
Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Είστε σίγουροι ότι δεν είναι καλός παίκτης;


- These users thanked the author Мир for the post (total 6):
- Michalios92, Gregk19262000, DamoN, nunies4, Ally Samagoal, demo4
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3961
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
τον Μπιρτς αν τον θέλαμε θα τον είχαμε πάρει. Ηρεμήστε. Ο Αλεξάντερ έχει αυτά τα στοιχεία που θέλει ο κοουτς, ο άλλος είναι πιο βαρύ σκαρί και είναι 2-3- πόντους πιο κοντός. Το κυριότερο είναι 33 έχοντας αρκετά χρόνια ΝΒΑ στην πλάτη. Αυτό δεν είναι καλό για την επιβάρυνσή του.
- These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δεν έχουμε παράθυρα στο φόρουμ για λόγους ασφαλείαςDamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:40 Αν ο μακκισικ είναι το βασικό μας τριάρι θα πηδήξω από το παράθυρο
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Με έψησε ο Μιρ μια χαρά είναι ο Σακίλ
- These users thanked the author DamoN for the post (total 4):
- Michalios92, GianD, Мир, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Τρομερη αλλαγή ο Birch για 10-15 λεπτά.Τωρα Alexander παίρνεις .
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2074
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αν πάμε για 2 3αρια ο μακκισικ είναι πολύ καλός μιας και πιστεύω ότι ο Περσιδης πρέπει να είναι 3ος.
Αν το καλό μας 3αρι είναι ο μακκισικ τότε το ροστερ είναι ελλιπές
Και επειδή ακούω συνεχώς ότι θέλουμε κι άλλον Έλληνα Αν δεν παρουμε τον Λαρετζακη που μάλλον δεν τον θέλει ο Τρινκιερι για κάποιο λόγο, υπάρχει κάποιος άλλος διαθέσιμος που να μπορεί να σταθεί στο 3 η στο 4 επαξια?
Αν σκεφτούμε ότι τον Κακλαμανακη τον πήραμε για 4ο ψηλο
Αν το καλό μας 3αρι είναι ο μακκισικ τότε το ροστερ είναι ελλιπές
Και επειδή ακούω συνεχώς ότι θέλουμε κι άλλον Έλληνα Αν δεν παρουμε τον Λαρετζακη που μάλλον δεν τον θέλει ο Τρινκιερι για κάποιο λόγο, υπάρχει κάποιος άλλος διαθέσιμος που να μπορεί να σταθεί στο 3 η στο 4 επαξια?
Αν σκεφτούμε ότι τον Κακλαμανακη τον πήραμε για 4ο ψηλο
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
-
TsantiridisG
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2026, 23:32
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δλδη από παικταρα Shields πάμε σε ΜακΚισικ; Που περσυ έπαιζε 5 λεπτά ενώ ο άλλος είναι σταρ στο Μιλανο; Ποιος θα σουτάρει; Έχουμε μέχρι στιγμής ελίτ μόνο το Φοστερ κ όλοι οι άλλοι είναι απλά καλοί. Ποιος θα ανοίγει διαδρόμους για το ΜακΚισικ, το Φοστερ κ το Ταίρι ;
Φοστερ Ταίρι Χουγκαζ Χαρζινς για σουτ . Φοστερ μόνο πραγματικά κίνδυνος θάνατος . Οι άλλοι, καλοί κ άνω του μο. Οι υπόλοιποι; Μόνο εγώ το βλέπω ;
Κ ένας παίκτης που φεύγει από εκεί κ γράφει «Πουτανας γιος για πάντα;»
Οι άλλοι που παίρνουν οι δίπλα δεν έγραψαν τπτα τέτοιο. Τι «πουτανας γιος για πάντα»; Μλκες, νταξ το παίζουμε φίλαθλοι αλλά κάπου οπα . ΝΠΔΒ
Κ σοβαρά, να του πει κάποιος από την ομάδα να το σβήσει .
Φοστερ Ταίρι Χουγκαζ Χαρζινς για σουτ . Φοστερ μόνο πραγματικά κίνδυνος θάνατος . Οι άλλοι, καλοί κ άνω του μο. Οι υπόλοιποι; Μόνο εγώ το βλέπω ;
Κ ένας παίκτης που φεύγει από εκεί κ γράφει «Πουτανας γιος για πάντα;»
Οι άλλοι που παίρνουν οι δίπλα δεν έγραψαν τπτα τέτοιο. Τι «πουτανας γιος για πάντα»; Μλκες, νταξ το παίζουμε φίλαθλοι αλλά κάπου οπα . ΝΠΔΒ
Κ σοβαρά, να του πει κάποιος από την ομάδα να το σβήσει .
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Κακο. 2+1 χρονια. Αλλα εφοσον ασχοληθηκε ο βαζελος, τελειωσε εκει.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
- george188, st4this
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Κρίμα και είχα ψηθεί στην ιδέα του Μους.
Εντωμεταξύ οι βάζελοι δημοσιογράφοι δεν έλεγαν χθες που έκλεισε ο Βαλαντσιουνας στην Ζαλγκίρις ότι δεν θέλει ο Ομπράντοβιτς τέτοιου είδους σεντερ;
Μόλις τώρα είδα, 6 εκατομμύρια για δύο χρόνια

Εντωμεταξύ οι βάζελοι δημοσιογράφοι δεν έλεγαν χθες που έκλεισε ο Βαλαντσιουνας στην Ζαλγκίρις ότι δεν θέλει ο Ομπράντοβιτς τέτοιου είδους σεντερ;
Μόλις τώρα είδα, 6 εκατομμύρια για δύο χρόνια