Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6525
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με φοβιζεις οταν εισαι αισιοδοξος.....ΑποστόληςΑ έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:47 Γκρινιάξτε όσο θέλετε!
Ναι αργήσαμε υπερβολικά, αυτό όμως δεν μπορούμε να το αλλάξουμε και δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρουμε συνέχεια
Κοιτάμε μπροστά.
Ποντάρω στην όρεξη του Λίσι να φτιάξει κάτι καλό. Για μένα θα έχει πετύχει αν αξιοποιήσει τις ακαδημίες μας και αυτόν τον Γκόμεζ ακόμη.
Γουστάρω να βλέπω Μπαταούλα και Απιατσιόνακ, Κοσίδη και Σαρρή, Μπαλντέ και Dunga.
Τους Μύθου και Χατσίδη τους θεωρώ σίγουρους.
Και μη βγει κανείς έξυπνος να μου πει ότι με αυτούς ούτε κατηγορία δεν θα κρατήσουμε. Δεν θα παιζουν ούτε όλοι μαζί, ούτε σε όλους τους αγώνες.
Απο κει και πέρα οι μεραγραφές θα γίνουν έστω και λίγο αργοπορημένες. ΠΑΟΚ είμαστε και τόσα χρόνια μάθαμε. Τουλάχιστον τώρα έχουμε Βιειρίνια, Μάτος και Τσίκνα. ΠΑΟΚια πάνω απ όλα.
Δεν φοβάμαι.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 3):
- paok apo epilogi, ΑποστόληςΑ, Maxpaok
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τέλος πάντων...μαλακια μουDimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:31 @DamoN χαχαχχα σωστος στο κλεψιμο...
@renegade εσυ ξερεις τι παμε να κανουμε?? για να μαθουμε κ εμεις που δν ξερουμε δλδ...επισης αυτο που λες που επαιζε ο ενας κ που ο αλλος καταλαβαινεις οτι δν εχει καμια μα καμια λογικη κ υπαρχουν ΑΠΕΙΡΑ παραδειγματα ...
Κάνε ότι θες. Μπορείς να αυξήσεις τα 20 ποστ γκρίνιας ημερησίως στα 40 αφού έτσι αισθάνεσαι καλύτερα
- These users thanked the author renegade for the post (total 2):
- Unpsofable78, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είδες ρε συ κανένα ματς οσασουνα να μας πεις τίποτα ή μόνο πουσιτς έβλεπες;
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οτι να ναι...renegade έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 20:04Τέλος πάντων...μαλακια μουDimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:31 @DamoN χαχαχχα σωστος στο κλεψιμο...
@renegade εσυ ξερεις τι παμε να κανουμε?? για να μαθουμε κ εμεις που δν ξερουμε δλδ...επισης αυτο που λες που επαιζε ο ενας κ που ο αλλος καταλαβαινεις οτι δν εχει καμια μα καμια λογικη κ υπαρχουν ΑΠΕΙΡΑ παραδειγματα ...
Κάνε ότι θες. Μπορείς να αυξήσεις τα 20 ποστ γκρίνιας ημερησίως στα 40 αφού έτσι αισθάνεσαι καλύτερα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@Demon4
Έχω αρνητική προδιάθεση...για αυτό και δεν ασχολήθηκα καθόλου, γιατί σίγουρα θα παρατηρούσα μόνο τα αρνητικά
Έχω αρνητική προδιάθεση...για αυτό και δεν ασχολήθηκα καθόλου, γιατί σίγουρα θα παρατηρούσα μόνο τα αρνητικά
- These users thanked the author renegade for the post (total 2):
- DamoN, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
TZIM έφτασες κιόλας 93 σχόλια γκρίνιας ρε σκύλε? Ωραίοςtzim01 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:57 στις ποσες μερες βρισκομαστε στο εχει κλεισει ο ελουστοντο,προσφωρικα,μενουν τα τυπικα κτλπ ,σημερα πρεπει να ειναι 4-5η μερα
- These users thanked the author Ιάσονας for the post (total 2):
- Unpsofable78, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ποια ειναι τα υπολοιπα 92+1 σχολια γκρινιας φιλε?
η καταγραφη της πραγματικοτητας εχει γινει γκρινια?
καλο καλοκαιρι θα εχουμε....
λυρατζη,τσαλοφ,γκομες,τειλορ και σορετιρε τσιμπα και κανενα ελουστοντο και θα κανουμε σολντ αουτ αφου ολα κυλανε τελεια
ποια γκρινια οτι ειναι 24/6 παιζουμε σε 28 μερες ευρωπαικους τελικους για το σε ποια διοργανωση θα ειμαστε και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΣΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,προετοιμασια θα γινει με την 3η λυκειου και πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι,τι λετε ρε παιδια γκρινια η κριτικη για το καλυτερο
ελα ρε παιδια.... πλιζ
η καταγραφη της πραγματικοτητας εχει γινει γκρινια?
καλο καλοκαιρι θα εχουμε....
λυρατζη,τσαλοφ,γκομες,τειλορ και σορετιρε τσιμπα και κανενα ελουστοντο και θα κανουμε σολντ αουτ αφου ολα κυλανε τελεια
ποια γκρινια οτι ειναι 24/6 παιζουμε σε 28 μερες ευρωπαικους τελικους για το σε ποια διοργανωση θα ειμαστε και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΣΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,προετοιμασια θα γινει με την 3η λυκειου και πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι,τι λετε ρε παιδια γκρινια η κριτικη για το καλυτερο
ελα ρε παιδια.... πλιζ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για ένα ακαθόριστο λόγο, οι Ισπανοί στόπερ δεν ευδοκιμούν στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Ο Κρέσπουρας ήταν κορυφή, όμως δεν μου έρχονται άλλοι στην μνήμη , που να ξεχώρισαν. Γενικά σε όλες τις ομάδες.
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2074
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όσοι κράζουν τον Ταισον να τους θυμίσω ότι μέχρι και πριν λίγο καιρό έκανε πλάκα στην Ελλάδα οποιοδήποτε δεξί μπακ. Το ότι δεν υπήρχε ένας καλύτερος του ώστε να παίζει συγκεκριμένο αριθμό παιχνιδιών δεν φταίει κανενας Ταισον
- These users thanked the author Psagmenos4 for the post (total 2):
- Dimitris_L4, fotis1926
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μερικοί δεν ξέρω έχουν ιδέα από Ποδόσφαιρό;αντί να περιμένουμε και να αναμένουμε;
*Δεν θέλατε παιδιά από ΠΑΟΚ Β΄,under19,παίρνουμε 32χρονο με εμπειρία κεντρικό-αμυντικό,σας χαλάει...ε εντάξει είπαμε δεν είμαστε και η Real Μαδρίτης να παίρνουμε τον Militãο,χερέτησαν επίσημα Λόβρεν-Σαστρε-Μουργκ-Ρικάρντο πουλήσαμε και τον Κεντζιόρα έχουμε 24του μηνός έχουμε δεν μπορείς όταν έχεις μεγάλα συμβόλαια να σκορπάς λεφτά έτσι,ο Τάισον μια χαρά είναι για λιγότερα λεφτά και ας είναι 39 για 1χρόνο τον θες 20-30 λεπτά να παίζει είναι ΄οκ',πήραμε Προπονητή μπαλώματα θέλουμε ομάδα παίχτες έχουμε θέλει απλά προσθήκες,5-6 με εμπειρία ακόμα θα έρθουν υπομονή..δεν φοβόμαστε και gayRo-AEK,καθίστε καλά δλδ ο GAYΡος και που παίζει προκριματικά CL τι πήρε και είμαστε πίσω; τον Maffeo μόνο κανέναν άλλο που έπαιζε στην Mallorca,η ΑΕΚ τι πήρε μέχρι τώρα τον Zubkov από την Trabzonspor,μόνο ο Βάζελος πήρε τον Τσαπρά-Etienne Camara από την Charleroi και Iñaki Peña εμείς έχουμε 5 τερματοφύλακες,τον Ρούλη δεν το βάζω μέσα,επομένως υπομονή αυτό μόνο και περιμένουμε προσθήκες παιχτών!
*Δεν θέλατε παιδιά από ΠΑΟΚ Β΄,under19,παίρνουμε 32χρονο με εμπειρία κεντρικό-αμυντικό,σας χαλάει...ε εντάξει είπαμε δεν είμαστε και η Real Μαδρίτης να παίρνουμε τον Militãο,χερέτησαν επίσημα Λόβρεν-Σαστρε-Μουργκ-Ρικάρντο πουλήσαμε και τον Κεντζιόρα έχουμε 24του μηνός έχουμε δεν μπορείς όταν έχεις μεγάλα συμβόλαια να σκορπάς λεφτά έτσι,ο Τάισον μια χαρά είναι για λιγότερα λεφτά και ας είναι 39 για 1χρόνο τον θες 20-30 λεπτά να παίζει είναι ΄οκ',πήραμε Προπονητή μπαλώματα θέλουμε ομάδα παίχτες έχουμε θέλει απλά προσθήκες,5-6 με εμπειρία ακόμα θα έρθουν υπομονή..δεν φοβόμαστε και gayRo-AEK,καθίστε καλά δλδ ο GAYΡος και που παίζει προκριματικά CL τι πήρε και είμαστε πίσω; τον Maffeo μόνο κανέναν άλλο που έπαιζε στην Mallorca,η ΑΕΚ τι πήρε μέχρι τώρα τον Zubkov από την Trabzonspor,μόνο ο Βάζελος πήρε τον Τσαπρά-Etienne Camara από την Charleroi και Iñaki Peña εμείς έχουμε 5 τερματοφύλακες,τον Ρούλη δεν το βάζω μέσα,επομένως υπομονή αυτό μόνο και περιμένουμε προσθήκες παιχτών!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Τάισον ειναι ο μοναδικός που μπορεί να επιτεθεί με όλους τους τρόπους.
Τρέχοντας με την μπάλα είναι απλά ο καλύτερος, σκοράρει με σουτ που σκοτώνει και σεντράρει με εκπληκτική ακρίβεια.
Με αλλα λόγια είναι ο μόνος που σε ποιότητα ειναι σε επίπεδο CL. Και 10 λεπτά να παίζει ειναι υπερπολύτιμος.
Αλλα ότι πουν ο ΤΔ και οκ ΑΔ για μένα θα ειναι θέσφατο.
Τρέχοντας με την μπάλα είναι απλά ο καλύτερος, σκοράρει με σουτ που σκοτώνει και σεντράρει με εκπληκτική ακρίβεια.
Με αλλα λόγια είναι ο μόνος που σε ποιότητα ειναι σε επίπεδο CL. Και 10 λεπτά να παίζει ειναι υπερπολύτιμος.
Αλλα ότι πουν ο ΤΔ και οκ ΑΔ για μένα θα ειναι θέσφατο.
- These users thanked the author magdy for the post (total 2):
- Ιάσονας, Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ντάξει ρε Τζιμ, μην το παίρνεις τόσο βαριά πλιζ, μια κάτι σαν πλάκα έκανα.tzim01 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 20:27 ποια ειναι τα υπολοιπα 92+1 σχολια γκρινιας φιλε?
η καταγραφη της πραγματικοτητας εχει γινει γκρινια?
καλο καλοκαιρι θα εχουμε....
λυρατζη,τσαλοφ,γκομες,τειλορ και σορετιρε τσιμπα και κανενα ελουστοντο και θα κανουμε σολντ αουτ αφου ολα κυλανε τελεια
ποια γκρινια οτι ειναι 24/6 παιζουμε σε 28 μερες ευρωπαικους τελικους για το σε ποια διοργανωση θα ειμαστε και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΣΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,προετοιμασια θα γινει με την 3η λυκειου και πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι,τι λετε ρε παιδια γκρινια η κριτικη για το καλυτερο
ελα ρε παιδια.... πλιζ
Ωραίο το πλιζ θα το χρησιμοποιώ στο μέλλον