα τζάμια στα αποδυτήρια της ομάδας τους, με αποτέλεσμα από τα θραύσματα να τραυματιστεί ο προπονητής Αλεκσάντερ Στανόγεβιτς.
Ο πρώην προπονητής του ΠΑΟΚ εμφανίστηκε με τσιρότο στο μέτωπο στη συνέντευξη Τύπου και ανέφερε: "Έσπασαν ένα τζάμι και με χτύπησε. Δεν υπήρξε κάποια μάχη σώμα με σώμα. Το τζάμι έσπασε και υπήρξε αίμα. Είναι λίγο ντροπιαστικό, δεν ήρθα εδώ να το κάνω θέμα".
Οπαδοί της Παρτίζαν φώναζαν συνθήματα, καλώντας τον Στανόγεβιτς να παραιτηθεί, ενώ τον αποκαλούσαν προδότη και πως πρόδωσε την ομάδα, έναν χαρακτηρισμό, για τον οποίο ο ίδιος δήλωσε προσβεβλημένος.
Από sport24
Χαμός μετά το Παρτίζαν - Ερυθρός Αστέρας 0-4: Οπαδοί έσπασαν τα τζάμια των αποδυτηρίων, τραυματίστηκε ο Στανόγεβιτς
Οι οπαδοί της Παρτίζαν έσπασαν τα τζάμια των αποδυτηρίων της ομάδας του, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο Αλεκσάνταρ Στανόγεβιτς στο πρόσωπο, μετά την ήττα με 4-0 από τον Ερυθρό Αστέρα.
Η Παρτίζαν υποδέχθηκε τον Ερυθρό Αστέρα στο ντέρμπι του Βελιγραδίου για την 9η αγωνιστική του σερβικού πρωταθλήματος, με τους φιλοξενούμενους να επικρατούν με το επιβλητικό 4-0.
Μετά το τέλος του αγώνα ακολούθησαν άσχημες σκηνές. Οπαδοί της Παρτίζαν έσπασαν τα τζάμια στα αποδυτήρια της ομάδας τους, με αποτέλεσμα από τα θραύσματα να τραυματιστεί ο προπονητής Αλεκσάντερ Στανόγεβιτς.
Ο πρώην προπονητής του ΠΑΟΚ εμφανίστηκε με τσιρότο στο μέτωπο στη συνέντευξη Τύπου και ανέφερε: "Έσπασαν ένα τζάμι και με χτύπησε. Δεν υπήρξε κάποια μάχη σώμα με σώμα. Το τζάμι έσπασε και υπήρξε αίμα. Είναι λίγο ντροπιαστικό, δεν ήρθα εδώ να το κάνω θέμα".
Οπαδοί της Παρτίζαν φώναζαν συνθήματα, καλώντας τον Στανόγεβιτς να παραιτηθεί, ενώ τον αποκαλούσαν προδότη και πως πρόδωσε την ομάδα, έναν χαρακτηρισμό, για τον οποίο ο ίδιος δήλωσε προσβεβλημένος.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Το βάζω για να μη συζητάτε σε κανένα topic χάντμπολ και κλαίνε οι μοντς.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4342
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
ΑΡΧΟΝΤΑΣ.
- These users thanked the author leomatos88 for the post:
- Apil44
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4342
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Προηγούμενοι προπονητές του ΠΑΟΚ (ποδόσφαιρο)
Πολύ ωραίο το 1ο μέρος της συνέντευξης του Ραζβαν. Ο άνθρωπος δέθηκε πολύ με την ομάδα και έδωσε αυτά που μπορούσε.
Θεωρώ ότι ένας προπονητής όταν έχει τοση εμπιστοσύνη σε ένα κλαμπ, θα έπρεπε να μπορεί να δημιουργεί ομάδες με μεγάλο κύκλο ζωής. Ένα πρωτάθλημα όπως της Ελλάδας, με χαμηλά τηλεοπτικά, αν δεν έχει ομίλους Champions League, για να μπορεί να σταθεί ψηλά στην Ευρώπη αλλά και πιο σταθερά στην Ελλάδα, πρέπει να μπορεί να πουλάει παίκτες, δίχως να χάνει δυναμική. Αυτό γίνεται μόνο όταν έχεις χαμηλό μέσο ορο ηλικίας και αρκετά ταλέντα, ωστε μια πώληση να μη σε διαλύει. Ο ΠΑΟΚ έχασε πολλά με τις πωλήσεις Τζολη και Κουλιερακη, είναι λογικό, όμως θα ήταν σε πιο ισχυρή θέση αν υπήρχαν δυνατα προτζεκτς από πίσω που είτε θα έρχονταν με μεταγραφές, είτε από τις ακαδημίες. Η εμμονή στους 30+ κατι Καντουρι κλπ με ακριβά συμβόλαια δεν αφήνουν χώρο στο μπατζετ μιας ομάδας να επενδύσει σε νιάτα ώστε να πάρει Value και να ανεβεί ένα σκαλοπάτι.
Ο Λουτσεσκου παρέμεινε ενας πολύ καλός κοουτς, αλλά κακός μανατζερ. Ούτε είδα στις ημέρες του καλες επιλογές παικτών, πέρα από τις ηλικίες, ενώ η ομάδα είχε υψηλά μπάτζετ. Φυσικά το κλαμπ έχει την ευθύνη που του αντιστοιχεί στην υποστήριξη του έργου του.
Θεωρώ ότι ένας προπονητής όταν έχει τοση εμπιστοσύνη σε ένα κλαμπ, θα έπρεπε να μπορεί να δημιουργεί ομάδες με μεγάλο κύκλο ζωής. Ένα πρωτάθλημα όπως της Ελλάδας, με χαμηλά τηλεοπτικά, αν δεν έχει ομίλους Champions League, για να μπορεί να σταθεί ψηλά στην Ευρώπη αλλά και πιο σταθερά στην Ελλάδα, πρέπει να μπορεί να πουλάει παίκτες, δίχως να χάνει δυναμική. Αυτό γίνεται μόνο όταν έχεις χαμηλό μέσο ορο ηλικίας και αρκετά ταλέντα, ωστε μια πώληση να μη σε διαλύει. Ο ΠΑΟΚ έχασε πολλά με τις πωλήσεις Τζολη και Κουλιερακη, είναι λογικό, όμως θα ήταν σε πιο ισχυρή θέση αν υπήρχαν δυνατα προτζεκτς από πίσω που είτε θα έρχονταν με μεταγραφές, είτε από τις ακαδημίες. Η εμμονή στους 30+ κατι Καντουρι κλπ με ακριβά συμβόλαια δεν αφήνουν χώρο στο μπατζετ μιας ομάδας να επενδύσει σε νιάτα ώστε να πάρει Value και να ανεβεί ένα σκαλοπάτι.
Ο Λουτσεσκου παρέμεινε ενας πολύ καλός κοουτς, αλλά κακός μανατζερ. Ούτε είδα στις ημέρες του καλες επιλογές παικτών, πέρα από τις ηλικίες, ενώ η ομάδα είχε υψηλά μπάτζετ. Φυσικά το κλαμπ έχει την ευθύνη που του αντιστοιχεί στην υποστήριξη του έργου του.