Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

Patron έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:32
dalas10 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:26
ΠΟΡΚΥ-5 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:09 Σκάει φορακλα οσονούπω..!!!
εχεις καποια πληροφορια?
Μπαν! Τέτοιες ερωτήσεις δεν γίνονται στον Πορκαρο :mrgreen:
Ένα μπαν καλό ψημένο και για μένα παρακαλώ
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

geonov29 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:03 Μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος

Ο Σορετιρε συμμετέχει κανονικά στην προετοιμασία; Επανήλθε δηλαδή από τον τραυματισμό του;
Κάνει θεραπεία μαζί με Ντεσποτοφ.
These users thanked the author delos15 for the post:
geonov29
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4342
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

από παλιότερα ειχα ξεχωρίσει και τον σάφελμπεργκ του Καναδά..όμως δεν έχει καθόλου μούτρα για ΠΑΟΚ
These users thanked the author Shivaspace for the post:
gk.box16
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

ΠΟΡΚΥ-5 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:09 Σκάει φορακλα οσονούπω..!!!
Θα γυρίσει επιτέλους ο Πριγιο;;;
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
paokkerkir
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από panpangr77 »

Ο Τάισον πάντως προπονείται στην Βραζιλία με φόρμα ΠΑΟΚ .
Άβαταρ μέλους
smoothcriminal1926
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2025, 13:02

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από smoothcriminal1926 »

Και εγώ προχθες πήγα παραλιακή για τρέξιμο με μπλουζάρα Τσέλσι. Περιμένω τηλέφωνο απο Αλόνσαρο
These users thanked the author smoothcriminal1926 for the post (total 2):
panpangr77, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10005
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

Θα εισηγηθώ στον Θωμαρεη του Stamford bridge να σε εξετασει.
These users thanked the author Мир for the post (total 4):
panpangr77, Ally Samagoal, smoothcriminal1926, ToMousiTouCrespo
Άβαταρ μέλους
Darkm4n
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2016, 02:49
Τοποθεσία: Western-Macedonia

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Darkm4n »

Κατά εμε, ελεύθερους θέλουμε για καλύψεις που θέλουμε με άλλα λόγια να δώσουμε μόνο συμβόλαια,παιχτές+μόνο από ομάδες με χαμηλά(νορμαλ-λεφτά)γύρισαν και από δανεισμούς θα δοκιμαστούν+από ΠΑΟΚ'Β+u19.
:!: Aritz Elustondo :arrow: έκλεισε.
:!: Χατζηδιάκος=θα έρθει κατά μεγάλο%
:!: DiogoLeite :arrow:https://www.transfermarkt.com/diogo-lei ... ler/357156
ελεύθερος σε λίγες μέρες.
:!: JámintonCampaz :arrow: JámintonCampaz:https://www.transfermarkt.com/jaminton- ... ler/491553 (ας τον φέρει ο Μάτος)από την Rosario Central.
:!: Eric Ramires :arrow: https://www.transfermarkt.com/eric-rami ... ler/614328 ¨->6αρο8άρι Βραζιλιάνος τελειώνει το συμβόλαιο του ας τον φέρει ο Μάτος).
:!: WesleySaïd :arrow: https://www.transfermarkt.com/wesley-sa ... ler/182916 Ελέυθερος σε λίγες μέρες 31χρονών από την Λάνς-Γαλλός.
*Ετσι με παίχτες αυτούς,ολοκλήρώνεσαι κατά εμε να αλωνίζεις SupaLigda-Kύπελλο/Ευρώπη,δεν θέλει κόπο ελεύθεροι είναι τους παίρνεις με συμβόλαια έτσι και αλλιώς έφυγαν μεγάλα συμβόλαια από εμας που δεν ανανεώθηκαν παίχτες.
Miles
Δημοσιεύσεις: 9202
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:10 Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
Όλη η διαφορά Ράζβαν και των επόμενων δύο τότε προπονητών αντικατοπτρίζεται στη χρήση που έκαναν στον Καντουρί, στοιχείο που απέδειξε γιατί ο ένας μπορούσε να κάνει πρωταθληματισμό, ξέροντας τις απαιτήσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, ενώ Άμπελ και Πάμπλο ούτε καν πλησίασαν.
Καλό είναι να μη δούμε ανάλογη νοοτροπία χτισίματος ομάδας από τον Ιταλό. Τουλάχιστον ελπίζω ότι Μάτος και Αντρέ έχουν γνώση, μιας και τα έζησαν, και μια συμβουλή, ή ακόμα και κατευθύνσεις, θα δώσουν.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5808
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:15
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:10 Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
Όλη η διαφορά Ράζβαν και των επόμενων δύο τότε προπονητών αντικατοπτρίζεται στη χρήση που έκαναν στον Καντουρί, στοιχείο που απέδειξε γιατί ο ένας μπορούσε να κάνει πρωταθληματισμό, ξέροντας τις απαιτήσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, ενώ Άμπελ και Πάμπλο ούτε καν πλησίασαν.
Καλό είναι να μη δούμε ανάλογη νοοτροπία χτισίματος ομάδας από τον Ιταλό. Τουλάχιστον ελπίζω ότι Μάτος και Αντρέ έχουν γνώση, μιας και τα έζησαν, και μια συμβουλή, ή ακόμα και κατευθύνσεις, θα δώσουν.
Τι ωραία αφορμή για ποδοσφαιροκουβέντα αλλά ειναι αργά και κλείνουν τα μάτια μου.
Η αλήθεια υπάρχει και στις 2 απόψεις.
Ναι σωστά επισημαίνει ο Ριαν πως στον άξονα και σε εκείνο το 3-4-3 που τον έβαζε ο Αμπέλ ο Καντουρι έδειξε φοβερές αρετές.
Κι ο Miles όμως έχει χίλια δίκια πως σε εκείνη τη φάση της καριέρας του ο Άμπελ δεν ήταν έτοιμος να κατανοήσει πως ακόμα και μια όμορφη κεντρική ιδέα πρέπει να πλαισιωθεί από μικρές μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και οδηγούν σε τελικούς και κατακτήσεις. Το 1ο γκολ του οσφπ στον καλοκαιρινο ημιτελικό και το 2ο της Κρασνονταρ στη Ρωσία ( με τον Καντουρι στο 8 σε αυτο το γκολ) είναι αυτο που λέμε 2 βίντεο 2 χιλιάδες λέξεις.

Υγ. Για τον Πάμπλο και το πως χρησιμοποιουσε τον Καντουρί δε θα πω τίποτα. Τα είπε ο ίδιος ο ο Καντουρι αμέσως μετά τη λευκή ισοπαλία με τη Γρανάδα στην Τούμπα.
blackzone44
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από blackzone44 »

Θέλει κανείς Γλυκό?
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Tι ωραία τα ψειριζεις όταν δεν πρόκειται για τον λουτσέσκου.
Ξέρεις πόσα τέτοια μπορεί να γράψει κάποιος για τα γκολ που δέχτηκαμε με προπονητή αυτόν που ήξερε τα του πρωταθλητισμού?

Υγ μας γάμησες ρε μαυροζωνα... και πάνω που σκεφτόμουν ρεβάνι με παγωτό
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6525
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

blackzone44 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:12 Θέλει κανείς Γλυκό?
Εξαρταται,αν ειναι με μπιτερ σοκολατα η με ινδοκαρυδο οχι :lol:
Άβαταρ μέλους
smoothcriminal1926
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2025, 13:02

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από smoothcriminal1926 »

blackzone44 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:12 Θέλει κανείς Γλυκό?
εχω λιγουρες λεγε
Άβαταρ μέλους
ToMousiTouCrespo
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Τετ 07 Ιουν 2017, 18:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ToMousiTouCrespo »

Ελπίζω το Γ κεφαλαίο να είναι από βιασύνη ή έστω να μην παραπέμπει στο 71...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”